sleutels werken ook ben ik achtergekomenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk erover om de kitty als kraamkadootje te doen voor vrienden, maar dan moet mijn regenboogdeken wel een beetje gaan vlotten.![]()
Ik moet over 3 weken een flink eind vliegen, dus potentieel zou ik dan veel kunnen haken, maar ik zit met het probleem dat het me wrsch niet gaat lukken een schaartje mee te nemen.
Mss toch binnenkort eens zo'n plastic babyschaar ergens vandaan toveren en kijken of ik touwtjes daarmee doorgeschuurd krijg ofzo.![]()
Ik vind trouwens die omhaakte potjes zo schattig!![]()
Inderdaad, gewoon zo'n groter exemplaar meenemen(die je vaak voor de teennagels gebruik...niet zo'n tang) , die werken uitstekend...eigen ervaring.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik was even afgehaakt () maar heb weer zin om te haken en kan ook weer even vooruit!
Heb 16 bollen nieuw garen
![]()
Allemaal gemengde kleuren behalve de rode en groene dikke bol.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik was even afgehaakt () maar heb weer zin om te haken en kan ook weer even vooruit!
Heb 16 bollen nieuw garen
![]()
Allemaal gemengde kleuren behalve de rode en groene dikke bol.
[ afbeelding ]
Sowieso een sjaal, maar eerst even een paar leuke kaarsenhouders maken voor m'n zusje die jarig isquote:
Ik heb ze uit amerika meegenomen. Je kunt ze ook wel bestellen op hun website maar dat kost best veel als je de verzend- en invoerkosten erbij opteltquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef Mirjam het volgende:
wat een leuke wollen!
waar je koop je die?
Hema heeft trouwens ook Red Heart, alleen niet deze grote bollen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef Mirjam het volgende:
wat een leuke wollen!
waar je koop je die?
Serieus? Ik heb ze hier nog nooit zien liggen bij de Hema, toch nog eens goed kijken want het is erg fijn garen moet ik zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Hema heeft trouwens ook Red Heart, alleen niet deze grote bollen.
Hee mijn trapgat! En dekentjequote:Op dinsdag 27 december 2011 09:28 schreef EsseEi het volgende:
Mmmascha (geloof ik) had laatst een deken gemaakt met hello kitty, in gaatjes (paar topics terug), dat wil ik gaan doen.
Heb plaatje van nijn in pixels laten maken zeg maar, en dan de zwarte lijntjes worden "gaatjes" in de deken en de rest stokjes. Het idee is geloof ik: 3 stokjes is 1 vakje, en een gaatje is dus 3 losse (snap je het?)
(voor mij ook omdat ik weer tante wordt over paar maanden (6 ofzo)
dit is de deken dus:
[ afbeelding ]
Dank je EsseEi!quote:Op maandag 26 december 2011 14:43 schreef EsseEi het volgende:
kniertje ik weet niet of je die hier had gezet maar zie je kerst-uil op ravelry! die is cool haha
http://www.ravelry.com/projects/Kniertje22/pattern-little-owl-2
Niet elke Hema heeft het blijkbaar, gewoon verder speuren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb ze hier nog nooit zien liggen bij de Hema, toch nog eens goed kijken want het is erg fijn garen moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |