Snij er heel dunne reepjes van en frituur ze droog, krokant selderstro, heerlijk als bijlage.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:28 schreef Bleie het volgende:
Voor de rest van de knolselderij zoek ik nog een bestemming. Suggesties?
Klinkt goed, dat wordt 'm. Heb ik ook nog kans dat dochterlief ervan eetquote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Perruche het volgende:
Pompoen roosteren in blokken in de oven met thijm en olijfolie en dat eten bij de couscous![]()
Voor één persoon is het 7.95 bij de winkel waar ik hem haal (vitatas) en ik heb er meestal wel genoeg aan voor de hele week. Het is nog biologisch ook, en zo varieer ik wel met de groenten die ik in huis haal. Mij bevalt het prima en ik ben voordeliger uit dan wanneer ik de groenten los zou kopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:06 schreef Alopex het volgende:
Vind dat toch wel redelijk duur voor iets waar je met twee personen geen hele week van kan eten. Zelfs in mijn eentje zou ik nog bij kopen, zeker fruit denk ik.
Volgens mij is zo iets ook precies voor die mensen die niet willen nadenken over wat ze eten per week (of wat het kost...)quote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef MaximusTG het volgende:
Ik was van de week bij een vriend, en die hadden dit geprobeerd:
http://www.hellofresh.nl/onze-boxen/
Dat is nog uitgebreider dan een groentetas.. Persoonlijk vond ik dit behoorlijk aan de prijs (voor 2 personen, 39 euro voor 3 maaltijden, 49 euro voor 5 maaltijden). Je hoeft er bijna niks voor in huis te hebben (zout, peper, honing, suiker, mosterd, bouillonblokjes, boter, olijfolie, zonnebloemolie, azijn).
Verder zit alles erin (zelfs losse knoflookteentjes).. Niks voor mij, ik wil meer vrijheid hebben in wat ik kook.
Knolselderij én pompoen? Wordt wel erg sterk gebonden zo dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef Deetch het volgende:
knolselderij pompoen soep met lekker zelfgebakken brood
Hmm, dat klinkt toch idd minder handig. Misschien dat we toe zijn aan Groentetas 2.0 (r)? Met een web 2.0 website waar je bv een basis abonnement af kan sluiten voor een aantal basisgroenten, en dat je daar bovenop dan via de website groenten uit kan kiezen tot het budget voor die week vol is. Of volledig eigen keus. En als je dan niks kiest krijg je het standaardassortiment.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:35 schreef Bleie het volgende:
Hé wat grappig dat dit topic weer omhooggekickt is.
Ik ben vrij snel weer gestopt met die groentetas. Vind het te onhandig met maaltijden plannen, en er zat toch ook wel erg vaak hetzelfde in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |