SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
IK WAS DAAROM IK BEN KWAAD!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 02:35 schreef Julis het volgende:
[..]
xminator blijkbaar niet :s. Hij overtreedt de regels. POLIZEI!!!
Mja als je het zo zegt kan ik het ergens nog wel begrijpen.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:31 schreef xminator het volgende: [..] Ja, maar het is lastig uit te leggen. Het is toch kicken om deel te maken van een team waarmee je een bedrijf controleert. Jijzelf zet als ware een stempel op de uitslag. Vervolgens lees je 2 weken later dingen in de krant over datzelfde bedrijf.. ( kort samengevat ). Overigens is accountancy de beste economische opleiding dat je kunt volgen.
Dat kon ik ook doen ik heb geen voetbal interesse.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef xminator het volgende:
Sorry, ik deed het voor de bestwil van iedereen. Om een einde te maken aan de TT's met voetbalclubs erin.
Ik was al bang voor een fener TT van je.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef xminator het volgende:
Sorry, ik deed het voor de bestwil van iedereen. Om een einde te maken aan de TT's met voetbalclubs erin.
Omdat je met AC de meeste richtingen opkan gaan( qua financiele kant). Bij BE bijv. doen ze de lichtere vormen van alles wat AC doet.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja als je het zo zegt kan ik het ergens nog wel begrijpen.Hoezo beste? Ben er nog niet helemaal uit maar had accountancy wel al afgeschreven.
Die is ook de voornaamste reden voor AC.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je met AC de meeste richtingen opkan gaan( qua financiele kant). Bij BE bijv. doen ze de lichtere vormen van alles wat AC doet.
volgende topique mag jij openen van mij. Xxquote:Op woensdag 14 december 2011 02:37 schreef Teoman het volgende:
[..]
Dat kon ik ook doen ik heb geen voetbal interesse.![]()
Wat zijn je interesses? Chickies, doekoes of toch iets anders?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:37 schreef Teoman het volgende:
[..]
Dat kon ik ook doen ik heb geen voetbal interesse.![]()
Mwah gevalletje van Mijn opleiding is birrrr!1!1!1!1!1quote:Op woensdag 14 december 2011 02:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mja als je het zo zegt kan ik het ergens nog wel begrijpen.Hoezo beste? Ben er nog niet helemaal uit maar had accountancy wel al afgeschreven.
Je denkt Turk ik gooi deze dingen eruit, tuturumquote:Op woensdag 14 december 2011 02:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses? Chickies, doekoes of toch iets anders?
*Fenerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was al bang voor een fener TT van je.
Laatste TT was dat ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:40 schreef Teoman het volgende:
[..]
Maar na nederlaag van GS kan het niet meer
Geen voetbal interesse, buiten dat sapina kadar jonguhquote:Op woensdag 14 december 2011 02:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Laatste TT was dat ook.
Blijkt maar weer is dat je geen Turk bent, troll!!!
Julis, zeg er wat van...quote:Op woensdag 14 december 2011 02:42 schreef Teoman het volgende:
[..]
Geen voetbal interesse, buiten dat sapina kadar jonguh
kom er niet uit?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:45 schreef xminator het volgende:
Teoman zijt gij toevallig unne jea......
( Complete the sentence )
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef xminator het volgende:
Vanaf dat je baby bent krijg je al met voetbal te maken als je Turks bent.. Elke oom wilt je voor een andere team strikken met shirtjes, eten, geld, cadeautjes etc..
Vroeger was ik nog voor GS beetje meedoen maar mn omgeving is niet zo into zulk shit, al ken ik mensen die liever Fatih Terim willen zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef xminator het volgende:
Vanaf dat je baby bent krijg je al met voetbal te maken als je Turks bent.. Elke oom wilt je voor een andere team strikken met shirtjes, eten, geld, cadeautjes etc..
Mijn familie faalt hard daarin.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:47 schreef xminator het volgende:
Maar wat is dit kan je alsnog ff duidelijk maken?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:45 schreef xminator het volgende:
Oh dear.. Zwarte schaap van dequote:Op woensdag 14 december 2011 02:48 schreef Julis het volgende:
[..]herkenbaar. Mijn neefje kreeg ijs van mijn vader als hij voor fener was
.. Ik ben de enige Galatasarayli in de familie. Ik trapte niet in die trucjes! HAA.
Jean. Jij bent een spijkerbroek.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:51 schreef Teoman het volgende:
[..]
Maar wat is dit kan je alsnog ff duidelijk maken?
quote:Op woensdag 14 december 2011 02:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh dear.. Zwarten schaap van de
Familie_O-
:p
Ik ga slapen, wil vroeg op. Om te beginnen met leren, vrijdag tentamen maar nog niks gedaan.faalactie, ik leer niet van mijn fouten
Adios, slaap zacht allen
Later gozer!quote:Op woensdag 14 december 2011 02:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh dear.. Zwarten schaap van de
Familie
Ik ga slapen, wil vroeg op. Om te beginnen met leren, vrijdag tentamen maar nog niks gedaan.faalactie, ik leer niet van mijn fouten
Adios, slaap zacht allen
Ik ga ook maar slapen. Ik heb vandaag nog wel een college. Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 02:53 schreef Teoman het volgende:
[..]
EN vertel verderDaha daha nasilsin
Slaap lekker !quote:Op woensdag 14 december 2011 02:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga ook maar slapen. Ik heb vandaag nog wel een college. Slaap lekker.
At, avrat, siloh, vrind.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:44 schreef Teoman het volgende:
Turken: Para, Kumar, Maç, Araba, Avrat,
Ik wist niet zeker wat er tussen 'geçti' en 'pazarı' hoorde.quote:
Goedemorgen!quote:Op woensdag 14 december 2011 02:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga ook maar slapen. Ik heb vandaag nog wel een college. Slaap lekker.
jeanet?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:45 schreef xminator het volgende:
Ja, ik blijf ook iets langer bij de ş. Maar goed, blijkbaar schrijf je het met maar één şquote:Op woensdag 14 december 2011 06:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker wat er tussen 'geçti' en 'pazarı' hoorde.. Weer wat geleerd. Al weet ik nog niet of het 'borun' of 'Bor'un' is, beide versies komen voor in Google.
En gezien de uitspraak vind ik dat het woord ezel, 'eşşek' is, i.p.v. "eşek'. Of ik spreek het verkeerd uit,. Iedereen hier blijft net wat langer hangen op de ş, toch?
Goedemiddag tatlımquote:
Ha-haha. Herken je die smoesjesquote:Op woensdag 14 december 2011 07:28 schreef zarGon het volgende:
Cam stuk, telefoon stuk etc....
.
/monoloog
Ja hè. Mijn baard houdt je warm. De etensresten in mijn baard kan ik nog altijd aan jou voeren wanneer je honger hebt, mijn baard zit vol verrassingen, kaas, ham, chocoladepasta etcetera. En je kunt mijn baard ook in de fik steken wanneer je het heel erg koud hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:26 schreef zarGon het volgende:
Baarden!.
Maar dan niet van die donshaarbaarden, haatbaardbaarden en ringbaardbaarden. Stoppelbaarden, metmateharigebaarden en baardige baarden zijn okay.
Sowieso, damesmeisjes met baarden!. Lekker warm in de winter tijdens het knuffelen, vol verrassingen na het eten en heerlijk warm na het aansteken.
Oh, jottem! Ik had eergisteren de bir-award. Weissman is best liefquote:Op woensdag 14 december 2011 09:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dezen man weetDe bir-award van gisteren gaat naar jou zG
![]()
Mensen die topics volspemmun
Hihihihiquote:
Het is 12 maanden en als je op uni studeert is het 5 maanden :pquote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Ayca het volgende:
Ik zou gewoon die 18 maanden doen. Graag zelfs.
Oh, nja kan ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is 12 maanden en als je op uni studeert is het 5 maanden :p
Zorunlu askerlik is toch 15 maanden? Was inderdaad 18 maanden.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Het is 12 maanden en als je op uni studeert is het 5 maanden :p
Waarom zo graag eigenlijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Ayca het volgende:
Die smoesjes herken ik wel, maar niet door eigen ervaring, hehe. Ik twijfel nu of ik me ooit voor heb gedaan als een meisje op TMF-chat (en soortgelijken) en met zo'n smoesje aankwam.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik blijf ook iets langer bij de ş. Maar goed, blijkbaar schrijf je het met maar één ş. Of misschien hoor je ş ook zo uit te spreken.
Even uitproberen.
arşiv (klinkt ook niet zo, maar er staat dan ook een medeklinker voor de ş)
aşık (dat klinkt niet als aşşık)
başörtü (naja, hier hoor je ook geen dubbel ş, maar je kunt het ook beschouwen als twee verschillende woorden. Baş en örtü)
ışık (dit klinkt dan wel als dubbel ş)
Hm, ik weet het niet.
[..]
Goedemiddag tatlım. En goedemiddag de rest natuurlijk
.
[..]
Ha-haha. Herken je die smoesjes?
[..]
Ja hè. Mijn baard houdt je warm. De etensresten in mijn baard kan ik nog altijd aan jou voeren wanneer je honger hebt, mijn baard zit vol verrassingen, kaas, ham, chocoladepasta etcetera. En je kunt mijn baard ook in de fik steken wanneer je het heel erg koud hebt.
[..]
Oh, jottem! Ik had eergisteren de bir-award. Weissman is best lief.
Dit dus. Het liefs Ibo of Muslum, dat zal ze leren !!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef zarGon het volgende:
Plaats je luidsprekers op je vensterbank, pomp die Turkse muziek naar buiten en overheers dat gezwam en gezwets.
Hoezo 0 dagen? Het is toch 5112¤ en 21 dagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef xminator het volgende:
Chill, 0 dagen askerlik en maar 5112 euro betalen
Nope, komt te vervallen door de nieuwe wet. Dus het is 5112¤ en 0 dagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef Mercan het volgende:
[..]
Hoezo 0 dagen? Het is toch 5112¤ en 21 dagen.
Bron?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope, komt te vervallen door de nieuwe wet. Dus het is 5112¤ en 0 dagen.
Als enige vrouwtje, in een kuil ergens in de bergen in het Oosten met van die analfabeten die jaloers op je zijn omdat je Duits bent, ja heerlijk!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Ayca het volgende:
Op www.turkishconsulate.nl staat het precies uitgelegd ( lijkt mij het beste als je dat volgt..) zelf heb ik ook dat lijstje gevolgd.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:23 schreef EL_Presidente het volgende:
he xminator, wat voor documenten moest je allemaal meenemen naar het consulaat?
dan wordt het 10000 kaymak betalen..quote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Op www.turkishconsulate.nl staat het precies uitgelegd ( lijkt mij het beste als je dat volgt..) zelf heb ik ook dat lijstje gevolgd.
Kort samengevat 8 pasfotos, nl paspoort, tr paspoort, nufus cuzdani, werkgeversverklaring ( minstens 1095 dagen gewerkt) laatste loonstrookje, internationale uittreksel, doktersverklaring. En kopietjes van al hetgeen hierboven.
Alleen nu heeft het geen nut meer. Consulaat in rotterdam is gestopt met het uitdelen van nummertjes en normaal wordt de site elke dag geactualiseerd met de nummers voor morgen. En dat is niet gebeurd.
Dus of je moet vanavond aan de beurt komen of et is te laat...
paas me je mail, stuur ik je de formulier voor de arts en rrn lijst mrt al het vereiste op een rijtjequote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dan wordt het 10000 kaymak betalen..![]()
8 pasfoto's, NL en Turks paspoort, nufus cuzdani heb ik
Laatste loonstrookje heb ik..
-WTF is een internationale uittreksel?
-Hoe kom ik aan een doktersverklaring, en heb jij dit ook echt ingeleverd?
-Wat heb ik aan een werkgeversverklaring als ik pas een half jaar bij mijn huidige werkgever zit? Jij werkt zeker al best lang bij je huidige werkgever toch?iig meer dan 3 jaar.
U bedoelt gayme ?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:41 schreef EL_Presidente het volgende:
dan wordt het 10000 kaymak betalen..![]()
pindakaasquote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef xminator het volgende:
Jedient 1095 dagen gewerkt te hebben.. Je kondat ook opvragen via uwv oid.. Maar het heeft geen nut meer, its over ( voor nu dan)
-moet je dokken voor een doktersverklaring? zo ja hoeveel?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef xminator het volgende:
Uitreksel=gba, dus gewoon bijde gemeente te halen.
Doktersverklaring kan je bij de huisarts halen.
Jedient 1095 dagen gewerkt te hebben.. Je kondat ook opvragen via uwv oid.. Maar het heeft geen nut meer, its over ( voor nu dan)
Via cwi, suwinet heet het geloof Ik. Maar zelf heb ik het niet zo gedaan dus zou het niet weten.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
-moet je dokken voor een doktersverklaring? zo ja hoeveel?
-hoe heet dat document bij UWV dan? je hebt het wel over de periode dat ik gewerkt hebt toch en niet een periode van uitkering ontvangen? want bij UWV moet ik denken aan uitkering en ik heb nooit van mijn leven een uitkering ontvangen... en dat kan dus die werkgeversverklaring vervangen toch?
vaag, mijn huisarts heeft het gewoon ingevuld voor mequote:Op woensdag 14 december 2011 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Via cwi, suwinet heet het geloof Ik. Maar zelf heb ik het niet zo gedaan dus zou het niet weten.
Verschilt per huisarts. Zelf 30 euro betaald.
Klopt mijne is een graaier... Sommige vragen 50 euro andere weer niks.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
vaag, mijn huisarts heeft het gewoon ingevuld voor me
hoorde van een collega dat zijn huisarts et gewoon niet wilde invullenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt mijne is een graaier... Sommige vragen 50 euro andere weer niks.
Misschien ga ik ook mijn huisarts veranderen hierdoor
kan kloppen, ik zocht even toen kwam ik hier opquote:Op woensdag 14 december 2011 18:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoorde van een collega dat zijn huisarts et gewoon niet wilde invullen
merkwaardigquote:Op woensdag 14 december 2011 18:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kan kloppen, ik zocht even toen kwam ik hier op
Hoe kan je een dokters verklaring krijgen?
wat zat erin? een Mechadoll?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef zarGon het volgende:
Pakketje met daarin een verrassing dat op mij wacht thuis!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |