Van wie heeft Puck dat?? Vast van zijn vader hequote:Op woensdag 14 december 2011 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MP, Puck spoort ook niet helemaal hoor![]()
Als ik samen met hem op bed ga liggen slaapt hij wel zo twee uur achter elkaar trouwens. Als ik dan stiekem weg sluip is hij zo weer wakker. Alsof hij het ruikt
Tis maar wat je gewend bent. Ik neem Matthias altijd mee op de fiets als ik weg moet.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:08 schreef cleany het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zonder auto zou moeten doen....
Ik heb Evan regelmatig in slaap "gereden" en op de fiets met een baby is bijna niet te doen.
Goed dat je dat gaat doen! Ik hoop dat een paar lessen je weer wat zekerder maken!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef Aventura het volgende:
Ik ga trouwens wel rijlessen nemen. Ik heb een rijbewijs maar door een ongelukje durf ik niet meer te rijden en met mijn kind helemaal niet. Ik moet daar van mezelf overheen stappen, anders kom ik nergens.
nou ja als ie kan zitten, verandert dat wel bij ons hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 14:22 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Tis maar wat je gewend bent. Ik neem Matthias altijd mee op de fiets als ik weg moet.
Matthias is ook nog geen 3 maand hoor!!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef cleany het volgende:
[..]
nou ja als ie kan zitten, verandert dat wel bij ons hoor
Dankje! Het lijkt een klein iets, maar voor mij is het een hele grote stap! Echt een overwinning.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Jipster het volgende:
[..]
Goed dat je dat gaat doen! Ik hoop dat een paar lessen je weer wat zekerder maken!
Haha! Hier is ventje wel bekend met de lepel-ik geef zijn vitaminen ermee - maar geen idee hoe hij gaat reageren als hij er wat anders mee naarbinnen geschoven krijgtquote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Balen mefke
Aventura, ik heb Cas pap gegeven met een lepeltje. Kreeg een blijk vanwat moet ik hier mee?
Liga met sinaasappelsap was![]()
hier ookquote:Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef danic het volgende:
infacol heeft sinaasappelsmaak. Wij gaven dat voor de fles en als ze dan klaar was met drinken kregen we altijd zo'n sinaasappel boer
Nieuwsgierig als ik ben, ben ik ff naar boven gelopen en hier is het obv olie en geur- en smaakloos....ff getest en smaakt echt nergens naarquote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef Jipster het volgende:
Ik heb ff gerokende vit d ruikt hier naar sinaasappel, van davitamon.
zo dacht ik dat met Geert dat hij ca 8,7 zou wegen. Hij woog 9,3 (dag later nog een keer gewogen omdat ik het niet kon gelovenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:34 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb vanavond mijn baby van 6 maanden op de weegschaal gelegd, die gaf 8400 gram aan.
Nu gaat er wel wat af, ik gok 150/200 gram aangezien ze zich net had volgetankt.
Ik ging eigenlijk even checken, want ik vond haar wangen wat dunner worden en ze krijgt redelijk wat bijvoeding en wat minder de borst sinds een week of 3, dus ik wou zeker weten dat ze wel nog voldoende aan kwam.
Ik had gegokt op 7,9 kilo, boy o boy, zat ik er even naast.![]()
ik vergeet ze ook met meer dan grote regelmaat. Sinds Jan voor het slapen gaan melatonine krijgt door z'n knijpfruit, gaan de vit. d tabletjes wel vaker naar binnen. Geert krijgt ze dan op hetzelfde tijdstip maar dan gewoon zo. Hij is tabletjes gewend door de chamodentquote:Op donderdag 15 december 2011 00:04 schreef Vlindur het volgende:
Ben ik nou echt de enige die die vitamines heel vaak vergeet?
Ik heb trouwens nieuwe moeten kopen. Rienk heeft die van davitamon weggemoffeld![]()
nergens meer te vinden.Heb nu die van de kruidvat gekocht. Goedkoper en lekkerder!
Hier ook!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:06 schreef cleany het volgende:
Zometeen naar het consultatiebureau. Ik ben benieuwd hoe het er voor staat.
Wat houdt dat clusteren nou eigenlijk in? Drinkt hij dan maar heel kort? en wel vaak?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:
Hier geen haar verlies! misschien komt het nog...ik heb altijd een dikke bos haar gehad
dag 18 na de bevalling en ik zit op mijn start gewicht!![]()
susie jeee wat een super nacht!![]()
hier was het clusteren van 9 tot 23 en daarna 01.15, 03.30 en 6.45 met 2 poep luiers
Ohw thanks!, dat heeft Rayen dan ookquote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef bitterend het volgende:
danic ja bizar! het vloog eraf!
tj: ze wil dan heeeel vaak aan de borst...soms maar 5 minutjes ofzo
http://www.borstvoeding.com/problemen/mproductie/clusteren.htmlquote:Op donderdag 15 december 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw thanks!, dat heeft Rayen dan ook![]()
Aangezien hij hele avonden niet in slaap te krijgen isen nu dit gedrag vertoond dacht ik dat hij heel zijn ritme kwijt is of zo
Ik was 12 kilo aangekomen (goed op mijn eten gelet tjidens de zwangrschap) Na twee weken was ik op 1 kilo na alles kwijt. Ik kon ook vrij weinig eten de eerste twee weken na mijn KS, en dan nog BV geven, dat zet zoden aan de dijk. De laatste kilo was ik na 4 weken kwijt.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:
Hier geen haar verlies! misschien komt het nog...ik heb altijd een dikke bos haar gehad
dag 18 na de bevalling en ik zit op mijn start gewicht!![]()
susie jeee wat een super nacht!![]()
hier was het clusteren van 9 tot 23 en daarna 01.15, 03.30 en 6.45 met 2 poep luiers
De mijne clusterd soms en dan altijd alleen 's nachts gedaan, zo tussen 03.00 en 06.30 uur.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef bitterend het volgende:
danic ja bizar! het vloog eraf!
tj: ze wil dan heeeel vaak aan de borst...soms maar 5 minutjes ofzo
dan zitten we op t zelfde gewicht nuquote:Op donderdag 15 december 2011 10:38 schreef danic het volgende:
hahahaha MignonneZal toch wel meevallen, jij bent hartstikke slank.
Ik zit nu op het gewicht waarbij ik 2 jaar geleden begon met afvallen. Toen ik net 3 á 4 kg was afgevallen, werd ik zwanger. Ik wilde er eigenlijk nog 3 af.
Dus wat dat betreft nog 7 te gaan, dan zit ik op 67 kg.
Checkquote:Op donderdag 15 december 2011 10:22 schreef danic het volgende:
Dat haaruitval komt ws nog (hopelijk niet voor je hoor), bij mij begon het pas na 3 á 4 maanden.
baas boven baasquote:Op donderdag 15 december 2011 11:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit op -45![]()
Ik was /Ben erg bang om weer aan te komen nu Ik niet spuug.. Maar sta al 1,5 week stil sons 500 gr. meer soms minder.. Ik wandel zeker uur per dag., wellicht is t nu omzetting en opbouw van spieren?
Wat fijn! Ik hoop echt dat het snel verbeterd allemaal en dat jullie snel terecht kunnenquote:Op donderdag 15 december 2011 11:19 schreef wickie het volgende:
Haaruitval is hier ook weer begonnen...
We hebben een verwijzing naar de kinderarts gekregen van de huisarts, met verdenking van reflux.
De assistente gaat voor ons bellen voor een afspraak ergens want anders moesten we nog 3 weken wachten voordat we ergens terecht kunnen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:08 schreef wickie het volgende:
We kunnen dinsdag al terecht! Heel fijn
Bij die van jou is t van de borstvoeding gok ikquote:Op donderdag 15 december 2011 11:49 schreef bitterend het volgende:
wat voor bultjes evenstar?? die van mij heeft ook gekke bultjes op dr gezicht
Psies en sporten! En dat laatste doe ik nog niet. Ik ben nog erg in de luie stemming zeg maarquote:Op donderdag 15 december 2011 13:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
even weer nadenken over wat ik in mijn mond prop..
mooi zo!!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:08 schreef wickie het volgende:
We kunnen dinsdag al terecht! Heel fijn
Ja indd hahaquote:Op donderdag 15 december 2011 13:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die hormonen pukkeltjes krijgen ze ook als je kunstvoeding geeft hoor
Haha klinkt herkenbaar. Als ik hem zo wegleg is hij meestal binnen 5 minuten weer wakker.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:21 schreef Susie het volgende:
Hier dus heerlijk geslapen, daarna nog bed ingedoken en van 6 tot 9. Helaas wil ze nu dus al de hele ochtend niet slapen...oh wacht net genoeg tijd dat ik heb kunnen douchen!En nu ligt ze ook, na heel erg gehuild te hebben, is ze in slaap gevallen in mijn armen. Net weggelegd, ben benieuwd.
Euhm... Hier zeker 30 kg aangekomen *schaam* daar is wel al 10 af... Maar dus nog werk aan de winkel!
7210 gram en 70,5 cmquote:Op donderdag 15 december 2011 10:06 schreef cleany het volgende:
Zometeen naar het consultatiebureau. Ik ben benieuwd hoe het er voor staat.
Ow herkenbaar BJ. Sarah is ook bekaf maar slapen ho maar elke keer alleen maar krijsen als ik haar in bed leg. Logisch ze is vreselijk verkouden, nu ingesmeerd met luuf en nu lijkt ze iets vrijer te ademen. Hier de oudste doet al geen slaapjes meer en daar baal ik soms best van maar goed die helpt mij nu in het huishouden en das echt heel gezelligquote:Op donderdag 15 december 2011 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hier ook niet zo,n beste dag, Liene heeft denk ik last van de behandeling van gister of ook stiekem wat van ons buikgriepvirusje meegekregen. Maar slapen is er vandaag niet bij... ga zo poging drie doen. Beetje jammer, want peuter is inmiddels weer uit bed, want wakker door Liene dr gehuil. En dus vandaag geen moment alleen, en geen rustmomentje.. en ben nog herstellende van de buikgriep, dus komt lekker hard aan. En als klap op de vuurpijl is T pas om half tien thuis......
beterschap!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hier ook niet zo,n beste dag, Liene heeft denk ik last van de behandeling van gister of ook stiekem wat van ons buikgriepvirusje meegekregen. Maar slapen is er vandaag niet bij... ga zo poging drie doen. Beetje jammer, want peuter is inmiddels weer uit bed, want wakker door Liene dr gehuil. En dus vandaag geen moment alleen, en geen rustmomentje.. en ben nog herstellende van de buikgriep, dus komt lekker hard aan. En als klap op de vuurpijl is T pas om half tien thuis......
ja daagquote:Op donderdag 15 december 2011 19:28 schreef Vanyel het volgende:
8,9 kg op de wii
Na het eten en met kleertjes aan, dat wel, maar toch.
Maar hoe lang ben je dan? Je kunt wel zwaarder zijn maar als je 1.85 oid bent is dat niet zo gekquote:Op donderdag 15 december 2011 20:57 schreef MamaPurk het volgende:
Als ik mijn gewicht roep voelen jullie je allemaal slank dus nu kan het wel weer denk
Ik heb het liever over het gewicht van mijn eigenste kleine bollo
Heb je ook een ui op d'r kamer staan? En mocht ze echt heel erg verkouden blijven de HA kan neusspray voorschrijvenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef MamaPurk het volgende:
ik ben 1,75 en ongeveer 115kg zo dat is eruit. Ik wil er echt wel wat aan doen, maar ik hou gewoon van lekker eten![]()
Ik heb Sarah trouwens para gegeven voor het slapen gaan en haar neus leeg gepompt en luuf gesmeerd hoop dat we nu een goede nacht hebben, ow en ze liet zomaar haar fles staan, ik vanmorgen bij CB nog helemaal dat ik echt nog gene fles eraf wilde enzo, laat mevrouw hem zelf staan.. Ben benieuwd hoe lang ze het hierop trekt, zet voor de zekerheid wel een fles naast mijn bed
de weegschaal bij de appie is ook vrij accuraat he?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:02 schreef Susie het volgende:
Ik wil mijn spekkie ook weer wegen. Zal toch eens informeren of dat alleen op het inloopspreekuur kan. Zo druk zag die assistente er nu ook weer niet uit toen we daar de eerste keer waren!
maar niet even zwaarquote:Op donderdag 15 december 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je ook een ui op d'r kamer staan? En mocht ze echt heel erg verkouden blijven de HA kan neusspray voorschrijven
En we zijn even lang.
Dat is wel heel sneu hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 21:07 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
maar niet even zwaar![]()
En nee had geen uien in huis, en het duurt al even heb wel zoutoplossing neusspray maar nog niet gebruikt eigenlijk. HA van de week nog geweest maar die vond het neit nodig ze meot er zelf doorheen komen, maar ze ademde vandaag de hele dag als een jong hondje met haar mond open en haar tong half naar buiten echt heel sneu.
Deed ik bij de jongste ook inderdaad, maar heir geen duowagen ofzo, we lopen dus wel elke dag naar het winkelcentrumpje om de hoek, maar om nou een flinke wandeling te maken met mijn 2,5 jarige dat schiet niet opquote:Op donderdag 15 december 2011 21:20 schreef Nirak het volgende:
Weer of geen weer, ik ga iedere dag naar buiten. Bij de wandelwagen zit een regenkap en die is al regelmatig gebruikt. En ik doe gewoon m'n winterjas aan en zet mn muts op en handschoentjes aan
Standaard rondje van 2,5 km en dan is de hond er ook lekker uit geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
leuk!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:06 schreef Faithz het volgende:
2 maanden en na de eerste vaccinatie zou ik doenVolg ik ook wat hier staat: http://www.nederlandsezwe(...)wanneer-babyzwemmen/
die van mij wordt dolgelukkig zonder klerenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij gaan volgende weej zwemmen met de kleine man. Word nog wat want hij heeft een hekel aan "naakt" zijn.
Snap ik wel met wat jij hem aantrektquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die van mij wordt dolgelukkig zonder kleren
Ik denk dat ik wel de laatste ben die je van een slechte kledingsmaak kan betichten honneponquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:43 schreef Faithz het volgende:
[..]
Snap ik wel met wat jij hem aantrekt
Ja ik kreeg van mijn vriendin weer een zak vol kleding in maat 62/68. Zat ook allemaal van dat soort kleren bij. En van die blousjes met de kraag tot aan de bovenkant van het hoofd enzo. Ik heb voor Matthias wel spijkerbroeken maar dat is gewoon van dat zachte spul!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel de laatste ben die je van een slechte kledingsmaak kan betichten honneponOf ben je meer van de tuinbroeken (HAHA!)
.. ik verbaas me soms echt om de horror die sommige ouders hun kindjes aantrekken, spijkerbroekjes waar stijfsel in zit ofzo, blousjes van karton![]()
Eigengeiler!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel de laatste ben die je van een slechte kledingsmaak kan betichten honnepon![]()
Honneponquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel de laatste ben die je van een slechte kledingsmaak kan betichten honneponOf ben je meer van de tuinbroeken (HAHA!)
.. ik verbaas me soms echt om de horror die sommige ouders hun kindjes aantrekken, spijkerbroekjes waar stijfsel in zit ofzo, blousjes van karton![]()
zelfkennis.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eigengeiler!
Zwemmen! Ik vind het zelf vrij verschrikkelijk, maar Dot vindt het heerlijk dus we zouden het meer moeten doen.
Ik zou gewoon de huisarts vragen om het te vreagenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:32 schreef _evenstar_ het volgende:
laks is blond en Ollie( handigere schermnaam
) is donker
bij Arwen stonden pastel kleuren trouwens ook niet.,. vooral donkere kleuren ook.. omdat ze zo bleek was.. en hele blonde haartjes.. nu kan ze wel zachtere kleuren aan omdat ze donkerder wordt..
Hoelang mag een 18 dagen oud prupke buikloop hebben zonder dat ik de huisarts hoef te bellen?
babyborstvoedingsdiaree ziet er lichtgeel en zalvig uit. als ze waterig worden idd aan de bel trekken hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Grote en kleine ollie![]()
Bel dadelijk idd maar de Huisarts iig 24 uur verder nu.. En inmiddels Voeding 15.. ( minimaal 15 minuten drinken soms half uur ( normaal) en 3 van een uur.. ) alle luiers ook waterig en anderskleurig..
quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:59 schreef Vanyel het volgende:
Nou, of een liDteken ook schattig maakt vraag ik me af hoor!
Voor ons nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:59 schreef Vanyel het volgende:
Nou, of een liDteken ook schattig maakt vraag ik me af hoor!
Wat lief dat je aan ons denkt!quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:35 schreef Jipster het volgende:
Fijn een beterende Ollie!
Hoe is het met jouw mannetje, Mefke?
En met jouwe kleine, isis?
Ja veranderd nog, bij Jaël veranderde het zelfs nog toen ze bijna een jaar was. En Sarah heeft twee verschillende kleuren ogenquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:49 schreef bitterend het volgende:
Ben trouwens zoooooo benieuwd wat voor kleur ogen ukkie zal hebben!! ze zijn nu blauw/grijs...maar dat veranderd toch??
what thequote:Op zaterdag 17 december 2011 06:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
KD, hoe leuk en grappig ik je vind, ik denk niet dat het voor Susie echt helpt als je dr zo makkelijk over heenwalst en het afdoet als een lastige dag? Ik denk dat velen van ons, en ik zelf ook, stikjaloers zijn op je heerlijke kraamperiode en je roze wolk, ik gun hem je echt van harte en ieder ander ook, maar hoe zwaar kan het soms zijn....
Mijn roze wolk is ver te zoeken momenteel, zoveelste dramanacht deze week, vanaf middernacht nu al de vierde keer dat ik naar Liene kan... en mijn baby is vier maanden vandaag... bleuh... ben kapot, en heb net echt ff moeten janken van vermoeidheid.
mooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:05 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja veranderd nog, bij Jaël veranderde het zelfs nog toen ze bijna een jaar was. En Sarah heeft twee verschillende kleuren ogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elin heeft ze caramelkleurig ik groengrijs, haar paps groenbruin meer bruin) en nu zijn ze caramelkleurig, dat duurde bijna 2 volle jaren voor haar kleur 'klaar' was.quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:47 schreef bitterend het volgende:
[..]
mooi![]()
mijn man heeft heldere groene ogen en ik bruin! ben zo benieuwd wat het bij haar wordt en wanneer
in het zh zeiden ze ook dat ze blond wordt omdat dr wenkbrauwen zo licht zijn!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:49 schreef NotTheSame het volgende:
* NotTheSame komt al even stiekem om het hoekje kijken.
Gisteren om 14.55uur zijn wij de trotse ouders geworden van.... een meisje!
Meer details onder de spoiler, gelieve niet haar naam hier te gebruiken!
Van harte gefeliciteerd met je kleine meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef idd bv, maar we mogen tot op heden niet klagen. Ze heeft een sterke zuigbehoefte en meld zich netjes om de 3 uur. Ze drinkt dan gemiddeld zo'n 20 minuten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:16 schreef wickie het volgende:
NTS van harte met je mooie meid! En nog best een keurig gewicht, ze waren toch eerst bang dat ze lichter zou zijn?
Geef je borstvoeding? Zo ja, dan heb ik nog wel tips voor je om te voeden met zo'n kleintje. Kindjes met dat gewicht binden het zwaarder om te drinken aan de borst meestal. Als je dat weet dan kan dat een hoop problemen en frustratie schelen. Ik wist dat bij Mette niet (2425gram bij een voldragen zwangerschap), en dus te lang doorgemodderd voordat ik snapte waarom het niet ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |