Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 1% gewijzigd door DannyDeko op 14-12-2011 01:55:49 ]
Zal wel aan de hidden stats liggen lijkt me.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:41 schreef DutchSL het volgende:
Maicon is wel veel beter dan Lahm, ik snap niet hoe die laatste een hogere rating kan hebben.
Je kunt Maicon ook in de basis kwijt zonder chemistry in te leveren door Luiz Gustavo op het middenveld te zetten i.p.v. Schweinsteiger. Hij is wel minder goed dan Schweinsteiger uiteraard (wel meer pace), maar ik zou liever Maicon hebben dan Schweinsteiger.
Het komt omdat in de formule dribbling veel te zwaar door weegt voor backs, daarom ook dat Taiwo en Micah Richards zo'n lage rating hebben omdat ze slecht zijn in dribbling. Maar Maicon is ook gewoon goed in dribbling, maar ietsjes minder dan Lahm. Hij is net zo goed in passing (ps. crossing = 89, ideaal om over Robben heen te gaan die met links naar binnen kapt, Maicon geeft met rechts voor), een stuk sneller en verdedigend veruit superieur.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zal wel aan de hidden stats liggen lijkt me.
Deze OPchick waardig of noh?
[ afbeelding ]
Een Aziatische, niet verkeerdquote:Op woensdag 14 december 2011 01:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zal wel aan de hidden stats liggen lijkt me.
Deze OPchick waardig of noh?
[ afbeelding ]
Ja, deed ie ook in mn vorige teams inderdaad, eroverheen knallen en die bal goed afleveren voor de spitsenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het komt omdat in de formule dribbling veel te zwaar door weegt voor backs, daarom ook dat Taiwo en Micah Richards zo'n lage rating hebben omdat ze slecht zijn in dribbling. Maar Maicon is ook gewoon goed in dribbling, maar ietsjes minder dan Lahm. Hij is net zo goed in passing (ps. crossing = 89, ideaal om over Robben heen te gaan die met links naar binnen kapt, Maicon geeft met rechts voor), een stuk sneller en verdedigend veruit superieur.
Die dribbling stat is zwaar overpowered in de formules voor de backs.
Had ik maar zulke keuzesquote:Op woensdag 14 december 2011 01:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een Aziatische, niet verkeerd![]()
Maicon komt ook in de selectie, dus komt goed. Moet zelf even puzzelen welke samenstelling het lekkerste gaat lopen. Eerst de spelers verkopen van mn oude elftal nog.
CR7 wilde ik ook, maar sinds IF Lavezzi niet meer. Die gast is echt vreselijk goed. En speelde dan nog met Lavezzi in 4-2-3-1 met chem 5. Kun je nagaan. Vandaar dat ik ook weer terug ga naar 4-3-2-1, om optimaal van zn kunsten te kunnen profiteren. En Robben beviel ook uitstekend.
Wel kut dat ik dan Messi weer in moet leveren. Maar ja, het is het 1 of het ander
Wie heb je dan nu als vleugelspelers? Of speel je nog niet met dit elftal?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:03 schreef DutchSL het volgende:
Mijn hybrid ziet er nu zo uit:
IF Neuer
Lahm-SIF Naldo-IF Santana-IF Marcelo
Schweinsteiger-Moutinho-Luiz Gustavo
Hulk-Saviola-Varela
Alles 9 chemistry. Saviola wissel ik meestal in game om voor Gomez.
Het plan was om zoiets er van te maken:
IF Neuer
Lahm-SIF Naldo-IF Santana-IF Marcelo
Schweinsteiger-Khedira-Ozil
Robben-Gomez-Ronaldo
Khedira en Ozil heb ik ook al, dus alleen nog Robben en Ronaldo halen, maar dat ga ik pas doen in 2012 als de prijzen (veel) lager liggen.
Join the clubquote:Op woensdag 14 december 2011 02:19 schreef Tim86 het volgende:
Tot deze week won ik 4 van de 5 wedstrijden..deze week 2 ofzo max
Di Maria ook een ramp joh? Vond de NIF al vervelend om mee te spelen in vergelijking met Sanchez. Wie ga je in plaats van SIF Higuain en IF Maria nemen? Doet Lavezzi het ook zo lekker in je elftal? Als je de spits en rechtsbuiten goed ingevuld krijgt denk ik dat je elftal zo weer gaat swingenquote:Op woensdag 14 december 2011 02:34 schreef Tim86 het volgende:
Tja, ook al zal het wel even een rare slump zijn, mijn nieuwe team gaat nu al de verkoop in. Higuain is echt een weak ass pussy. Een 87 SIF van Real voor 120K was ook te mooi om waar te zijn..zijn ecthe rating is 70 ofzo
Di Maria is helemaal een kneus. Voelt mega traag onder terwijl hij juist snel moet zijn, verliest ieder fysiek duel en de paar keer dat ik lekker vrij kon knallen was het compleet verneukt. De rechtsbenige Krasic schiet beter met links
Ja, echt crapquote:Op woensdag 14 december 2011 02:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Di Maria ook een ramp joh? Vond de NIF al vervelend om mee te spelen in vergelijking met Sanchez. Wie ga je in plaats van SIF Higuain en IF Maria nemen? Doet Lavezzi het ook zo lekker in je elftal? Als je de spits en rechtsbuiten goed ingevuld krijgt denk ik dat je elftal zo weer gaat swingen
Staat er toch, Hulk en Varela. Ik heb tot ik Robben/Ronaldo kan betalen mijn Portugese team er door heen gemixtquote:Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie heb je dan nu als vleugelspelers? Of speel je nog niet met dit elftal?
IF Pazzini ziet er erg leuk uit. Pace 85, schooting 80 en heading 90. Met Lavezzi met zn crossing kan dat een gouden combi wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 03:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, echt crap
Dat team was om die 2 heen gebouwd aangezien ik IF Lavezzi al had voor mijn Serie A team, dus ik verkoop gewoon de andere spelers (Cesar, Dani Alves, Hernanes) ook maar en ik hou het bij mijn Serie A team, net zo leuk. Ben nu maar met mijn Eredivisie team aan het spelen in die Gold Cup..ik mis Fer
Denk dat Higuain gewoon niet als lone striker in 433 of 4321 kan spelen.quote:Op woensdag 14 december 2011 03:32 schreef DutchSL het volgende:
Haten op SIF Higuain, beste aanvaller van de Spaanse competitie i.m.o. (al heb ik IF Falcao en Messi uiteraard niet geprobeerd), geweldig schot/afronding, goed met het hoofd (beter dan zijn heading stat doet vermoeden), prima snelheid. Top koppel met Soldado, als die IF wordt moet ik hem ook gelijk hebben.
[..]
Staat er toch, Hulk en Varela. Ik heb tot ik Robben/Ronaldo kan betalen mijn Portugese team er door heen gemixt
Zojuist twee wedstrijden mee gewonnen, 2e wedstrijd 3-0.. 3x omdat de tegenstander met de keeper een simpele pass wilt geven op zijn CB terwijl ik er tussen zit met Saviolaen verder wel gewoon goed spelen, vreemd.
Pazzini en Podolski wellicht voor mij. Even bedenken hoe ik wil gaan spelen (snelle dribbelaar vs iets minder snelle kopsterke spits), en kijken hoe de prijzen zich gaan ontwikkelen. Wat is die Ibrahimovic trouwens duur geworden. Net als IF Boateng, daar moet je nu al 95K voor neerleggen. Gekkigheid. Heb lekker good old Cambiasso gehaald voor 4100 coins, die heeft me nog nooit teleurgesteldquote:Op woensdag 14 december 2011 03:54 schreef DutchSL het volgende:
Zit niets voor mij bij in het TOTW, komt goed uit dan kan ik weer mijn coins wat aanvullen na deze dure week.
Danilinho wil ik wel hebben, maar die zal wel vreselijk duur worden!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:15 schreef GuRBuH het volgende:
Dost silverJammer genoeg geen Basta, maar ok. Hier kan ik mee leven.
Goede week om silvers packs te blijven kopenHopen op Danilinho of Dost.
Juist daarom hoop ik dat ik m in een pack krijgquote:Op woensdag 14 december 2011 09:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Danilinho wil ik wel hebben, maar die zal wel vreselijk duur worden!
Hoe droogquote:Op woensdag 14 december 2011 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat deed Busquets dan precies? Ik zag hem zo een bal inleveren in de eerste helft, maar hij kreeg hem snel weer terug.
Zie wanquote:Op woensdag 14 december 2011 10:04 schreef Johnbon het volgende:
Zou iemand hier zo vriendelijk voor mij willen zijn om de lijst van de IF's te posten.
Beperkt internet
quote:Op woensdag 14 december 2011 08:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Pazzini - Podolski - Klose
Nani - etherington - Busquets - Danilinho
Moisander - onyewu - Puyol
Vorm
Forster / Sankoh / Kadir / Zienczuk / Dost / Pantelic / Kienast
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:04 schreef Johnbon het volgende:
Zou iemand hier zo vriendelijk voor mij willen zijn om de lijst van de IF's te posten.
Beperkt internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg is deze OP-chick van twee topics geleden die actrice uit The Big Bang Theory of niet? Lijkt er verdacht veel op.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Ik bedacht me laatst toevallig dat de muzie in fifa12 echt bagger is. Van de voorgaande jaren downloade ik meestal het hele 'album' omdat er vaak best goede nummers tussen zaten. Maar dit jaar is het drie keer niets.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef Johnbon het volgende:
He op 3fm dat fifa nummer. Wel een lekker nummer.
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Aan de bestandsnaam te zien wel, en ik heb die idd een keer gebruikt. (ik zie het plaatje niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg is deze OP-chick van twee topics geleden die actrice uit The Big Bang Theory of niet? Lijkt er verdacht veel op.
Er zitten een paar hele aparte nummers tussen.. 1 nummer duurt nog niet eens anderhalve minuut en Bombay vind ik ook niet zoveel aan. Maar toch zitten er dit jaar weer een paar nummers tussen die mij bevallen (zoals eigenlijk elk jaar)quote:Op woensdag 14 december 2011 11:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst toevallig dat de muzie in fifa12 echt bagger is. Van de voorgaande jaren downloade ik meestal het hele 'album' omdat er vaak best goede nummers tussen zaten. Maar dit jaar is het drie keer niets.
Bereid je maar voor op het nieuwe verdedigen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:30 schreef Pino0 het volgende:
Fifa komt zo binnen!
*Kwijlend bij het raam staan, wachtend op de postbode*
Ik hoop voor die postbode dat hij m heeft..quote:Op woensdag 14 december 2011 11:30 schreef Pino0 het volgende:
Fifa komt zo binnen!
*Kwijlend bij het raam staan, wachtend op de postbode*
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
nee, deze lijkt er niet eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg is deze OP-chick van twee topics geleden die actrice uit The Big Bang Theory of niet? Lijkt er verdacht veel op.![]()
Eg wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, deze lijkt er niet eens op
komt goed uit dat ik een debiele muzieksmaak heb... Ik vind bijna elk nummer leukquote:Op woensdag 14 december 2011 11:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik bedacht me laatst toevallig dat de muzie in fifa12 echt bagger is. Van de voorgaande jaren downloade ik meestal het hele 'album' omdat er vaak best goede nummers tussen zaten. Maar dit jaar is het drie keer niets.
Hij kwam uit een topic van egotastic waar ze wel zeiden dat het waarschijnlijk Kaley was. Dus of ze is het of het is een lookalike.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee, deze lijkt er niet eens op
ik gooi altijd mijn eigen mp3 lijst er in.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zitten een paar hele aparte nummers tussen.. 1 nummer duurt nog niet eens anderhalve minuut en Bombay vind ik ook niet zoveel aan. Maar toch zitten er dit jaar weer een paar nummers tussen die mij bevallen (zoals eigenlijk elk jaar)
Wanneer komt die TOTY dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik gooi altijd mijn eigen mp3 lijst er in.
Hybrid team ga ik trouwens budgettair houden. Lees veel berichten op het EA Forum dat na het TOTY de prijzen hoogstwaarschijnlijk gaan zakken, en flink ook, omdat er massaal pakjes gekocht gaat worden, en dus meer spelers op de markt gebracht gaan worden. Iemand ervaring hoe dat vorig jaar is gegaan?
eind eerste week van januari, als de mensen in het EA forum de waarheid spreken.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wanneer komt die TOTY dan?
Daarom haal ik geen Robben, Ibrahimovic en alle grote jongens. Kan een tonnenverlies worden. Ik hou de centjes,en ga daarna een beesten elftal samenstellenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oeh, da's wel oppassen inderdaad.
Geen Lavezzi, geen Naldo. Dat is hele nuttige info dutchquote:Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef DutchSL het volgende:
TOTY is op basis van het wereldelftal van het jaar van de FIFPRO, die wordt 9 januari bekend gemaakt. Het zijn dus elf spelers, zonder bank
Genomineerd zijn:
Goalkeepers: Gianluigi Buffon (Italy, Juventus), Iker Casillas (Spain, Real Madrid), Manuel Neuer (Germany, Bayern Munich), Víctor Valdés (Spain, Barcelona), Edwin van der Sar (Holland, retired, formerly Manchester United).
Defenders: Eric Abidal (France, Barcelona), Dani Alves (Brazil, Barcelona), Ricardo Carvalho (Portugal, Real Madrid), Ashley Cole (England, Chelsea), Patrice Evra (France, Manchester United), Rio Ferdinand (England, Manchester United), Vincent Kompany (Belgium, Manchester City), Philipp Lahm (Germany, Bayern Munich), Lúcio (Brazil, Internazionale), David Luiz (Brazil, Chelsea), Maicon (Brazil, Internazionale), Marcelo (Brazil, Real Madrid), Alessandro Nesta (Italy, Milan), Pepe (Portugal, Real Madrid), Gerard Piqué (Spain, Barcelona), Carles Puyol (Spain, Barcelona), Sergio Ramos (Spain, Real Madrid), Thiago Silva (Brazil, Milan), John Terry (England, Chelsea), Nemanja Vidic (Serbia, Manchester United).
Midfielders: Xabi Alonso (Spain, Real Madrid), Gareth Bale (Wales, Tottenham Hotspur), Sergio Busquets (Spain, Barcelona), Cesc Fábregas (Spain, Barcelona), Andrés Iniesta (Spain, Barcelona), Kaká (Brazil, Real Madrid), Frank Lampard (England, Chelsea), Nani (Portugal, Manchester United), Mesut Ozil (Germany, Real Madrid), Andrea Pirlo (Italy, Juventus), Bastian Schweinsteiger (Germany, Bayern Munich), David Silva (Spain, Manchester City), Wesley Sneijder (Holland, Internazionale), Yaya Touré (Ivory Coast, Manchester City), Xavi (Spain, Barcelona).
Forwards: Lionel Messi (Argentina, Barcelona), Cristiano Ronaldo (Portugal, Real Madrid), Wayne Rooney (England, Manchester Utd), David Villa (Spain, Barcelona), Samuel Eto'o (Cameroon, Anzhi), Sergio Agüero (Argentina, Manchester City), Neymar (Brazil, Santos), Didier Drogba (Ivory Coast, Chelsea), Zlatan Ibrahimovic (Sweden, Milan), Luis Suárez (Uruguay, Liverpool), Radamel Falcao (Colombia, Atlético Madrid), Edinson Cavani (Uruguay, Napoli), Karim Benzema (France, Real Madrid), Mario Gómez (Germany, Bayern Munich), Robin van Persie (Holland, Arsenal).
Tja, alle spelers zullen toch in de categorie onbetaalbaar belandenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:36 schreef DutchSL het volgende:
Ze hebben overigens ook altijd een 4-3-3 opstelling gedaan tot dusver, en Ronaldo/Messi kun je alvast opschrijven voor in de aanval.
Ik kan maar beter iemand mijn FIFA CD die week laten verstoppen en het wachtwoord van de webapp laten veranderen, want anders ga ik honderdduizenden coins uitgeven aan pakjesquote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, alle spelers zullen toch in de categorie onbetaalbaar belanden
Ik denk dat ik voor de 2e keer 20 eurotjes op de PSN kaart ga zetten tegen die tijd. Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kan maar beter iemand mijn FIFA CD die week laten verstoppen en het wachtwoord van de webapp laten veranderen, want anders ga ik honderdduizenden coins uitgeven aan pakjes![]()
quote:AZ en Tottenham Hotspur hebben dinsdag achter de schermen overeenstemming bereikt over de transfer van Rasmus Elm. De middenvelder vertrekt volgend jaar zomer voor een bedrag van 7,5 miljoen euro naar de Londenaren en zal op White Hart Lane een contract voor vijf seizoenen tekenen. Tottenham wilde de Zweed in januari verwelkomen, maar daarmee ging AZ niet overstag.
Tja, hij heeft als hij vertrekt nog maar een contract voor 1 jaar. Een jaartje wachten en je blijft met lege handen achter. Denk dat AZ weer 100% gezond is als ze het geld voor Elm vangen. Een mooie prestatie na het fiasco van Dirkquote:
BPL + Elm = Zlatan in BPL teamsquote:Op woensdag 14 december 2011 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
on the bright side, je kan hem volgend jaar gebruiken in een BPL squad
Ze gaan hem vast een waardeloze lage gold maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
on the bright side, je kan hem volgend jaar gebruiken in een BPL squad
Ik denk 78. Jullie mogen me volgend jaar hierop quotenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze gaan hem vast een waardeloze lage gold maken.
Dan is de wereld al vergaanquote:Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik denk 78. Jullie mogen me volgend jaar hierop quoten
Net voor het TOTY bekend wordtquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is pas op 21 december 2012, dus kun je toch nog mooi een paar maandjes FIFA 13 spelen.
'budget squad'quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kjVmAOCybcd2r
Dit is m geworden. Thiago Silva gaat op de tradepile, heb m voor 97K gekocht, maar je kunt m nu niet onder de 110K BIN krijgen. Dat is dus winstHaal ik m volgende maand weer terug voor hopelijk minder dan 97K. Hummels en IF Marchisio moeten er nog aan toegevoegd worden, ben er redelijk tevreden mee
Ohja, die naam moet ik nog veranderen. Die had ik gedaan toen ik mn mega dure elftal had, om eventueel player-hub kijkers te narrenquote:
Nouja, in vergelijking met je vorige elftallen is dit echt een budget squadquote:Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, die naam moet ik nog veranderen. Die had ik gedaan toen ik mn mega dure elftal had, om eventueel player-hub kijkers te narren
Volgens de handicap-theorie zou ik nu heel veel moeten gaan winnenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nouja, in vergelijking met je vorige elftallen is dit echt een budget squad
Als je me online ziet moet je maar eens invite sturen, dan speel ik met dit team:quote:Op woensdag 14 december 2011 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens de handicap-theorie zou ik nu heel veel moeten gaan winnen
Ok waar zal ik beginnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand trouwens nog suggesties voor mijn serie A? Nu is het zo:
------------miccoli------------
Robinho-----zarate-----Giovinco
--cambiasso-de rossi--
Taiwo-samuel-dias-abate
--------------buffon----------
Ik zat zelf te denken aan IF Marchisio ipv cambiasso en Lucio ipv Dias. Nog andere spelers die ik moet hebben?
IF Marchisio is het geld niet waard imo, zeker niet als je hem als CDM gaat gebruiken, die twee die je hebt zijn beter voor die rol evenals Vidal. Het geld kun je beter steken in een Di Natale of Chiellini.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Iemand trouwens nog suggesties voor mijn serie A? Nu is het zo:
------------miccoli------------
Robinho-----zarate-----Giovinco
--cambiasso-de rossi--
Taiwo-samuel-dias-abate
--------------buffon----------
Ik zat zelf te denken aan IF Marchisio ipv cambiasso en Lucio ipv Dias. Nog andere spelers die ik moet hebben?
zoveel heb ik niet neequote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok waar zal ik beginnen.
Ibra in de spits, Pato CF Thiago Silva CB Chiellini CB Maicon RB
of heb je niet zoveel te besteden?
Pato, Chiellini en Lucioquote:Op woensdag 14 december 2011 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoveel heb ik niet neemaximaal 60k te besteden.
Pato in de spits natuurlijk, maar ik zou eerder Robinho vervangen door Di Natale.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar Pato dan in de spits of CF, want Zarate is al zo'n baas op CFdilemma's.
Ik heb met de hele italiaanse sqaud dat het bij mij niet loopt. Zoiezo vind ik gold teams minder spelen. Stop nu maar mijn punten in silver sqauds. Gelijk twee toernooien gewonnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef vandermar het volgende:
Spits, ik vond Miccoli zelf niet echt fijn spelen. Pato vond ik veel fijner
Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Anelka naar China, zou die veel in prijs gaan stijgen als hij uit de pakjes verdwijnt?
Zijn er nu al heel veel van. Met silvers ligt dat anders.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Anelka naar China, zou die veel in prijs gaan stijgen als hij uit de pakjes verdwijnt?
Zullen toch bijna geen van allen betaalbaar wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef DutchSL het volgende:
TOTY is op basis van het wereldelftal van het jaar van de FIFPRO, die wordt 9 januari bekend gemaakt. Het zijn dus elf spelers, zonder bank
Genomineerd zijn:
Goalkeepers: Gianluigi Buffon (Italy, Juventus), Iker Casillas (Spain, Real Madrid), Manuel Neuer (Germany, Bayern Munich), Víctor Valdés (Spain, Barcelona), Edwin van der Sar (Holland, retired, formerly Manchester United).
Defenders: Eric Abidal (France, Barcelona), Dani Alves (Brazil, Barcelona), Ricardo Carvalho (Portugal, Real Madrid), Ashley Cole (England, Chelsea), Patrice Evra (France, Manchester United), Rio Ferdinand (England, Manchester United), Vincent Kompany (Belgium, Manchester City), Philipp Lahm (Germany, Bayern Munich), Lúcio (Brazil, Internazionale), David Luiz (Brazil, Chelsea), Maicon (Brazil, Internazionale), Marcelo (Brazil, Real Madrid), Alessandro Nesta (Italy, Milan), Pepe (Portugal, Real Madrid), Gerard Piqué (Spain, Barcelona), Carles Puyol (Spain, Barcelona), Sergio Ramos (Spain, Real Madrid), Thiago Silva (Brazil, Milan), John Terry (England, Chelsea), Nemanja Vidic (Serbia, Manchester United).
Midfielders: Xabi Alonso (Spain, Real Madrid), Gareth Bale (Wales, Tottenham Hotspur), Sergio Busquets (Spain, Barcelona), Cesc Fábregas (Spain, Barcelona), Andrés Iniesta (Spain, Barcelona), Kaká (Brazil, Real Madrid), Frank Lampard (England, Chelsea), Nani (Portugal, Manchester United), Mesut Ozil (Germany, Real Madrid), Andrea Pirlo (Italy, Juventus), Bastian Schweinsteiger (Germany, Bayern Munich), David Silva (Spain, Manchester City), Wesley Sneijder (Holland, Internazionale), Yaya Touré (Ivory Coast, Manchester City), Xavi (Spain, Barcelona).
Forwards: Lionel Messi (Argentina, Barcelona), Cristiano Ronaldo (Portugal, Real Madrid), Wayne Rooney (England, Manchester Utd), David Villa (Spain, Barcelona), Samuel Eto'o (Cameroon, Anzhi), Sergio Agüero (Argentina, Manchester City), Neymar (Brazil, Santos), Didier Drogba (Ivory Coast, Chelsea), Zlatan Ibrahimovic (Sweden, Milan), Luis Suárez (Uruguay, Liverpool), Radamel Falcao (Colombia, Atlético Madrid), Edinson Cavani (Uruguay, Napoli), Karim Benzema (France, Real Madrid), Mario Gómez (Germany, Bayern Munich), Robin van Persie (Holland, Arsenal).
Wel iets, maar de keren dat ik tegen hem heb moeten spelen is op 1 hand te tellen. Volgens mij heb ik zelfs dit jaar nog niet tegen hem gespeelt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Koop gewoon Oduro.. die komt ook uit Ghana, hij heeft 92 pace en 3*quote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef GuRBuH het volgende:
Eerste wedstrijd meteen Boakye blessure, koop ik snel een andere spits om door te kunnen spelen heeft die gast maar 2* skillsWaarom is die Prince Tagoe zo duur btw? Ook naar de Turkse league.
ik word al boos als ik er naar kijkquote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Agbonlahor - Bent
Defoe
Bale - Walcott
IF Ramires
Clichy - Touré - Kompany - Walker
Cech
Leuk zo'n speedhoer om tegen te spelen. Sweaaaaaaty!
Hij had de L1-knop stevig in handen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik word al boos als ik er naar kijk
Ik ken Oduro wel ja. alleen als je naar zijn stats kijkt lijkt het meer een hardloper dan een voetballer. Ook al is dat met Boakye ook wel wat zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Koop gewoon Oduro.. die komt ook uit Ghana, hij heeft 92 pace en 3*
Een andere speler die heel zeldzaam is is Ziegler van Juventus. Volgens mij is hij die speler die na een maand ofzo al weg ging? En in het begin waren er zilveren en bronzen transfers, die zullen ook heel zeldzaam zijn (hun oude versies dan)
EDIT: Ziegler is dus uitgeleend aan Fenerbahce.
Idem met een andere spelerquote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef el-blanchito het volgende:
mijn hele tradpile staat vol met Elm's, hopen dat er een winterupdate komt, anders ga ik grote verliezen maken
geen idee, maar ik zet ze gewoon te koop aangezien ik al 500% winst zou maken met mijn prijzen nuquote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Idem met een andere speler
Waarom heb je al een paar Elm's tk staan dan?
Dat is wel met meer MLS spelers zo. Maar bij mij maakt Oduro bijna alles af. Zijn 55 shooting en 60 heading zijn niet goed als je er naar kijkt maar hij schiet en kopt ze er vrij gemakkelijk in.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ken Oduro wel ja. alleen als je naar zijn stats kijkt lijkt het meer een hardloper dan een voetballer. Ook al is dat met Boakye ook wel wat zo.
Ik ga ze nu zeker niet verkopen want de aanschafwaarde verdien ik sowieso terug, zou een beetje zonde zijn dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:56 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
geen idee, maar ik zet ze gewoon te koop aangezien ik al 500% winst zou maken met mijn prijzen nu
met welke speler doe jij het dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik ga ze nu zeker niet verkopen want de aanschafwaarde verdien ik sowieso terug, zou een beetje zonde zijn dan.
In de afgelopen Clasico was het inderdaad allemaal matig, maar ik ben allang blij dat hij door een IF eens bij een realistische rating in de buurt komt.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat deed Busquets dan precies? Ik zag hem zo een bal inleveren in de eerste helft, maar hij kreeg hem snel weer terug.
Ik weet niet of het al bij iedere Podolski bezitter is doorgedrongen dat er een 2e IF komt. Misschien gaat de prijs nog wel een stukje naar beneden.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef StijnDa het volgende:
Het aanbod IF Podolski's op de markt is al een stuk groter![]()
Nu is hij er al 2 keer voor 130k uit gegaan, ipv de 200+k die hij voorheen kostte. Wat denken jullie, wanneer is het ideale koopmoment?
En IF Podolski zou beteken dat ik SIF Naldo weer moet verkopen voor IF Naldo.
Door types als Busquets kunnen Iniesta, Messi etc etc uitblinken. Stille krachten. Goed dat EA daar oog voor gehad heeftquote:Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
In de afgelopen Clasico was het inderdaad allemaal matig, maar ik ben allang blij dat hij door een IF eens bij een realistische rating in de buurt komt.
Haha, eerst maar eens zien of ie een upgrade krijgtquote:Op woensdag 14 december 2011 15:01 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
met welke speler doe jij het dan?
vier keer toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet of het al bij iedere Podolski bezitter is doorgedrongen dat er een 2e IF komt. Misschien gaat de prijs nog wel een stukje naar beneden.
Net met mn silvers weer eens gespeeld. 5-0 gewonnen, 5x Castaignos. Wat dat betreft is het net Bas Dost. Die scoorde dit weekend met Heerenveen 5 keer tegen Excelsior namelijk
als het een zilver blijft wel ja, maar ze zullen Elm echt niet van 73 naar 74 upgradenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja maar als ie upgrade is die van jou minder waard.
van silver naar gold hequote:Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja maar als ie upgrade is die van jou minder waard.
Inderdaad. Busquets zal nooit in de spotlight komen doordat hij Xavi, Iniesta, Messi en Alves laat voetballen. Busquets is degene die met z'n one-touch passes gemakkelijk de driehoekjes op het middenveld maakt en hij is degene die inzakt wanneer Alves naar voren stormt.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Door types als Busquets kunnen Iniesta, Messi etc etc uitblinken. Stille krachten. Goed dat EA daar oog voor gehad heeft
Daar gok ik ook nog even opquote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet of het al bij iedere Podolski bezitter is doorgedrongen dat er een 2e IF komt. Misschien gaat de prijs nog wel een stukje naar beneden.
Net met mn silvers weer eens gespeeld. 5-0 gewonnen, 5x Castaignos. Wat dat betreft is het net Bas Dost. Die scoorde dit weekend met Heerenveen 5 keer tegen Excelsior namelijk
Die prijzen vliegen omhoog, gaat nu al voor 125K. Denk dat het nog gekker gaat worden hoor. 150+ over een paar weken makkelijkquote:Op woensdag 14 december 2011 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar gok ik ook nog even op![]()
Eerst eens rustig kijken of ik mijn SIF Naldo weer met wat winst kan verkopen dan.
Mijn SIF Higuain is al 80k duurder dan wat ik er voor betaald hebquote:Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die prijzen vliegen omhoog, gaat nu al voor 125K. Denk dat het nog gekker gaat worden hoor. 150+ over een paar weken makkelijk
Ik speel op de xbox, maar hier stijgt hij ook inderdaad. Gisternacht opgepikt voor 92,5k, net weer op de tradepile gezet voor 108k BIN.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die prijzen vliegen omhoog, gaat nu al voor 125K. Denk dat het nog gekker gaat worden hoor. 150+ over een paar weken makkelijk
Kun je nagaan. SIF Naldo is nog eens een goede voetballer ookquote:Op woensdag 14 december 2011 15:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn SIF Higuain is al 80k duurder dan wat ik er voor betaald heb
Beter dan al die andere spitsenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef Apekoek het volgende:
Mooi, IF Moisander in de verdediging en IF Vertonghen in de spits!
man city kan wel wat aanvallers gebruiken ja, erg matig nu.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:18 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb al 140k voor IF Lavezzi. Als Lavezzi trouwens naar Manchester City gaat is het misschien niet eens een slecht idee om er een paar NIF in te kopen. Het is wel by far de beste LW in de Serie A die dan verdwijnt. Heb niet echt veel ervaring hiermee maar volgens mij is het geen slecht idee. Moet hij natuurlijk wel transferen
SIF Naldo heeft 79 pace, dat is gewoon snel voor een CB?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:17 schreef DutchSL het volgende:
SIF Naldo vind ik maar tegenvallend, hij heeft mazzel dat de snelle Marcelo veel recht kan zetten voor hem en IF Neuer de beste keeper ooit is.
Ik heb het ook niet over zijn pace. Ik vind het maar een klungelige verdediger, in vergelijking tot Pique/Pepe/Silva/Chiellini. Hij lijkt altijd ruzie met de bal te hebben en in de lucht verliest hij veel duels die hij niet zou mogen verliezen met zijn lengte.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SIF Naldo heeft 79 pace, dat is gewoon snel voor een CB?
Zijn jumping is nogal vrij laag ja, rond de 50 ofzo. Maar heading zelf is 99 dacht ik. Of in ieder geval hoog in de 90quote:Op woensdag 14 december 2011 15:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over zijn pace. Ik vind het maar een klungelige verdediger, in vergelijking tot Pique/Pepe/Silva/Chiellini. Hij lijkt altijd ruzie met de bal te hebben en in de lucht verliest hij veel duels die hij niet zou mogen verliezen met zijn lengte.
Tja zijn dribbel is niet best als je dat bedoelt. Balcontrole valt daar misschien ook onder.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over zijn pace. Ik vind het maar een klungelige verdediger, in vergelijking tot Pique/Pepe/Silva/Chiellini. Hij lijkt altijd ruzie met de bal te hebben en in de lucht verliest hij veel duels die hij niet zou mogen verliezen met zijn lengte.
Als iemand btw 1 van deze spelers heeft/krijgt verkoop ze dan ff aan mij:quote:
Ik heb het over bv. een bal veroveren, maar gelijk weg laten springen waardoor de aanvaller hem alsnog krijgt of er overheen struikelen, een hoge bal wegtrappen maar volledig mismaaien en dat soort dingen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja zijn dribbel is niet best als je dat bedoelt. Balcontrole valt daar misschien ook onder.
Vervelendquote:Op woensdag 14 december 2011 15:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het over bv. een bal veroveren, maar gelijk weg laten springen waardoor de aanvaller hem alsnog krijgt of er overheen struikelen, een hoge bal wegtrappen maar volledig mismaaien en dat soort dingen.
Chiellini heeft 48 dribbling (Naldo 49), maar hier totaal geen last van bij mij.
Ik selecteer meestal Cambiasso ofzo om mee te besturen, en laat Naldo door de AI richting aanvaller gaan. Hij heeft m echt vreselijk vaak. Met corners ben je wel vaak de lul als hij weer eens blijft staan.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb het over bv. een bal veroveren, maar gelijk weg laten springen waardoor de aanvaller hem alsnog krijgt of er overheen struikelen, een hoge bal wegtrappen maar volledig mismaaien en dat soort dingen.
Chiellini heeft 48 dribbling (Naldo 49), maar hier totaal geen last van bij mij.
HDMI kabel?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Zo, en even naar de winkel om te kijken of ze daar een kabeltje hebben om op een monitor te kunnen spelen
Nog steeds geen fix, of datum etc. Met geluk finish ik 1 op de 10 wedstrijden zonder DC.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef potienza het volgende:
Hoe gaat het momenteel bij iedereen met de EA servers?(PS3) Als ik een wedstrijd win is de kans 20% dat ik geen problemen krijg met die tyfusservers. Is er ook een methode om dit te verhelpen?
Niet normaal dit, krijg echt zo'n gevoel dat het EA alleen maar om het geld gaat en de rest niks uit maakt. Deze problemen zijn er als sinds FIFA 09 maar nog steeds amper aan gewerkt. Slordig...quote:Op woensdag 14 december 2011 16:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Nog steeds geen fix, of datum etc. Met geluk finish ik 1 op de 10 wedstrijden zonder DC.
Als dat is wat je bedoelt ..
Jonge loop niet zo te klagen.quote:
Nee HDMI uit, RGB (meen ik) of DVI in. Zodat ik de ps mee kan nemen zeg maar als ik ergens anders heen gaquote:
je bedoelt je werk?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee HDMI uit, RGB (meen ik) of DVI in. Zodat ik de ps mee kan nemen zeg maar als ik ergens anders heen ga
Ik ga nu ook de gouden proberen te winnen met dit team:quote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gouden finale gewonnen met m'n Dutch silvers na penalties.
Inloggen op je console en tellen maar ;P Maar nee denk dat je dat op je console ook ergens kan zien.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:38 schreef DutchSL het volgende:
Wie weet er nou uit zijn hoofd hoeveel spelers hij in zijn club heeft?
Gewoon bij clubbop je console even inloggen!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Inloggen op je console en tellen maar ;P Maar nee denk dat je dat op je console ook ergens kan zien.
Dat is IRL ook al ziek veel geld!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef vandermar het volgende:
iemand zijn account is gehacked met meer dan 7 miljoen coins. FHL
Nepenthez zijn account is het btw, youtuber
Nepenthez z'n accountquote:Op woensdag 14 december 2011 16:46 schreef vandermar het volgende:
iemand zijn account is gehacked met meer dan 7 miljoen coins. FHL
Nepenthez zijn account is het btw, youtuber
1 miljoen is zo'n 100 euro dus meer dan 700 euroquote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is IRL ook al ziek veel geld!
Nepenthez is wel een baas ja, zo jammer voor zijn handelquote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nepenthez z'n account!
Ben je wel een bazenhacker. Nepenthez is goed.
Ik moet als ik op een andere computer inlog ook ineens mijn vraag beantwoorden, ook al heb ik op die computer al meerdere keren ingelogd. Maar inderdaad, je kan moeilijk raden hoeveel spelers je in je club hebt. Natuurlijk kun je dat op de console checken maar wat als je op dat moment de console niet kan gebruiken? Daar is niet goed over nagedacht.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef S0nic het volgende:
EA
Moet ik opeens antwoord geven op m'n veiligheidsvraag shit ofzo bij de web app omdat ik 30 dagen me niet aangemeld zou hebben? Terwijl ik gisteren nog de web app heb gebruikt
EA verkiest gewoon veiligheid boven de mogelijkheid om meteen weer je account in te kunnen. Dat wij webappverslaafden overal access willen kunnen zij ook niks aan doenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet als ik op een andere computer inlog ook ineens mijn vraag beantwoorden, ook al heb ik op die computer al meerdere keren ingelogd. Maar inderdaad, je kan moeilijk raden hoeveel spelers je in je club hebt. Natuurlijk kun je dat op de console checken maar wat als je op dat moment de console niet kan gebruiken? Daar is niet goed over nagedacht.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als iemand btw 1 van deze spelers heeft/krijgt verkoop ze dan ff aan mij:
Mulenga (Utrecht)
Gudelj (NAC)
Iliev (Servische LW in Polen)
allen in 4-1-2-1-2.
kijk even op allekabels.nlquote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Toefjes het volgende:
Helaas, geen kabeltje, dan maar via kabeltje.com
Callejon, lekker pace bitchenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef psychedelicate het volgende:
Volgende week maar weer eens een Spaans team maken. 3-5-2 wordt interessant met IF Puyol, IF Busquets en IF Ramos. Alleen de spitsen worden weer een probleem; Torres is kut en ik heb geen idee wie ik naast hem kan zetten.
O snap, ik wist niet dat hij Spaans was. Dacht dat het een Mexicaan of Chileen o.i.d. was. Moest gisteren tegen hem spelen en hij was inderdaad aardig goed. Als hij in z'n huidige vorm blijft en speelminuten krijgt zit er misschien wel een IF aan te komen. Is het een ST of winger? Ultimatedb.nl is down/langzaam.quote:
CF volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
O snap, ik wist niet dat hij Spaans was. Dacht dat het een Mexicaan of Chileen o.i.d. was. Moest gisteren tegen hem spelen en hij was inderdaad aardig goed. Als hij in z'n huidige vorm blijft en speelminuten krijgt zit er misschien wel een IF aan te komen. Is het een ST of winger? Ultimatedb.nl is down/langzaam.
ST of CF dacht ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:18 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
O snap, ik wist niet dat hij Spaans was. Dacht dat het een Mexicaan of Chileen o.i.d. was. Moest gisteren tegen hem spelen en hij was inderdaad aardig goed. Als hij in z'n huidige vorm blijft en speelminuten krijgt zit er misschien wel een IF aan te komen. Is het een ST of winger? Ultimatedb.nl is down/langzaam.
Dan doe je echt iets verkeerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat als je mij wilt verslaan dat je dan Neuer of Hart moet hebben. Echt 90% van de wedstrijden die ik verlies is de GK van de tegenstander MotM. Natuurlijk gaan zijn ballen er makkelijk in en krijg ik zin onmogelijk langs Neuer of Hart.
Zou eigenlijk FIFA weer even moet weg leggen, nu X de halve finale verloren die ik beide had moeten winnen, vooraal de laatste...
Normaal gaan ze er ook wel in, maar tegen die 2 keepers gaat het altijd een stuk moeizamer. Lijkt wel of ze elastische armen hebben, zo ontiegelijk snel.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan doe je echt iets verkeerd.
Als de keeper MOTM is schiet je dus niet goed genoeg. Neem meer risico, grotere kans dat de bal dan naast gaat maar dan is de keep geen MOTM meer
Dan geef je hem toch aan mijquote:Op woensdag 14 december 2011 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oduro in een bronze pack. Zijn prijs valt toch wel tegen.. zo rond de 5-6k. Vorig jaar was hij in het begin iets van 40k ofzo.
http://www.maxxsoccer.com(...)-11/12/prod_227.htmlquote:Op woensdag 14 december 2011 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand trouwens een goede website voor neppe voetbalshirts? Ik wil nog steeds een AS Roma shirt met Bojan erop
die ziet er verdacht veel uit als de website van soccertriads en daar heb ik echt haat aan nuquote:Op woensdag 14 december 2011 18:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.maxxsoccer.com(...)-11/12/prod_227.html
waarom 90 euro betalen voor een shirt als je +- dezelfde kwaliteit kan krijgen voor een derde daarvan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:43 schreef vandermar het volgende:
Nep shirtsdie dingen zijn echt pauper. Echte
dan maar meer betalen maar zoveel beter
Beetje mens weet echte van neppe te onderscheiden hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom 90 euro betalen voor een shirt als je +- dezelfde kwaliteit kan krijgen voor een derde daarvan?ik heb intussen een kast vol met nepshirts, als ik niet zou zeggen dat ze nep waren, zou niemand het merken.
echt shirt inclusief bedrukking zit al snel aan de 80 euro.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beetje mens weet echte van neppe te onderscheiden hooren 90 euro lol mijn duurste zijn gewoon 60 en echt.
Als je erin gaat sporten merk je het wel..ik zweet me de tering in die polyester nepdingen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom 90 euro betalen voor een shirt als je +- dezelfde kwaliteit kan krijgen voor een derde daarvan?ik heb intussen een kast vol met nepshirts, als ik niet zou zeggen dat ze nep waren, zou niemand het merken.
ik sport er altijd in, merk er niks van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 december 2011 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je erin gaat sporten merk je het wel..ik zweet me de tering in die polyester nepdingen.
Bedrukkingquote:Op woensdag 14 december 2011 18:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echt shirt inclusief bedrukking zit al snel aan de 80 euro.
maar voor mij hoeft het helemaal niet zo duur, dan ga ik me weer zorgen maken dat het kapot gaat etc. doe mij maar nep
Messi kan dan nog wel, die gaat toch nergens anders naar toe, Maarja iedereen heeft Messi!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Sinds ik een shirt van Gronkjaer heb gekocht en hij 2 weken later naar Chelsea ging heb ik nooit meer een bedrukt shirt gehad
Totti, Giggs, Puyol, Xavi, Iniesta, Piquequote:Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Messi kan dan nog wel, die gaat toch nergens anders naar toe, Maarja iedereen heeft Messi!
Of gewoon je eigen naam!
Johan Cruyff, Maradona, Pelé, Zidanequote:Op woensdag 14 december 2011 19:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Totti, Giggs, Puyol, Xavi, Iniesta, Pique
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef Pino0 het volgende:
Leuk dat Fifa!
Wel ffkes wennen, maar opzich gaat het goed. 5 gespeeld, 3 verloren, 2 gelijk.. stond in alle 5 op voorsprong xD toch nog uit handen gegeven. Het gaat al beter tho
Duco's site!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar niemand weet dus een goede website?
Ohja die heb ik ook nog gehad, van een paar vrienden gekregen..Ajax shirt met Timmah achteropquote:Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Messi kan dan nog wel, die gaat toch nergens anders naar toe, Maarja iedereen heeft Messi!
Of gewoon je eigen naam!
Winst gemaakt dus? Je hebt weinig pech als ik jouw posts steeds ziequote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Fuszy het volgende:
Jammer, geen IF's gekregen in mijn pakjes. Wel een Sneijder, Mata en 2x Alex
die was ook van mij hoorquote:
Hoi Laucas,quote:Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoi Lindgren,
Ga je het tournooi nog afspelen?
Mvg.
Ik denk dat ik een beetje winst heb gemaakt. Rond de 20k.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Winst gemaakt dus? Je hebt weinig pech als ik jouw posts steeds zie
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:59 schreef detennismaster het volgende:
Ik mag van me zelf één shirt per jaar kopen. Dit jaar heb ik deze gekocht:
[ afbeelding ]
Volgend jaar ga ik voor die van Club America denk ik.
PS3 of xbox?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef Pino0 het volgende:
YES EERSTE POTJE GEWONNEN
4-2 met ultimate team, tegen een team met 100 chem! ik zelf 42:D
hahaquote:Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef psychedelicate het volgende:
Dost
99 Finishing
91 Heading Accuracy
99 Penalties
99 Shot Power
99 Volleys
94 Strength
whutquote:Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef psychedelicate het volgende:
Dost
99 Finishing
91 Heading Accuracy
99 Penalties
99 Shot Power
99 Volleys
94 Strength
Doorgaan met je bronze team en meer coins krijgen. Je zou een bronze eredivisie/nederlands team kunnen opzetten. Zitten wel een aantal leuke spelers bij. Ik denk dat je wel ver kan komen met 2000 coins, al zitten er ook wat duurdere spelers bij.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Pino0 het volgende:
Wat voor team zal ik is maken met fut?
Ik heb volgens mij 1,500/2000 coins nu.
Jaar of wat terug kon je ze op ebay.co.uk kopen, best leuke shirts aan overgehouden. Inderdaad met CL Badges, EL Badges. Best grappig. Allemaal uit Thailandquote:Op woensdag 14 december 2011 18:39 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.maxxsoccer.com(...)-11/12/prod_227.html
Ja, was alleen om te vieren dat er nieuwe web app isquote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef detennismaster het volgende:
Die webapp gifts zijn al weer afgelopen??
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, was alleen om te vieren dat er nieuwe web app is
Ik dacht tot ergens in januari! Ga je morgen ook mee naar Zoetermeer?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
krijg je iets, is het weer niet goed
Waarom niet alles verkopen? Met IF's alleen al kan je 190 K wel halenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Iemand op de xbox interesse in mijn Kroaten? 190K voor alles samen
[ afbeelding ]
ik geef je er 10k voor.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Iemand op de xbox interesse in mijn Kroaten? 190K voor alles samen
[ afbeelding ]
Tuurlijk, dat doe ik anders ook wel, maar verkoop liever alles direct. Heb alles al bekeken straks en alle IF's + Modric zijn samen iets van 183K waard. De rest is allemaal cheap.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom niet alles verkopen? Met IF's alleen al kan je 190 K wel halen
quote:
Afgaande op wat ik ermee zou willen zou ik zeggen Pazzini. Klose komt op mij beetje over als one-trick pony terwijl Pazzini eigenlijk van alles wel wat heeft.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Toefjes het volgende:
En Klose IF 95K BIN. Wie is beter in een 4-3-2-1 denken jullie? IF Klose/IF Pazzini?
Moutinho, Guarin, Varela, Aimar, Rolando, Heltonquote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef DannyDeko het volgende:
Voetbalt er buiten Hulk eigenlijk wat leuks in de Liga Portuguesa? Is het enige team waar ik nog geen team van heb (gehad)
Mangala als CBquote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef DannyDeko het volgende:
Voetbalt er buiten Hulk eigenlijk wat leuks in de Liga Portuguesa? Is het enige team waar ik nog geen team van heb (gehad)
Vooral de 90 heading van Pazzini spreekt me aan. Nu is Klose wel een stuk langer en heading 88, maar met Falcao ook vreselijk veel kopgoals gemaakt ondanks zn 1.76 Nu is Pazzini ook nog een stukje sneller. Vannacht maar eens gaan kijken of de hidden stats op het EA forum gepost zijn, en dan een wijze keuze makenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Afgaande op wat ik ermee zou willen zou ik zeggen Pazzini. Klose komt op mij beetje over als one-trick pony terwijl Pazzini eigenlijk van alles wel wat heeft.
Klose een stuk langer? Hij is 1.82...Pazzini 1.80..dat zal echt geen verschil maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral de 90 heading van Pazzini spreekt me aan. Nu is Klose wel een stuk langer en heading 88, maar met Falcao ook vreselijk veel kopgoals gemaakt ondanks zn 1.76 Nu is Pazzini ook nog een stukje sneller. Vannacht maar eens gaan kijken of de hidden stats op het EA forum gepost zijn, en dan een wijze keuze maken
Ow, haha, dat krijg je nu als de PS uit is en je je er niet in kunt verdiepenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klose een stuk langer? Hij is 1.82...Pazzini 1.80..dat zal echt geen verschil maken.
Dikke geldverspilling om hem er als Spits op te zettenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Er staan ineens heel veel IF Djuricicen als striker te koop..toevallig![]()
Idd, deze is wel heel dom. Duur grapje om hem spits te maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dikke geldverspilling om hem er als Spits op te zetten
Die quote over in de oogkassen neuken kan ook gebruikt worden voor de Fifa-community.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Er staan ineens heel veel IF Djuricicen als striker te koop..toevallig![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die quote over in de oogkassen neuken kan ook gebruikt worden voor de Fifa-community.
Hoe wanhopig kan je zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef laucas het volgende:
Op de PS3 is de eerste gegaan voor 156k
Dat was Dost zelf.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef laucas het volgende:
Op de PS3 is de eerste gegaan voor 156k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |