SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
IK WAS DAAROM IK BEN KWAAD!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 02:35 schreef Julis het volgende:
[..]
xminator blijkbaar niet :s. Hij overtreedt de regels. POLIZEI!!!
Mja als je het zo zegt kan ik het ergens nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:31 schreef xminator het volgende: [..] Ja, maar het is lastig uit te leggen. Het is toch kicken om deel te maken van een team waarmee je een bedrijf controleert. Jijzelf zet als ware een stempel op de uitslag. Vervolgens lees je 2 weken later dingen in de krant over datzelfde bedrijf.. ( kort samengevat ). Overigens is accountancy de beste economische opleiding dat je kunt volgen.
Dat kon ik ook doen ik heb geen voetbal interesse.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef xminator het volgende:
Sorry, ik deed het voor de bestwil van iedereen. Om een einde te maken aan de TT's met voetbalclubs erin.
Ik was al bang voor een fener TT van je.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef xminator het volgende:
Sorry, ik deed het voor de bestwil van iedereen. Om een einde te maken aan de TT's met voetbalclubs erin.
Omdat je met AC de meeste richtingen opkan gaan( qua financiele kant). Bij BE bijv. doen ze de lichtere vormen van alles wat AC doet.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja als je het zo zegt kan ik het ergens nog wel begrijpen.Hoezo beste? Ben er nog niet helemaal uit maar had accountancy wel al afgeschreven.
Die is ook de voornaamste reden voor AC.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je met AC de meeste richtingen opkan gaan( qua financiele kant). Bij BE bijv. doen ze de lichtere vormen van alles wat AC doet.
volgende topique mag jij openen van mij. Xxquote:Op woensdag 14 december 2011 02:37 schreef Teoman het volgende:
[..]
Dat kon ik ook doen ik heb geen voetbal interesse.![]()
Wat zijn je interesses? Chickies, doekoes of toch iets anders?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:37 schreef Teoman het volgende:
[..]
Dat kon ik ook doen ik heb geen voetbal interesse.![]()
Mwah gevalletje van Mijn opleiding is birrrr!1!1!1!1!1quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja als je het zo zegt kan ik het ergens nog wel begrijpen.Hoezo beste? Ben er nog niet helemaal uit maar had accountancy wel al afgeschreven.
Je denkt Turk ik gooi deze dingen eruit, tuturumquote:Op woensdag 14 december 2011 02:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses? Chickies, doekoes of toch iets anders?
*Fenerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was al bang voor een fener TT van je.
Laatste TT was dat ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:40 schreef Teoman het volgende:
[..]
Maar na nederlaag van GS kan het niet meer
Geen voetbal interesse, buiten dat sapina kadar jonguhquote:Op woensdag 14 december 2011 02:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Laatste TT was dat ook.
Blijkt maar weer is dat je geen Turk bent, troll!!!
Julis, zeg er wat van...quote:Op woensdag 14 december 2011 02:42 schreef Teoman het volgende:
[..]
Geen voetbal interesse, buiten dat sapina kadar jonguh
kom er niet uit?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:45 schreef xminator het volgende:
Teoman zijt gij toevallig unne jea......
( Complete the sentence )
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef xminator het volgende:
Vanaf dat je baby bent krijg je al met voetbal te maken als je Turks bent.. Elke oom wilt je voor een andere team strikken met shirtjes, eten, geld, cadeautjes etc..
Vroeger was ik nog voor GS beetje meedoen maar mn omgeving is niet zo into zulk shit, al ken ik mensen die liever Fatih Terim willen zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef xminator het volgende:
Vanaf dat je baby bent krijg je al met voetbal te maken als je Turks bent.. Elke oom wilt je voor een andere team strikken met shirtjes, eten, geld, cadeautjes etc..
Mijn familie faalt hard daarin.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef xminator het volgende:
Maar wat is dit kan je alsnog ff duidelijk maken?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:45 schreef xminator het volgende:
Oh dear.. Zwarte schaap van dequote:Op woensdag 14 december 2011 02:48 schreef Julis het volgende:
[..]herkenbaar. Mijn neefje kreeg ijs van mijn vader als hij voor fener was
.. Ik ben de enige Galatasarayli in de familie. Ik trapte niet in die trucjes! HAA.
Jean. Jij bent een spijkerbroek.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:51 schreef Teoman het volgende:
[..]
Maar wat is dit kan je alsnog ff duidelijk maken?
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh dear.. Zwarten schaap van de
Familie_O-
:p
Ik ga slapen, wil vroeg op. Om te beginnen met leren, vrijdag tentamen maar nog niks gedaan.faalactie, ik leer niet van mijn fouten
Adios, slaap zacht allen
Later gozer!quote:Op woensdag 14 december 2011 02:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh dear.. Zwarten schaap van de
Familie
Ik ga slapen, wil vroeg op. Om te beginnen met leren, vrijdag tentamen maar nog niks gedaan.faalactie, ik leer niet van mijn fouten
Adios, slaap zacht allen
Ik ga ook maar slapen. Ik heb vandaag nog wel een college. Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:53 schreef Teoman het volgende:
[..]
EN vertel verderDaha daha nasilsin
Slaap lekker !quote:Op woensdag 14 december 2011 02:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga ook maar slapen. Ik heb vandaag nog wel een college. Slaap lekker.
At, avrat, siloh, vrind.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:44 schreef Teoman het volgende:
Turken: Para, Kumar, Maç, Araba, Avrat,
Ik wist niet zeker wat er tussen 'geçti' en 'pazarı' hoorde.quote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 14 december 2011 02:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga ook maar slapen. Ik heb vandaag nog wel een college. Slaap lekker.
jeanet?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:45 schreef xminator het volgende:
Ja, ik blijf ook iets langer bij de ş. Maar goed, blijkbaar schrijf je het met maar één şquote:Op woensdag 14 december 2011 06:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker wat er tussen 'geçti' en 'pazarı' hoorde.. Weer wat geleerd. Al weet ik nog niet of het 'borun' of 'Bor'un' is, beide versies komen voor in Google.
En gezien de uitspraak vind ik dat het woord ezel, 'eşşek' is, i.p.v. "eşek'. Of ik spreek het verkeerd uit,. Iedereen hier blijft net wat langer hangen op de ş, toch?
Goedemiddag tatlımquote:
Ha-haha. Herken je die smoesjesquote:Op woensdag 14 december 2011 07:28 schreef zarGon het volgende:
Cam stuk, telefoon stuk etc....
.
/monoloog
Ja hè. Mijn baard houdt je warm. De etensresten in mijn baard kan ik nog altijd aan jou voeren wanneer je honger hebt, mijn baard zit vol verrassingen, kaas, ham, chocoladepasta etcetera. En je kunt mijn baard ook in de fik steken wanneer je het heel erg koud hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:26 schreef zarGon het volgende:
Baarden!.
Maar dan niet van die donshaarbaarden, haatbaardbaarden en ringbaardbaarden. Stoppelbaarden, metmateharigebaarden en baardige baarden zijn okay.
Sowieso, damesmeisjes met baarden!. Lekker warm in de winter tijdens het knuffelen, vol verrassingen na het eten en heerlijk warm na het aansteken.
Oh, jottem! Ik had eergisteren de bir-award. Weissman is best liefquote:Op woensdag 14 december 2011 09:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dezen man weetDe bir-award van gisteren gaat naar jou zG
![]()
Mensen die topics volspemmun
Hihihihiquote:
Het is 12 maanden en als je op uni studeert is het 5 maanden :pquote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Ayca het volgende:
Ik zou gewoon die 18 maanden doen. Graag zelfs.
Oh, nja kan ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is 12 maanden en als je op uni studeert is het 5 maanden :p
Zorunlu askerlik is toch 15 maanden? Was inderdaad 18 maanden.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is 12 maanden en als je op uni studeert is het 5 maanden :p
Waarom zo graag eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Ayca het volgende:
Die smoesjes herken ik wel, maar niet door eigen ervaring, hehe. Ik twijfel nu of ik me ooit voor heb gedaan als een meisje op TMF-chat (en soortgelijken) en met zo'n smoesje aankwam.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik blijf ook iets langer bij de ş. Maar goed, blijkbaar schrijf je het met maar één ş. Of misschien hoor je ş ook zo uit te spreken.
Even uitproberen.
arşiv (klinkt ook niet zo, maar er staat dan ook een medeklinker voor de ş)
aşık (dat klinkt niet als aşşık)
başörtü (naja, hier hoor je ook geen dubbel ş, maar je kunt het ook beschouwen als twee verschillende woorden. Baş en örtü)
ışık (dit klinkt dan wel als dubbel ş)
Hm, ik weet het niet.
[..]
Goedemiddag tatlım. En goedemiddag de rest natuurlijk
.
[..]
Ha-haha. Herken je die smoesjes?
[..]
Ja hè. Mijn baard houdt je warm. De etensresten in mijn baard kan ik nog altijd aan jou voeren wanneer je honger hebt, mijn baard zit vol verrassingen, kaas, ham, chocoladepasta etcetera. En je kunt mijn baard ook in de fik steken wanneer je het heel erg koud hebt.
[..]
Oh, jottem! Ik had eergisteren de bir-award. Weissman is best lief.
Dit dus. Het liefs Ibo of Muslum, dat zal ze leren !!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef zarGon het volgende:
Plaats je luidsprekers op je vensterbank, pomp die Turkse muziek naar buiten en overheers dat gezwam en gezwets.
Hoezo 0 dagen? Het is toch 5112¤ en 21 dagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef xminator het volgende:
Chill, 0 dagen askerlik en maar 5112 euro betalen
Nope, komt te vervallen door de nieuwe wet. Dus het is 5112¤ en 0 dagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef Mercan het volgende:
[..]
Hoezo 0 dagen? Het is toch 5112¤ en 21 dagen.
Bron?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, komt te vervallen door de nieuwe wet. Dus het is 5112¤ en 0 dagen.
Als enige vrouwtje, in een kuil ergens in de bergen in het Oosten met van die analfabeten die jaloers op je zijn omdat je Duits bent, ja heerlijk!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Ayca het volgende:
Op www.turkishconsulate.nl staat het precies uitgelegd ( lijkt mij het beste als je dat volgt..) zelf heb ik ook dat lijstje gevolgd.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:23 schreef EL_Presidente het volgende:
he xminator, wat voor documenten moest je allemaal meenemen naar het consulaat?
dan wordt het 10000 kaymak betalen..quote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Op www.turkishconsulate.nl staat het precies uitgelegd ( lijkt mij het beste als je dat volgt..) zelf heb ik ook dat lijstje gevolgd.
Kort samengevat 8 pasfotos, nl paspoort, tr paspoort, nufus cuzdani, werkgeversverklaring ( minstens 1095 dagen gewerkt) laatste loonstrookje, internationale uittreksel, doktersverklaring. En kopietjes van al hetgeen hierboven.
Alleen nu heeft het geen nut meer. Consulaat in rotterdam is gestopt met het uitdelen van nummertjes en normaal wordt de site elke dag geactualiseerd met de nummers voor morgen. En dat is niet gebeurd.
Dus of je moet vanavond aan de beurt komen of et is te laat...
paas me je mail, stuur ik je de formulier voor de arts en rrn lijst mrt al het vereiste op een rijtjequote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dan wordt het 10000 kaymak betalen..![]()
8 pasfoto's, NL en Turks paspoort, nufus cuzdani heb ik
Laatste loonstrookje heb ik..
-WTF is een internationale uittreksel?
-Hoe kom ik aan een doktersverklaring, en heb jij dit ook echt ingeleverd?
-Wat heb ik aan een werkgeversverklaring als ik pas een half jaar bij mijn huidige werkgever zit? Jij werkt zeker al best lang bij je huidige werkgever toch?iig meer dan 3 jaar.
U bedoelt gayme ?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef EL_Presidente het volgende:
dan wordt het 10000 kaymak betalen..![]()
pindakaasquote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef xminator het volgende:
Jedient 1095 dagen gewerkt te hebben.. Je kondat ook opvragen via uwv oid.. Maar het heeft geen nut meer, its over ( voor nu dan)
-moet je dokken voor een doktersverklaring? zo ja hoeveel?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef xminator het volgende:
Uitreksel=gba, dus gewoon bijde gemeente te halen.
Doktersverklaring kan je bij de huisarts halen.
Jedient 1095 dagen gewerkt te hebben.. Je kondat ook opvragen via uwv oid.. Maar het heeft geen nut meer, its over ( voor nu dan)
Via cwi, suwinet heet het geloof Ik. Maar zelf heb ik het niet zo gedaan dus zou het niet weten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
-moet je dokken voor een doktersverklaring? zo ja hoeveel?
-hoe heet dat document bij UWV dan? je hebt het wel over de periode dat ik gewerkt hebt toch en niet een periode van uitkering ontvangen? want bij UWV moet ik denken aan uitkering en ik heb nooit van mijn leven een uitkering ontvangen... en dat kan dus die werkgeversverklaring vervangen toch?
vaag, mijn huisarts heeft het gewoon ingevuld voor mequote:Op woensdag 14 december 2011 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Via cwi, suwinet heet het geloof Ik. Maar zelf heb ik het niet zo gedaan dus zou het niet weten.
Verschilt per huisarts. Zelf 30 euro betaald.
Klopt mijne is een graaier... Sommige vragen 50 euro andere weer niks.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
vaag, mijn huisarts heeft het gewoon ingevuld voor me
hoorde van een collega dat zijn huisarts et gewoon niet wilde invullenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt mijne is een graaier... Sommige vragen 50 euro andere weer niks.
Misschien ga ik ook mijn huisarts veranderen hierdoor
kan kloppen, ik zocht even toen kwam ik hier opquote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoorde van een collega dat zijn huisarts et gewoon niet wilde invullen
merkwaardigquote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kan kloppen, ik zocht even toen kwam ik hier op
Hoe kan je een dokters verklaring krijgen?
wat zat erin? een Mechadoll?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef zarGon het volgende:
Pakketje met daarin een verrassing dat op mij wacht thuis!.
Ik weet het niet, maar heb wel een vermoeden. Ben over een uurtje thuis, dus zie het dan pas.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat zat erin? een Mechadoll?
Wow, kwaliteit hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat zat erin? een Mechadoll?
Mechadoll met studieschuld..quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef zarGon het volgende:
Zijn Mechadoll-topic in SEX.... Je hebt geen vriendin hè?
yep uitslag van je Soa-test inclusief roerstaafje.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:14 schreef dvdfreak het volgende:
Hoe zit het nu met de askerlik moet je nog steeds een doktersverklaring werkgeversverklaring etc etc inleveren of hoef je nu alleen maar die 10000 euro te betalen
quote:“Askerlik Kanununda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun” Sayın Cumhurbaşkanımız tarafından 14.12.2011 tarihinde imzalanmış ve 15.12.2011 tarihli Resmi Gazetede yayımlanmıştır.
Kanunun 5.maddesindeki “Bu Kanun yayımı tarihinde yürürlüğe girer” hükmü uyarınca, kanun 15.12.2011 tarihinde yürürlüğe girmiştir.
15.12.2011 tarihi itibariyle, dövizle askerlik başvurusunda bulunmak isteyen vatandaşlarımız, kabul saatleri (08.30-12.00 ) arasında Başkonsolosluğumuza gelerek, yeni kanun hükümleri çerçevesinde işlemlerini yaptırabileceklerdir.
Yeni kanun hükümleri çerçevesinde dövizle askerlik hizmet bedeli 10.000 Avro olup, yükümlüler 21 günlük temel askerlik eğitimine tabi tutulmayacaklardır.
Saygıyla duyurulur.
T.C. Rotterdam Başkonsolosluğu
Ik heb het gelezen, maar kan nergens iets vinden wat verwijst naar 5000 euro betalen en 0 dagen dienstplicht. Kun je dat stukje tekst waar het volgens jou staat niet ff hier copy/past doen?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef xminator het volgende:
http://www.aksam.com.tr/k(...)nayladi--85354h.html
jup kwam hier vanochtend ook achter, iedereen die tot gisteren geen aanvraag heeft gedaan heeft gewoon dikke vette pech, waaronder ikquote:Op donderdag 15 december 2011 09:52 schreef Weissman het volgende:
Van de site van het consulaat:
[..]
dat is ook een broodje aap verhaal geweest meen ikquote:Op donderdag 15 december 2011 11:21 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, maar kan nergens iets vinden wat verwijst naar 5000 euro betalen en 0 dagen dienstplicht. Kun je dat stukje tekst waar het volgens jou staat niet ff hier copy/past doen?
Can't you fuckin' read ?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:14 schreef Slayage het volgende:
dat is ook een broodje aap verhaal geweest meen ik
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef xminator het volgende:
Kanun yürürlüğe girmeden önce dövizle askerlik hizmetinden yararlanmak üzere başvuranlar da bu düzenlemeden yararlanacak ve temel askerlik hükümlerine tabi tutulmayacak.
Deze vraag had ik ook gesteld op 1 november.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef zarGon het volgende:
Slayage, hoe oud was jij ook alweer?
Was jij geen jonkie? Een paar jaar geleden in ieder geval, je zal nu wel wat ouder zijn.quote:
32quote:Op donderdag 15 december 2011 13:22 schreef zarGon het volgende:
Slayage, hoe oud was jij ook alweer?
is dat zo?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze vraag had ik ook gesteld op 1 november..
![]()
32. Tijd 'dringt' wel een beetje... Waarom ben je eigenlijk zo laat naar het consulaat gegaan?
Ik ben een ekte man, heb mijn dienstplicht voldaan en jij?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was jij geen jonkie? Een paar jaar geleden in ieder geval, je zal nu wel wat ouder zijn.
Noem jij mij Yavuz abi, spreek ik Slayage ook aan met abi. Deal?
Yerim ben senin satın aldığın erkekliğini.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben een ekte man, heb mijn dienstplicht voldaan en jij?
Maar jij hebt niks gedaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yerim ben senin satın aldığın erkekliğini.
Dus?quote:
Onderscheid mij van jonkies zoals jij. Buyuklere saygili ol!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus?
Nog niets, trouwens. Voel je verheven door die 4888 euro..
Wait whut ?quote:
Echt een zwakbegaafde he, typsiche fenerli actie; die denken dat alles met geld gaatquote:Op donderdag 15 december 2011 15:39 schreef xminator het volgende:
Ik ben een ekte man, heb mijn dienstplicht voldaan en jij?
ssssssssssssssssstttttttttquote:Op donderdag 15 december 2011 18:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wait whut ?
[..]
Echt een zwakbegaafde he, typsiche fenerli actie; die denken dat alles met geld gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 18:40:56 ]
Ach ja, scheelt je wel 10.000 euro.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat betekend het einde van je birheid.
Niet de birheid!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat betekend het einde van je birheid.
Ze hebben gewoon gelijk. Wat denk je dan? Dat je een zware training krijgt?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
chicks
chicks die denken dat ze ff askerlik gaan doen![]()
gtfo
Ik begrijp niks van wat je zegt; de voertaal op het forum is Neerlandsch, hou je daar ook aan.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:05 schreef Teoman het volgende:
-weg, Nederlands posten of niet posten, dat zijn je keuzes.-
Ben je geen Turk?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van wat je zegt; de voertaal op het forum is Neerlandsch, hou je daar ook aan.
made in mahmutquote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef Suc het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk. Wat denk je dan? Dat je een zware training krijgt?
Beetje hypocriete jongen jij, niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Typische vrouwenreactie
Ja lekker gezellig met de meiden in dienst
Ik begrijp je avatar niet Weiss, kun je me ff uitleggen waarom jij een maan voor een jodenster zet?quote:
Tis je vergeven.quote:
NEENquote:kun je me ff uitleggen
heb net een heel stuk moeten typen; andere keer mss.quote:waarom jij een maan voor een jodenster zet?
Ben je soms een Israëliet of Joods?
Dont understand..
Het is dat ik absoluut anti-kind ben. Voor de rest zie je er wel goed uit ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
zijn we niet ongelofelijk schattig [ afbeelding ]
Ja daar twijfel ik ook niet aan, het is alleen dat elke ouder het zelfde zegt.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
anti-kind? tss.. mijn Deniz Arda is toevallig hardstikke lief.. tsss
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van wat je zegt; de voertaal op het forum is Neerlandsch, hou je daar ook aan.
Bazen uitspraakquote:Op donderdag 15 december 2011 23:34 schreef Levolution het volgende:
Tevens, wijven die in het leger willen inderdaad.
Doe eerst eens even een push up, dan praten we verder.
it's all cool babyquote:Op donderdag 15 december 2011 23:28 schreef BrandX het volgende:
![]()
@ de rest: houden we het gezellig hier? Bitchen, flamen en trollen kan op een ander forum, of where ever, maar niet in dit topic
dank voor de medewerking
Zeer zoetjesquote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mag ik ook un kusje..quote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tis je vergeven.
[..]
NEEN
[..]
heb net een heel stuk moeten typen; andere keer mss.
Foei Wammes, dat word weer vlaggen verbranden en consulaten bekogelenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn Turkse buurman zei dat hij de Koran altijd volgt![]()
Weer veel harige borstkasten met een fikse Bir tatoo op de buis dusquote:Op donderdag 15 december 2011 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Foei Wammes, dat word weer vlaggen verbranden en consulaten bekogelen
Ik sla hem in elkaar.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Welke schoolgegevens? En wtf, gebruik gewoon Gmail voor zulke vragenquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ju, stuur me eens je school gegevens via pm!
Geen print tegoed, you know!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Welke schoolgegevens? En wtf, gebruik gewoon Gmail voor zulke vragen![]()
.
Oh, nog van de middelbare school. Geldt mijn account nog steeds, ja? En wat print jij allemaalquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Geen print tegoed, you know!
Ik heb al vanaf begin schooljaar 0 euro en 0 eurocentquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, nog van de middelbare school. Geldt mijn account nog steeds, ja? En wat print jij allemaal. Zie Gmail.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Welke schoolgegevens? En wtf, gebruik gewoon Gmail voor zulke vragen![]()
.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef Weissman het volgende:
Trabzonspor - PSV.
Iemand die er naar toe gaat ?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:35 schreef Weissman het volgende:
Trabzonspor - PSV.
Iemand die er naar toe gaat ?
Oooh, Yavuz Selim! Zullen we? Hopelijk krijg je donderdag toevallig vrij.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:44 schreef zarGon het volgende:
[..].
Ik wil wel.. Wanneer is het eigenlijk?
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:03 schreef Julis het volgende:
[..]! Tof! Ik lees het nu pas.
[..]
Oooh, Yavuz Selim! Zullen we? Hopelijk krijg je donderdag toevallig vrij.
Die TS is in essentie de droefheid pur sangquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:16 schreef zarGon het volgende:
FOK!ster laat me voor niets naar meet komen....
.
Maar wie zou het geweest zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:16 schreef zarGon het volgende:
FOK!ster laat me voor niets naar meet komen....
.
HAHAHAHAquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ah kom op, dikgedrukt zelfs.
Ken je popcultuur.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
Even inhoudelijk reageren s.v.p.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Levolution Fokçuoglu
quote:
Ik snap hem wel maar wat ik niet snap is dat hij dat evenmin doet, oftewel hij reageert ook niet inhoudelijk.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ah kom op, dikgedrukt zelfs.
Ken je popcultuur.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:30 schreef Teoman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik snap hem wel maar wat ik niet snap is dat hij dat evenmin doet, oftewel hij reageert ook niet inhoudelijk.
[..]
Contradictio in terminisquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:30 schreef Teoman het volgende:
Ik snap hem wel maar wat ik niet snap is dat hij dat evenmin doet, oftewel hij reageert ook niet inhoudelijk.
Mensen die mij niet snappenquote:
En dat die Fokçuoglu niet eens heb opgemerkt.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mensen die Fokçuoglu serieus nemen.
quote:
quote:
Teoman, ga wat simpele akkoordjes op je gitaartje pingelen en semi-rock nummers zingen ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:40 schreef Teoman het volgende:
[..]
Mensen die mij niet snappen
[..]
En dat die Fokçuoglu niet eens heb opgemerkt.
[..]
[..]![]()
Vanwaar die trotsJe doet of je orgeneral bent
Alsof jouw snappen mij status oplevertquote:
Her Türk asker dogar.quote:![]()
Vanwaar die trotsJe doet of je orgeneral bent
Lang niet gehoord zulk soort grappen, groep 8 ofzo was het laatst.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Teoman, ga wat simpele akkoordjes op je gitaartje pingelen en semi-rock nummers zingen ofzo.
Zou wel netjes zijn als je me even zou bedanken voor het brengen van nostalgie.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:47 schreef Teoman het volgende:
[..]
Lang niet gehoord zulk soort grappen, groep 8 ofzo was het laatst.
Het snappen van Levolution dus ook niet, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof jouw snappen mij status oplevert
[..]
Her Türk asker dogar.![]()
cCc Weissman Reis cCc
Geen probleem wat is de naam als ik het mag vragen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zou wel netjes zijn als je me even zou bedanken voor het brengen van nostalgie.
Mijn real life naam?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:52 schreef Teoman het volgende:
[..]
Geen probleem wat is de naam als ik het mag vragen?
MUSTAFAquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:54 schreef Levolution het volgende:
Mijn real life naam?
Ik gooi hem niet te grabbel hier, maar hij is niet zo moeilijk om uit te puzzelen.
Fixed. MUSTAFA en KAMIL zijn de birste namen van het moment. POLAT en MEMATI tellen niet meequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:56 schreef Levolution het volgende:
En mijn tweede naam is Kemal. KAMIL.
Dus weissma = mustafa kamil = levo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fixed. MUSTAFA en KAMIL zijn de birste namen van het moment.
Kamil of Kâmil?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Fixed. MUSTAFA en KAMIL zijn de birste namen van het moment.
Deze man, rekenwonder.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:57 schreef Teoman het volgende:
[..]
Dus weissma = mustafa kamil = levo?
Wie ben jij dan ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef EL_Presidente het volgende:
waar zijn de de ekte Turken in dit topic gebleven..![]()
topic overgenomen door een stel randdebielen..
En jij bent?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef EL_Presidente het volgende:
De echte Turken zijn er al maanden/jaren niet meer.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef EL_Presidente het volgende:
Wat is echte Turk voor jou?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
De echte Turken zijn er al maanden/jaren niet meer.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:00 schreef Weissman het volgende:
De echte Turken zijn allemaal naar dugun of zijn dizi aan het kijken.
Zeg wat je bedoelt ik ga niet er diep op inquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee bro, daar gaan we niet heen.
Julis = Ekte Turk..quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Een mix van Armeen, Griek en Koerd.
Ik weet bijna zeker dat jij nu denkt wat ik denk, dus je hoeft het niet te proberen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef Teoman het volgende:
[..]
Zeg wat je bedoelt ik ga niet er diep op in
Wat denk ik dan, ff serieus aubquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat jij nu denkt wat ik denk, dus je hoeft het niet te proberen.
DE TURK BESTAAT NIET WANT HET IS TOCH EEN MENGELMOES VAN RASSEN HIHIHIHquote:
EN jij denkt: Birlik!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
DE TURK BESTAAT NIET WANT HET IS TOCH EEN MENGELMOES VAN RASSEN HIHIHIH
Zoiets?
Het is aferinquote:aferim = "aferin" demek isteyen insanların bazen bilerek bazen de yanlışlıkla söylediği kelime.
http://www.itusozluk.com/goster.php/aferim
* zarGon haalt zijn wortel tevoorschijn.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:15 schreef zarGon het volgende:
* zarGon haalt zijn wortel tevoorschijn.
zeg: usagum..quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, helaas. Wat een nepperd ben ik ook
NederTurken die accent fake'nquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:27 schreef Julis het volgende:
En voeg heel vaak 'da toe aan het eind van een zin.
daquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:27 schreef Julis het volgende:
[..]
En voeg heel vaak 'da toe aan het eind van een zin.
Brrr.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
NederTurken die accent fake'nThe horror
Spring uit het raam. Schrijf je uit bij je gemeente en ga voortaan als dakloze door het leven. Jouw bijdrage aan de maatschappij is uitgesloten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zeg vrijwel altijd da aan het einde van mijn zin, wat nu..
Heb je daar maanden voor nodig gehadquote:Op zondag 18 december 2011 00:24 schreef Suc het volgende:
Ik volg al enkele maanden dit topic, en ben tot de conclusie gekomen dat de gesprekken echt nergens over gaan. Dat jullie dit kunnen volhouden.
quote:Op zondag 18 december 2011 00:24 schreef Suc het volgende:
Ik volg al enkele maanden dit topic, en ben tot de conclusie gekomen dat de gesprekken echt nergens over gaan. Dat jullie dit kunnen volhouden.
quote:geregistreerd op: woensdag 19 oktober 2011 @ 13:09
Het ging me er meer om dat je nog geen 500 posts had en dus übernoob bent waardoor al je aantijgingen bij voorbaat al verworpen worden.quote:Op zondag 18 december 2011 10:31 schreef Suc het volgende:
Want zonder account kun je dit topic niet volgen
Siktir daaaquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Spring uit het raam. Schrijf je uit bij je gemeente en ga voortaan als dakloze door het leven. Jouw bijdrage aan de maatschappij is uitgesloten.
Zo goed kan ik niet koken hoorquote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Ayca maak eens een Turkse kookcursus en zet hem op Youtube dan
Ik zeg doen!quote:Op zondag 18 december 2011 19:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Had nog nooit van tantuni gehoord.*even recept zoeken gaat..
ook meteen de beslissendequote:Op zondag 18 december 2011 18:25 schreef zarGon het volgende:
Ik zet de stream aan en na een seconde, écht, na een seconde, maakt Fener 1-0..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |