Hoezo zie je ze pas later? Ik zag al vrij snel Slumdog Millionaire, Black Swan en The Hurt Locker.quote:Op zondag 25 december 2011 00:55 schreef Arcee het volgende:
Veel films zie je eigenlijk pas het volgende jaar, of nog later.
Mijn nummer 1 is voorlopig iig zeker:
[ afbeelding ]
Eens, dit jaar was zo matig dat ik een lijst met 10 films niet weet te vullen en aan kleinere lijstjes niet begin omdat niets het verdient om op 1 te staan.quote:Op zondag 25 december 2011 22:42 schreef Nober het volgende:
Slecht jaar voor de filmindustrie, vorig jaar had je nog wel wat goede films zoals Inception, Temple Grandin, Kick-Ass, True Grit en Shutter Island.
Allebei dit jaar in de Nederlandse bios gekomen...daar ging het om, niet om het jaartal van IMDB.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:08 schreef Deckard het volgende:
Was Black Swan en True Grit echt van dit jaar? Volgens mij van vorig jaar.
The Black Swan is niet kut, dat vind jij. Net als ik dat vond van Drive.quote:Op woensdag 14 december 2011 04:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2,3,6,8 gezien en 3 is kut en 6 overschat, maar wel apart
Zet het dan in lijstjes-vorm. Weten we ook weer wat jou top 10 isquote:Op zondag 1 januari 2012 16:05 schreef miep63 het volgende:
[..]
The Black Swan is niet kut, dat vind jij. Net als ik dat vond van Drive.
De mooiste film die ik het afgelopen jaar in de bioscoop heb gezien is: The Help, met The Black Swan als goeie tweede ( Portman en Kunis)
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik dit jaar niet zoveel actuele films heb gezien.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zet het dan in lijstjes-vorm. Weten we ook weer wat jou top 10 is
Ik heb dit lijst er bij moeten pakken welke films uit 2011 komen. 3 kwart van de films die ik dit jaar heb gezien, komen niet uit 2011quote:Op zondag 1 januari 2012 16:13 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik dit jaar niet zoveel actuele films heb gezien.![]()
Soms denk ik weleens bijvoorbeeld of ik eat, pray and love dit jaar heb gezien of het jaar daarvoor, de tijd gaat zo snel, maar ik zal uitzoeken wat ik wel dit afgelopen jaar heb gezien.
Idd Black Swan zag ik ergens in februari van het afgelopen jaar voor de oscaruitreiking. Dus deze film is nog van 2010.quote:Op zondag 1 januari 2012 16:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb dit lijst er bij moeten pakken welke films uit 2011 komen. 3 kwart van de films die ik dit jaar heb gezien, komen niet uit 2011
Ik heb wel een Drive gezien, maar niet deze.quote:
A Torinói Ló is de enige waarvan ik nog enige verwachtingen heb dat 'ie mijn top 10 voor 2011 zou kunnen veranderen. Toch maar even kijken binnenkort.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
De enige 2 films die ik graag had willen zien, maar nog niet aan toe ben gekomen waren Drive en A Torinói Ló (The Turin Horse)
www.icheckmovies.comquote:Op zondag 1 januari 2012 22:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Iets voor de goede voornemen. Bijhouden welke films ik gezien heb.
Dat is mijn geval persoonlijk. Ik vind het idee achter Limitless origineel en vooruitstrevend.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Limitless vond ik nogal vervelend, beetje verbaasd dat die overal zo (relatief) hoog gewaardeerd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |