abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105567152
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
08 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
02 maart 2011: Geert, zoon van DJMO
05 maart 2011: Sarah, dochter van MamaPurk
12 maart 2011: Saar, dochter van Twentemeisje
26 maart 2011: Marinde Renée, dochter van Nienna
08 april 2011: Kiran, zoon van J-net
14 april 2011: Espen, zoon van Jeetjejom
08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
4 november 2011: Jelte zoon van Vlindur

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_105567218
Het ging over voedingsschema's van onze baby's :)

Onze baby is verkouden met (vandaag) 7 weken oud.. heul zielig... Kunnen we bij de drogist iets van een neusspray halen als z'n neus echt helemaal dicht komt te zitten? Of is het verstandiger om richting de huisarts te gaan en daar wat aan te vragen?
pi_105567261
Toen Cas net zo oud was is hij ook verkouden geweest, we hebben via de huisarts neusspray gehaald bij de apotheek. Zijn wel even bij de ha geweest omdat hij nog zo'n kleintje was (is).
pi_105567393
mornings ;)

Mijn meisje heeft nog nooit meer dan 2 dutjes op een dag gedaan...en maar heel zelden dat ze langer slaapt; net als bij MP is het hier vaker 2 x een uur, dan langer. En een echt ritme hebben we ook niet; alleen wel duidelijk dag en nacht en dat vind ik het belangrijkste...
De meeste dagen gaan hier nu ongeveer zo:
nacht begint om 21 uur zo'n beetje , snachts drinkt ze minimaal 2 keer, soms 3. (maar ze ligt wel tot ongeveer 9 uur in dr bedje). Overdag doet ze dus meestal 2 dutjes en voed ik op verzoek; de behoefte is erg wisselend, soms voed ik bijna elk uur, en soms laat ze er 3 uur tussen. (als we op stap zijn oid dan laat ze er langer tussen, thuis wil ze graag lekker bij mama liggen en drinken enzo..).

vandaag weer naar de manueel therapeut; over het geheel gezien gaat het hier wel steeds beter; minder huilen, rustiger, vermaakt zich wat beter en ontwikkelt zich goed.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105567432
Jelte was eergisteren ook nog snotverkouden. Ik heb er met een peertje war uit kunnen vissen, maar heb er verder niks aan gedaan.
Maar bel even met de dokter. Die hebben vast wel een goed advies :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105567566
MP, Puck spoort ook niet helemaal hoor :P

Als ik samen met hem op bed ga liggen slaapt hij wel zo twee uur achter elkaar trouwens. Als ik dan stiekem weg sluip is hij zo weer wakker. Alsof hij het ruikt :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105567761
Fijn dat het beter gaat met Liene, BJ :)

Ik merk juist dat Cas nu beter slaapt dan in ons oude huis, lekker op een stil kamertje en een fijn groot bed.
pi_105567799
Ik heb gewoon een slaapkop zo te lezen.

ben vandaag weer tante geworden dus vanmiddag weer een verse baby in mijn armen. Als ik het vast mag houden tenminste.
pi_105567872
Gefeliciteerd FR! *O* Waarom zou je het kindje niet vast mogen houden als tante zijnde?
pi_105567941
Puck sliep ingebakerd tot 7 maanden ook zo een paar uur maar sinds de slaapzak overstap vindt hij slapen overrated :{w
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_105567942
De vorige mocht ook niet
En het is nu een dubbele tijd voor ze. Zijn moeder is maandag overleden en vrijdag is de begrafenis. Dus wellicht zijn we helemaal niet welkom.
pi_105567968
Gefeliciteerd F-R! *O*
Ff bellen van tevoren?? of het uitkomt?

@Claudia, ik weet het hoor, dat ze het nog niet gelijk hoeft te kunnen, dat drinken uit een tuitbeker. Ik ga straks een ander flesje kopen dan de aventflessen die we hebben. Gewoon om een beetje onderscheid te maken tussen melkfles en drinkfles (met water, sap, thee). Die tuitbeker komt echt wel. Of niet en ze gaat over op een rietjesbeker of een gewone beker. Ik zie het wel, kan me er niet zo druk over maken.
Alleen heel gek: de kleine aventflesjes die we hebben, lekken met water, maar niet met melk :?

Cyntiaa, 3 schepjes nutriton per fles!! jeutje das best veel. Hij heeft geen last van obstipatie dan??

Eva slaapt ook nog maar 2x per dag hoor. Maar die is wel pas tussen 07.30 en 08.00 wakker, ipv 06.00 zoals Seth.
pi_105568151
Dan zou ik inderdaad ook even bellen, FR.

Geen obstipatie hier, Danic. Prima luiers, elke dag wel 1. Soms slaat hij een dagje over, maar dat doet ieder kindje wel eens denk ik. :+
  woensdag 14 december 2011 @ 10:53:06 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105568405
Hier kregen we het advies vanuit het ziekenhuis de eerste week Anouk niet van arm tot arm te laten gaan, dit ivm bevalling met pomp en mogelijk hersenschudding. Dus al mijn schoonzussen en mijn zus hadden op dag 1 echt pech. Maar als die reden er niet was geweest, weet ik ook niet of ik haar die eerste week zo makkelijk uit handen had gegeven trouwens.
:D ;)

Hier een supernacht gehad! Gisteravond om 20.30, toen om
1.30, niet willen slapen tot ongeveer 3.15 en vervolgens kwam ze pas weer om 8.15. We hebben haar fles verhoogd naar 135 ml, dacht dat ze dan misschien 's morgens daarna weer zou gaan slapen, maar helaas, sindsdien is ze wakker en ik heb haar om 10.15 nog eens 60 gegeven, maar net was het weer brullen.... Nu ligt ze op mijn benen, waardoor ik haar goed heen en weer kan wiegen en lijkt ze weer rustig.
Snap af en toe echt niets van d'r. Cb hebben we dus niet gered vanmorgen....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 14 december 2011 @ 11:20:50 #15
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_105569185
Oh meuw, ik dacht twee slapies is nog weinig. Ach, weet ik het ook :D...

Susie *O* voor de heerlijke nacht!

Seth is ook als mini verkouden geweest. Wat zoutoplossing wil wel helpen, en lekker badderen 's avonds ook.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_105569599
FR, feli *O*

zoutoplossing gehaald, en vanavond gewoon een opengesneden ui op z'n slaapkamer leggen (tip van de doktersassistente, heel slim doe je voor jezelf ook.. maar voor je kleine vergeet je zoiets simpels ineens :'))

Nu ligt meneer lekker te rochelen in de box met z'n vuist in z'n mond en met de nodige geluidjes :D
pi_105570039
Ons meisje slaapt 's nachts van 20.30-9.00 aan een stuk.
De laatste voeding krijgt ze om 18.00, gewoon wat groenten en pap. Je hoort mij dus ook écht niet klagen! *)
Wel heeft ze erg veel last van allergieën en obstipatie, ik laat ze op de dag al extra veel drinken (vruchtenthee).
Soms mag je rusten, maar opgeven nooit!
pi_105570878
Ze stormde bij ons wel richting couveuse afdeling terwijl ik er zelf niet eens bij mocht zijn.
Ik weet dat we pas vanmiddag mogen komen ben toch aan het werken. Maar hoop wel dat ik deze even vast mag houden. Ze heeft geen hele grote familie.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:41:20 #19
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105571497
Boh, das stom dan FR!
  woensdag 14 december 2011 @ 12:48:34 #20
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105571736
Zelf snap ik dat nooit zo, dat willen vasthouden. Hoefde het vroeger al nooit wanneer ik op kraambezoek ging. Ik wilde bij mijn eigen kleine al helemaal niet dat anderen hem vasthielden. Zeker de eerste paar dagen niet, het kind was nog helemaal van slag van de vacuumverlossing. Ik had zelf al af en toe van, huuu, wat moet ik hiermee, als het weer tijd was om te voeden :@
Ik vind het nu veel leuker, hij is minder breekbaar, een lekker stevig spierbundeltje om helemaal plat te knuffelen. Ben denk ik geen pasgeborenbaby'tjesmens.
pi_105571842
Ik snap dat wel en het hoeft ook niet. Maar bij nr 1 werden wij ook pas als laatste gesmsed en dan nog door haar moeder niet eens door haarzelf. En was iedereen al geweest en wij dus als laatste. Terwijl wij wisten dat ze in het z-huis lag en de baby dus echt snel kwam.
Ze heeft maar 1 broer mij maakt het niet uit.
pi_105571929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MP, Puck spoort ook niet helemaal hoor :P

Als ik samen met hem op bed ga liggen slaapt hij wel zo twee uur achter elkaar trouwens. Als ik dan stiekem weg sluip is hij zo weer wakker. Alsof hij het ruikt :o
Van wie heeft Puck dat?? Vast van zijn vader he ;)
Ja Sarah ook maar ik heb wel wat beters te doen dan 2 uur op bed liggen ;) al deed ik dat wel toen ze kleiner was, maar toen sliep haar grote zus ook nog 's middag en die is daar van de een op de andere dag helaas mee gestopt..
En wat BJ zegt 's nachts word er over het algemeen wel geslapen en daar ben ik al erg blij mee, is ook anders geweest hier.. Al komt ze dus met haar dik negen maanden om 23 uur en om 5 uur voor een voeding.. (deed J allang neit mee rop die leeftijd en eigenlijk denk ik steeds dat het daarom nu fout is dat zij het nog wel krijgt maar probeer me er toch bij neer te leggen dat het nou eenmaal zo is en dat ze het schijnbaar nodig heeft en dat ze gewoon heel anders is als J)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 14 december 2011 @ 12:58:25 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105572023
Hier hetzelfde Aventura! :D

Beetje vreemde situatie dus FR, vervelend is dat. Mijn broer heeft Anouk nog maar 1 keer gezien, moet ie lekker zelf weten natuurlijk, maar vind het wel een beetje stom stiekum. Voor mijn schoonzussen is het nieuwtje er ook wel af geloof ik, die zie ik hier ook niet meer. De enige zijn mijn zus en mijn vader die ik iedere week wel zie, paps is alleen niet lekker nu, dus wil ik ff bij hem langs....als het weer het toe laat en dat denk ik niet helaas. (Hij heeft niets aanstekelijks, dus moet kunnen).
pi_105572079
Ik merk ook om mij heen dat het nieuwe er een beetje af is, juist wanneer hij nu allemaal leuke dingen kan en leert! Er zijn 2 "vriendinnen" die Cas nog helemaal niet gezien hebben. Mij best, verwacht dan ook niet van mij dat ik nog veel interesse ga tonen :s)
  woensdag 14 december 2011 @ 13:09:49 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105572367
In het begin belde ik 2x per week met mijn moeder om een update te geven. Nu om de week eens een keer. Ze wilden toen ook steeds langskomen en/of oppassen, nu hoor ik haar daar niet meer zo vaak over. Het nieuwe is er echt wel een beetje af, maar dat is toch ook logisch? Mijlpalen fotografeer en film ik zoveel mogelijk, allereerst voor onszelf maar ook om met de opa's en oma's te delen :)
pi_105572486
Foto's maken doe ik ook, veel en vaak :) Bel met mijn ouders standaard 1 tot 2 keer per week. Op bezoek of visite krijgen ook regelmatig. Vind het stiekem wel fijn dat er niet meer zoveel aandacht voor hem is ;)
pi_105572600
Bij een tweede vind ik het zowieso allemaal anders.
Bij Jaël kwam bijvoorbeeld mijn zusje wekelijks, nu komt ze misschien 1x in de maand.. Ik merkte ook dat mensen Sarah 'lastig' vonden omdat ze zo veel huilde, als een 'vreemde' alleen maar naar haar keek begon ze al te krijsen ;)
Gelukkig gaat dat nu allemaal veel beter, maar mijn ouders vinden het toch wel heel makkelijk dat ze een keer in de week daar komen en komen dus nauwelijks tot nooit hierheen, dat vind ik wel eens jammer, maar goed dat is mijn verwachting, ik hoopte dat ze misschien wat vaker hier zouden zijn.. Maar dat is nou eenmaal niet zo en daar heb ik me nu ook maar bij neergelegd.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 14 december 2011 @ 13:22:22 #28
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105572859
Alsof ik het over de duivel had, stond mijn paps voor de deur! :) Die komt altijd ff heel kort gluren.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:24:51 #29
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105572964
Mijn ouders vinden dat we te ver weg wonen om regelmatig, of bijvoorbeeld op vaste dagen) langs te komen. Ik vind het wel meevallen (ruim een uur met de auto). Maar het kan ook niet allemaal vanuit ons komen. Wij werken allebei 36 uur en hebben onze vrije dagen ook nodig om zelf bij te komen en andere sociale dingen te doen. Er zijn 3 oma's en 2 opa's en dat is gewoon schipperen.
pi_105573069
Plus het feit dat je met een kleintje ook niet zomaar overal heen gaat, toch? Ik niet in ieder geval. Vrijdag gaan we voor het eerst naar Amsterdam, mijn schoonzusje woont daar. De langste rit tot nu toe was naar Julianadorp :)
  woensdag 14 december 2011 @ 13:31:04 #31
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105573208
Nee, ik rijd geen auto dus mijn man gaat dan altijd mee. We rijden wel hele stukken hoor met de kleine. De andere opa en stiefoma wonen op 1,5 uur rijden van ons vandaan, zijn we nu 1x geweest. Laatst gingen we een weekendje weg, was ook 2 uur rijden. Mijn broer en zus wonen waar mijn ouders wonen, mijn andere zus zelfs nog verder, maar dan een heel eind de andere kant op. Zijn we ook een paar x geweest. Vriendinnen wonen ook allemaal zo ver. Dat vind ik weleens jammer.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:31:50 #32
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105573238
Ik ga trouwens wel rijlessen nemen. Ik heb een rijbewijs maar door een ongelukje durf ik niet meer te rijden en met mijn kind helemaal niet. Ik moet daar van mezelf overheen stappen, anders kom ik nergens.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:32:09 #33
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_105573247
Mijn moeder ziet ons meisje ieder week 1 of soms 2 keer. Maar die woont ook op 10 minuten rijden bij ons vandaan en kan zo voor een kopje koffie even langskomen.
Mijn schoonvader en zijn vrouw wonen op anderhalf uur rijden bij ons vandaan, dus die zien haar iedere 3 weken ongeveer.

@Cyntiaa, wij gingen na 3 weken voor het eerst een stuk met de auto weg, naar Lientjes overgrootmoeder. Daarna pas weer met een week of 8.

Wij rijden max anderhalf uur, verder weg woont niemand. :) Weekendjes weg plannen we ook niet te ver bij ons vandaan.
En die van ons slaapt altijd na 5 minuten om wakker te worden als we op de plaatst van bestemming zijn. Dus wij rijden altijd weg als ze moet slapen, zo blijft ze in haar ritme en is ze wakker als we ergens op bezoek zijn.
pi_105573497
Een rijbewijs is met een kleintje wel heel erg handig, ik hoop dat je weer kracht vindt om te gaan rijden Aventura!

Wij "slepen" ook zo weinig mogelijk met Cas. Hij slaapt trouwens wel bijna altijd in de auto, dat scheelt. Behalve tijdens de lange rit naar Julianadorp. Toen zat meneer geluidjes te maken _O-
pi_105574546
Ik zou niet weten wat ik zonder auto zou moeten doen....
Ik heb Evan regelmatig in slaap "gereden" en op de fiets met een baby is bijna niet te doen.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:19:19 #36
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_105574940
Lief heeft altijd de auto mee, dus ben hier autoloos en daar baal ik wel eens van. Winkels zijn best nog een stuk lopen, behalve de supermarkt, mja, das niet altijd leuk....
pi_105575026
Bij een tweede word je kind toch al minder leuk en bij een derde is het nieuwe er helemaal snel af.

Ik heb gelukkig bij alle 3 de kids dat er meerdere nichtjes zwanger waren. Bij Matthias ook weer. Een nichtje waar ik eigenlijk niet zoveel contact mee had en een paar weken voor mij is bevallen komt het contact nu weer terug. Ze is de enige in haar vriendenkring met een kleine en daarom vind ze het fijn om ook eens met andere mama's te praten. En een ander nichtje heb ik altijd veel contact mee die is vorige maand bevallen. Dus we zitten steeds met zijn 3en te informeren en foto's uit te wisselen enzo.
Mijn broer is nooit thuis (militair) dus die ziet mijn kids nooit, zijn vriendin kotm hier nooit. We komen elkaar wel eens bij mijn ouders tegen, die zie ik dan wel weer elke week.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_105575050
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:08 schreef cleany het volgende:
Ik zou niet weten wat ik zonder auto zou moeten doen....
Ik heb Evan regelmatig in slaap "gereden" en op de fiets met een baby is bijna niet te doen.
Tis maar wat je gewend bent. Ik neem Matthias altijd mee op de fiets als ik weg moet.
pi_105575983
Het lijkt me erg fijn om Cas straks mee te nemen op de fiets, het zal natuurlijk nog een beste poos duren voor hij op de fiets mag :)

Heb bij een buurvrouw van mijn ouders wat dingen besteld om mee te nemen uit Duitsland. Pampers, pap en babydoekjes. Eens zien of dat bevalt! Qua prijs in ieder geval wel ;) Haar zoon is 2 weken ouder dan de mijne maar eet al zoveel meer qua potjesvoeding. Cas krijgt a.s. weekend denk ik voor het eerst worteltjes :@
pi_105576334
Wij hebben wel een auto, maar doordeweeks heeft vriendlief die mee. Ik kan gelukkig wel winkelen ( :') ) want groot winkelcentrum op loopafstand.

Verder heb ik vandaag weer de metro gebruikt, dat gaat prima met kinderwagen. Ook de bus al gebruikt, dat was iets lastiger wegens hoge instap.. }:| En zelfs de parkshuttle (onbemande shuttlebus :D ) ging perfect vandaag.

Ik zou weleens met de trein willen, maar dat durf ik eigenlijk niet goed alleen met kinderwagen :{
pi_105576381
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:31 schreef Aventura het volgende:
Ik ga trouwens wel rijlessen nemen. Ik heb een rijbewijs maar door een ongelukje durf ik niet meer te rijden en met mijn kind helemaal niet. Ik moet daar van mezelf overheen stappen, anders kom ik nergens.
Goed dat je dat gaat doen! Ik hoop dat een paar lessen je weer wat zekerder maken! :*
pi_105576498
Jipster en als je de draagdoek gebruikt dan. Heb je ook geen last van hoge instap.
Ik ging met Leander en Mikael wel veel met de bus toen hadden we bushalte voor de deur. Nu moet ik eerst ver lopen om bij een bushalte te komen :X Dus kan ik net zo goe meteen de fiets pakken en dan doe ik Matthias daar waar ik moet zijn in de draagdoek!!
pi_105576602
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:22 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Tis maar wat je gewend bent. Ik neem Matthias altijd mee op de fiets als ik weg moet.
nou ja als ie kan zitten, verandert dat wel bij ons hoor ;)
pi_105576776
Cyntia waarom :@ ? Floris krijgt hier nog helemaal geen bjjvoeding. Daar starten we in januari wel een keertje mee als hij een half jaartje is. Nu nog mama-pokon hihi.
pi_105576828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef cleany het volgende:

[..]

nou ja als ie kan zitten, verandert dat wel bij ons hoor ;)
Matthias is ook nog geen 3 maand hoor!! ;)
pi_105576944
@ Liedje
Hij toont weinig tot geen interesse meer in de fles en ik wil langzaamaan eens kijken of hij het eten van een lepeltje interessant vindt en of hij überhaupt groente/fruit wil. Hij zit nu bijna op 4 flessen dus is er ruimte om het te gaan proberen, hij is nu bijna 5 maand dus vind het wel een mooie tijd om een poging te wagen :)
  woensdag 14 december 2011 @ 15:17:48 #47
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105577134
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Jipster het volgende:

[..]

Goed dat je dat gaat doen! Ik hoop dat een paar lessen je weer wat zekerder maken! :*
Dankje! Het lijkt een klein iets, maar voor mij is het een hele grote stap! Echt een overwinning.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:24:42 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_105577385
Hoe neem jij je baby dan mee op de fiets, menicole? Ik zie het niet voor me :)

Cyntiaa en Liedje, mijn knul is net zo oud. Krijgt ook alleen nog melk. De planning is om half januari eens te kijken of hij wat fruit of groente van een lepeltje wil, maar eigenlijk heb ik nu al zin om het te proberen. Ik denk ook dat hij eraan toe is, volop in de orale fase en hij kijkt gefascineerd toe wanneer ik iets eet. Van de wijkverpleegkundige mag ik er al aan beginnen, ook omdat er weinig allergie in de familie voorkomt. Anderszijds denk ik: gewoon laten zoals het is, het gaat prima, hij groeit goed en slaapt goed, waarom veranderen. Misschien neem ik de tussenweg en ga ik in de week tussen kerst en oud en nieuw eens wat geven. Ik heb dan een week vrij, dus tijd genoeg om inkopen te doen, te kokkerellen en te dweilen ;)
Pap ga ik denk ik niet aan beginnen, zie niet in hoe dat wat toevoegt, hij moet toch vaste dingen leren eten denk ik dan.
pi_105578722
:( stom RS virus. Wat duurt het toch lang voordat ie opknapt. We zijn een dikke week verder en meneer is nog steeds van slag. Flessen die niet half opgaan, dus maar weer extra flessen proberen. Het enige dat redelijk gaat is banaan. Heb em net toch maar verteld dat ie met zijn zes maanden te klein is om geen melk meer te drinken ;)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_105580123
Balen mefke -O-

Aventura, ik heb Cas pap gegeven met een lepeltje. Kreeg een blijk van :') wat moet ik hier mee?
Liga met sinaasappelsap was :9~

[ Bericht 59% gewijzigd door Cyntiaa op 14-12-2011 16:41:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')