ZIN heb??????quote:Op woensdag 14 december 2011 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Misschien vanmiddag gaan shoppen? mits t droog blijft en ik zin heb
Omdat ik moe ben.. omdat de kans dat ik iets leuks zie toch klein is.. omdat het regent.. omdat ik eerst langs huis moet.. omdat het koud isquote:Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef MNR het volgende:
[..]
ZIN heb??????
Jij spoort nietHoe kun je nou geen zin hebben?
Dan ga je nietquote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog naar de Mediamarkt. Ik kan daar nooit één ding kopen. Kutwinkel.
Allemaal beren op de wegquote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik moe ben.. omdat de kans dat ik iets leuks zie toch klein is.. omdat het regent.. omdat ik eerst langs huis moet.. omdat het koud is
dat soort dingen
Hahaha!quote:
Nee hoor, dat antwoord kan ik ook heel goed gevenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Dat kan ook echt alleen maar een antwoord van een man zijn
Cue_ jij hebt gewoon nog niet eerder een positieve ervaring met shoppen meegemaakt, dat KAN niet anders! Ik zou je bijna op sleeptouw een keer meenemen. Maar dat moet je dan wel zelf willen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat antwoord kan ik ook heel goed geven
Ik vind niks.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef MNR het volgende:
babs.... 111098
Blehhh. Maar zal maar ff applyen.
Ik heb wel positieve ervaringen met shoppen gehad hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Cue_ jij hebt gewoon nog niet eerder een positieve ervaring met shoppen meegemaakt, dat KAN niet anders! Ik zou je bijna op sleeptouw een keer meenemen. Maar dat moet je dan wel zelf willen.
Ik moet er wel voor in de stemming zijn, met kleren. Soms koop ik de halve stad leeg voor mijn gevoel (mwah, drie truitjes bij de H&M dan) en soms word ik alleen chagrijnig omdat niks past en dan ga ik naar de Macquote:Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel positieve ervaringen met shoppen gehad hoor![]()
Maar heb er niet altijd zin in, omdat het niet altijd feest kan zijn
Ik zie de link met de agrarische sector niet helemaal...quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn god, wat een misplaatste boerenhumor
Dat is apart. Ik ook niet. Maar kreeg net wel een mail via LARA incl. jobnummer.quote:
Ik krijg 'm waarschijnlijk toch niet aan de praat.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou dan naar de Mycom, vobis whetever gaan.
Maar wat jji wil.
Voor de rest van dit jaar. Nogal wat opdrachten voor die 2 weken...quote:Op woensdag 14 december 2011 12:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is apart. Ik ook niet. Maar kreeg net wel een mail via LARA incl. jobnummer.
Heb m in LARA zelf gezocht: 110887
Bestaat Vobis nog???quote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou dan naar de Mycom, vobis whetever gaan.
Maar wat jji wil.
Ik kan niet op tegen zoveel weerstand....quote:Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel positieve ervaringen met shoppen gehad hoor![]()
Maar heb er niet altijd zin in, omdat het niet altijd feest kan zijn
Dat is altijd zo bij die verzekeraar. Waarom denk je dat ze het uitbesteden?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de rest van dit jaar. Nogal wat opdrachten voor die 2 weken...
Dus inwerken, testplan maken, test uitvoeren, testverslag, en dat nog even in de twee weken waar ook kerst in zit. Prachtigquote:Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij die verzekeraar. Waarom denk je dat ze het uitbesteden?
Nou, komt ideaal uit. Heb mijn manager net laten weten dat ik geen verlofdagen opneemquote:Op woensdag 14 december 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus inwerken, testplan maken, test uitvoeren, testverslag, en dat nog even in de twee weken waar ook kerst in zit. Prachtig
Topperquote:Op woensdag 14 december 2011 12:38 schreef MNR het volgende:
Heb ik het ook weer mijn steentje bijgedragen en het faillisement van ons bedrijf voorkomen
Wedden dat ze mij in gaan zetten?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Topper
Ik ga niet mijn verplichte salarisverhoging afwijzen
Toen kon je ook nog lekker met je tandjes achter het randje.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat was nog voor m'n beugel
Met die scheve voortanden paste er genoeg tussen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen kon je ook nog lekker met je tandjes achter het randje.
Echte kredietcrisisquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Om 3 uur gaat het hier regenen.. shoppen in de regen
Misschien moetje gewoon doen wat je wilt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Of misschien moet ik het gewoon doen en schijt hebben aan de regen. En genieten van een middagje vrij
Een moetje?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moetje gewoon doen wat je wilt.
Het heeft allemaal voor en nadelenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moetje gewoon doen wat je wilt.
CV's zijn vandaag op gestuurd. Meerdere. Ik ben de enige senior (zitten ook juniors bij) en is ter vervanging van een medior. Dus zal wel afgekeurd worden want te duur.quote:
hoho! Niks slechts over occupy van baby!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:36 schreef MNR het volgende:
Penningmeester Michael (van Occupy) is er vandoor met de clubkas
Geweldig verhaal weer!
De 7-keer-is-scheepsrecht-cv?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
CV's zijn vandaag op gestuurd. Meerdere. Ik ben de enige senior (zitten ook juniors bij) en is ter vervanging van een medior. Dus zal wel afgekeurd worden want te duur.
Ik wil baby heul niet occupy'en!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
hoho! Niks slechts over occupy van baby!
Hehehe. Kom op Godt, geef toe, dat is toch weer een heerlijk verhaal?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
hoho! Niks slechts over occupy van baby!
Nee! Ik steun Baby in deze!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe. Kom op Godt, geef toe, dat is toch weer een heerlijk verhaal?
Vooral de Arnhemse afdeling.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee! Ik steun Baby in deze!
Ik vind de occupy een goede vertegenwoordiging van de 99%!
Hahahaha.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar als ze met meerdere CV's naar de klant gaan, kiest de klantquote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef MNR het volgende:
[..]
De 7-keer-is-scheepsrecht-cv?
Zou ik niet direct zeggen. Ze gaven hier net nog aan dat het er nu om gaat dat degene voor wie ze het meest kunnen vangen, op de een job gezet wordt. Je zult dan wellicht onder je tarief worden aangeboden, maar daar merk jij zelf niets vanDon't give up on me now!
*zucht*quote:Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neem je je vlammenwerper mee? Het is nogal koud en dan kan je die lekker constructief bezig zijnde enthousiaste occupy'ers lekker verwarmen, vinden ze vast fijn.quote:
Doodverwensing, ban!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hopelijk in het nieuwe jaar iedere dag naar Arnhem
Arnhem is leukquote:Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Neem je je vlammenwerper mee? Het is nogal koud en dan kan je die lekker constructief bezig zijnde enthousiaste occupy'ers lekker verwarmen, vinden ze vast fijn.
Ik ook van jou.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q, je bent irritant, hou je bek.
Dat doe ik al. Ik deed het melden via mijn vingers en een toetsenbord.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje, je bent irritant, hou je bek!
Babs, je tampon zit scheef.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje, je bent irritant, hou je bek!
Ik wist niet dat jij autistisch was... hmm... weer wat ontdektquote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Ik deed het melden via mijn vingers en een toetsenbord.
Tampons zitten sowieso kut!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat voelt echt kut hoor, mag je niet mee spotten.
Soft cupsquote:Op woensdag 14 december 2011 14:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Tampons zitten sowieso kut!
Gelukkig zijn er sof-cups!Jipiiiiie!
Voor seks, sauna, sporten, tegen onaangename geurtjes en je voelt het nietquote:
Sponzen??quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Net als die sponzen die je in je doos moet frotten.
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
Free lekken FTW!![]()
Gewoon lekker laten lopen!
Ja die heb je ook. Die zouden dan alles absorberen. Ik wil niet weten hoe dat eruit ziet als je het eruit haalt. Ik ga van tampons al half over m'n nek.quote:
Oh gad-ver-dam-mequote:Op woensdag 14 december 2011 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die heb je ook. Die zouden dan alles absorberen. Ik wil niet weten hoe dat eruit ziet als je het eruit haalt. Ik ga van tampons al half over m'n nek.
Daar wordt die tampon niet schoner van hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh gad-ver-dam-me
Wat spook jij allemaal uit? Wat dacht je van handen wassen?
Echt....quote:
Het wordt nu wel verdacht stil bij de mannelijk helftquote:Op woensdag 14 december 2011 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar wordt die tampon niet schoner van hoor
Alsof ik daar ooit in detail over heb gepraatquote:Op woensdag 14 december 2011 14:14 schreef rival het volgende:
nu Babs nog ff over zijn schijtsessie en we zijn weer bij
FB moet gewoon profielfoto's met babies erop weigeren!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:28 schreef MNR het volgende:
Nu mailen dat diegene z'n foto aan moet passen!
Ja, direct "Report this!" knop eronderquote:Op woensdag 14 december 2011 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB moet gewoon profielfoto's met babies erop weigeren!
Juist! (geen idee). De pedo's nog meer de vrije hand gevenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
Exact! Je moet al 18+ zijn om het te mogen hebben (of was het 16?). Babies mogen dus geen FB profiel!
Op FB valt het nog mee, op Hyves had op een gegeven moment de helft van mn contactpersonen een babyfoto als profielfoto. Echt, alsof je niet meer zelf na kan denken nadat je zo'n schijtfabriek hebt uitgepoept.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik gooi lekker elke kindfoto post op FB op hide... staat er nu iemand met een kindfoto in mijn people you may know lijst AAARGH
Hyves is nu een nieuwssitequote:Op woensdag 14 december 2011 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Op FB valt het nog mee, op Hyves had op een gegeven moment de helft van mn contactpersonen een babyfoto als profielfoto. Echt, alsof je niet meer zelf na kan denken nadat je zo'n schijtfabriek hebt uitgepoept.
Ik heb mensen voor minder van mijn social media afgeknikkertquote:Op woensdag 14 december 2011 14:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Op FB valt het nog mee, op Hyves had op een gegeven moment de helft van mn contactpersonen een babyfoto als profielfoto. Echt, alsof je niet meer zelf na kan denken nadat je zo'n schijtfabriek hebt uitgepoept.
Ik had op een gegeven moment ook steeds minder vriendjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb mensen voor minder van mijn social media afgeknikkert
True, maar Telegraaf (meende ik?), was niet tevreden met de winst.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat verbaasde me. Een hoop winst geloof ik.
Jawel ze willen het alleen verder uitbouwen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef MNR het volgende:
[..]
True, maar Telegraaf (meende ik?), was niet tevreden met de winst.
En dat wil Hyves niet. En nu hebben ze een "cultuurverschil".quote:Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jawel ze willen het alleen verder uitbouwen.
Nee, de insteek tussen spits en hyves verschilde. Waardoor er een conflict is.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef MNR het volgende:
[..]
En dat wil Hyves niet. En nu hebben ze een "cultuurverschil".
Okay, okay, ik zeg het een beetje kort door de bocht.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, de insteek tussen spits en hyves verschilde. Waardoor er een conflict is.
Dat is wat anders als nietw illen.
De winst in zijn geheel.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef MNR het volgende:
Maar TMG was wel ontevreden met de winst
Op wie?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Speciaal voor Rival: ik ga even een potje schijten!
Er staat speciaal voor Rival.... is het dan een hele gekke aanname dat je het dan ook op hem doet?quote:
Dom van me. Sorry.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er staat speciaal voor Rival.... is het dan een hele gekke aanname dat je het dan ook op hem doet?
Tijd voor een mooie stelling!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook niet, maar daar leeft dit topic toch op?
Eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Tijd voor een mooie stelling!
"Singles zijn minderwaardige levensvormen die allemaal zo snel mogelijk tegen de muur moeten worden gezet."
Eens of oneens?
+1.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:22 schreef MNR het volgende:
Ja. Ik dacht het vrijwel direct nadat ik het getypt had. Maar er komt gewoon niets in me op. Ik heb een leeg hoofd. Ben alleen maar vermoeid.
Arm toiletquote:Op woensdag 14 december 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op het toilet natuurlijk. Gatverdamme, poepseks
Eenschquote:Op woensdag 14 december 2011 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Tijd voor een mooie stelling!
"Singles zijn minderwaardige levensvormen die allemaal zo snel mogelijk tegen de muur moeten worden gezet."
Eens of oneens?
Meer slaap (da's my own bad), meer kerstmuziekjes en vooral voet- en beenmassages. Oh yeah!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
+1.
Winterdepressie 4 teh loss!!!11!1
Meer alcohol.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Meer slaap (da's my own bad), meer kerstmuziekjes en vooral voet- en beenmassages. Oh yeah!
Apeldoorn is haar ook dankbaarquote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef Ripley het volgende:
yeay, de P&O mevrouw kwam net vragen of ze een bepaald aantal vakantie dagen aan me mag uitbetalen. Gezien de hoeveelheid die ik nog heb ben ik daar blij mee, want dat wordt dan volgende week op mijn loon er bij geteld
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
+1.
Winterdepressie 4 teh loss!!!11!1
Wanneer ie door hooligans tot bloedens toe in elkaar geramd is vrees ikquote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef rival het volgende:
tering jantje... wanneer geeft die bloedzuiger van een ten Have het gewoon eens op?
Iedereen blij!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Apeldoorn is haar ook dankbaar
Foto!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
Goedemiddag![]()
Ik werd vanmiddag gebeld door tattoo-shop, dat ze een uitvaller hadden, dus ik ben weer een stukje verder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Thanks babe. Hoewel hij in het echt véél mooier is dan hoe hij er op de foto uit ziet.quote:
Die man heeft zelf toch ook wel door dat er weinig mensen op hem zitten te wachten? proberen ze nou nog wat geld eruit te halen ofzo door zo lang mogelijk te blijven zitten?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wanneer ie door hooligans tot bloedens toe in elkaar geramd is vrees ik.
Inktpersoon weet wel wat ie doet in ieder gevalquote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks babe. Hoewel hij in het echt véél mooier is dan hoe hij er op de foto uit ziet.
Ik ben al aan het sparen voor een sniper-riflequote:Op woensdag 14 december 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Die man heeft zelf toch ook wel door dat er weinig mensen op hem zitten te wachten? proberen ze nou nog wat geld eruit te halen ofzo door zo lang mogelijk te blijven zitten?
ik snap et echt niet...
Ik zit inderdaad een beetje te twijfelen om zoiets te kopen ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
it-really-works.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Inktpersoon weet wel wat ie doet in ieder geval
Nu-uh!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Meer slaap (da's my own bad), meer kerstmuziekjes en vooral voet- en beenmassages. Oh yeah!
.50?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben al aan het sparen voor een sniper-rifle.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu-uh!
Meer zon, that's what we need!
Doen, ik heb precies deze, kost wel iets, maar werkt gewoon, klaarquote:Op woensdag 14 december 2011 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad een beetje te twijfelen om zoiets te kopen ja.
Que? Das toch die grote automatische lamp? Ik heb daar wel eens iets over gelezen geloof ik.quote:
En daar ga je gewoon met je giegel voor zitten? Aan tafel ofzo?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen, ik heb precies deze, kost wel iets, maar werkt gewoon, klaar.
Wanneer en hoe lang heb je dat ding dan aan?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen, ik heb precies deze, kost wel iets, maar werkt gewoon, klaar.
Heb er voorheen altijd 1 geleend, dit is het eerste jaar dat ik er zelf 1 heb. 's ochtends doordeweeks half uurtje, in het weekend langer. gewoon naast je neerzetten, je hoeft er niet in te kijken, het licht moet je ogen bereiken. En af en toe er even recht in kijken. Ik kijk gewoon film met dat ding aan etc.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wanneer en hoe lang heb je dat ding dan aan?
Die zijn geen 10000lux, en ik wil niet oranje wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef rival het volgende:
ik denk koop dan een gezichtsbruiner... krijg je nog een bruine kop ook
Dan heb je een halve oranje kop tot aan je oren en de rest van je is witquote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef rival het volgende:
ik denk koop dan een gezichtsbruiner... krijg je nog een bruine kop ook
dat krijg je met smeerseltjes toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zijn geen 10000lux, en ik wil niet oranje worden.
Thanks bro.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb er voorheen altijd 1 geleend, dit is het eerste jaar dat ik er zelf 1 heb. 's ochtends doordeweeks half uurtje, in het weekend langer. gewoon naast je neerzetten, je hoeft er niet in te kijken, het licht moet je ogen bereiken. En af en toe er even recht in kijken. Ik kijk gewoon film met dat ding aan etc.
Optimaal is 20cm afstand 1 uur per dag, 50 cm 2 uur. Maar je hoeft hem eigenlijk maar 5-7 dagen te gebruiken voor het effect heeft, daarna kwestie van beetje bijhouden.
Je zal er geen spijt van krijgen, en na een dikke week kan je hem evt ook nog wel uitlenen ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thanks bro.
Dat is wel goed te doen. Ga ik hier in de stad eens naar zo'n ding kijken. Plemp ik hem gewoon hier in het kantoor.Laat chefke maar mooi de stroomrekening betalen.
Ik moest er ook een week op wachten, girodmedical. Ze zijn "populair"quote:
Ernaar kijken.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
wat mag de hoogste bieder ermee doen?
And you wonder why you're singlequote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Van een afstand.
Met m'n kleren aan.
Nou... joepie...quote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Van een afstand.
Met m'n kleren aan.
Ik sla wel even over, dat heb ik al gedaan. Gratis.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Van een afstand.
Met m'n kleren aan.
Ik wist 't!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik sla wel even over, dat heb ik al gedaan. Gratis.
Omdat ik m'n tieten niet laat zien voor een tientjequote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And you wonder why you're single.
achter een deurquote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Van een afstand.
Met m'n kleren aan.
kilometers of mijlen?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef CherryLips het volgende:
Van een afstand.
Met m'n kleren aan.
kan babs zo goed mikken dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat over tieten, niet over m'n gezicht.
Oh my, je hebt echt last van winterdepressie. Heb ik gelukkig (!) geen last van. Is trouwens helemaal waar wat HW zegt. Als je 20 minuten per dag in de "zon" zit, maak je meer vitamine D aan. Word je happier en krijg je meer energie van.quote:
Ikke vanavond steppen, "broertje" incl. 7 minuten interval met gewichten erbij (sweet Lord).quote:
Welke zomer?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:27 schreef Q. het volgende:
Ik ga gewoon heel veel slapen in de winter, word in de zomer wel weer een keer wakker. Bespaar ik ook nog eens een boel geld.
Limburger he?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Doe-het-zelver raakt rijbewijs kwijt!
Sommigen zijn dan ook single bij choicequote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie hier nog steeds teveel bekende namen.
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie hier nog steeds teveel bekende namen.
ik word gewoon moe van die voorspelbare "grapjes"quote:Op woensdag 14 december 2011 18:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg, voel je niet aangesproken, jij bent een Fries
Kom dan niet met links die die voorspelbare grapjes uitlokkenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik word gewoon moe van die voorspelbare "grapjes"
Die ene kleine dikke.quote:
Geen ideequote:
Met een petje en een bril.quote:
Doe eens een foto danquote:
Kijk gewoon eens in mijn fotoboek dan einsteinbreinquote:
En strooien met bloemetjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:21 schreef MNR het volgende:
Hier tijd om te gaan eten om straks naar de sportschool te gaan om te genieten van mijn instructeur, zijn motivatie en het heerlijke intensieve sporten
Dat ben jij niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens in mijn fotoboek dan einsteinbrein
Hebben wij elkaar dan ooit gezien?quote:
Dat ben jij niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar dan ooit gezien?
Minstens.quote:
Dat dacht ik! Beginnen met Final Destination 5, vergezeld van gegrilde biefstuk en bierquote:
Ja, en bijna klaar, met wat versgemalen peper, zout, geperste knoflook en fijngesneden tomaat met olijfoliequote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef MNR het volgende:
Oh, oh, oh.. dat gegrilde biefstuk klinkt goed!
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:39 schreef MNR het volgende:
Oh, oh, oh.. dat gegrilde biefstuk klinkt goed!
Ja, hallo. Waar kan ik mij melden met kerst?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef missbehavin het volgende:
Met kerst weer.. maak ik er pepersaus bij.. en aardappeltjes in schil met ui uit de oven..
Shit. Je bent me voorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hallo. Waar kan ik mij melden met kerst?
Ik vermoed bij vrouwlief.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, hallo. Waar kan ik mij melden met kerst?
Je bent vrouw - check!quote:
Jouw eigen vrouwlief...quote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent vrouw - check!
Je bent lief - check!
* meldt
Je bent van mij - mmmmquote:
Ik ben helemaal niet van jouquote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent van mij - mmmm
Twee uit drie is goed wat mij betreft!
* meldt
Dat zég ik! Hopelijk kan je beter koken dan lezen.quote:
Details van missb d'r niet-singlezijn!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens op deze pagina ben ik de enige single dus ksssssssssjt allemaal
Dan zit je hier single eenzaam te wezen :pquote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
okquote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zég ik! Hopelijk kan je beter koken dan lezen.
Is dat zo?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
De kenner zal het wel wetenquote:
Wat zit jij mij nou te ksssjt'en?quote:
Welja! Maak het verhaal nog maar lekkerder.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, en bijna klaar, met wat versgemalen peper, zout, geperste knoflook en fijngesneden tomaat met olijfolie
Is het een knappe kerel die je aan de haak heb geslagen, of kun je dat niet zien met die slechte ogen?quote:
Ik vind van wel natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het een knappe kerel die je aan de haak heb geslagen, of kun je dat niet zien met die slechte ogen?
ja jij bent getrouwd dus ksssjt jij helemaal maar opquote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De kenner zal het wel weten
ik wist niet dat miss bezet was.quote:
Waarom heb je hem of Facebook nog niet gebrandmerkt als jouw bezit?quote:
Welles!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom heb je hem of Facebook nog niet gebrandmerkt als jouw bezit?
Echt niet!quote:
Over 50 jaar zit je hier nog, zure wijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja jij bent getrouwd dus ksssjt jij helemaal maar op
Dank uquote:Op woensdag 14 december 2011 20:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Welja! Maak het verhaal nog maar lekkerder.
Geniet ervan Barbusse. Dat het u wel moge bekomen.
Heul niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Zeg, heb jij mij van je FB afgeflikkerd ofzo? Waar ben je?quote:
jij komt toch uit eindhoven?quote:
Nee joh! Ik kom niet uit Eindhoven hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij komt toch uit eindhoven?
Elke keer dat ik lees dat n eindhovense vrouw n vriendje heeft, ben ik bang dat ze in mn ex zn geintjes is getrapt en wil ik een waarschuwing schreeuwen
Ja, al tijden geleden.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, heb jij mij van je FB afgeflikkerd ofzo? Waar ben je?
mooi, dan hoef ik niet te schreeuwenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh! Ik kom niet uit Eindhoven hoor.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, al tijden geleden.Je deed weer es zo lelijk tegen mij. Zou dat de oorzaak zijn?
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mooi, dan hoef ik niet te schreeuwen
Ja, graag of niet hoor. Ik ben geen verzamelaar, alleen echt lieve mensen mogen erbij.quote:
Ach, ik had je ook nog niet eerder gemist, dat zegt ook wel wat.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, graag of niet hoor. Ik ben geen verzamelaar, alleen echt lieve mensen mogen erbij.
ik ben lief?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, graag of niet hoor. Ik ben geen verzamelaar, alleen echt lieve mensen mogen erbij.
Zulk soort opmerkingen bedoel ik dus.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Ach, ik had je ook nog niet eerder gemist, dat zegt ook wel wat.
dan vind je t vast jammer dat ik alleen Twitterquote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeleken met missb wel. Maar dat is dan ook een ongelofelijke $$#!@$#quote:
Ja maar je vráágt er ook om hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulk soort opmerkingen bedoel ik dus.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeleken met missb wel. Maar dat is dan ook een ongelofelijke $$#!@$#
Van jou had ik meer verwacht. Of ben jij die ene op de miljoen die wel iets interessants heeft te melden?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan vind je t vast jammer dat ik alleen Twitter
Ik vraag alleen om tietenfoto's. Een ieder die mij een beetje kent zal dat ogenblikkelijk bevestigen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar je vráágt er ook om hoor
Je kunt mijn rug op. Alleen vandaag even niet, auwquote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag alleen om tietenfoto's. Een ieder die mij een beetje kent zal dat ogenblikkelijk bevestigen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
Je kunt mijn rug op. Alleen vandaag even niet, auw
ik vind het al heel wat dat ik Facebook en hyves niet óók volspam.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwacht. Of ben jij die ene op de miljoen die wel iets interessants heeft te melden?
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] That way we can fuck and both watch TV
Foto's van jou?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik tweet niet zo heel veel, meeste tweets zijn foto's of nieuws ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |