abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105562974

Welkom in het FIFA 12 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Elke jaar wordt de OPchick van het jaar gekozen! Meer informatie is in dit topic te vinden.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://ultimatedb.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Trading tip voor FUT:

quote:
Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

Hippe filmpjes met goede muziek
http://www.youtube.com/user/FiFAskillerZz#p/search/0/VRk453JvTTw

Slechte TT collectie foto's

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:

https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html

[ Bericht 1% gewijzigd door DannyDeko op 14-12-2011 01:55:49 ]
pi_105563034
Als jij mij cr7 kan geven, dan geef ik je if lavezzi :)
pi_105563036
Maicon is wel veel beter dan Lahm, ik snap niet hoe die laatste een hogere rating kan hebben.

Je kunt Maicon ook in de basis kwijt zonder chemistry in te leveren door Luiz Gustavo op het middenveld te zetten i.p.v. Schweinsteiger. Hij is wel minder goed dan Schweinsteiger uiteraard (wel meer pace), maar ik zou liever Maicon hebben dan Schweinsteiger.
pi_105563102
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:41 schreef DutchSL het volgende:
Maicon is wel veel beter dan Lahm, ik snap niet hoe die laatste een hogere rating kan hebben.

Je kunt Maicon ook in de basis kwijt zonder chemistry in te leveren door Luiz Gustavo op het middenveld te zetten i.p.v. Schweinsteiger. Hij is wel minder goed dan Schweinsteiger uiteraard (wel meer pace), maar ik zou liever Maicon hebben dan Schweinsteiger.
Zal wel aan de hidden stats liggen lijkt me.

Deze OPchick waardig of noh?
pi_105563200
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het komt omdat in de formule dribbling veel te zwaar door weegt voor backs, daarom ook dat Taiwo en Micah Richards zo'n lage rating hebben omdat ze slecht zijn in dribbling. Maar Maicon is ook gewoon goed in dribbling, maar ietsjes minder dan Lahm. Hij is net zo goed in passing (ps. crossing = 89, ideaal om over Robben heen te gaan die met links naar binnen kapt, Maicon geeft met rechts voor), een stuk sneller en verdedigend veruit superieur.
Die dribbling stat is zwaar overpowered in de formules voor de backs.
pi_105563220
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een Aziatische, niet verkeerd :)

Maicon komt ook in de selectie, dus komt goed. Moet zelf even puzzelen welke samenstelling het lekkerste gaat lopen. Eerst de spelers verkopen van mn oude elftal nog.

CR7 wilde ik ook, maar sinds IF Lavezzi niet meer. Die gast is echt vreselijk goed. En speelde dan nog met Lavezzi in 4-2-3-1 met chem 5. Kun je nagaan. Vandaar dat ik ook weer terug ga naar 4-3-2-1, om optimaal van zn kunsten te kunnen profiteren. En Robben beviel ook uitstekend.

Wel kut dat ik dan Messi weer in moet leveren. Maar ja, het is het 1 of het ander
pi_105563248
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:51 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Het komt omdat in de formule dribbling veel te zwaar door weegt voor backs, daarom ook dat Taiwo en Micah Richards zo'n lage rating hebben omdat ze slecht zijn in dribbling. Maar Maicon is ook gewoon goed in dribbling, maar ietsjes minder dan Lahm. Hij is net zo goed in passing (ps. crossing = 89, ideaal om over Robben heen te gaan die met links naar binnen kapt, Maicon geeft met rechts voor), een stuk sneller en verdedigend veruit superieur.
Die dribbling stat is zwaar overpowered in de formules voor de backs.
Ja, deed ie ook in mn vorige teams inderdaad, eroverheen knallen en die bal goed afleveren voor de spitsen :) Dani Alves hoef ik niet meer terug. Net verkocht voor 113K (gekocht voor 98.5K). Die is te aanvallend ingesteld, en blijft zelden op de plek waar die gewoon zn taak uit moet voeren.
pi_105563253
Team waar ik momenteel mee speel: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kUbVz5XfbcdUs
Ben Arfa is wel een baas zeg. Vind alleen Perotti niet zo super, maar kan momenteel niet veel anders met die positie..
pi_105563256
Ik heb nu 174K

Morgen maar lavezzi hunten :P
pi_105563281
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:52 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een Aziatische, niet verkeerd :)

Maicon komt ook in de selectie, dus komt goed. Moet zelf even puzzelen welke samenstelling het lekkerste gaat lopen. Eerst de spelers verkopen van mn oude elftal nog.

CR7 wilde ik ook, maar sinds IF Lavezzi niet meer. Die gast is echt vreselijk goed. En speelde dan nog met Lavezzi in 4-2-3-1 met chem 5. Kun je nagaan. Vandaar dat ik ook weer terug ga naar 4-3-2-1, om optimaal van zn kunsten te kunnen profiteren. En Robben beviel ook uitstekend.

Wel kut dat ik dan Messi weer in moet leveren. Maar ja, het is het 1 of het ander
Had ik maar zulke keuzes ;(

Ik moest tussen hulk en vdvaart kiezen. Dat was pas een zware keuze :(
pi_105563345
Only in FIFA..7-1 verliezen terwijl je veel beter bent :')

vanaf 4-1 had ik het ook wel gehad moet ik zeggen, maar toch.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105563446
Mijn hybrid ziet er nu zo uit:

IF Neuer
Lahm-SIF Naldo-IF Santana-IF Marcelo
Schweinsteiger-Moutinho-Luiz Gustavo
Hulk-Saviola-Varela

Alles 9 chemistry. Saviola wissel ik meestal in game om voor Gomez.

Het plan was om zoiets er van te maken:

IF Neuer
Schweinsteiger-Khedira-Ozil
Robben-Gomez-Ronaldo

Khedira en Ozil heb ik ook al, dus alleen nog Robben en Ronaldo halen, maar dat ga ik pas doen in 2012 als de prijzen (veel) lager liggen.
pi_105563630
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef DutchSL het volgende:
Mijn hybrid ziet er nu zo uit:

IF Neuer
Schweinsteiger-Moutinho-Luiz Gustavo
Hulk-Saviola-Varela

Alles 9 chemistry. Saviola wissel ik meestal in game om voor Gomez.

Het plan was om zoiets er van te maken:

IF Neuer
Schweinsteiger-Khedira-Ozil
Robben-Gomez-Ronaldo

Khedira en Ozil heb ik ook al, dus alleen nog Robben en Ronaldo halen, maar dat ga ik pas doen in 2012 als de prijzen (veel) lager liggen.
Wie heb je dan nu als vleugelspelers? Of speel je nog niet met dit elftal?
pi_105563718
Tot deze week won ik 4 van de 5 wedstrijden..deze week 2 ofzo max :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105563743
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:19 schreef Tim86 het volgende:
Tot deze week won ik 4 van de 5 wedstrijden..deze week 2 ofzo max :')
Join the club ^O^
pi_105563783
Vandaag was het een absolute rampdag voor mn team ook. sommige wedstijden kreeg ik niet eens de gelegenheid na te denken waar de bal heen te spelen, zo erg stond ik onder druk. Onnatuurlijk gewoon :(
pi_105563874
Tja, ook al zal het wel even een rare slump zijn, mijn nieuwe team gaat nu al de verkoop in. Higuain is echt een weak ass pussy. Een 87 SIF van Real voor 120K was ook te mooi om waar te zijn..zijn ecthe rating is 70 ofzo :')

Di Maria is helemaal een kneus. Voelt mega traag onder terwijl hij juist snel moet zijn, verliest ieder fysiek duel en de paar keer dat ik lekker vrij kon knallen was het compleet verneukt. De rechtsbenige Krasic schiet beter met links :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105563971
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:34 schreef Tim86 het volgende:
Tja, ook al zal het wel even een rare slump zijn, mijn nieuwe team gaat nu al de verkoop in. Higuain is echt een weak ass pussy. Een 87 SIF van Real voor 120K was ook te mooi om waar te zijn..zijn ecthe rating is 70 ofzo :')

Di Maria is helemaal een kneus. Voelt mega traag onder terwijl hij juist snel moet zijn, verliest ieder fysiek duel en de paar keer dat ik lekker vrij kon knallen was het compleet verneukt. De rechtsbenige Krasic schiet beter met links :')
Di Maria ook een ramp joh? Vond de NIF al vervelend om mee te spelen in vergelijking met Sanchez. Wie ga je in plaats van SIF Higuain en IF Maria nemen? Doet Lavezzi het ook zo lekker in je elftal? Als je de spits en rechtsbuiten goed ingevuld krijgt denk ik dat je elftal zo weer gaat swingen
pi_105564156
Dost(74, pace 70), Vorm en Moisander in het TOTW. Moisander vat ik persoonlijk niet zo, hadden ze beter Poulsen kunnen nemen. Moisander is 79 trouwens.
pi_105564212
Moisander als waardeloze gold..pff

Dost ziet er toch wel goed uit. 70 pace niet ideaal, maar 85 shooting, 75 heading icm zijn fysiek is wel nice :)

Jammer dat Sankoh niet meer als Nederlander in het spel zit :(

TOTW: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gDQQP923bcdRE
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105564220
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:43 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Di Maria ook een ramp joh? Vond de NIF al vervelend om mee te spelen in vergelijking met Sanchez. Wie ga je in plaats van SIF Higuain en IF Maria nemen? Doet Lavezzi het ook zo lekker in je elftal? Als je de spits en rechtsbuiten goed ingevuld krijgt denk ik dat je elftal zo weer gaat swingen
Ja, echt crap :')

Dat team was om die 2 heen gebouwd aangezien ik IF Lavezzi al had voor mijn Serie A team, dus ik verkoop gewoon de andere spelers (Cesar, Dani Alves, Hernanes) ook maar en ik hou het bij mijn Serie A team, net zo leuk. Ben nu maar met mijn Eredivisie team aan het spelen in die Gold Cup..ik mis Fer ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105564284
Haten op SIF Higuain :{w, beste aanvaller van de Spaanse competitie i.m.o. (al heb ik IF Falcao en Messi uiteraard niet geprobeerd), geweldig schot/afronding, goed met het hoofd (beter dan zijn heading stat doet vermoeden), prima snelheid. Top koppel met Soldado, als die IF wordt moet ik hem ook gelijk hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wie heb je dan nu als vleugelspelers? Of speel je nog niet met dit elftal?
Staat er toch, Hulk en Varela. Ik heb tot ik Robben/Ronaldo kan betalen mijn Portugese team er door heen gemixt ;)
Zojuist twee wedstrijden mee gewonnen, 2e wedstrijd 3-0.. 3x omdat de tegenstander met de keeper een simpele pass wilt geven op zijn CB terwijl ik er tussen zit met Saviola :') en verder wel gewoon goed spelen, vreemd.
pi_105564336
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 03:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, echt crap :')

Dat team was om die 2 heen gebouwd aangezien ik IF Lavezzi al had voor mijn Serie A team, dus ik verkoop gewoon de andere spelers (Cesar, Dani Alves, Hernanes) ook maar en ik hou het bij mijn Serie A team, net zo leuk. Ben nu maar met mijn Eredivisie team aan het spelen in die Gold Cup..ik mis Fer ;(
IF Pazzini ziet er erg leuk uit. Pace 85, schooting 80 en heading 90. Met Lavezzi met zn crossing kan dat een gouden combi worden :9~

EN SIF Higuain kon ik ook niet veel mee. Zag m meestal pas terug bij de cijfers aan het einde van de wedstrijd, dat was meestal het punt dat ik besefte dat hij wel mee deed
pi_105564343
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 03:32 schreef DutchSL het volgende:
Haten op SIF Higuain :{w, beste aanvaller van de Spaanse competitie i.m.o. (al heb ik IF Falcao en Messi uiteraard niet geprobeerd), geweldig schot/afronding, goed met het hoofd (beter dan zijn heading stat doet vermoeden), prima snelheid. Top koppel met Soldado, als die IF wordt moet ik hem ook gelijk hebben.

[..]

Staat er toch, Hulk en Varela. Ik heb tot ik Robben/Ronaldo kan betalen mijn Portugese team er door heen gemixt ;)
Zojuist twee wedstrijden mee gewonnen, 2e wedstrijd 3-0.. 3x omdat de tegenstander met de keeper een simpele pass wilt geven op zijn CB terwijl ik er tussen zit met Saviola :') en verder wel gewoon goed spelen, vreemd.
Denk dat Higuain gewoon niet als lone striker in 433 of 4321 kan spelen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105564385
Zit niets voor mij bij in het TOTW, komt goed uit dan kan ik weer mijn coins wat aanvullen na deze dure week.
pi_105564479
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 03:54 schreef DutchSL het volgende:
Zit niets voor mij bij in het TOTW, komt goed uit dan kan ik weer mijn coins wat aanvullen na deze dure week.
Pazzini en Podolski wellicht voor mij. Even bedenken hoe ik wil gaan spelen (snelle dribbelaar vs iets minder snelle kopsterke spits), en kijken hoe de prijzen zich gaan ontwikkelen. Wat is die Ibrahimovic trouwens duur geworden. Net als IF Boateng, daar moet je nu al 95K voor neerleggen. Gekkigheid. Heb lekker good old Cambiasso gehaald voor 4100 coins, die heeft me nog nooit teleurgesteld :)
  woensdag 14 december 2011 @ 07:19:18 #27
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_105564895
Wat een TOTW! Danilinho 74, 90 pace, 80 shooting, 5*

Dit is de duurste BraSilver ooit. Verder nog 7 andere silvers waarvan Forster en Dost de duurste zullen zijn denk ik.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_105565205
Klose ziet er ook niet verkeerd uit. Flinke boost van pace en shooting. Zitten deze week toch wel een paar leuke in. Maar ik ga proberen geen pakjes te kopen en te sparen voor IF Lavezzi.
pi_105565287
Wie schrijft het totw even voor mij uit?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_105565371
Pazzini - Podolski - Klose
Nani - etherington - Busquets - Danilinho
Moisander - onyewu - Puyol
Vorm

Forster / Sankoh / Kadir / Zienczuk / Dost / Pantelic / Kienast
pi_105565563
Ik heb 15000 coins, nergens echt voor aan het sparen. Zal ik twee 7500 GOLD packs kopen? Heb nog nooit wat goeds uit een pakje gehad (hoogste was Evra)

Edit: Ik zou eventueel nog voor Pique door kunnen sparen maar dat duurt wel even
PS3
  woensdag 14 december 2011 @ 09:15:23 #32
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105566101
Dost silver :D Jammer genoeg geen Basta, maar ok. Hier kan ik mee leven.

Goede week om silvers packs te blijven kopen :D Hopen op Danilinho of Dost.
pi_105566190
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:15 schreef GuRBuH het volgende:
Dost silver :D Jammer genoeg geen Basta, maar ok. Hier kan ik mee leven.

Goede week om silvers packs te blijven kopen :D Hopen op Danilinho of Dost.
Danilinho wil ik wel hebben, maar die zal wel vreselijk duur worden!
  woensdag 14 december 2011 @ 09:21:25 #34
284871 DarkSonic2
pi_105566202
Ik word echt gek als ik Danilinho krijg deze week. Natuurlijk hadden ze hem gold moeten maken, want hij heeft normaal 74. Maar deze kans konden ze bij EA niet laten liggen.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 14 december 2011 @ 09:21:28 #35
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105566204
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:20 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Danilinho wil ik wel hebben, maar die zal wel vreselijk duur worden!
Juist daarom hoop ik dat ik m in een pack krijg :P
pi_105566310
Ik denk over de 300k??
pi_105566345
Jezus, IF Puyol met 95 DEF. En eindelijk eens IF Busquets, dat heeft ook te lang geduurd.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:38:10 #38
284871 DarkSonic2
pi_105566551
Wat deed Busquets dan precies? Ik zag hem zo een bal inleveren in de eerste helft, maar hij kreeg hem snel weer terug.

Ik ga maar hopen dat ik weer de 2 duurste silver IFs van de week krijg, maar ik ga niet teveel uitgeven. Vorig jaar toen ze alle silver IFs opnieuw hadden uitgebracht heb ik bijna een miljoen uitgegeven aan silver packs. Toen kreeg ik welgeteld 3 IFs.
  woensdag 14 december 2011 @ 09:50:34 #39
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105566843
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat deed Busquets dan precies? Ik zag hem zo een bal inleveren in de eerste helft, maar hij kreeg hem snel weer terug.

Hoe droog _O-
pi_105566887
Rare actie ook van EA om Iniesta niet in het TOTW te stoppen, maar alleen met happy hour afgelopen maandag te releasen.
  woensdag 14 december 2011 @ 10:04:54 #41
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_105567176
Zou iemand hier zo vriendelijk voor mij willen zijn om de lijst van de IF's te posten :7 .

Beperkt internet
🍆
pi_105567263
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:04 schreef Johnbon het volgende:
Zou iemand hier zo vriendelijk voor mij willen zijn om de lijst van de IF's te posten :7 .

Beperkt internet
Zie wan
  woensdag 14 december 2011 @ 10:38:38 #43
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105568067
2 nieuwe teams gebouwd om IF Kuffour, IF Dost en IF Djuricic te kunnen gebruiken. En de bronze CB is ook echt nice, dus die moest ik toch nog in een team. Zijn deels opgebouwd met spelers die ik al had en die ik nog in formatie moet kopen maar iedereen gaat op 9 chem uit komen. Had ook gehoopt op IF Basta, maar helaas.

woensdag 14 december 2011 @ 10:58:58 #44
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_105568565
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:09 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Zie wan
Ik zie hem al, excuses!

Was gefixeerd op het standaart lijstje met de verbeterde stats,
🍆
  woensdag 14 december 2011 @ 11:01:50 #45
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105568640
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 08:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Pazzini - Podolski - Klose
Nani - etherington - Busquets - Danilinho
Moisander - onyewu - Puyol
Vorm

Forster / Sankoh / Kadir / Zienczuk / Dost / Pantelic / Kienast
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:04 schreef Johnbon het volgende:

Beperkt internet
  woensdag 14 december 2011 @ 11:14:55 #46
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_105568999
He op 3fm dat fifa nummer. Wel een lekker nummer.
🍆
pi_105569190
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg is deze OP-chick van twee topics geleden die actrice uit The Big Bang Theory of niet? Lijkt er verdacht veel op.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_105569240
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Johnbon het volgende:
He op 3fm dat fifa nummer. Wel een lekker nummer.
Ik bedacht me laatst toevallig dat de muzie in fifa12 echt bagger is. Van de voorgaande jaren downloade ik meestal het hele 'album' omdat er vaak best goede nummers tussen zaten. Maar dit jaar is het drie keer niets.
  woensdag 14 december 2011 @ 11:22:46 #49
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105569241
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
SPOILER
Zeg is deze OP-chick van twee topics geleden die actrice uit The Big Bang Theory of niet? Lijkt er verdacht veel op.
Aan de bestandsnaam te zien wel, en ik heb die idd een keer gebruikt. (ik zie het plaatje niet)
pi_105569364
Zo, verhuizing compleet en internet doet het weer, GOEDEMORGEN!

Doe mij maar een Forster voor mijn highlanders team :D
  woensdag 14 december 2011 @ 11:29:56 #51
284871 DarkSonic2
pi_105569446
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:22 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ik bedacht me laatst toevallig dat de muzie in fifa12 echt bagger is. Van de voorgaande jaren downloade ik meestal het hele 'album' omdat er vaak best goede nummers tussen zaten. Maar dit jaar is het drie keer niets.
Er zitten een paar hele aparte nummers tussen.. 1 nummer duurt nog niet eens anderhalve minuut en Bombay vind ik ook niet zoveel aan. Maar toch zitten er dit jaar weer een paar nummers tussen die mij bevallen (zoals eigenlijk elk jaar)
  woensdag 14 december 2011 @ 11:30:18 #52
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_105569456
Fifa komt zo binnen!

*Kwijlend bij het raam staan, wachtend op de postbode*
pi_105569574
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:30 schreef Pino0 het volgende:
Fifa komt zo binnen!

Bereid je maar voor op het nieuwe verdedigen.
  woensdag 14 december 2011 @ 11:36:00 #54
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105569634
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:30 schreef Pino0 het volgende:
Fifa komt zo binnen!

Ik hoop voor die postbode dat hij m heeft..
pi_105570041
SIF Podolski :)
ik hoop dat de IF crashet en betaalbaar wordt. Die komt uit week 1.
pi_105570151
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
SPOILER
nee, deze lijkt er niet eens op :{w
pi_105570264
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:52 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Eg wel. :P
pi_105570270
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:22 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

komt goed uit dat ik een debiele muzieksmaak heb... Ik vind bijna elk nummer leuk :P
pi_105570294
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:56 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Eg wel. :P
nee, google kaley cuoco maar, dan zie je het zelf :P
  woensdag 14 december 2011 @ 11:57:46 #60
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105570306
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:52 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Hij kwam uit een topic van egotastic waar ze wel zeiden dat het waarschijnlijk Kaley was. Dus of ze is het of het is een lookalike.
pi_105570531
Ik mis echt gewoon de controle die ik eerder wel over mijn spelers had. Selecteren van spelers gaat ook minder. Snap er niks van. Heb ook nooit meer mazzeltjes met bal veroveren, echt maf.

Het is het meest duidelijk als ik één keer wil raken, vaak neemt de speler 'm alsnog eerst aan.

Wel een heerlijke glij-goal nu. :D

Op de een of andere manier doen mijn spelers gewoon een stapje naar achteren als ik ze selecteer maar ik heb automove uitstaan. :(

Ben in ieder geval op het randje niet gedegradeerd. :P

[ Bericht 17% gewijzigd door SuperHarregarre op 14-12-2011 12:20:00 ]
pi_105570995
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Er zitten een paar hele aparte nummers tussen.. 1 nummer duurt nog niet eens anderhalve minuut en Bombay vind ik ook niet zoveel aan. Maar toch zitten er dit jaar weer een paar nummers tussen die mij bevallen (zoals eigenlijk elk jaar)
ik gooi altijd mijn eigen mp3 lijst er in.

Hybrid team ga ik trouwens budgettair houden. Lees veel berichten op het EA Forum dat na het TOTY de prijzen hoogstwaarschijnlijk gaan zakken, en flink ook, omdat er massaal pakjes gekocht gaat worden, en dus meer spelers op de markt gebracht gaan worden. Iemand ervaring hoe dat vorig jaar is gegaan?
pi_105571022
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

ik gooi altijd mijn eigen mp3 lijst er in.

Hybrid team ga ik trouwens budgettair houden. Lees veel berichten op het EA Forum dat na het TOTY de prijzen hoogstwaarschijnlijk gaan zakken, en flink ook, omdat er massaal pakjes gekocht gaat worden, en dus meer spelers op de markt gebracht gaan worden. Iemand ervaring hoe dat vorig jaar is gegaan?
Wanneer komt die TOTY dan?
pi_105571072
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wanneer komt die TOTY dan?
eind eerste week van januari, als de mensen in het EA forum de waarheid spreken.

IF Lavezzi, SIF Naldo en IF Neuer hou ik tot het einde van het jaar. Wellicht dat Neuer en Naldo in TOTY gaan komen, tegen die tijd even kijken wat ik met die 2 ga doen :)
pi_105571126
Oeh, da's wel oppassen inderdaad.
pi_105571181
TOTY is op basis van het wereldelftal van het jaar van de FIFPRO, die wordt 9 januari bekend gemaakt. Het zijn dus elf spelers, zonder bank

Genomineerd zijn:

Goalkeepers: Gianluigi Buffon (Italy, Juventus), Iker Casillas (Spain, Real Madrid), Manuel Neuer (Germany, Bayern Munich), Víctor Valdés (Spain, Barcelona), Edwin van der Sar (Holland, retired, formerly Manchester United).

Defenders: Eric Abidal (France, Barcelona), Dani Alves (Brazil, Barcelona), Ricardo Carvalho (Portugal, Real Madrid), Ashley Cole (England, Chelsea), Patrice Evra (France, Manchester United), Rio Ferdinand (England, Manchester United), Vincent Kompany (Belgium, Manchester City), Philipp Lahm (Germany, Bayern Munich), Lúcio (Brazil, Internazionale), David Luiz (Brazil, Chelsea), Maicon (Brazil, Internazionale), Marcelo (Brazil, Real Madrid), Alessandro Nesta (Italy, Milan), Pepe (Portugal, Real Madrid), Gerard Piqué (Spain, Barcelona), Carles Puyol (Spain, Barcelona), Sergio Ramos (Spain, Real Madrid), Thiago Silva (Brazil, Milan), John Terry (England, Chelsea), Nemanja Vidic (Serbia, Manchester United).

Midfielders: Xabi Alonso (Spain, Real Madrid), Gareth Bale (Wales, Tottenham Hotspur), Sergio Busquets (Spain, Barcelona), Cesc Fábregas (Spain, Barcelona), Andrés Iniesta (Spain, Barcelona), Kaká (Brazil, Real Madrid), Frank Lampard (England, Chelsea), Nani (Portugal, Manchester United), Mesut Ozil (Germany, Real Madrid), Andrea Pirlo (Italy, Juventus), Bastian Schweinsteiger (Germany, Bayern Munich), David Silva (Spain, Manchester City), Wesley Sneijder (Holland, Internazionale), Yaya Touré (Ivory Coast, Manchester City), Xavi (Spain, Barcelona).

Forwards: Lionel Messi (Argentina, Barcelona), Cristiano Ronaldo (Portugal, Real Madrid), Wayne Rooney (England, Manchester Utd), David Villa (Spain, Barcelona), Samuel Eto'o (Cameroon, Anzhi), Sergio Agüero (Argentina, Manchester City), Neymar (Brazil, Santos), Didier Drogba (Ivory Coast, Chelsea), Zlatan Ibrahimovic (Sweden, Milan), Luis Suárez (Uruguay, Liverpool), Radamel Falcao (Colombia, Atlético Madrid), Edinson Cavani (Uruguay, Napoli), Karim Benzema (France, Real Madrid), Mario Gómez (Germany, Bayern Munich), Robin van Persie (Holland, Arsenal).
pi_105571192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oeh, da's wel oppassen inderdaad.
Daarom haal ik geen Robben, Ibrahimovic en alle grote jongens. Kan een tonnenverlies worden. Ik hou de centjes,en ga daarna een beesten elftal samenstellen :Y) Cisse in de spits voor 2200 coins is trouwens ook niet verkeerd :)
pi_105571254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef DutchSL het volgende:
TOTY is op basis van het wereldelftal van het jaar van de FIFPRO, die wordt 9 januari bekend gemaakt. Het zijn dus elf spelers, zonder bank

Genomineerd zijn:

Goalkeepers: Gianluigi Buffon (Italy, Juventus), Iker Casillas (Spain, Real Madrid), Manuel Neuer (Germany, Bayern Munich), Víctor Valdés (Spain, Barcelona), Edwin van der Sar (Holland, retired, formerly Manchester United).

Defenders: Eric Abidal (France, Barcelona), Dani Alves (Brazil, Barcelona), Ricardo Carvalho (Portugal, Real Madrid), Ashley Cole (England, Chelsea), Patrice Evra (France, Manchester United), Rio Ferdinand (England, Manchester United), Vincent Kompany (Belgium, Manchester City), Philipp Lahm (Germany, Bayern Munich), Lúcio (Brazil, Internazionale), David Luiz (Brazil, Chelsea), Maicon (Brazil, Internazionale), Marcelo (Brazil, Real Madrid), Alessandro Nesta (Italy, Milan), Pepe (Portugal, Real Madrid), Gerard Piqué (Spain, Barcelona), Carles Puyol (Spain, Barcelona), Sergio Ramos (Spain, Real Madrid), Thiago Silva (Brazil, Milan), John Terry (England, Chelsea), Nemanja Vidic (Serbia, Manchester United).

Midfielders: Xabi Alonso (Spain, Real Madrid), Gareth Bale (Wales, Tottenham Hotspur), Sergio Busquets (Spain, Barcelona), Cesc Fábregas (Spain, Barcelona), Andrés Iniesta (Spain, Barcelona), Kaká (Brazil, Real Madrid), Frank Lampard (England, Chelsea), Nani (Portugal, Manchester United), Mesut Ozil (Germany, Real Madrid), Andrea Pirlo (Italy, Juventus), Bastian Schweinsteiger (Germany, Bayern Munich), David Silva (Spain, Manchester City), Wesley Sneijder (Holland, Internazionale), Yaya Touré (Ivory Coast, Manchester City), Xavi (Spain, Barcelona).

Forwards: Lionel Messi (Argentina, Barcelona), Cristiano Ronaldo (Portugal, Real Madrid), Wayne Rooney (England, Manchester Utd), David Villa (Spain, Barcelona), Samuel Eto'o (Cameroon, Anzhi), Sergio Agüero (Argentina, Manchester City), Neymar (Brazil, Santos), Didier Drogba (Ivory Coast, Chelsea), Zlatan Ibrahimovic (Sweden, Milan), Luis Suárez (Uruguay, Liverpool), Radamel Falcao (Colombia, Atlético Madrid), Edinson Cavani (Uruguay, Napoli), Karim Benzema (France, Real Madrid), Mario Gómez (Germany, Bayern Munich), Robin van Persie (Holland, Arsenal).
Geen Lavezzi, geen Naldo. Dat is hele nuttige info dutch :) Zou lachen zijn als van der Sar keeper van het jaar wordt _O-
pi_105571366
Ze hebben overigens ook altijd een 4-3-3 opstelling gedaan tot dusver, en Ronaldo/Messi kun je alvast opschrijven voor in de aanval en Xavi/Iniesta op het middenveld dus dan is er voor beide linies maar 1 plek over.
pi_105571388
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:36 schreef DutchSL het volgende:
Ze hebben overigens ook altijd een 4-3-3 opstelling gedaan tot dusver, en Ronaldo/Messi kun je alvast opschrijven voor in de aanval.
Tja, alle spelers zullen toch in de categorie onbetaalbaar belanden :)
  woensdag 14 december 2011 @ 12:43:21 #71
284871 DarkSonic2
pi_105571562
Vorig jaar was Puyol de LB in dat team maar gewoon CB in het spel :')

Ik had vorig jaar het geluk dat ik 1 van de TOTY spelers in een pack kreeg: TOTY Lucio :D
pi_105571715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tja, alle spelers zullen toch in de categorie onbetaalbaar belanden :)
Ik kan maar beter iemand mijn FIFA CD die week laten verstoppen en het wachtwoord van de webapp laten veranderen, want anders ga ik honderdduizenden coins uitgeven aan pakjes :D :')
pi_105571775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Ik kan maar beter iemand mijn FIFA CD die week laten verstoppen en het wachtwoord van de webapp laten veranderen, want anders ga ik honderdduizenden coins uitgeven aan pakjes :D :')
Ik denk dat ik voor de 2e keer 20 eurotjes op de PSN kaart ga zetten tegen die tijd. Gewoon, omdat het kan :D
  woensdag 14 december 2011 @ 12:55:53 #74
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105571947
quote:
AZ en Tottenham Hotspur hebben dinsdag achter de schermen overeenstemming bereikt over de transfer van Rasmus Elm. De middenvelder vertrekt volgend jaar zomer voor een bedrag van 7,5 miljoen euro naar de Londenaren en zal op White Hart Lane een contract voor vijf seizoenen tekenen. Tottenham wilde de Zweed in januari verwelkomen, maar daarmee ging AZ niet overstag.
pi_105571974
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

-O-
pi_105572065
quote:

[..]

maar 7,5 miljoen?
pi_105572082
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

-O-
on the bright side, je kan hem volgend jaar gebruiken in een BPL squad :)
pi_105572182
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

maar 7,5 miljoen?
Tja, hij heeft als hij vertrekt nog maar een contract voor 1 jaar. Een jaartje wachten en je blijft met lege handen achter. Denk dat AZ weer 100% gezond is als ze het geld voor Elm vangen. Een mooie prestatie na het fiasco van Dirk :)
  woensdag 14 december 2011 @ 13:04:06 #79
284871 DarkSonic2
pi_105572203
Leuk, een bronze pack met 10 spelers, 1 kit en 1 bal. De rare: de Pescara home kit. Ik moet nog even wat winst maken voor vanavond.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:07:17 #80
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105572293
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

BPL + Elm = Zlatan in BPL teams :D
pi_105572556
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ze gaan hem vast een waardeloze lage gold maken.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:17:41 #82
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105572671
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Ze gaan hem vast een waardeloze lage gold maken.
Ik denk 78. Jullie mogen me volgend jaar hierop quoten :Y
  woensdag 14 december 2011 @ 13:22:10 #83
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_105572851
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Ik denk 78. Jullie mogen me volgend jaar hierop quoten :Y
Dan is de wereld al vergaan
🍆
pi_105572878
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef Johnbon het volgende:

[..]

Dan is de wereld al vergaan
Dat is pas op 21 december 2012, dus kun je toch nog mooi een paar maandjes FIFA 13 spelen.
pi_105573013
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Dat is pas op 21 december 2012, dus kun je toch nog mooi een paar maandjes FIFA 13 spelen.
Net voor het TOTY bekend wordt -O-
pi_105573246
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kjVmAOCybcd2r

Dit is m geworden. Thiago Silva gaat op de tradepile, heb m voor 97K gekocht, maar je kunt m nu niet onder de 110K BIN krijgen. Dat is dus winst :Y) Haal ik m volgende maand weer terug voor hopelijk minder dan 97K. Hummels en IF Marchisio moeten er nog aan toegevoegd worden, ben er redelijk tevreden mee
pi_105573421
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kjVmAOCybcd2r

Dit is m geworden. Thiago Silva gaat op de tradepile, heb m voor 97K gekocht, maar je kunt m nu niet onder de 110K BIN krijgen. Dat is dus winst :Y) Haal ik m volgende maand weer terug voor hopelijk minder dan 97K. Hummels en IF Marchisio moeten er nog aan toegevoegd worden, ben er redelijk tevreden mee
'budget squad' :') :D
pi_105573510
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

'budget squad' :') :D
Ohja, die naam moet ik nog veranderen. Die had ik gedaan toen ik mn mega dure elftal had, om eventueel player-hub kijkers te narren :D
  woensdag 14 december 2011 @ 13:39:51 #89
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105573511
Eerste wedstrijd met mn Ghanerviers gewonnen met 4-0 van Serie A silvers :D
pi_105573529
Hybrids?
  woensdag 14 december 2011 @ 13:43:47 #91
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105573618
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:40 schreef Leanishibe het volgende:
Hybrids?
Cola met limoen en pis.

pi_105573640
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ohja, die naam moet ik nog veranderen. Die had ik gedaan toen ik mn mega dure elftal had, om eventueel player-hub kijkers te narren :D
Nouja, in vergelijking met je vorige elftallen is dit echt een budget squad :P
pi_105573690
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:44 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Nouja, in vergelijking met je vorige elftallen is dit echt een budget squad :P
Volgens de handicap-theorie zou ik nu heel veel moeten gaan winnen :)
pi_105573869
Iemand trouwens nog suggesties voor mijn serie A? Nu is het zo:
------------miccoli------------
Robinho-----zarate-----Giovinco
--cambiasso-de rossi--
Taiwo-samuel-dias-abate
--------------buffon----------

Ik zat zelf te denken aan IF Marchisio ipv cambiasso en Lucio ipv Dias. Nog andere spelers die ik moet hebben?
pi_105573885
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:46 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Volgens de handicap-theorie zou ik nu heel veel moeten gaan winnen :)
Als je me online ziet moet je maar eens invite sturen, dan speel ik met dit team:

http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bYc49B9jbcd2W
  woensdag 14 december 2011 @ 13:52:37 #96
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_105573932
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
--cambiasso-de rossi--
Taiwo-samuel-dias-abate

Ik zat zelf te denken aan IF Marchisio ipv cambiasso en Lucio ipv Dias. Nog andere spelers die ik moet hebben?
Ok waar zal ik beginnen.

Ibra in de spits, Pato CF Thiago Silva CB Chiellini CB Maicon RB :D

of heb je niet zoveel te besteden?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_105573949
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
--cambiasso-de rossi--
Taiwo-samuel-dias-abate

IF Marchisio is het geld niet waard imo, zeker niet als je hem als CDM gaat gebruiken, die twee die je hebt zijn beter voor die rol evenals Vidal. Het geld kun je beter steken in een Di Natale of Chiellini.
pi_105574040
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ok waar zal ik beginnen.

Ibra in de spits, Pato CF Thiago Silva CB Chiellini CB Maicon RB :D

of heb je niet zoveel te besteden?
zoveel heb ik niet nee :') maximaal 60k te besteden.
  woensdag 14 december 2011 @ 13:59:43 #99
321382 vandermar
pi_105574208
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

zoveel heb ik niet nee :') maximaal 60k te besteden.
Pato, Chiellini en Lucio :)
RvP; Feyenoord
pi_105574250
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:59 schreef vandermar het volgende:

[..]

Pato, Chiellini en Lucio :)
maar Pato dan in de spits of CF, want Zarate is al zo'n baas op CF ;( dilemma's.
pi_105574293
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

maar Pato dan in de spits of CF, want Zarate is al zo'n baas op CF ;( dilemma's.
Pato in de spits natuurlijk, maar ik zou eerder Robinho vervangen door Di Natale.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:02:07 #102
321382 vandermar
pi_105574302
Spits, ik vond Miccoli zelf niet echt fijn spelen. Pato vond ik veel fijner
RvP; Feyenoord
  woensdag 14 december 2011 @ 14:03:32 #103
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_105574357
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef vandermar het volgende:
Spits, ik vond Miccoli zelf niet echt fijn spelen. Pato vond ik veel fijner
Ik heb met de hele italiaanse sqaud dat het bij mij niet loopt. Zoiezo vind ik gold teams minder spelen. Stop nu maar mijn punten in silver sqauds. Gelijk twee toernooien gewonnen.
🍆
  woensdag 14 december 2011 @ 14:10:57 #104
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105574637
Eerste wedstrijd meteen Boakye blessure, koop ik snel een andere spits om door te kunnen spelen heeft die gast maar 2* skills :r Waarom is die Prince Tagoe zo duur btw? Ook naar de Turkse league.
pi_105574716
Mensen die achterstaan en in de 90e minuut toch nog hun tegentreffer 30x willen zien. :')
  woensdag 14 december 2011 @ 14:15:04 #106
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_105574793
Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef GuRBuH het volgende:
Moffen met eergevoel zijn er niet. Die lui zouden de schedel van hun dode opa in de oogkassen naaien als ze daardoor wonnen :')

god moet iedere keer gewoon mijn lach bedwingen als ik dat weer lees :7
🍆
  woensdag 14 december 2011 @ 14:17:13 #107
321382 vandermar
pi_105574868
Ik moet echt huilen van het huiswerk waar ik mee bezig ben, wat een schurft bende. Om over project groepn nog maar te zwijgen. Zometeen maar even fifa doen als ik klaar ben en als mijn trade pile eens leegloopt kan ik mijn laatste 5 bazen kopen :D
RvP; Feyenoord
pi_105575203
Anelka naar China, zou die veel in prijs gaan stijgen als hij uit de pakjes verdwijnt?
pi_105575305
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Anelka naar China, zou die veel in prijs gaan stijgen als hij uit de pakjes verdwijnt?
Zal wel meevallen.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:31:53 #110
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105575371
quote:
Zijn er nu al heel veel van. Met silvers ligt dat anders.
pi_105575397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef DutchSL het volgende:

Genomineerd zijn:

Zullen toch bijna geen van allen betaalbaar worden :P
pi_105575422
quote:

[..]

Mooi bedrag 7,5 miljoen :)
  woensdag 14 december 2011 @ 14:34:37 #113
337248 Johnbon
Aubergines zijn gezond
pi_105575470
quote:
Wel iets, maar de keren dat ik tegen hem heb moeten spelen is op 1 hand te tellen. Volgens mij heb ik zelfs dit jaar nog niet tegen hem gespeelt.
🍆
  woensdag 14 december 2011 @ 14:35:46 #114
284871 DarkSonic2
pi_105575520
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef GuRBuH het volgende:
Eerste wedstrijd meteen Boakye blessure, koop ik snel een andere spits om door te kunnen spelen heeft die gast maar 2* skills :r Waarom is die Prince Tagoe zo duur btw? Ook naar de Turkse league.
Koop gewoon Oduro.. die komt ook uit Ghana, hij heeft 92 pace en 3* :D

Een andere speler die heel zeldzaam is is Ziegler van Juventus. Volgens mij is hij die speler die na een maand ofzo al weg ging? En in het begin waren er zilveren en bronzen transfers, die zullen ook heel zeldzaam zijn (hun oude versies dan)

EDIT: Ziegler is dus uitgeleend aan Fenerbahce.
pi_105575794
Agbonlahor - Bent
Defoe
Bale - Walcott
IF Ramires
Clichy - Touré - Kompany - Walker
Cech

Leuk zo'n speedhoer om tegen te spelen. Sweaaaaaaty!
pi_105575803
mijn hele tradpile staat vol met Elm's, hopen dat er een winterupdate komt, anders ga ik grote verliezen maken :P
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_105576017
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Agbonlahor - Bent
Defoe
Bale - Walcott
IF Ramires
Clichy - Touré - Kompany - Walker
Cech

Leuk zo'n speedhoer om tegen te spelen. Sweaaaaaaty!
ik word al boos als ik er naar kijk :(
pi_105576069
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik word al boos als ik er naar kijk :(
Hij had de L1-knop stevig in handen. :P Nja, jammer dan.

Volgende potje weer iemand met Sturridge, Walcott, Bale en de hele gang. :')
  woensdag 14 december 2011 @ 14:52:59 #119
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105576161
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Koop gewoon Oduro.. die komt ook uit Ghana, hij heeft 92 pace en 3* :D

Een andere speler die heel zeldzaam is is Ziegler van Juventus. Volgens mij is hij die speler die na een maand ofzo al weg ging? En in het begin waren er zilveren en bronzen transfers, die zullen ook heel zeldzaam zijn (hun oude versies dan)

EDIT: Ziegler is dus uitgeleend aan Fenerbahce.
Ik ken Oduro wel ja. alleen als je naar zijn stats kijkt lijkt het meer een hardloper dan een voetballer. Ook al is dat met Boakye ook wel wat zo.
pi_105576294
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef el-blanchito het volgende:
mijn hele tradpile staat vol met Elm's, hopen dat er een winterupdate komt, anders ga ik grote verliezen maken :P
Idem met een andere speler :P

Waarom heb je al een paar Elm's tk staan dan?
pi_105576342
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef laucas het volgende:

[..]

Idem met een andere speler :P

Waarom heb je al een paar Elm's tk staan dan?
geen idee, maar ik zet ze gewoon te koop aangezien ik al 500% winst zou maken met mijn prijzen nu :)
  woensdag 14 december 2011 @ 14:57:29 #122
284871 DarkSonic2
pi_105576370
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Ik ken Oduro wel ja. alleen als je naar zijn stats kijkt lijkt het meer een hardloper dan een voetballer. Ook al is dat met Boakye ook wel wat zo.
Dat is wel met meer MLS spelers zo. Maar bij mij maakt Oduro bijna alles af. Zijn 55 shooting en 60 heading zijn niet goed als je er naar kijkt maar hij schiet en kopt ze er vrij gemakkelijk in.

Trouwens, in het begin van FUT11 gebruikte ik Agbonlahor en Bent en ik scoorde tramp goals ;(
pi_105576397
Het aanbod IF Podolski's op de markt is al een stuk groter :P
Nu is hij er al 2 keer voor 130k uit gegaan, ipv de 200+k die hij voorheen kostte. Wat denken jullie, wanneer is het ideale koopmoment?

En IF Podolski zou beteken dat ik SIF Naldo weer moet verkopen voor IF Naldo.
pi_105576452
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:56 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

geen idee, maar ik zet ze gewoon te koop aangezien ik al 500% winst zou maken met mijn prijzen nu :)
Ik ga ze nu zeker niet verkopen want de aanschafwaarde verdien ik sowieso terug, zou een beetje zonde zijn dan.
pi_105576530
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:59 schreef laucas het volgende:

[..]

Ik ga ze nu zeker niet verkopen want de aanschafwaarde verdien ik sowieso terug, zou een beetje zonde zijn dan.
met welke speler doe jij het dan? O-)
pi_105576574
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de afgelopen Clasico was het inderdaad allemaal matig, maar ik ben allang blij dat hij door een IF eens bij een realistische rating in de buurt komt.
pi_105576607
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef StijnDa het volgende:
Het aanbod IF Podolski's op de markt is al een stuk groter :P
Nu is hij er al 2 keer voor 130k uit gegaan, ipv de 200+k die hij voorheen kostte. Wat denken jullie, wanneer is het ideale koopmoment?

En IF Podolski zou beteken dat ik SIF Naldo weer moet verkopen voor IF Naldo.
Ik weet niet of het al bij iedere Podolski bezitter is doorgedrongen dat er een 2e IF komt. Misschien gaat de prijs nog wel een stukje naar beneden.

Net met mn silvers weer eens gespeeld. 5-0 gewonnen, 5x Castaignos. Wat dat betreft is het net Bas Dost. Die scoorde dit weekend met Heerenveen 5 keer tegen Excelsior namelijk
pi_105576679
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

In de afgelopen Clasico was het inderdaad allemaal matig, maar ik ben allang blij dat hij door een IF eens bij een realistische rating in de buurt komt.
Door types als Busquets kunnen Iniesta, Messi etc etc uitblinken. Stille krachten. Goed dat EA daar oog voor gehad heeft :)
pi_105576707
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:01 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

met welke speler doe jij het dan? O-)
Haha, eerst maar eens zien of ie een upgrade krijgt :P
pi_105576719
Ja maar als ie upgrade is die van jou minder waard.
pi_105576729
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik weet niet of het al bij iedere Podolski bezitter is doorgedrongen dat er een 2e IF komt. Misschien gaat de prijs nog wel een stukje naar beneden.

Net met mn silvers weer eens gespeeld. 5-0 gewonnen, 5x Castaignos. Wat dat betreft is het net Bas Dost. Die scoorde dit weekend met Heerenveen 5 keer tegen Excelsior namelijk
vier keer toch?
pi_105576750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
als het een zilver blijft wel ja, maar ze zullen Elm echt niet van 73 naar 74 upgraden :)
pi_105576766
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

vier keer toch?
Nee, 5 keer. Ik denk dat je er 1tje gemist hebt wellicht :Y
pi_105576772
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
van silver naar gold he
pi_105576800
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Door types als Busquets kunnen Iniesta, Messi etc etc uitblinken. Stille krachten. Goed dat EA daar oog voor gehad heeft :)
Inderdaad. Busquets zal nooit in de spotlight komen doordat hij Xavi, Iniesta, Messi en Alves laat voetballen. Busquets is degene die met z'n one-touch passes gemakkelijk de driehoekjes op het middenveld maakt en hij is degene die inzakt wanneer Alves naar voren stormt.
pi_105576810
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Daar gok ik ook nog even op :)
Eerst eens rustig kijken of ik mijn SIF Naldo weer met wat winst kan verkopen dan.
pi_105576894
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:08 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Daar gok ik ook nog even op :)
Eerst eens rustig kijken of ik mijn SIF Naldo weer met wat winst kan verkopen dan.
Die prijzen vliegen omhoog, gaat nu al voor 125K. Denk dat het nog gekker gaat worden hoor. 150+ over een paar weken makkelijk :)
pi_105576984
Hij loopt weer eens vast in het laadscherm voor de halve finale van het 8k toernooi. De speler waar ik tegen zit heeft z'n status op offline gezet. Wie zou het het langste volhouden?
pi_105577034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Die prijzen vliegen omhoog, gaat nu al voor 125K. Denk dat het nog gekker gaat worden hoor. 150+ over een paar weken makkelijk :)
Mijn SIF Higuain is al 80k duurder dan wat ik er voor betaald heb _O-
pi_105577038
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik speel op de xbox, maar hier stijgt hij ook inderdaad. Gisternacht opgepikt voor 92,5k, net weer op de tradepile gezet voor 108k BIN.
pi_105577084
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Mijn SIF Higuain is al 80k duurder dan wat ik er voor betaald heb _O-
Kun je nagaan. SIF Naldo is nog eens een goede voetballer ook :P
pi_105577112
Mooi, IF Moisander in de verdediging en IF Vertonghen in de spits!
pi_105577141
SIF Naldo vind ik maar tegenvallend, hij heeft mazzel dat de snelle Marcelo veel recht kan zetten voor hem en IF Neuer de beste keeper ooit is.
pi_105577167
Heb al 140k voor IF Lavezzi. Als Lavezzi trouwens naar Manchester City gaat is het misschien niet eens een slecht idee om er een paar NIF in te kopen. Het is wel by far de beste LW in de Serie A die dan verdwijnt. Heb niet echt veel ervaring hiermee maar volgens mij is het geen slecht idee. Moet hij natuurlijk wel transferen :P
pi_105577190
En nu opeens loop ik volledig over een tegenstander heen en klopt alles. (Met m'n Dutch silvers.)
pi_105577212
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Apekoek het volgende:
Mooi, IF Moisander in de verdediging en IF Vertonghen in de spits!
Beter dan al die andere spitsen :P
pi_105577233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb al 140k voor IF Lavezzi. Als Lavezzi trouwens naar Manchester City gaat is het misschien niet eens een slecht idee om er een paar NIF in te kopen. Het is wel by far de beste LW in de Serie A die dan verdwijnt. Heb niet echt veel ervaring hiermee maar volgens mij is het geen slecht idee. Moet hij natuurlijk wel transferen :P
man city kan wel wat aanvallers gebruiken ja, erg matig nu.

Manchester city :')
pi_105577241
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef DutchSL het volgende:
SIF Naldo vind ik maar tegenvallend, hij heeft mazzel dat de snelle Marcelo veel recht kan zetten voor hem en IF Neuer de beste keeper ooit is.
SIF Naldo heeft 79 pace, dat is gewoon snel voor een CB?
pi_105577359
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

SIF Naldo heeft 79 pace, dat is gewoon snel voor een CB?
Ik heb het ook niet over zijn pace. Ik vind het maar een klungelige verdediger, in vergelijking tot Pique/Pepe/Silva/Chiellini. Hij lijkt altijd ruzie met de bal te hebben en in de lucht verliest hij veel duels die hij niet zou mogen verliezen met zijn lengte.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:24:44 #150
321382 vandermar
pi_105577388
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:24 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over zijn pace. Ik vind het maar een klungelige verdediger, in vergelijking tot Pique/Pepe/Silva/Chiellini. Hij lijkt altijd ruzie met de bal te hebben en in de lucht verliest hij veel duels die hij niet zou mogen verliezen met zijn lengte.
Zijn jumping is nogal vrij laag ja, rond de 50 ofzo. Maar heading zelf is 99 dacht ik. Of in ieder geval hoog in de 90
RvP; Feyenoord
pi_105577407
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:24 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Tja zijn dribbel is niet best als je dat bedoelt. Balcontrole valt daar misschien ook onder.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:27:07 #152
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105577491
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]
Manchester city :')
Als iemand btw 1 van deze spelers heeft/krijgt verkoop ze dan ff aan mij:

Mulenga (Utrecht)
Gudelj (NAC)
Iliev (Servische LW in Polen)

allen in 4-1-2-1-2.
pi_105577625
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:25 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Tja zijn dribbel is niet best als je dat bedoelt. Balcontrole valt daar misschien ook onder.
Ik heb het over bv. een bal veroveren, maar gelijk weg laten springen waardoor de aanvaller hem alsnog krijgt of er overheen struikelen, een hoge bal wegtrappen maar volledig mismaaien en dat soort dingen.
Chiellini heeft 48 dribbling (Naldo 49), maar hier totaal geen last van bij mij.
pi_105577677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:30 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Ik heb het over bv. een bal veroveren, maar gelijk weg laten springen waardoor de aanvaller hem alsnog krijgt of er overheen struikelen, een hoge bal wegtrappen maar volledig mismaaien en dat soort dingen.
Chiellini heeft 48 dribbling (Naldo 49), maar hier totaal geen last van bij mij.
Vervelend :P Maar ik houd Naldo toch in mijn team, zei het de IF of de SIF. Het is niet echt een keuze want anders wordt het Subotic of Boateng ofzo :P
pi_105577744
er valt wel goud geld te verdienen geloof ik, met die winterupdate!
ik ga maar eens brainstormen om nog wat mensen te bedenken die zeer wss wel getransfereerd worden :)
pi_105577746
Ja, hij is het het beste alternatief om IF Neuer op 9 chem te houden en ik houd hem sowieso ook wel omdat hij in prijs blijft stijgen.
Subotic heb ik in mijn Joegoslavië team en ben ik meer tevreden over.
pi_105578176
Krijg ik in de 115e minuut een penalty tegen omdat mijn verdediger echt helemaal stil staat en de aanvaller er tegenop loopt. Vervelend om zo de halve finale te verliezen terwijl je al lang voor had moeten staan...
pi_105578271
Krijg nu opeens na 3-1 voorsprong drie dubieuze doelpunten tegen. Apart dit.
pi_105578360
Buitenspel ajax stijl?

Doet ultimatedb het bij iemand?

edit: het duurde even maar de db is er weer
  woensdag 14 december 2011 @ 16:00:57 #160
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105578738
2-0 voor in de halve finale, niks aan het handje tegen team met losse silvers (geen thema ofzo, niks in formatie). Hij krijgt 1 halve kans en mn bronzen CB weet die gast omver te kegelen, rood en penalty. Die scoort ie: 2-1. Ik wil mn LM linksback zetten maar het gaat niet helemaal perfect en mn 30 sec zijn om. Ik verlies de bal en hij kwakt m voor en kopt langs mn LM die CB stond :') 2-2. Vervolgens alsnog die LB en LM geswapt. Schiet hij met Sharp vanaf rand middencirkel die bal ineens over mn keeper :') 2-3 Gelukkig maak ik nog gelijk en op penalties gewonnen. Maar wat weer een faal attempt van 'het spel' om me te naaien :(
pi_105578762
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:30 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Ik selecteer meestal Cambiasso ofzo om mee te besturen, en laat Naldo door de AI richting aanvaller gaan. Hij heeft m echt vreselijk vaak. Met corners ben je wel vaak de lul als hij weer eens blijft staan.

Mn nieuwe team speelt redelijk trouwens. 3 gewonnen , 2 verloren. RW Pepe doet het trouwens best leuk.

Net mn kortste wedstrijd tot nu toe gespeeld. Na 4:49 maak ik de 1-0. Tegenstander zag het gelijk niet meer zitten en quit :')
pi_105578949
Finale tegen 5 verdedigers. :r
pi_105579029
Zo, en even naar de winkel om te kijken of ze daar een kabeltje hebben om op een monitor te kunnen spelen :)
pi_105579123
Weer hetzelfde, bal niet in één keer getrapt waardoor speler ertussen kan komen.

Ja hoor twee keer binnenkant paal en niet erin in 90e minuut. Nice one EA. :')
  woensdag 14 december 2011 @ 16:12:01 #165
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_105579208
Hoe gaat het momenteel bij iedereen met de EA servers?(PS3) Als ik een wedstrijd win is de kans 20% dat ik geen problemen krijg met die tyfusservers. Is er ook een methode om dit te verhelpen?
pi_105579230
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Zo, en even naar de winkel om te kijken of ze daar een kabeltje hebben om op een monitor te kunnen spelen :)
HDMI kabel?
pi_105579328
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef potienza het volgende:
Hoe gaat het momenteel bij iedereen met de EA servers?(PS3) Als ik een wedstrijd win is de kans 20% dat ik geen problemen krijg met die tyfusservers. Is er ook een methode om dit te verhelpen?
Nog steeds geen fix, of datum etc. Met geluk finish ik 1 op de 10 wedstrijden zonder DC.

Als dat is wat je bedoelt ..
  woensdag 14 december 2011 @ 16:18:58 #168
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_105579513
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:14 schreef laucas het volgende:

[..]

Nog steeds geen fix, of datum etc. Met geluk finish ik 1 op de 10 wedstrijden zonder DC.

Als dat is wat je bedoelt ..
Niet normaal dit, krijg echt zo'n gevoel dat het EA alleen maar om het geld gaat en de rest niks uit maakt. Deze problemen zijn er als sinds FIFA 09 maar nog steeds amper aan gewerkt. Slordig...
  woensdag 14 december 2011 @ 16:19:49 #169
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105579546
Kan dit topic niet naar KLB? :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 14 december 2011 @ 16:21:51 #170
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105579642
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Kan dit topic niet naar KLB? :')
Jonge loop niet zo te klagen.

Silver tournament gewonnen ^O^ 3-0 in de finale, 2 assists en 2 goals van Kuffour :|W
pi_105579669
Gouden finale gewonnen met m'n Dutch silvers na penalties. :P
pi_105580006
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

HDMI kabel?
Nee HDMI uit, RGB (meen ik) of DVI in. Zodat ik de ps mee kan nemen zeg maar als ik ergens anders heen ga ;)
pi_105580030
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee HDMI uit, RGB (meen ik) of DVI in. Zodat ik de ps mee kan nemen zeg maar als ik ergens anders heen ga ;)
je bedoelt je werk? :P
pi_105580109
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ik kan me er niet over uitlaten :)
  woensdag 14 december 2011 @ 16:34:17 #175
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105580167
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gouden finale gewonnen met m'n Dutch silvers na penalties. :P
Ik ga nu ook de gouden proberen te winnen met dit team:

Oh, ik mag meteen testen of het bestand is tegen pacehoeren :{
pi_105580208
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

:D
  woensdag 14 december 2011 @ 16:36:01 #177
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_105580248
EA :')
Moet ik opeens antwoord geven op m'n veiligheidsvraag shit ofzo bij de web app omdat ik 30 dagen me niet aangemeld zou hebben? Terwijl ik gisteren nog de web app heb gebruikt :')
En natuurlijk weet ik het antwoord niet meer of spel ik het verkeerd en dan moet je een vraag over je aantal spelers in je club invullen. Doe ik dat, is dat blijkbaar ook fout terwijl het wel klopt en zou me account vergrendeld zijn..

Dit slaat echt nergens op.
Snelle Egel
pi_105580331
Wie weet er nou uit zijn hoofd hoeveel spelers hij in zijn club heeft?
pi_105580366
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:38 schreef DutchSL het volgende:
Wie weet er nou uit zijn hoofd hoeveel spelers hij in zijn club heeft?
Inloggen op je console en tellen maar ;P Maar nee denk dat je dat op je console ook ergens kan zien.
pi_105580477
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Inloggen op je console en tellen maar ;P Maar nee denk dat je dat op je console ook ergens kan zien.
Gewoon bij clubbop je console even inloggen!
pi_105580498
Op je console bij club kijken, daar staat het ook. Het is in ieder geval te zien als je een speler koopt en je 'm naar je club kunt zetten. Rechtsboven staat dan club met het aantal spelers/items.

De nieuwe webapp is echt onmetelijk kut trouwens.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:45:12 #182
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_105580655
UltimateDB doet het niet.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:46:10 #183
321382 vandermar
pi_105580702
:o iemand zijn account is gehacked met meer dan 7 miljoen coins. FHL

Nepenthez zijn account is het btw, youtuber
RvP; Feyenoord
pi_105580813
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef vandermar het volgende:

Dat is IRL ook al ziek veel geld!
  woensdag 14 december 2011 @ 16:49:10 #185
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105580817
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef vandermar het volgende:

Nepenthez z'n account :D !

Ben je wel een bazenhacker. Nepenthez is goed.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:49:37 #186
321382 vandermar
pi_105580830
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Dat is IRL ook al ziek veel geld!
1 miljoen is zo'n 100 euro dus meer dan 700 euro :o
RvP; Feyenoord
  woensdag 14 december 2011 @ 16:50:40 #187
321382 vandermar
pi_105580873
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Nepenthez z'n account :D !

Ben je wel een bazenhacker. Nepenthez is goed.
Nepenthez is wel een baas ja, zo jammer voor zijn handel :P hij verkocht ze die coins. Nu moet hij weer nieuwe krijgen en verkopen aan de mensen aan wie hij nog coins schuldig is.
RvP; Feyenoord
  woensdag 14 december 2011 @ 16:54:29 #188
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105581026
5-3 gewonnen van BPL pacehoer team. Zelfs Basta heeft gescoord via een aanval over de complete rechterflank :D
  woensdag 14 december 2011 @ 16:55:52 #189
284871 DarkSonic2
pi_105581091
quote:
13s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef S0nic het volgende:
EA :')
Moet ik opeens antwoord geven op m'n veiligheidsvraag shit ofzo bij de web app omdat ik 30 dagen me niet aangemeld zou hebben? Terwijl ik gisteren nog de web app heb gebruikt :')
Ik moet als ik op een andere computer inlog ook ineens mijn vraag beantwoorden, ook al heb ik op die computer al meerdere keren ingelogd. Maar inderdaad, je kan moeilijk raden hoeveel spelers je in je club hebt. Natuurlijk kun je dat op de console checken maar wat als je op dat moment de console niet kan gebruiken? Daar is niet goed over nagedacht.
  woensdag 14 december 2011 @ 16:57:10 #190
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105581151
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Ik moet als ik op een andere computer inlog ook ineens mijn vraag beantwoorden, ook al heb ik op die computer al meerdere keren ingelogd. Maar inderdaad, je kan moeilijk raden hoeveel spelers je in je club hebt. Natuurlijk kun je dat op de console checken maar wat als je op dat moment de console niet kan gebruiken? Daar is niet goed over nagedacht.
EA verkiest gewoon veiligheid boven de mogelijkheid om meteen weer je account in te kunnen. Dat wij webappverslaafden overal access willen kunnen zij ook niks aan doen :P
pi_105581451
Of je vergeet je question gewoon niet. :)
pi_105581481
Helaas, geen kabeltje, dan maar via kabeltje.com -O-
pi_105581731
Iemand potje fifa doen?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  woensdag 14 december 2011 @ 17:14:06 #194
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105581955
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:27 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Als iemand btw 1 van deze spelers heeft/krijgt verkoop ze dan ff aan mij:

Mulenga (Utrecht)
Gudelj (NAC)
Iliev (Servische LW in Polen)

allen in 4-1-2-1-2.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:16:17 #195
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105582061
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Toefjes het volgende:
Helaas, geen kabeltje, dan maar via kabeltje.com -O-
kijk even op allekabels.nl ;)
pi_105582124
Volgende week maar weer eens een Spaans team maken. 3-5-2 wordt interessant met IF Puyol, IF Busquets, IF Alonso en IF Ramos. Alleen de spitsen worden weer een probleem; Torres is kut en ik heb geen idee wie ik naast hem kan zetten.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:17:50 #197
321382 vandermar
pi_105582151
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef psychedelicate het volgende:
Volgende week maar weer eens een Spaans team maken. 3-5-2 wordt interessant met IF Puyol, IF Busquets en IF Ramos. Alleen de spitsen worden weer een probleem; Torres is kut en ik heb geen idee wie ik naast hem kan zetten.
Callejon, lekker pace bitchen
RvP; Feyenoord
pi_105582210
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef vandermar het volgende:

[..]

Callejon, lekker pace bitchen
O snap, ik wist niet dat hij Spaans was. Dacht dat het een Mexicaan of Chileen o.i.d. was. Moest gisteren tegen hem spelen en hij was inderdaad aardig goed. Als hij in z'n huidige vorm blijft en speelminuten krijgt zit er misschien wel een IF aan te komen. Is het een ST of winger? Ultimatedb.nl is down/langzaam.
pi_105582280
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:18 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

O snap, ik wist niet dat hij Spaans was. Dacht dat het een Mexicaan of Chileen o.i.d. was. Moest gisteren tegen hem spelen en hij was inderdaad aardig goed. Als hij in z'n huidige vorm blijft en speelminuten krijgt zit er misschien wel een IF aan te komen. Is het een ST of winger? Ultimatedb.nl is down/langzaam.
CF volgens mij.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:20:43 #200
321382 vandermar
pi_105582286
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:18 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

ST of CF dacht ik.
RvP; Feyenoord
pi_105582318
Uit onderzoek is gebleken dat als je mij wilt verslaan dat je dan Neuer of Hart moet hebben. Echt 90% van de wedstrijden die ik verlies is de GK van de tegenstander MotM. Natuurlijk gaan zijn ballen er makkelijk in en krijg ik zin onmogelijk langs Neuer of Hart.

Zou eigenlijk FIFA weer even moet weg leggen, nu X de halve finale verloren die ik beide had moeten winnen, vooraal de laatste...
pi_105582326
Aight. Mocht hij kut zijn, dan neem ik de chemistry hit voor lief en zet ik David "FUCKING KANONSKOGEL" Villa daar wel neer.

Oh, IF Lens net verkocht. Al met al mijn hele team nog met zo'n 80k winst weten te verkopen. Vage markt tegenwoordig.
pi_105582396
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat als je mij wilt verslaan dat je dan Neuer of Hart moet hebben. Echt 90% van de wedstrijden die ik verlies is de GK van de tegenstander MotM. Natuurlijk gaan zijn ballen er makkelijk in en krijg ik zin onmogelijk langs Neuer of Hart.

Zou eigenlijk FIFA weer even moet weg leggen, nu X de halve finale verloren die ik beide had moeten winnen, vooraal de laatste...
Dan doe je echt iets verkeerd.
Als de keeper MOTM is schiet je dus niet goed genoeg. Neem meer risico, grotere kans dat de bal dan naast gaat maar dan is de keep geen MOTM meer :P
pi_105582442
Iemand (met een Serie A team) interesse in een gratis 4-3-2-1 Suazo? Gast is maar 1k ofzo (KIJK MIJ EENS GUL ZIJN), maar het is een fucking held.
pi_105582709
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:16 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

kijk even op allekabels.nl ;)
Heb m al besteld, 9 euro, inclusief verzendkosten :)
pi_105582805
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:23 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dan doe je echt iets verkeerd.
Als de keeper MOTM is schiet je dus niet goed genoeg. Neem meer risico, grotere kans dat de bal dan naast gaat maar dan is de keep geen MOTM meer :P
Normaal gaan ze er ook wel in, maar tegen die 2 keepers gaat het altijd een stuk moeizamer. Lijkt wel of ze elastische armen hebben, zo ontiegelijk snel.

Heb m´n Duitse team ook maar in de verkoop gedaan. Zit nu op 155k en heb nog IF Reus en Neuer op de tradepile staan. Kijken of ik Lavezzi al kan krijgen via een ruil. Ik zag er net 3 voor 184k gaan dus grote kans dat er iemand met een pricefix aan komt.
pi_105583763
Messi verkoop gaat een historisch verlies worden, zo'n 40K. Als de prijs dalende is dus nooit kopen. (Never catch a falling knife). Weer lesje geleerd. Thiago Silva heeft 15K profit opgeleverd, en andere spelers ook 3K per stuk, dus per saldo quitte. Toch eventjes balen
pi_105584469
Hoe laat zitten de IF's in pakjes?
pi_105584487
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef StijnDa het volgende:
_O- _O-
  woensdag 14 december 2011 @ 18:30:30 #210
284871 DarkSonic2
pi_105584506
Oduro in een bronze pack. Zijn prijs valt toch wel tegen.. zo rond de 5-6k. Vorig jaar was hij in het begin iets van 40k ofzo.
  woensdag 14 december 2011 @ 18:32:26 #211
321382 vandermar
pi_105584568
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oduro in een bronze pack. Zijn prijs valt toch wel tegen.. zo rond de 5-6k. Vorig jaar was hij in het begin iets van 40k ofzo.
Dan geef je hem toch aan mij :D
RvP; Feyenoord
  woensdag 14 december 2011 @ 18:33:35 #212
283639 Pino0
pi_105584609
Leuk dat Fifa!

Wel ffkes wennen, maar opzich gaat het goed. 5 gespeeld, 3 verloren, 2 gelijk.. stond in alle 5 op voorsprong xD toch nog uit handen gegeven. Het gaat al beter tho
pi_105584632
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef StijnDa het volgende:
6 uur.
  woensdag 14 december 2011 @ 18:34:49 #214
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105584660
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

6 uur.
7
pi_105584682
weet iemand trouwens een goede website voor neppe voetbalshirts? Ik wil nog steeds een AS Roma shirt met Bojan erop ;(
  woensdag 14 december 2011 @ 18:39:22 #216
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_105584788
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand trouwens een goede website voor neppe voetbalshirts? Ik wil nog steeds een AS Roma shirt met Bojan erop ;(
http://www.maxxsoccer.com(...)-11/12/prod_227.html
pi_105584844
quote:
die ziet er verdacht veel uit als de website van soccertriads en daar heb ik echt haat aan nu :r had ik eerst dat shirt besteld, op 26 oktober, 5 december was ie nog niet verstuurd :') Gelukkig wel mn geld terug dus nu ergens anders kijken.
  woensdag 14 december 2011 @ 18:43:30 #218
321382 vandermar
pi_105584933
Nep shirts :') die dingen zijn echt pauper. Echte _O_ dan maar meer betalen maar zoveel beter :Y
RvP; Feyenoord
pi_105585086
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef vandermar het volgende:
Nep shirts :') die dingen zijn echt pauper. Echte _O_ dan maar meer betalen maar zoveel beter :Y
waarom 90 euro betalen voor een shirt als je +- dezelfde kwaliteit kan krijgen voor een derde daarvan? :') ik heb intussen een kast vol met nepshirts, als ik niet zou zeggen dat ze nep waren, zou niemand het merken.
  woensdag 14 december 2011 @ 18:49:25 #220
321382 vandermar
pi_105585154
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

waarom 90 euro betalen voor een shirt als je +- dezelfde kwaliteit kan krijgen voor een derde daarvan? :') ik heb intussen een kast vol met nepshirts, als ik niet zou zeggen dat ze nep waren, zou niemand het merken.
Beetje mens weet echte van neppe te onderscheiden hoor :P en 90 euro lol mijn duurste zijn gewoon 60 en echt.
RvP; Feyenoord
pi_105585238
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:49 schreef vandermar het volgende:

[..]

Beetje mens weet echte van neppe te onderscheiden hoor :P en 90 euro lol mijn duurste zijn gewoon 60 en echt.
echt shirt inclusief bedrukking zit al snel aan de 80 euro.
maar voor mij hoeft het helemaal niet zo duur, dan ga ik me weer zorgen maken dat het kapot gaat etc. doe mij maar nep :)
pi_105585339
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Als je erin gaat sporten merk je het wel..ik zweet me de tering in die polyester nepdingen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105585395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als je erin gaat sporten merk je het wel..ik zweet me de tering in die polyester nepdingen.
ik sport er altijd in, merk er niks van eerlijk gezegd :P dus mij maakt het niet uit.
  woensdag 14 december 2011 @ 18:56:12 #224
321382 vandermar
pi_105585399
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

echt shirt inclusief bedrukking zit al snel aan de 80 euro.
maar voor mij hoeft het helemaal niet zo duur, dan ga ik me weer zorgen maken dat het kapot gaat etc. doe mij maar nep :)
Bedrukking :') ik heb 2 van mijn 13 shirts bedrukt. Shirt uit 2002 met van Hooijdonk van Feyenoord en een shirt van Oranje met Kuyt. Maar zonder vind ik het veel en veel mooier.

En idd, in die neppe shirts zweet je je echt kapot.
RvP; Feyenoord
pi_105585553
Ik mag van me zelf één shirt per jaar kopen. Dit jaar heb ik deze gekocht:

Volgend jaar ga ik voor die van Club America denk ik.
pi_105585679
Sinds ik een shirt van Gronkjaer heb gekocht en hij 2 weken later naar Chelsea ging heb ik nooit meer een bedrukt shirt gehad :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105585770
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Sinds ik een shirt van Gronkjaer heb gekocht en hij 2 weken later naar Chelsea ging heb ik nooit meer een bedrukt shirt gehad :')
Messi kan dan nog wel, die gaat toch nergens anders naar toe, Maarja iedereen heeft Messi!

Of gewoon je eigen naam! :D
  woensdag 14 december 2011 @ 19:08:12 #228
321382 vandermar
pi_105585886
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Messi kan dan nog wel, die gaat toch nergens anders naar toe, Maarja iedereen heeft Messi!

Totti, Giggs, Puyol, Xavi, Iniesta, Pique
RvP; Feyenoord
pi_105586016
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef vandermar het volgende:

[..]

Totti, Giggs, Puyol, Xavi, Iniesta, Pique
Johan Cruyff, Maradona, Pelé, Zidane
  woensdag 14 december 2011 @ 19:13:27 #230
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105586115
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef Pino0 het volgende:
Leuk dat Fifa!

Wel ffkes wennen, maar opzich gaat het goed. 5 gespeeld, 3 verloren, 2 gelijk.. stond in alle 5 op voorsprong xD toch nog uit handen gegeven. Het gaat al beter tho
pi_105586132
Maar niemand weet dus een goede website? ;(
pi_105586154
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoi Lindgren,

Ga je het tournooi nog afspelen?

Mvg.
pi_105586199
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar niemand weet dus een goede website? ;(
Duco's site!
pi_105586354
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Ohja die heb ik ook nog gehad, van een paar vrienden gekregen..Ajax shirt met Timmah achterop _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105586418
Jammer, geen IF's gekregen in mijn pakjes. Wel een Sneijder, Mata en 2x Alex :')
Feyenoord Rotterdam
pi_105586544
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Fuszy het volgende:
Jammer, geen IF's gekregen in mijn pakjes. Wel een Sneijder, Mata en 2x Alex :')
Winst gemaakt dus? Je hebt weinig pech als ik jouw posts steeds zie :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105586633
Zou het de moeite waard zijn om wat IF Vlaartjes te hamsteren?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105586714
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:15 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Duco's site!
die was ook van mij hoor ;( clothesonline.tk alles :7 wel ruim 50 euro winst op gemaakt hoor _O_ de enige klant was de wethouder van Alblasserdam :D :')
  woensdag 14 december 2011 @ 19:28:33 #239
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105586780
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef laucas het volgende:

[..]

Hoi Lindgren,

Ga je het tournooi nog afspelen?

Mvg.
Hoi Laucas,
Ja.
Mvg.
pi_105586796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Winst gemaakt dus? Je hebt weinig pech als ik jouw posts steeds zie :)
Ik denk dat ik een beetje winst heb gemaakt. Rond de 20k.
Om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel geluk. Toevallig een paar dagen terug tijdens happy hour twee IF's gehad uit heel veel packs. Daarnaast veel meer troep gehad dan echt iets in al die packs daarvoor. Heb wel eens een Gerrard uit een pakje getrokken, maar daar heb ik teams van gebouwd.

Ik heb de pech dat ik amper matchcoins krijg door disconnects.
Feyenoord Rotterdam
pi_105587708
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef detennismaster het volgende:
Ik mag van me zelf één shirt per jaar kopen. Dit jaar heb ik deze gekocht:
[ afbeelding ]
Volgend jaar ga ik voor die van Club America denk ik.
:9~

Mijn collectie bestaat uit: Kuyt (Liverpool-thuis), Sahin (Dortmund-thuis), RvP(Thuis), Tomasson, Groningen uit, NAC thuis, Sparta(uit)

En m'n 2 parels:

Inter 07/08

OM _O_
pi_105587739
Dost
99 Finishing
91 Heading Accuracy
99 Penalties
99 Shot Power
99 Volleys
94 Strength
  woensdag 14 december 2011 @ 19:49:10 #243
283639 Pino0
pi_105587871
YES EERSTE POTJE GEWONNEN

4-2 met ultimate team, tegen een team met 100 chem! ik zelf 42:D
pi_105587903
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef Pino0 het volgende:
YES EERSTE POTJE GEWONNEN

4-2 met ultimate team, tegen een team met 100 chem! ik zelf 42:D
PS3 of xbox?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  woensdag 14 december 2011 @ 19:49:57 #245
283639 Pino0
pi_105587915
PS
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

PS3 of xbox?
PS3
pi_105588257
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef psychedelicate het volgende:
Dost
99 Finishing
91 Heading Accuracy
99 Penalties
99 Shot Power
99 Volleys
94 Strength
haha :D
  woensdag 14 december 2011 @ 20:01:43 #247
284871 DarkSonic2
pi_105588620
Nog geen silver IF voor mij, maar ik kreeg net wel een Jerome! Zo maak je dus winst met silver packs, 10 packs openen en in het laatste pack een speler die 60k waard is krijgen. Het was een silver premium trouwens.
pi_105588652
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef psychedelicate het volgende:
Dost
99 Finishing
91 Heading Accuracy
99 Penalties
99 Shot Power
99 Volleys
94 Strength
whut _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 14 december 2011 @ 20:06:07 #249
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105588866
  woensdag 14 december 2011 @ 20:08:39 #250
284871 DarkSonic2
pi_105589041
Ik denk dat het verstandig is als ik nu geen silver packs meer koop. Het is irritant dat de zilveren fitness en contracten niet zo snel meer voor 200 verkopen en als ik nu stop heb ik winst gemaakt. Ik ga maar even wat deals proberen te vinden.
  woensdag 14 december 2011 @ 20:11:01 #251
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_105589183
Miyaichi in een silver pack _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_105589747
Best grappig als je naar de ultimatedb verkoophistorie van een Sneijder kijkt. Normale transacties tussen de 50k en de 65k en dan uitschieters naar de 263k :'). Aan de andere kant een zeer smerige truc van de mensen die hun eigen kaarten met 100.000 raisen of zelfs meer, in de hoop dat iemand per ongeluk eroverheen bied.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 14 december 2011 @ 20:19:12 #253
284871 DarkSonic2
pi_105589755
Leeds United badge voor 350 coins. Wat spelers betreft ben ik nog weinig deals tegengekomen.
pi_105590257
Wat zal de prijs van Dost worden? Ik zie dat op de PS3 al 100.000 word geboden, is dat de verwachting?
pi_105590389
Ik zie er nog geen op de xbox..hangt een beetje van de zeldzamheid af..Vlaar was zeldzaam en vooral daardoor duur..

Op de eerste avond betalen mensen altijd teveel geld.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105590825
---------Di Natale
Iniesta - Rossi - Silva
Xabi Alonso-IF Javi Garcia
Coentrao-Pique-Perea-Sergio Ramos
------------------Valdes

Wordt mijn doel voor deze FIFA,
  woensdag 14 december 2011 @ 20:42:06 #257
284871 DarkSonic2
pi_105591156
IF Danilinho ging net voor 675k weg op de Xbox :o

Hij is nu CAM, dus je kan hem op verschillende posities zetten. Hij zou in mijn team wel passen als LAM in plaats van Morais.. ik kan hem wel betalen maar ik wacht liever af tot zijn prijs daalt.
  woensdag 14 december 2011 @ 20:47:54 #258
283639 Pino0
pi_105591502
Wat voor team zal ik is maken met fut?

Ik heb volgens mij 1,500/2000 coins nu.
pi_105591828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Pino0 het volgende:
Wat voor team zal ik is maken met fut?

Ik heb volgens mij 1,500/2000 coins nu.
Doorgaan met je bronze team en meer coins krijgen. Je zou een bronze eredivisie/nederlands team kunnen opzetten. Zitten wel een aantal leuke spelers bij. Ik denk dat je wel ver kan komen met 2000 coins, al zitten er ook wat duurdere spelers bij.
Feyenoord Rotterdam
pi_105591917
Marge opbouwen met je Bronze's ja. Met die Bronze tournooitjes heb je zo 10K bij elkaar :P

Potje iemand?
pi_105592543
Wat een drama vandaag. Zo arelaxed als je van een pace team verliest terwijl je eigenlijk gewoon alles goed doet. Alle ballen vallen voor de tegenstander en m´n verdedigers durven hun benen niet uit te steken of zijn bang voor de bal...

Heb nu 3 wedstrijden met IF Lavezzi gespeeld maar daar heeft hij nauwelijks gepresteerd. Merk in ieder geval nog niet het verschil met de NIF versie.
pi_105593788
quote:
Jaar of wat terug kon je ze op ebay.co.uk kopen, best leuke shirts aan overgehouden. Inderdaad met CL Badges, EL Badges. Best grappig. Allemaal uit Thailand :D
  woensdag 14 december 2011 @ 21:35:10 #263
321382 vandermar
pi_105593916
:o bijna genoeg om IF Neymar, Ibrahimovic, IF Santana, IF Naldo te kopen :D dan is mijn bazen team klaar. Misschien dan nog een vervanger voor Cambiasso maar alles op z'n tijd :D
RvP; Feyenoord
pi_105595889
Die webapp gifts zijn al weer afgelopen??
  woensdag 14 december 2011 @ 22:13:14 #265
321382 vandermar
pi_105595926
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef detennismaster het volgende:
Die webapp gifts zijn al weer afgelopen??
Ja, was alleen om te vieren dat er nieuwe web app is :')
RvP; Feyenoord
pi_105595991
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ja, was alleen om te vieren dat er nieuwe web app is :')
:') X 1000
pi_105596128
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef detennismaster het volgende:

[..]

:') X 1000
krijg je iets, is het weer niet goed :{w
pi_105596200
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

krijg je iets, is het weer niet goed :{w
Ik dacht tot ergens in januari! Ga je morgen ook mee naar Zoetermeer?
pi_105596277
Iemand op de xbox interesse in mijn Kroaten? 190K voor alles samen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 14 december 2011 @ 22:20:19 #270
321382 vandermar
pi_105596332
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet alles verkopen? Met IF's alleen al kan je 190 K wel halen
RvP; Feyenoord
pi_105596378
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
ik geef je er 10k voor.
pi_105596411
Ik: 6 schoten, 5 op doel. Tegenstander: 1 schot, 1 op doel.

Uitslag 0-1

Heb nog niet echt veel plezier van IF Neuer gehad tot nu toe
pi_105596721
Coutinho, Moreno en een snelle RB van de Pro League was zo op het eerste gezicht het beste wat ik uit een paar pakjes heb getrokken.

Die Coutinho is gewoon +15K
pi_105596738
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef vandermar het volgende:

[..]

Waarom niet alles verkopen? Met IF's alleen al kan je 190 K wel halen
Tuurlijk, dat doe ik anders ook wel, maar verkoop liever alles direct. Heb alles al bekeken straks en alle IF's + Modric zijn samen iets van 183K waard. De rest is allemaal cheap.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105596759
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik geef je er 10k voor.
:')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105596880
De prijs van IF Pazzini lijkt op het eerste oog mee te vallen. Iets boven de 100.000 op de eerste avond :)
pi_105596892
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

:')
het is maar een bod :P
pi_105596997
En Klose IF 95K BIN. Wie is beter in een 4-3-2-1 denken jullie? IF Klose/IF Pazzini?
pi_105597053
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Toefjes het volgende:
En Klose IF 95K BIN. Wie is beter in een 4-3-2-1 denken jullie? IF Klose/IF Pazzini?
Afgaande op wat ik ermee zou willen zou ik zeggen Pazzini. Klose komt op mij beetje over als one-trick pony terwijl Pazzini eigenlijk van alles wel wat heeft.
pi_105597153
Voetbalt er buiten Hulk eigenlijk wat leuks in de Liga Portuguesa? Is het enige team waar ik nog geen team van heb (gehad)
pi_105597225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef DannyDeko het volgende:
Voetbalt er buiten Hulk eigenlijk wat leuks in de Liga Portuguesa? Is het enige team waar ik nog geen team van heb (gehad)
Moutinho, Guarin, Varela, Aimar, Rolando, Helton
  woensdag 14 december 2011 @ 22:36:49 #282
321382 vandermar
pi_105597232
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef DannyDeko het volgende:
Mangala als CB _O_ een zilveren tank met 80 pace en tegen de 80 defending en heading. Verders heb je Varela en Saviola. Moutinho en Aimar zijn ook baasjes.
RvP; Feyenoord
pi_105597263
Ik moet trouwens wel lachen dat een pricefix van een silverkit van mij van een maand geleden heeft standgehouden. _O- Ging rond die tijd steeds voor 150-200, heb er daarna een dozijn voor 2k+ verkocht. _O-
pi_105597456
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Afgaande op wat ik ermee zou willen zou ik zeggen Pazzini. Klose komt op mij beetje over als one-trick pony terwijl Pazzini eigenlijk van alles wel wat heeft.
Vooral de 90 heading van Pazzini spreekt me aan. Nu is Klose wel een stuk langer en heading 88, maar met Falcao ook vreselijk veel kopgoals gemaakt ondanks zn 1.76 Nu is Pazzini ook nog een stukje sneller. Vannacht maar eens gaan kijken of de hidden stats op het EA forum gepost zijn, en dan een wijze keuze maken :)
pi_105597521
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Vooral de 90 heading van Pazzini spreekt me aan. Nu is Klose wel een stuk langer en heading 88, maar met Falcao ook vreselijk veel kopgoals gemaakt ondanks zn 1.76 Nu is Pazzini ook nog een stukje sneller. Vannacht maar eens gaan kijken of de hidden stats op het EA forum gepost zijn, en dan een wijze keuze maken :)
Klose een stuk langer? Hij is 1.82...Pazzini 1.80..dat zal echt geen verschil maken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105597630
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Klose een stuk langer? Hij is 1.82...Pazzini 1.80..dat zal echt geen verschil maken.
Ow, haha, dat krijg je nu als de PS uit is en je je er niet in kunt verdiepen ;) Had Klose als lange spits in mn gedachte. 1.90 ofzo
pi_105597834
Er staan ineens heel veel IF Djuricicen als striker te koop..toevallig :') :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 14 december 2011 @ 22:47:48 #288
321382 vandermar
pi_105597890
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Dikke geldverspilling om hem er als Spits op te zetten :')
RvP; Feyenoord
pi_105597911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef vandermar het volgende:

[..]

Dikke geldverspilling om hem er als Spits op te zetten :')
Idd, deze is wel heel dom. Duur grapje om hem spits te maken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105597948
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Die quote over in de oogkassen neuken kan ook gebruikt worden voor de Fifa-community. :P
pi_105597982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Die quote over in de oogkassen neuken kan ook gebruikt worden voor de Fifa-community. :P
:D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105598107
Op hoeveel zal Dost ongeveer uitkomen? Best hoog lijkt me toch, met zijn stats?

Ik ben niet zo thuis in de Silver IF's
pi_105598555
Geen idee..prijs zal wel zakken in de loop van de week. op xbox is er een 50K bid atm met nog 2 minuten te gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105598713
En hij is voor 50K verkocht uiteindelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105598750
Op de PS3 is de eerste gegaan voor 156k :P
pi_105598783
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef laucas het volgende:
Hoe wanhopig kan je zijn :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105598871
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef laucas het volgende:
Dat was Dost zelf. :P
pi_105598886
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105598894
Slotenmaker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105598908
komt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_105598922
langs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')