volgens mij is er een soort blokkade op imageshack plaatjes op fok. dus je moet even een andere upload site kiezen. photobucket of flickr bijvoorbeeld doen het wel.quote:
Oh, ok. Dankjewel.quote:volgens mij is er een soort blokkade op imageshack plaatjes op fok. dus je moet even een andere upload site kiezen. photobucket of flickr bijvoorbeeld doen het wel.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:02 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind het moeilijk om mooie foto's te maken omdat het de hele dag pikdonker is. Maar goed:
Meer foto's op Ravelry.
Mooi! Mooi ook die brede strepen, ga je drie keer heen en weer?quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef Oceanonix het volgende:
alle kleurtjes voor de granny-stripe deken een keer gebruikt.![]()
[ afbeelding ]
Die was ook echt heel leuk om te maken. Het enige nadeel was het wegwerken van duizenden draadjesquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:26 schreef trui het volgende:
prachtig, angelof9!! nu wil ik zeker weer aan die oldrose wrap beginnen!!!
Ik haak stevig doorquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:14 schreef Spiegelei het volgende:
trovey! Jij moet onderhand toch ook wel een enorme berg wol hebben thuis!
Hoe vordert je kringloop-deken (weet even de term niet meer).
Wauw, netjes hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:10 schreef Serinde het volgende:
Angelof9, mooie dingen, vooral de baret is mijn smaak![]()
Hier: kussen af![]()
[ afbeelding ]
niet erg veel lichtinval hier maar moest foto's maken want ik geef hem straks alweer weg. Gaat hoop ik heel mooi staan bij de bruin/beige bank van m'n moeder!
ik ben jaloers op jouw kringloopquote:Op zaterdag 24 december 2011 11:28 schreef trovey het volgende:
Mooi kussen, chique.![]()
Succes trui, haak je niet over de kop.![]()
Gisteren bij de Kringloop heb ik ook zo'n kegel met wol gekocht voor een euro...de wol is echter wel heel apart, lijkt touwachtig maar is geen touw, heel ruw en wat kunnen we ermee...nou daar maak ik een mand van.Ik denk dat het materiaal is wat normaal op de onderkant van vloerkleedjes wordt gebruikt (en dan op een breimachine) of zoiets. Het haakt echter wel prima met een haaknaald 5 en voelt heel stevig aan...dan maar een opbergmand ervan maken, het is beige gemeleerd dus dus past prima in mijn interieur.
Ja! Bij ons ligt er nooit ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |