Leuk mapjequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:10 schreef Doobsie het volgende:
Mijn haaknaaldenmapje is af...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf creatiefquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef trui het volgende:
haha trovey, goeie oplossing.
en doobsie, handig ding! steken ze er niet allemaal doorheen, als je 'm dichtvouwt? of is ie gevoerd?
de poncho is ook eindelijk weer eens een stapje verder:
[ afbeelding ]
hij valt alleen wat kleiner uit dan ik gedacht had dus ik moet nog wel wat extra randen eromheen maken, ben nog aan 't bedenken wat daar 't leukst voor is.
Dat was ook de reden dat ik handwarmers heb gemaaktquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:51 schreef trui het volgende:
trovey, waarom heb je 2 lapjes gehaakt, en niet 1 die je dubbelvouwt? scheelt je een hele naad!
of wacht, bedoel je dat je er in totaal 2 hebt gehaakt. dan heb ik niks gezegd.
verder lijkt dat garen me wel wat dik voor handschoenen, maar ik ben benieuwd naar je testresultaten.
nee, dat wordt volgens mij niet echt wat. maar ik heb al wat gekozen (in overleg met mevroi de ontvangster uiteraardquote:Op zondag 18 december 2011 05:28 schreef PM-girl het volgende:
Trui, hij is leuk! Zijn driehoekjes een optie, als rand?
Ik ben ook al het etiket van een potje aan het afweken.quote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef Muck het volgende:
Oh trui, je poncho, wat issie tof geworden!
En spiegelei, wat een prachtige sjaal
Ik heb dit idee schaamteloos van kniertje overgenomen, als klein cadeautje voor mijn moeder:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en bedankt, mijn zoon wil 'm nu, voor carnaval.quote:Op zondag 18 december 2011 18:06 schreef SunshineFlower het volgende:
Er waren hier toch een paar mensen die zo'n vicking muts hadden gemaakt? Misschien is het wel leuk om deze er ook bij te maken![]()
![]()
http://www.ravelry.com/patterns/library/viking-beard
Hahahaha, graag gedaan hoorquote:Op zondag 18 december 2011 19:20 schreef trui het volgende:
[..]
en bedankt, mijn zoon wil 'm nu, voor carnaval.(inclusief vikingmuts uiteraard... is er nog iemand die dat patroon voor me heeft misschien?
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |