ZIN heb??????quote:Op woensdag 14 december 2011 12:12 schreef Cue_ het volgende:
Misschien vanmiddag gaan shoppen? mits t droog blijft en ik zin heb
Omdat ik moe ben.. omdat de kans dat ik iets leuks zie toch klein is.. omdat het regent.. omdat ik eerst langs huis moet.. omdat het koud isquote:Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef MNR het volgende:
[..]
ZIN heb??????
Jij spoort nietHoe kun je nou geen zin hebben?
Dan ga je nietquote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog naar de Mediamarkt. Ik kan daar nooit één ding kopen. Kutwinkel.
Allemaal beren op de wegquote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik moe ben.. omdat de kans dat ik iets leuks zie toch klein is.. omdat het regent.. omdat ik eerst langs huis moet.. omdat het koud is
dat soort dingen
Hahaha!quote:
Nee hoor, dat antwoord kan ik ook heel goed gevenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
Dat kan ook echt alleen maar een antwoord van een man zijn
Cue_ jij hebt gewoon nog niet eerder een positieve ervaring met shoppen meegemaakt, dat KAN niet anders! Ik zou je bijna op sleeptouw een keer meenemen. Maar dat moet je dan wel zelf willen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat antwoord kan ik ook heel goed geven
Ik vind niks.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef MNR het volgende:
babs.... 111098
Blehhh. Maar zal maar ff applyen.
Ik heb wel positieve ervaringen met shoppen gehad hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 12:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Cue_ jij hebt gewoon nog niet eerder een positieve ervaring met shoppen meegemaakt, dat KAN niet anders! Ik zou je bijna op sleeptouw een keer meenemen. Maar dat moet je dan wel zelf willen.
Ik moet er wel voor in de stemming zijn, met kleren. Soms koop ik de halve stad leeg voor mijn gevoel (mwah, drie truitjes bij de H&M dan) en soms word ik alleen chagrijnig omdat niks past en dan ga ik naar de Macquote:Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel positieve ervaringen met shoppen gehad hoor![]()
Maar heb er niet altijd zin in, omdat het niet altijd feest kan zijn
Ik zie de link met de agrarische sector niet helemaal...quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn god, wat een misplaatste boerenhumor
Dat is apart. Ik ook niet. Maar kreeg net wel een mail via LARA incl. jobnummer.quote:
Ik krijg 'm waarschijnlijk toch niet aan de praat.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou dan naar de Mycom, vobis whetever gaan.
Maar wat jji wil.
Voor de rest van dit jaar. Nogal wat opdrachten voor die 2 weken...quote:Op woensdag 14 december 2011 12:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is apart. Ik ook niet. Maar kreeg net wel een mail via LARA incl. jobnummer.
Heb m in LARA zelf gezocht: 110887
Bestaat Vobis nog???quote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou dan naar de Mycom, vobis whetever gaan.
Maar wat jji wil.
Ik kan niet op tegen zoveel weerstand....quote:Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel positieve ervaringen met shoppen gehad hoor![]()
Maar heb er niet altijd zin in, omdat het niet altijd feest kan zijn
Dat is altijd zo bij die verzekeraar. Waarom denk je dat ze het uitbesteden?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de rest van dit jaar. Nogal wat opdrachten voor die 2 weken...
Dus inwerken, testplan maken, test uitvoeren, testverslag, en dat nog even in de twee weken waar ook kerst in zit. Prachtigquote:Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is altijd zo bij die verzekeraar. Waarom denk je dat ze het uitbesteden?
Nou, komt ideaal uit. Heb mijn manager net laten weten dat ik geen verlofdagen opneemquote:Op woensdag 14 december 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus inwerken, testplan maken, test uitvoeren, testverslag, en dat nog even in de twee weken waar ook kerst in zit. Prachtig
Topperquote:Op woensdag 14 december 2011 12:38 schreef MNR het volgende:
Heb ik het ook weer mijn steentje bijgedragen en het faillisement van ons bedrijf voorkomen
Wedden dat ze mij in gaan zetten?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Topper
Ik ga niet mijn verplichte salarisverhoging afwijzen
Toen kon je ook nog lekker met je tandjes achter het randje.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat was nog voor m'n beugel
Met die scheve voortanden paste er genoeg tussen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen kon je ook nog lekker met je tandjes achter het randje.
Echte kredietcrisisquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Cue_ het volgende:
Om 3 uur gaat het hier regenen.. shoppen in de regen
Misschien moetje gewoon doen wat je wilt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
Of misschien moet ik het gewoon doen en schijt hebben aan de regen. En genieten van een middagje vrij
Een moetje?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moetje gewoon doen wat je wilt.
Het heeft allemaal voor en nadelenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moetje gewoon doen wat je wilt.
CV's zijn vandaag op gestuurd. Meerdere. Ik ben de enige senior (zitten ook juniors bij) en is ter vervanging van een medior. Dus zal wel afgekeurd worden want te duur.quote:
hoho! Niks slechts over occupy van baby!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:36 schreef MNR het volgende:
Penningmeester Michael (van Occupy) is er vandoor met de clubkas
Geweldig verhaal weer!
De 7-keer-is-scheepsrecht-cv?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
CV's zijn vandaag op gestuurd. Meerdere. Ik ben de enige senior (zitten ook juniors bij) en is ter vervanging van een medior. Dus zal wel afgekeurd worden want te duur.
Ik wil baby heul niet occupy'en!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
hoho! Niks slechts over occupy van baby!
Hehehe. Kom op Godt, geef toe, dat is toch weer een heerlijk verhaal?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
hoho! Niks slechts over occupy van baby!
Nee! Ik steun Baby in deze!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe. Kom op Godt, geef toe, dat is toch weer een heerlijk verhaal?
Vooral de Arnhemse afdeling.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee! Ik steun Baby in deze!
Ik vind de occupy een goede vertegenwoordiging van de 99%!
Hahahaha.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar als ze met meerdere CV's naar de klant gaan, kiest de klantquote:Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef MNR het volgende:
[..]
De 7-keer-is-scheepsrecht-cv?
Zou ik niet direct zeggen. Ze gaven hier net nog aan dat het er nu om gaat dat degene voor wie ze het meest kunnen vangen, op de een job gezet wordt. Je zult dan wellicht onder je tarief worden aangeboden, maar daar merk jij zelf niets vanDon't give up on me now!
*zucht*quote:Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neem je je vlammenwerper mee? Het is nogal koud en dan kan je die lekker constructief bezig zijnde enthousiaste occupy'ers lekker verwarmen, vinden ze vast fijn.quote:
Doodverwensing, ban!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hopelijk in het nieuwe jaar iedere dag naar Arnhem
Arnhem is leukquote:Op woensdag 14 december 2011 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Neem je je vlammenwerper mee? Het is nogal koud en dan kan je die lekker constructief bezig zijnde enthousiaste occupy'ers lekker verwarmen, vinden ze vast fijn.
Ik ook van jou.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q, je bent irritant, hou je bek.
Dat doe ik al. Ik deed het melden via mijn vingers en een toetsenbord.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje, je bent irritant, hou je bek!
Babs, je tampon zit scheef.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje, je bent irritant, hou je bek!
Ik wist niet dat jij autistisch was... hmm... weer wat ontdektquote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Ik deed het melden via mijn vingers en een toetsenbord.
Tampons zitten sowieso kut!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat voelt echt kut hoor, mag je niet mee spotten.
Soft cupsquote:Op woensdag 14 december 2011 14:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Tampons zitten sowieso kut!
Gelukkig zijn er sof-cups!Jipiiiiie!
Voor seks, sauna, sporten, tegen onaangename geurtjes en je voelt het nietquote:
Sponzen??quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Net als die sponzen die je in je doos moet frotten.
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:07 schreef Godtje het volgende:
Free lekken FTW!![]()
Gewoon lekker laten lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |