SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
IK WAS DAAROM IK BEN KWAAD!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 02:35 schreef Julis het volgende:
[..]
xminator blijkbaar niet :s. Hij overtreedt de regels. POLIZEI!!!
Mja als je het zo zegt kan ik het ergens nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:31 schreef xminator het volgende: [..] Ja, maar het is lastig uit te leggen. Het is toch kicken om deel te maken van een team waarmee je een bedrijf controleert. Jijzelf zet als ware een stempel op de uitslag. Vervolgens lees je 2 weken later dingen in de krant over datzelfde bedrijf.. ( kort samengevat ). Overigens is accountancy de beste economische opleiding dat je kunt volgen.
Dat kon ik ook doen ik heb geen voetbal interesse.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef xminator het volgende:
Sorry, ik deed het voor de bestwil van iedereen. Om een einde te maken aan de TT's met voetbalclubs erin.
Ik was al bang voor een fener TT van je.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef xminator het volgende:
Sorry, ik deed het voor de bestwil van iedereen. Om een einde te maken aan de TT's met voetbalclubs erin.
Omdat je met AC de meeste richtingen opkan gaan( qua financiele kant). Bij BE bijv. doen ze de lichtere vormen van alles wat AC doet.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja als je het zo zegt kan ik het ergens nog wel begrijpen.Hoezo beste? Ben er nog niet helemaal uit maar had accountancy wel al afgeschreven.
Die is ook de voornaamste reden voor AC.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je met AC de meeste richtingen opkan gaan( qua financiele kant). Bij BE bijv. doen ze de lichtere vormen van alles wat AC doet.
volgende topique mag jij openen van mij. Xxquote:Op woensdag 14 december 2011 02:37 schreef Teoman het volgende:
[..]
Dat kon ik ook doen ik heb geen voetbal interesse.![]()
Wat zijn je interesses? Chickies, doekoes of toch iets anders?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:37 schreef Teoman het volgende:
[..]
Dat kon ik ook doen ik heb geen voetbal interesse.![]()
Mwah gevalletje van Mijn opleiding is birrrr!1!1!1!1!1quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja als je het zo zegt kan ik het ergens nog wel begrijpen.Hoezo beste? Ben er nog niet helemaal uit maar had accountancy wel al afgeschreven.
Je denkt Turk ik gooi deze dingen eruit, tuturumquote:Op woensdag 14 december 2011 02:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses? Chickies, doekoes of toch iets anders?
*Fenerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was al bang voor een fener TT van je.
Laatste TT was dat ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:40 schreef Teoman het volgende:
[..]
Maar na nederlaag van GS kan het niet meer
Geen voetbal interesse, buiten dat sapina kadar jonguhquote:Op woensdag 14 december 2011 02:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Laatste TT was dat ook.
Blijkt maar weer is dat je geen Turk bent, troll!!!
Julis, zeg er wat van...quote:Op woensdag 14 december 2011 02:42 schreef Teoman het volgende:
[..]
Geen voetbal interesse, buiten dat sapina kadar jonguh
kom er niet uit?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:45 schreef xminator het volgende:
Teoman zijt gij toevallig unne jea......
( Complete the sentence )
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef xminator het volgende:
Vanaf dat je baby bent krijg je al met voetbal te maken als je Turks bent.. Elke oom wilt je voor een andere team strikken met shirtjes, eten, geld, cadeautjes etc..
Vroeger was ik nog voor GS beetje meedoen maar mn omgeving is niet zo into zulk shit, al ken ik mensen die liever Fatih Terim willen zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef xminator het volgende:
Vanaf dat je baby bent krijg je al met voetbal te maken als je Turks bent.. Elke oom wilt je voor een andere team strikken met shirtjes, eten, geld, cadeautjes etc..
Mijn familie faalt hard daarin.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef xminator het volgende:
Maar wat is dit kan je alsnog ff duidelijk maken?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:45 schreef xminator het volgende:
Teoman zijt gij toevallig unne jea......
( Complete the sentence )
Oh dear.. Zwarte schaap van dequote:Op woensdag 14 december 2011 02:48 schreef Julis het volgende:
[..]herkenbaar. Mijn neefje kreeg ijs van mijn vader als hij voor fener was
.. Ik ben de enige Galatasarayli in de familie. Ik trapte niet in die trucjes! HAA.
Jean. Jij bent een spijkerbroek.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:51 schreef Teoman het volgende:
[..]
Maar wat is dit kan je alsnog ff duidelijk maken?
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh dear.. Zwarten schaap van de
Familie_O-
:p
Ik ga slapen, wil vroeg op. Om te beginnen met leren, vrijdag tentamen maar nog niks gedaan.faalactie, ik leer niet van mijn fouten
Adios, slaap zacht allen
Later gozer!quote:Op woensdag 14 december 2011 02:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh dear.. Zwarten schaap van de
Familie
Ik ga slapen, wil vroeg op. Om te beginnen met leren, vrijdag tentamen maar nog niks gedaan.faalactie, ik leer niet van mijn fouten
Adios, slaap zacht allen
Ik ga ook maar slapen. Ik heb vandaag nog wel een college. Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:53 schreef Teoman het volgende:
[..]
EN vertel verderDaha daha nasilsin
Slaap lekker !quote:Op woensdag 14 december 2011 02:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga ook maar slapen. Ik heb vandaag nog wel een college. Slaap lekker.
At, avrat, siloh, vrind.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:44 schreef Teoman het volgende:
Turken: Para, Kumar, Maç, Araba, Avrat,
Ik wist niet zeker wat er tussen 'geçti' en 'pazarı' hoorde.quote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 14 december 2011 02:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga ook maar slapen. Ik heb vandaag nog wel een college. Slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |