abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105552228

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
pi_105552733
Na m'n 1-1 gelijkspel bij Arsenal, win ik nu met 2-0 thuis van FC Bayern! Pérez na een geweldige voorzet van Cabral uit een counter, en Tomovic (rechtsback) uit een penalty.
Na 2 wedstrijden gedeeld 1e in de poule! Misschien ben ik toch niet zó kansloos :)
I love my mispoken words.
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:39:42 #3
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_105552942
Kut Barcelona. Ze eindigen op de 6de plaats, vroeg uitgeschakeld in zowel de beker als de CL maar tóch staat die vuile hond van een manager daar niet onder druk :(. Terwijl ik als Real Madrid manager na 2 verliespartijen en een niet gehaald finale al moet vrezen voor m'n baan :').
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_105554086
Thuis 3-3 gespeeld en uitgeschakeld :( De helft van mijn basis is geblesseerd :( Ik haat dit, kom je net op gang, win je moeilijke wedstrijden, vallen je beste spelers één voor één uit, of zelfs twee voor twee :r
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_105565863
Ik ben dit seizoen (2014/2015) overgestapt op een andere taktiek, namelijk een 4-2-3-1, waardoor m'n eerste wedstrijden wat tegenvallen. De 2-0 tegen Bayern was echter top.

Maar zoals m'n laatste wedstrijd gisterenavond, uit tegen NEC: Ik ben qua kwaliteit 5x beter, maar m'n ploeg speelt inspiratieloos en komt in de 2e helft met 0-1 achter. Ik wissel 2 aanvallers, en zet o.a. Cabral erin. Die krijgt het op z'n heupen, schiet de 1-1 erin in de 83e minuut en bedient Pérez in de allerlaatste minuut: 2-1.

Die thrillers zijn niet goed voor me..
pi_105567049
In mijn eerste seizoen eindelijk eens een heel goed resultaat behaald. Kampioen geworden, de EL gewonnen en helaas de bekerfinale verloren. Maar toch *O*
stupidity has become as common as common sense was before
pi_105567095
Het is gelukt met de screenshots, ze werden gewoon opgeslagen in de map van het spel :X
Mandandra is trouwens wel een koning, keepertje scoort gewoon ff in de CL een veldgoal _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105567198
Begin zo langzamerhand een vreemdelingenlegioen te krijgen bij Utrecht, jonge Nederlandse 4+ sterren spelers zijn niet te betalen man…. (en als ze het wel zijn komen ze niet aangezien de grote talenten allemaal bij Ajax en Feyenoord vandaan lijken te komen)

Maar goed, zolang die buitenlanders presteren vind ik het wel best ook eigenlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105567319
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Begin zo langzamerhand een vreemdelingenlegioen te krijgen bij Utrecht, jonge Nederlandse 4+ sterren spelers zijn niet te betalen man…. (en als ze het wel zijn komen ze niet aangezien de grote talenten allemaal bij Ajax en Feyenoord vandaan lijken te komen)

Maar goed, zolang die buitenlanders presteren vind ik het wel best ook eigenlijk.
Ik heb bij mijn Santa Coloma nog 2 spelers van Andorrese nationaliteit :P Maarja.. had tot deze zomer een minimale jeugdopleiding en minimale jeugdrecruitment. Beide zijn nu basic..

Afgelopen jaar kreeg ik weer een zooi youthcandidates.. de beste had een potentie van 1 ster, de rest had allemaal 0,5 ster..
pi_105567670
Goede Nederlandse talenten zijn inderdaad bijna niet te vinden.
Ik begin ook meer en meer buitenlanders te krijgen, al heb ik met De Vrij, Clasie, Cabral en Tony wel een mooie lading binnenlandse spelers. Daarnaast heb ik Jens Toornstra gekocht een jaar geleden voor 2,6mln.

Als je echter jonge spelers koopt en die 3-4 jaar laat trainen en spelen in eigen land, kunnen ze ook de Nederlandse nationaliteit halen. Als je ze écht vroeg haalt (15-16 jaar) kunnen ze zelfs de Homegrown status halen.
pi_105567839
Mijn beoogde basis voor seizoen 4 telt maar liefst 3 Nederlanders, die ook nog eens allemaal in de verdediging staan. (Burnet, Wormgoor, Bovenberg)

Had normaal gesproken ook nog Luigi Bruins, maar die was erg gewild en die heb ik dus verkocht voor 3,8 miljoen aan Hertha BSC. (ondanks zijn goede statistieken kreeg ie 3 sterren van mijn scouts, en ik kon een veel betere AM C transfervrij halen, maar die is dus Italiaans, Luigi Giorgi van Novara)
pi_105567870
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:24 schreef Sejt het volgende:
Goede Nederlandse talenten zijn inderdaad bijna niet te vinden.
Ik begin ook meer en meer buitenlanders te krijgen, al heb ik met De Vrij, Clasie, Cabral en Tony wel een mooie lading binnenlandse spelers. Daarnaast heb ik Jens Toornstra gekocht een jaar geleden voor 2,6mln.

Als je echter jonge spelers koopt en die 3-4 jaar laat trainen en spelen in eigen land, kunnen ze ook de Nederlandse nationaliteit halen. Als je ze écht vroeg haalt (15-16 jaar) kunnen ze zelfs de Homegrown status halen.
Nja nieten buiten de EU dan denk ik, want dan mag iemand van 16 pas komen als ie 18 is :P.

1ste selectie zitten 3 Nederlanders, maar de jeugd heb ik dan wel redelijk wat nederlanders, en het zit vol met spelers die over 4 jaar Nederlands worden :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105567929
Wel trouwens een speler kunnen verkopen voor 7 mil terwijl ie maar een waarde had van 2.5 :).
En heb ook nog een redelijke fout gemaakt om voor 5.5 mil een 20 jarige Noor te kopen, die ik voorlopig niet gebruik :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_105567930
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja nieten buiten de EU dan denk ik, want dan mag iemand van 16 pas komen als ie 18 is :P.

1ste selectie zitten 3 Nederlanders, maar de jeugd heb ik dan wel redelijk wat nederlanders, en het zit vol met spelers die over 4 jaar Nederlands worden :P
Klopt, dat vergeet ik ook elke keer, als ik een Braziliaans toptalent zie... van 16 jaar -O-

Ik heb trouwens bijna elk jaar wel een nieuwe lading jeugdspelers, waar minimaal 4 spelers met 4 sterren zitten, en vaak 1 met 4,5 sterren. Die zijn zich op dit moment dus lekker aan het ontwikkelen :) Maar Feyenoord heeft dan ook goede faciliteiten.
pi_105567988
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:34 schreef Sejt het volgende:

[..]

Klopt, dat vergeet ik ook elke keer, als ik een Braziliaans toptalent zie... van 16 jaar -O-

Ik heb trouwens bijna elk jaar wel een nieuwe lading jeugdspelers, waar minimaal 4 spelers met 4 sterren zitten, en vaak 1 met 4,5 sterren. Die zijn zich op dit moment dus lekker aan het ontwikkelen :) Maar Feyenoord heeft dan ook goede faciliteiten.
Ja true! Maar die koop ik dan nooit 15 of 16 jarige spelers uit de EU haal ik wel :P, Jeugdspeler die vorig jaar 5 wedstrijden heeft meegedaan met het eerste, word nu wel bekeken door de top uit England :). Liverpool en ManU zijn al langs geweest
pi_105568108
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

Ja true! Maar die koop ik dan nooit 15 of 16 jarige spelers uit de EU haal ik wel :P, Jeugdspeler die vorig jaar 5 wedstrijden heeft meegedaan met het eerste, word nu wel bekeken door de top uit England :). Liverpool en ManU zijn al langs geweest
Ik heb een 18-jarige spits uit Litouwen (!!!) gekocht vorig seizoen, met mooie stats waaronder 18 Finishing. Die is nu lekker aan het scoren in m'n U19 team.
Tony doet het trouwens ook geweldig. Hij heeft geen hoge 'Teamwork' rating, maar geeft heerlijke splijtende pass-jes. Die wordt ook al 2 jaar gevolgd door ManU :{w
pi_105569085
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Probleem in Andorra is.. je kan de Andorrese nationaliteit niet krijgen als je er niet geboren bent..
Dus mijn Nederlanders, blijven Nederlanders enzovoorts..
  woensdag 14 december 2011 @ 11:45:01 #18
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_105569905
Liefde voor Afrikanen. Ik heb een talent van 19 uit Senegal die 1000 euro per maand verdiend. AC Milan toont interesse en de zaakwaarnemer wil een verbeterd contract. Als je dan een Duitser of een Italiaan hebt komt ie met een eis van 50k p/m, maar Afrikanen vragen altijd max 3000 euro per maand. :D.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_105571888

Bij mij is sinds kort de balk waarin schorsingen en informatie over de fitheid van de spelers staat verdwenen. Weet iemand hier wat ik er aan kan doen om die balk weer terug te krijgen? Het is namelijk behoorlijk irritant om alleen via het trainingsmenu de lengte van blessures te kunnen zien.
pi_105573538
Hoe kom je eigenlijk in aanmerking voor de NextGen? Vorig haal ik nog de kwart finale, en nu mag ik niet eens mee doen :P
pi_105575085
Na 10 wedstrijden in seizoen2, heb ik 10 punten voorsprong op de nummer 2 :D
pi_105576097
Ik zit nog te twijfelen wat ik vanavond ga doen. Of ik met Santa Coloma verder ga, of dat ik aan zo'n "Geef de jeugd een kans" projectje ga beginnen..
Of misschien dat ik vanavond met Geef de jeugd een kans game begin en dan als het even niet loopt, of ik even geen zin heb op Santa Coloma terugval..
pi_105579004
Leuk tegen ajax, pakt Wijnaldum na 2 minuten al rood :N :{ Ja daar gaat de reeks van 13 wedstrijden winnen :(
pi_105588988
Heb er een Nederlander bij, Michel Vorm komt op zijn 30e terug naar Utrecht, transfervrij. :)
pi_105589948
Ze blijven aan mijn spelers trekken. Met ook echt belachelijke aanbiedingen. Is er iets dat ik daar tegen kan doen zonder dat mijn spelers gaan janken om een verbeterd contract?
pi_105590331
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ze blijven aan mijn spelers trekken. Met ook echt belachelijke aanbiedingen. Is er iets dat ik daar tegen kan doen zonder dat mijn spelers gaan janken om een verbeterd contract?
De vraagprijs verhogen?
pi_105597065
Irritant... nieuwe keeper gehaald als backup, wat ook in z'm contract staat, begint ie toch na 10 wedstrijden te zeiken, dat hij meer wilt spelen. Zucht...
pi_105597503
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef Sejt het volgende:
Irritant... nieuwe keeper gehaald als backup, wat ook in z'm contract staat, begint ie toch na 10 wedstrijden te zeiken, dat hij meer wilt spelen. Zucht...
Heb ik ook altijd last van. Ik heb ook elk jaar een nieuwe reservekeeper :P Ik haal standaard een Bosman-doelman binnen en m'n oude reserve verpats ik dan voor een leuk bedragje. Werkt prima!
  woensdag 14 december 2011 @ 22:48:29 #29
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105597926
Ik ben zo blij met dit gastje. 8 Seizoenen geleden gekocht voor 5 miljoen.

Jammer dat mijn contract dit seizoen afloopt :P
I picture your face.. In the back of my eyes
  woensdag 14 december 2011 @ 22:55:53 #30
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105598339
Vind het trouwens ook knap dat een speler al meerdere malen zijn allereerste doelpunt in zijn carrière heeft gemaakt :')
pi_105602385
Game begonnen volgens het Geef de jeugd een kans principe bij Hendon. Begin van de voorbereiding gebruikt om geld te verdienen, 2e helft om vertrouwen te kweken.
pi_105610506
mooi! We gaan door in de CL, 2de plaats in een poule met Juventus, Lyon en Dinamo Boekarest.

Laatste wedstrijd staan Juventus en Lyon op 10 punten en moeten tegen elkaar, blijft 0-0. ik stond op 9 punten en win met 7-0 uit van Dinamo :D

Juventus 11 punten, ik 11 punten en Lyon 11 punten :P. Was eigenlijk sowieso wel doorgegaan, want Dinamo had nog geen 1 punt gepakt :P

tegen Lyon gelijk en gewonnen, tegen juventus verloren en gelijk en 2x gewonnen van Dinamo.

Zul je zien dat ik nu tegen Barca moet :')
  donderdag 15 december 2011 @ 15:12:42 #33
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105617246
Ik heb nu ook FM 2012, wou het een keer uitproberen, maar nog nooit eerder gespeeld, net wat tutorials gedaan, interface is wel een beetje verwarrend.

Maar welke club is het beste om te beginnen? Zal ik gelijk Ajax nemen, of is het makkelijker een eerste divisie club te nemen en dan langzaam op te werken naar de Eredivisie? Of een andere league nemen?
pi_105617822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:12 schreef Quisho het volgende:
Ik heb nu ook FM 2012, wou het een keer uitproberen, maar nog nooit eerder gespeeld, net wat tutorials gedaan, interface is wel een beetje verwarrend.

Maar welke club is het beste om te beginnen? Zal ik gelijk Ajax nemen, of is het makkelijker een eerste divisie club te nemen en dan langzaam op te werken naar de Eredivisie? Of een andere league nemen?
Kies gewoon wat jou leuk lijkt!
pi_105623604
Kies City/Real/Barca oid. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 18:18:08 ]
pi_105625509
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:12 schreef Quisho het volgende:

Game leren met een topclub, en als je dat goed afgaat begin je lager :)
  donderdag 15 december 2011 @ 19:49:28 #37
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105627739
Aha okee ik begin dan wel met Ajax :)

inb4 dat is geen topclub
  donderdag 15 december 2011 @ 20:25:03 #38
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105629655
Ajax is juist leuk, Eredivisie gemakkelijk, Europa lastig.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_105634021
Het is niet mogelijk een clubeigenaar eruit te pleuren he? Wil ten Have in dit spel eruit, de debiel, een beetje één van mijn beste spelers laten gaan voor bijna niets omdat 'het bod te goed was om te weigeren' :(
pi_105634590

:D
Als dit geen toppertje gaat worden...
  donderdag 15 december 2011 @ 22:08:13 #41
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105634909
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit geen toppertje gaat worden...
En dat voor zo'n salaris! :%
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_105634994
pfff, crash dump 88.ste minuut in de super cup :(
ik had 15 dagen geleden gesaved, dus helemaal opnieuw :( :( :(
pi_105635290
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:08 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

En dat voor zo'n salaris! :%
Ja de eerste keer toen ik hem gevonden had, een zomer eerder wilde hij ruim 20k per jaar. Nu in de winter wilde hij ook voor dit salaris naar De Kuip komen. :D Ben er alleen nog niet over uit hoe ik hem ga laten spelen, sowieso train ik hem ook even om tot AMC.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 22:15:56 ]
pi_105635426
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja de eerste keer toen ik hem gevonden had, een zomer eerder wilde hij ruim 20k per jaar. Nu in de winter wilde hij ook voor dit salaris naar De Kuip komen. :D Ben er alleen nog niet over uit hoe ik hem ga laten spelen, sowieso train ik hem ook even om tot AMC.
Kan ie dat wel aan? aangezien het nergens erbij staat?
pi_105635567
Weet nog niet, dan zou ik hem nog wat moeten trainen op dribbelen. Dan kan hij daar prima spelen denk ik.
pi_105635787
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef Typisch het volgende:
Weet nog niet, dan zou ik hem nog wat moeten trainen op dribbelen. Dan kan hij daar prima spelen denk ik.
Nja maar dat gaat toch niet als ie daar geen licht groen bolletje heeft staan>?
pi_105637367
Nee? Dat wist ik niet eens. :@ Hij had eerst niets, nu (al) oranje. :]

Zo voor de wedstrijd tegen NAC, de coach daar is Mario Been. _O_

Andere trainers in de Eredivisie op dit moment:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105637544
Dusseldorp is in het echt ook de coach van Fortuna :P En Vonk ook van Sparta, dus die zijn nog goed bezig.
pi_105637609
Ah, wist ik niet eens. :+ Terecht toch als je de club in de Eredivisie weet te krijgen en te houden?
pi_105637652
Natuurlijk, zeker als die club Fortuna heet :D Die Dusseldorp is trouwens wel een baas :P

pi_105637673
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Typisch het volgende:
Nee? Dat wist ik niet eens. :@ Hij had eerst niets, nu (al) oranje. :]

Zo voor de wedstrijd tegen NAC, de coach daar is Mario Been. _O_

Andere trainers in de Eredivisie op dit moment:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ritten zit bij Az hier, Verbeek bij NEC en van der brom zit bij VVV
  donderdag 15 december 2011 @ 23:08:53 #52
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105638061
Eh, Ik heb een geblesseerde speler, maar al 3 wissels gehad? Dus wordt ik naar het tactieken scherm geleidt, en nu? Ik kan hem niet wisselen, en doorspelen kan ook niet, en als ik op wijzigen bevestigen druk krijg ik dit
pi_105638170
Heb je niet de derde wissel al geplaatst maar dat ie nog niet doorgevoerd is?
  donderdag 15 december 2011 @ 23:13:30 #54
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105638301
Lol weet niet wat ik gedaan heb maar uiteindelijk kon ik weer spelen :s

Wel veel geblesseerd, in 3 matches Siem en nu ook Janssen geblesseerd :(
pi_105642321
Jaar ervoor sta je met een been in de finale maar haalt het net niet. Met moeite 2de geworden nu, loot ik fucking barcelona :')

Al die klote moeite voor niks dus, ik had beter voor plek 3 moeten gaan :')

Trouwens, sinds fm 09/10 wint fiorentina best vaak de cl, bij jullie ook? :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 00:42:35 ]
pi_105643864
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef Quisho het volgende:
Eh, Ik heb een geblesseerde speler, maar al 3 wissels gehad? Dus wordt ik naar het tactieken scherm geleidt, en nu? Ik kan hem niet wisselen, en doorspelen kan ook niet, en als ik op wijzigen bevestigen druk krijg ik dit
[ afbeelding ]
12 wissels?! Je speelt dus vriendschappelijk ? Dan weet je het antwoord wel ;) :P
pi_105647060
Begin aardig mee te draaien met MVV in de top van de jupiler league in mn 2e (mn eerste hele, na unemployed begonnen te zijn) seizoen. Mn tactiek van rustig groeien als club lijkt ook te werken (beter dan poets bam promoveren imo), maak netjes winst. Gelukkig zijn er een paar eredivisiewaardige spelers die volgend seizoen naar mij willen met hun aflopende contract. Als ik dit seizoen nog niet promoveer zou het volgend seizoen moeten komen :) haha.
pi_105647489
Seizoen 4 met Utrecht, zomertransferperiode zit er weer op en de competities zijn weer begonnen.

In de Eredivisie niet super geweldig begonnen, verlies bij Feyenoord, gelijk tegen Zwolle, en daarna gelukkig wel twee keer winst. (tegen Ajax en De Graafschap)

Alexander Gerndt gaat gewoon verder waar ie was gebleven, 5 goals in 4 wedstrijden.

De Champions League loting is ook net geweest, zit dit jaar ingedeeld bij Bayern Munchen, CSKA Moskou en Lech Poznan, meer kans om de volgende ronde te halen dan vorig jaar dus!

De nieuwe basisopstelling dit seizoen :

GK : Michel Vorm
DL : Lorenzo Burnet
DC : Jan Wuytens
DC : Vito Wormgoor
DR : Daan Bovenberg (net voor ’t eerst opgeroepen voor het Ned. Elftal)
MC : Johan Martensson
MC : Diego Erbes (regen)
AML : Tommy Oar
AMC : Luigi Giorgi
AMR : Anthony Pilkington
SC : Alexander Gerndt
pi_105650287
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
DR : Daan Bovenberg (net voor ’t eerst opgeroepen voor het Ned. Elftal)
:')
pi_105650314
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:28 schreef TvhN het volgende:

[..]

In FM kan ie zowaar verdedigen. :P
pi_105650474
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In FM kan ie zowaar verdedigen. :P
Heb je een screenshot van Burnet? Ben weleens benieuwd hoe hij zich heeft ontwikkeld.
pi_105650807
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef TvhN het volgende:

[..]

Heb je een screenshot van Burnet? Ben weleens benieuwd hoe hij zich heeft ontwikkeld.
Ja zal m vanavond posten, zit nu nog op mijn werk. ;)
pi_105651457
De Vrij heeft hier zojuist (einde seizoen 13/14) zijn eerste cap te pakken, Cabral komt er bij als Robben geblesseerd is. Vlaar staat in de basis en de door het bestuur verkochte Indi heeft al 5 caps op zijn naam. :o
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:16:50 #64
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105656287
De intelligentie van de interviewers is ook echt top soms. Van een speler die voor de komende wedstrijd geschorst is, vragen ze of hij wel fit genoeg is om de komende wedstrijd te spelen... :')
pi_105658273
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:16 schreef Wolve000 het volgende:
De intelligentie van de interviewers is ook echt top soms. Van een speler die voor de komende wedstrijd geschorst is, vragen ze of hij wel fit genoeg is om de komende wedstrijd te spelen... :')
Voor FM13 mogen ze wat mij betreft als eerste die interviews aanpassen, je word er snel moe van om iedere week ong. hetzelfde verhaaltje te houden.

Als je bv. ''extreem negatief-negatief-neutraal-positief-extreem positief'' als leidraad aanhoudt, moet je daar toch duizenden verschillende vragen bij kunnen bedenken ipv steeds dezelfden ?

Laat SI desnoods een prijsvraag houden zodat wij spelers zelf vragen kunnen inzenden die dan bij de verschillende persconferenties naar voren gaan komen.
pi_105658824
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Voor FM13 mogen ze wat mij betreft als eerste die interviews aanpassen, je word er snel moe van om iedere week ong. hetzelfde verhaaltje te houden.

Als je bv. ''extreem negatief-negatief-neutraal-positief-extreem positief'' als leidraad aanhoudt, moet je daar toch duizenden verschillende vragen bij kunnen bedenken ipv steeds dezelfden ?

Laat SI desnoods een prijsvraag houden zodat wij spelers zelf vragen kunnen inzenden die dan bij de verschillende persconferenties naar voren gaan komen.
Idd, ik stoor me d'r ook best wel aan, dus daardoor stuur ik elke keer maar mijn assistent :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:17:50 #67
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105660367
Ik ben redelijk gefrustreerd door m'n wingers. Cabral natuurlijk (in het echt ook), maar ook de andere buitenspelers trekken veel naar binnen en schieten vanuit onmogelijke hoeken, terwijl er recht voor het doel 2 mensen vrij staan om de bal in te tikken!
Ze krijgen 'Winger' instructies, d.w.z. bij de zijlijn blijven en voorzetten vanuit de achterlijn / diep. En toch blijven ze vrolijk de onmogelijke ego uithangen.
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:42:34 #68
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105661261
Edit: heb het al gevonden

Overigens in mijn inbox: Nederland wint met 2-0 van San Marino _O- _O-

En met maar 2-0 verliezen van Barca met Ajax is best wel goed toch :)
pi_105661936
Seizoen 2021/2022
Groep A
Real Madrid
Ajax
Rubin Kazan
APOEL

Wordt een leuke groep, had 3 punten te weinig om Ajax in te halen en 2de geplaatst te worden.
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:21:21 #70
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105662507
Ik ben overstag gegaan en heb voor 1 jaar bijgetekend bij Man City. Ik kan mijn talentjes niet missen ;( :')
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:19:06 #71
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105664472
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:21 schreef Moron het volgende:
Ik ben overstag gegaan en heb voor 1 jaar bijgetekend bij Man City. Ik kan mijn talentjes niet missen ;( :')
Ben je met Man City begonnen of heb je promotie gemaakt?

Maar uh, ik had Cilessen verkocht maar nu is Vermeer geblesseerd ;( Weet iemand nog een leuk keepertje?
pi_105665850
Eerste wedstrijd tegen Real thuis, eerste helft spelen ze ons van het veld weg(0-2) ;( na mijn donderspreek :9 spelen we heel goed in de tweede helft, maken we 1-2, 90+3(laatste minuut) scoren we de gelijkmaker. Een doelpunt van ons werd nog afgekeurd ook, anders had mijn spits een hattrick gemaakt.
Ajax komt trouwens met 1 punt terug van Cyprus 8)7
  vrijdag 16 december 2011 @ 19:18:06 #73
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105666675
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef Quisho het volgende:

[..]

Maar uh, ik had Cilessen verkocht maar nu is Vermeer geblesseerd ;( Weet iemand nog een leuk keepertje?
Ben ermee begonnen en zit nu in 2019/2020. Wilde eigenlijk mijn contract af laten lopen en een uitdaging zoeken, maar toch maar een jaartje meer :P
pi_105670458
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef TvhN het volgende:

[..]

pi_105670890
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:35 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Idd, ik stoor me d'r ook best wel aan, dus daardoor stuur ik elke keer maar mijn assistent :)
Via
Instellingen/teambeleid kan je hett auto instellen :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:59:21 #76
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105670986
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef Quisho het volgende:

[..]

Ter Stegen. _O_ Belachelijk goed.
pi_105671108
Inderdaad! Kostte me 16 miljoen maar dat is ie wel waard. :)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_105672222
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dankje. Net een game met FC Groningen begonnen, moet hem zo te zien niet te makkelijk verkopen.
pi_105679236
Je speelt jezelf kapot, je speelt zelfs nipt beter, maar verliest met grote cijfers :')

zaterdag 17 december 2011 @ 00:23:45 #80
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105680324
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:59 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Geprobeerd maar hij had geen interesse ;( Maar ik was vergeten dat ik Verhoeven nu had.

Dit spel is wel verslavend zeg :P

Gaat wel lekker, 10 wedstrijden op rij ongeslagen, alleen van Barca verloren en CSKA kreeg een onterechte penalty :P
pi_105683007
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:59 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Zieler ftw :P
pi_105685276
Lekker goaltje van mijn middenvelder. Scoorde vorig seizoen in een duel of 18 1x. Nu in zijn 1e duel als invaller scoort hij 2x :P
pi_105686287
Holy shit!! Ik werd in een CL poule ingedeeld met: Arsenal, Bayern en Valencia.
Totaal geen kans met een jong Feyenoord, zou je denken...

Dit is het resultaat:

Laatste wedstrijd op z'n "Duits" gewonnen! :)

pi_105689590
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 07:46 schreef MMUFC het volgende:
Lekker goaltje van mijn middenvelder. Scoorde vorig seizoen in een duel of 18 1x. Nu in zijn 1e duel als invaller scoort hij 2x :P
Deed hij bovenstaande in zijn 1e duel van het seizoen, in zijn 4e wedstrijd van het seizoen deed hij dit:

pi_105690867
Higinio Martinez blijft maar bezig.. en dat met 7 voor afstandsschoten..

pi_105694175
Ik heb altijd veel blessure problemen. Wat kan je hier aan doen eigenlijk?
Cheers!
  zaterdag 17 december 2011 @ 15:47:28 #87
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105694392
Preventief: kijk of je trainingen niet te zwaar staan.. En zet geen spelers in het veld die al helemaal utigeput zijn. Goede fitness-trainers kunnen ook een klein beetje helpen.

Curatief: goede physio's zorgen voor een beter inschatting van de duur en zullen het beter kunnen behandelen, dus zijn ze korter geblesseerd.

Maar er zit altijd een stuk toeval in, waar je weinig invloed op hebt. Dus zorg dat je wel een beetje fatsoenlijke backup-spelers hebt.
pi_105695328
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Wolve000 het volgende:
Preventief: kijk of je trainingen niet te zwaar staan.. En zet geen spelers in het veld die al helemaal utigeput zijn. Goede fitness-trainers kunnen ook een klein beetje helpen.

Curatief: goede physio's zorgen voor een beter inschatting van de duur en zullen het beter kunnen behandelen, dus zijn ze korter geblesseerd.

Maar er zit altijd een stuk toeval in, waar je weinig invloed op hebt. Dus zorg dat je wel een beetje fatsoenlijke backup-spelers hebt.
Ja zit nu in 3de seizoen met Ajax en heb in totaal (met talenten) 10 verdedigers 6 goede 3 talenten 1 middelmatige. En nu zijn er dus weer 6 geblesseerd..... Soms wordt ik er gek van, sta je met 3-0 voor ofzo laatste minuten bam geblesseerd terwijl conditie 80% is ofzo.
Cheers!
pi_105695390
Ronald Koeman gaat van Racing Santander naar Liverpool hier in de zomerstop van 2014.
Dat Ajax blijft bij mij maar met geld smijten. Nu hebben ze die Reuser (dacht ik) uit Duitsland gehaald voor 15 miljoen. :')
pi_105695534
quote:
17s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef Typisch het volgende:
Ronald Koeman gaat van Racing Santander naar Liverpool hier in de zomerstop van 2014.
Dat Ajax blijft bij mij maar met geld smijten. Nu hebben ze die Reuser (dacht ik) uit Duitsland gehaald voor 15 miljoen. :')
Martijn? :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_105695932
Het was Marco Reus. :+
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:32:59 #93
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105703486
Nice!

Ik ga ook wel de ED winnen, maar ik was 19 games ongeslagen, verkoop ik vertongen en eriksen, verlies ik opeens alles nu -O-
pi_105704076
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:32 schreef Quisho het volgende:
Nice!

Ik ga ook wel de ED winnen, maar ik was 19 games ongeslagen, verkoop ik vertongen en eriksen, verlies ik opeens alles nu -O-
2 hele belangrijke spelers van Ajax, kan het team beschadigen qua motivatie, instelling, teleurgesteld, etc. Moet je mee uitkijken.

Ik had Kolo Toure transfervrij (YEAH!) contract aangeboden, toen ik hem verkocht na 1,5 seizoen verloor ik ook ineens belachelijk makkelijke wedstrijden... Beetje vreemd maar kan wel gebeuren.
Cheers!
pi_105704187
Wat een baas is bakenga, hij kwam transfervrij naar almere city. (waren gepromoveerd) scoort 26x. Ik kocht hem voor 2.2mil. Eerste seizoen 30 goals en daarna 20. Hij gaat nu voor 15 mil naar bayern :P

Die 2 jaar ervoor matavz van me haalde voor 10 mil :P

Boyata is ook een aanrader, voor 3 mil gehaald en nu meest gewilde cb. Clubs bieden al 17,5 mil op hem :D
pi_105706006
Gewilde spelers in mijn games tot nu toe: Ayew, Capoue, Wilfried, Gibson, Macheda en Boilessen!

Talenten: Romario(Bra), Rugani(Ita).
Cheers!
pi_105709978
Nadat ik uitgeschakeld ben in de Champions League, loot ik PSV in de 1ste playoffs van EL(wel heel toevallig dat mijn real life team Trabzonspor ook toevallig PSV heeft geloten :D).
Thuis won ik met 5-1, in Eindhoven met 1-2, moet nu in de 2de play-offs tegen Galatasaray die Chelsea uitschakelde >:) Ik onderschat ze niet maar ik zou meer moeite hebben als ik tegen Chelsea moest :P

pffff, thuis 2-2 en uit 1-1 :'( echt erg voor me zelfvertrouwen dit, vooral als ik me moet herinneren dat ik in Istanbul veel beter dan ze speelde :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[ Bericht 19% gewijzigd door Eagle_99 op 18-12-2011 01:16:25 ]
pi_105725223
WTF.. 2016, Tevez zit nog steeds bij Man City.
2011-2012 20 duels
2012-2013 0 duels
2013-2014 0 duels
2014-2015 31 duels

Dus zonder blessures is hij in seizoen 2 en 3 geen enkele keer tussen de lijnen geweest in de competitie..
pi_105725926
WK 2022 :D

pi_105726810
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:14 schreef Eagle_99 het volgende:

[ afbeelding ]
België _O_

Zou geweldig zijn als dit echt gebeurt. :P
Feyenoord-
pi_105727677
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:14 schreef Eagle_99 het volgende:

[ afbeelding ]
Veel geluk voor België :P
pi_105730175
België is zeer sterk in mijn game :D elke grote toernooi doen ze mee voor de titel :D Maar hebben er nog geen :P
EK 2020 werden ze ook 2de 8)7
pi_105730584

Volgende ronde tegen Real Madrid. :D
pi_105731384
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]

Volgende ronde tegen Real Madrid. :D
Haha vet met Utrecht! Wie heb je allemaal kunnen kopen dat je zo sterk bent?
Cheers!
pi_105733379
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef Berik1985 het volgende:

[..]

Haha vet met Utrecht! Wie heb je allemaal kunnen kopen dat je zo sterk bent?
Hier mijn huidige basis : [Football Manager] #90: Op zoek naar Europees succes
pi_105734190
  zondag 18 december 2011 @ 18:41:37 #107
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105734852
Hoe groot was de oude?
  zondag 18 december 2011 @ 18:57:19 #108
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105735527
Misschien ben ik laat, maar heb voor het eerst vrouwelijke physio's :)
pi_105737077
Mijn beste spits(waar Champions League winnaar AS Rma 28 milj. voor bood) heeft zijn been gebroken :( 7 maanden weg :'( :'( :'( :'( :'(

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Sejt het volgende:
Misschien ben ik laat, maar heb voor het eerst vrouwelijke physio's :)
Heb een vrouwelijke fitnesscoach :D
  zondag 18 december 2011 @ 19:42:00 #110
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105737322
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:36 schreef Eagle_99 het volgende:

Heb een vrouwelijke fitnesscoach :D
Goede motivatie voor de mannen? :P
pi_105737651
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:42 schreef Sejt het volgende:

[..]

Goede motivatie voor de mannen? :P
Zou best kunnen zo'n Russische vrouw(ze is 37 nu :D) :P Maar dit is haar laatste seizoen, ga haar contract niet verlengen

Champions League PSG, Schalke 04 en Fc Kobenhavn geloot, moet wel kunnen.
  zondag 18 december 2011 @ 21:30:42 #112
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105743626
Wow door naar de kwartfinales van de Champions League met Ajax, op het nippertje met 1 goal gewonnen en de volgende ronde 0-0 dus op aggerates, was heel spanned :P Maar in de kwartfinale tegen Real of Arsenal, dus dat wordt exit.

Maar, als je voor een nieuwe baan solliciteert, wordt je dan ontslagen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Quisho op 18-12-2011 21:40:16 ]
pi_105744553
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Quisho het volgende:
Wow door naar de kwartfinales van de Champions League met Ajax, op het nippertje met 1 goal gewonnen en de volgende ronde 0-0 dus op aggerates, was heel spanned :P Maar in de kwartfinale tegen Real of Arsenal, dus dat wordt exit.

Maar, als je voor een nieuwe baan solliciteert, wordt je dan ontslagen?
De kans bestaat.. maar het is niet altijd het geval..
  zondag 18 december 2011 @ 22:42:47 #114
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105748708
Ah okee. Kopieer mn save wel even en dan ff kijken wat er gebeurd :P

Kwartfinale CL tegen Manchester city, 2-1 achter krijg ik een penalty :D :D 2-2, volgende leg alleen maar containen en winnen op aggregates en door naar de halve finale *O*
pi_105749348
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef Quisho het volgende:
Ah okee. Kopieer mn save wel even en dan ff kijken wat er gebeurd :P

Kwartfinale CL tegen Manchester city, 2-1 achter krijg ik een penalty :D :D 2-2, volgende leg alleen maar containen en winnen op aggregates en door naar de halve finale *O*
[ afbeelding ]
Welke skin is dat dan :D?
pi_105750262
Blijft een mooi spel dit. Staat nu ook al weer de hele dag aan tussen voetbal kijken en huishoudelijke klusjes in.

Ik speel momenteel met Eastwood. In mijn 1e seizoen kampioen geworden van de BSN en nu in de BSP. 3/4 van het seizoen en ik denk dat ik degradatie wel af kan wenden. Hopen dat ik met wat gerichte aankopen komend seizoen kan strijden voor playoffs. Op naar de Premier League :D
Al gaat dat nog wel ff duren.

En stiekem mis ik op de luie zondagen nog steeds FML
pi_105751017
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Welke skin is dat dan :D?
fahrenheit dacht ik
pi_105751145
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 23:25 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

fahrenheit dacht ik
je hebt gelijk! thx! gaan we voorlopig eens ff gebruiken :D
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=44381

Al is deze ook wel tof :

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=44262
  zondag 18 december 2011 @ 23:42:20 #119
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105751802
Yep, fahrenheit is heel mooi *O*

En dit is ook een aanrader, echte namen van competities:
http://sortitoutsi.net/fo(...)v2-for-fm12-now-out/
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft een mooi spel dit. Staat nu ook al weer de hele dag aan tussen voetbal kijken en huishoudelijke klusjes in.

Ik speel momenteel met Eastwood. In mijn 1e seizoen kampioen geworden van de BSN en nu in de BSP. 3/4 van het seizoen en ik denk dat ik degradatie wel af kan wenden. Hopen dat ik met wat gerichte aankopen komend seizoen kan strijden voor playoffs. Op naar de Premier League :D
Al gaat dat nog wel ff duren.

En stiekem mis ik op de luie zondagen nog steeds FML
Hehe good luck, ik speel het ook pas een paar dagen en heel verslavend inderdaad. Volgende save ga ik ook een club uit een lagere divisie nemen en dan opwerken.
pi_105752470
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef Quisho het volgende:
Yep, fahrenheit is heel mooi *O*

En dit is ook een aanrader, echte namen van competities:
http://sortitoutsi.net/fo(...)v2-for-fm12-now-out/

[..]

Hehe good luck, ik speel het ook pas een paar dagen en heel verslavend inderdaad. Volgende save ga ik ook een club uit een lagere divisie nemen en dan opwerken.
Ja die heb ik al een keer gepost op ManU en hier ;)
  maandag 19 december 2011 @ 00:34:14 #121
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105754048
Ah okee

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef Quisho het volgende:
Gelukt! Wooh! Doorgegaan op aggegrates lol, hele match contained :P Was veels te spannend ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door Quisho op 19-12-2011 00:40:32 (typos) ]
pi_105760986
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef Wolve000 het volgende:
Hoe groot was de oude?
24.416 geloof ik.
  maandag 19 december 2011 @ 09:12:41 #123
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105761362
Verslavend spel inderdaad.

Ik startte gisteren een nieuwe game op, met (hou je vast) AFC Telford in Engeland. LLM dus, waar ik de jeugd een kans wilde gaan geven. Maar na 5 minuten kreeg ik al heimwee naar m'n Feyenoord game, waar ik door de (spel)jaren heen een 'band' heb opgebouwd met de spelers - ook al zijn er maar weinig van de originele Feyenoord spelers uit '11/'12 over.

Ik merk, dat ik toch een bepaalde basiskennis over de spelers moet hebben, wil ik een game kunnen vasthouden. LLM is dus waarschijnlijk niks voor mij, al zou ik het graag een keer willen doen. Maar een afgezakte topclub is, denk ik, een betere keuze.
pi_105761723
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 09:12 schreef Sejt het volgende:

Ik startte gisteren een nieuwe game op, met (hou je vast) AFC Telford in Engeland. LLM dus, waar ik de jeugd een kans wilde gaan geven. Maar na 5 minuten kreeg ik al heimwee naar m'n Feyenoord game, waar ik door de (spel)jaren heen een 'band' heb opgebouwd met de spelers - ook al zijn er maar weinig van de originele Feyenoord spelers uit '11/'12 over.

Ik merk, dat ik toch een bepaalde basiskennis over de spelers moet hebben, wil ik een game kunnen vasthouden. LLM is dus waarschijnlijk niks voor mij, al zou ik het graag een keer willen doen. Maar een afgezakte topclub is, denk ik, een betere keuze.
Ik ken het.. ik ben nu ook met Santa Coloma bezig in Andorra. In de tussentijd met PSV begonnen, en met Hendon(geef de jeugd een kans) begonnen en toch iedere keer weer terug naar Santa Coloma :)
pi_105761727
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 09:12 schreef Sejt het volgende:

Bij LLM games krijg ik juist snel een band met de spelers omdat ik ze vantevoren nog niet kende, maar ze in de game helden blijken zijn.

Van die obscure types met 6 finishing die er dan toch 25 voor je inschieten ergens in de donkerste krochten van het (semi-)profvoetbal.
pi_105761881
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bij LLM games krijg ik juist snel een band met de spelers omdat ik ze vantevoren nog niet kende, maar ze in de game helden blijken zijn.

Van die obscure types met 6 finishing die er dan toch 25 voor je inschieten ergens in de donkerste krochten van het (semi-)profvoetbal.
Idd.. zo heb ik een middenvelder die bij technische eigenschappen niets boven de 9 heeft.. Speelde vorig seizoen nog maar kwam dit seizoen op de bank.. mocht hij 5 duels spelen ivm een blessure.. hij scoort 4x(vorig seizoen 1x in 20 duels :') ) waarvan 1 van rand strafschop gebied en 2 van buiten het strafschopgebied.. en dat met long shots op 7 :P
pi_105761977
Haha prachtig is dat inderdaad.

Keurige 15e plaats behaald, maar komend seizoen moet ik ff wat verder komen in de beker, want ieder seizoen draai ik verlies (nu ook maar een budget van anderhalve ton aan lonen, terwijl sommige ploegen over het miljoen uitgaven afgelopen jaar). Dus de selectie wordt ietsjes ingekrimpt en dan hopen op betere financiële tijden. Gaat een aantal zware jaren worden, maar als de cijfers zwart worden kan je daarna wel echt gaan bouwen :)
  maandag 19 december 2011 @ 10:10:35 #128
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105762679
Oh, een band zal je zeker krijgen, ook met LLM spelers.
Ik heb echter moeite met het feit, dat je de spelers totaal niet kent in het begin - een zure appel - waardoor je ze moet leren kennen, voor je die band krijgt. En dat kan meer dan een jaar ingame tijd duren.

Met een 'bekend' team ken je de spelers vooraf al iets en heb je een beter idee, hoe bepaalde spelers zijn en waar ze het beste spelen.

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 09:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Haha prachtig is dat inderdaad.

Keurige 15e plaats behaald, maar komend seizoen moet ik ff wat verder komen in de beker, want ieder seizoen draai ik verlies (nu ook maar een budget van anderhalve ton aan lonen, terwijl sommige ploegen over het miljoen uitgaven afgelopen jaar). Dus de selectie wordt ietsjes ingekrimpt en dan hopen op betere financiële tijden. Gaat een aantal zware jaren worden, maar als de cijfers zwart worden kan je daarna wel echt gaan bouwen :)
Door de goede prestaties met mijn Feyenoord en het feit dat het hoogste salaris 20k/w is, heb ik nu enorm salarisbudget over. Ik mag ongeveer 450k/w besteden, maar ik zit nu op 290k/w. En dat met een selectie, die in de CL ploegen als Bayern, Valencia, Arsenal en PSG verslaat. Een selectie, die gemiddeld 23-24 jaar is en met een aantal grote talenten in aantocht.

De stat 'Natural Fitness' wil ik altijd vrij hoog hebben bij m'n spelers. Des te hoger die stat, des te sneller ze weer fit zijn - na een blessure of na een zware wedstrijd. Daardoor hoef je geen enorm brede selectie te hebben.
Soms zie ik mensen met een selectie die minstens 3 tot 4 elftallen zou kunnen vormen. Die van mij is netaan 2 elftallen breed. Met jeugdspelers als backup natuurlijk, als het echt even tegenzit qua blessures.
pi_105763155
Heb in de winterstop 2 spelers vervangen bij Utrecht.

Centrale middenvelder Johan Martensson kon naar verschillende clubs, en die heb ik toen ook maar laten gaan aangezien ik Danny Holla van Groningen op 't oog had, die als Nederlander toch een streepje voor heeft.

Martensson ging voor 5 miljoen naar Tottenham Hotspur, Holla heb ik voor 7.25 miljoen van Groningen overgenomen.

Verder zag ik bij Groningen een 4,5 ster verdediger uit Servië spelen, Nemanja Nogietsevic (achternaam is me even ontschoten), die heb ik toen ook maar gehaald omdat het kon. :P

Slachtoffer werd Vito Wormgoor, met 3,5 ster toch net ff iets minder. Die is uiteindelijk voor iets minder dan 2 miljoen naar FC Nurnberg vertrokken.

Team uiteindelijk toch weer iets beter dus nu. :)
  maandag 19 december 2011 @ 10:31:04 #130
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105763197
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:

Nemanja Nogietsevic (achternaam is me even ontschoten)
_O-

Cabral (24 jaar in mijn spel) wil weg. Ook al speelt hij niet echt slecht (haalt goede ratings, maar is in mijn ogen nog teveel met zichzelf bezig, ook in het spel), vind ik het niet erg. Ik ga proberen rond de 9-10mln voor hem te vangen. Z'n marktwaarde is 4mln op het moment.
Voor komende zomer heb ik transfervrij al Amrabat (die heeft Nederlandse nationaliteit) aan kunnen trekken als vervanger.

[ Bericht 13% gewijzigd door Sejt op 19-12-2011 10:54:59 ]
pi_105781630
Weet iemand een club in een redelijk grote Comp (minimaal nederlands niveau geen frankrijk.) waar veel talenten bij zitten zo dat ik kan groeien van middenmoot naar europese top
  maandag 19 december 2011 @ 19:14:14 #132
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105782924
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:49 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand een club in een redelijk grote Comp (minimaal nederlands niveau geen frankrijk.) waar veel talenten bij zitten zo dat ik kan groeien van middenmoot naar europese top
Red Bull Salsburg(oostenrijkse bundesliga) heeft wel een aantal redelijke spelers volgens mij.
pi_105787724
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:10 schreef Sejt het volgende:

[..]

Door de goede prestaties met mijn Feyenoord en het feit dat het hoogste salaris 20k/w is, heb ik nu enorm salarisbudget over. Ik mag ongeveer 450k/w besteden, maar ik zit nu op 290k/w. En dat met een selectie, die in de CL ploegen als Bayern, Valencia, Arsenal en PSG verslaat. Een selectie, die gemiddeld 23-24 jaar is en met een aantal grote talenten in aantocht.

De stat 'Natural Fitness' wil ik altijd vrij hoog hebben bij m'n spelers. Des te hoger die stat, des te sneller ze weer fit zijn - na een blessure of na een zware wedstrijd. Daardoor hoef je geen enorm brede selectie te hebben.
Soms zie ik mensen met een selectie die minstens 3 tot 4 elftallen zou kunnen vormen. Die van mij is netaan 2 elftallen breed. Met jeugdspelers als backup natuurlijk, als het echt even tegenzit qua blessures.
Met grote clubs kan je inderdaad met gemak miljoenen onder je salarisbudget blijven en nog steeds een knetterteam hebben, zeker naar mate het spel vordert.
Maar met mijn semi-professionele teampje moet ik toch echt al het budget (of in ieder geval een groot deel) gebruiken wil ik behouden in de BSP

Wel nu op 2 spelers een bod gehad. Zijn belangrijke spelers met flinke groeipotentie, maar toch verkopen natuurlijk die handel. Op de Free Agent List zoeken naar vervangers :)
  maandag 19 december 2011 @ 20:40:27 #134
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105788076
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Met grote clubs kan je inderdaad met gemak miljoenen onder je salarisbudget blijven en nog steeds een knetterteam hebben, zeker naar mate het spel vordert.
Maar met mijn semi-professionele teampje moet ik toch echt al het budget (of in ieder geval een groot deel) gebruiken wil ik behouden in de BSP

Wel nu op 2 spelers een bod gehad. Zijn belangrijke spelers met flinke groeipotentie, maar toch verkopen natuurlijk die handel. Op de Free Agent List zoeken naar vervangers :)
Daar is het wat lastiger inderdaad :)
Er is wel heel wat moois te halen transfervrij e.d., dus alles qua budget gebruiken voor salarissen!
pi_105788191
Ja, je krijgt niet eens transferbudget daar. Of soms een paar tientjes -O-
  maandag 19 december 2011 @ 20:50:29 #136
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105788721
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Lagere divisies is inderdaad een uitdaging. Maar denk niet dat het in hogere divisies vanzelf makkelijk gaat hoor!

Lagere divisie tactiek is echt mikken op de jeugd. Lagere salariseisen en groeipotentieel. Probeer ze voor niet te veel loon zo lang mogelijk vast te leggen. Dan kunnen ze aan de ene kant hopelijk meegroeien met de progressie van de club, maar aan de andere kant, kunnen ze als ze beter worden ook geld op gaan leveren.

Blijf ook altijd op de individuele lonen letten. Heb je een backup speler die evenveel verdient als je topspeler? Weg met die knakker! Bied diegene actief aan, desnoods voor niks. Reken maar eens uit wat de speler zou kosten als die de rest van z'n contract op de bank bleef zitten.

En het kopen van spelers is echt een no-go in de lagere divisies. Zonde van het geld. Er is dusdanig veel aanbod in de vrije-transfer markt, dat je zo'n zelfde speler of beter ook gratis kan vinden.

Een tactiek die je ten allen tijden moet aanhouden bij salarisonderhandelingen is lager bieden. Niet ineens de helft, want dan lopen ze weg, maar ik krijg er meestal zo 20% af met wat geluk. De een staat er wel meer voor open dan anderen natuurlijk. Maar ook koppige mensen zijn nog zo met 10% te verlagen.

In de hogere divisies moet je ook op blijven letten op je loonlasten. Ook al krijg je van je club een flink transfer- en loonbudget, betekent dat niet dat dat ook perse op moet. Als je wilt groeien, moet je altijd een beetje spelingsruimte houden. Het zou zonde zijn om halverwege het seizoen een fantastisch talent te moeten laten gaan, omdat je budget al op is.

De leukste uitdaging die ik zie is het proberen te groeien, maar wel met een verantwoorde financiele achtergrond. Als de board het nodig vind om elk jaar weer smakken geld de club in te pompen, heb ik toch het idee dat ik iets niet goed doe.
pi_105789862
Truc bij salarisonderhandeling is 3-jarige contracten (=max part-time). Dan kan je ze voor ongeveer een derde van het orgineel gevraagde salaris laten tekenen. En als je ze weg doet heb je niet snel last dat hij te veel salaris verdient en wil blijven.

Eenmaal in de hogere divisies kan je echt door gaan groeien, maar de ultieme uitdaging is natuurlijk de Premier League winnen. Dat gaat nog wel even duren vrees ik.
  dinsdag 20 december 2011 @ 01:15:28 #138
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_105803599

Word een hoop oude kranten ophalen voor ze.. bijna 20.000 plaatsen ook echt. :')
pi_105808140
Man city moet je gewoon nemen.
Lekker veel geld :D
1 seizoen kampioen worden en iedereen wil naar je toe komen :P
Win reeks van 23 :@
pi_105821385
en een persoonlijk record, 112 doelpunten gemaakt in een seizoen in de eredivisie w/
pi_105822705
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
en een persoonlijk record, 112 doelpunten gemaakt in een seizoen in de eredivisie w/
163 in de engelse competitie met city
pi_105823043
quote:
16s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:52 schreef dennis3d het volgende:

[..]

163 in de engelse competitie met city
Dennis3d _O_
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:14:41 #143
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105823658
Cabral verkocht voor 7,5mln aan Wolves.
Ook Manchester United bood 7,5mln ( :') ), maar hij koos, misschien ook wel terecht, voor Wolves.

Z'n vervanger heb ik al transfervrij binnen gehaald.
Pure winst :)
pi_105823875
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:59 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dennis3d _O_
Me _O-
pi_105824888
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:49 schreef zerokil het volgende:
Athelitic Bilbao of zo, of Real Zaragoza zo uit mn hoofd
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:57:16 #146
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105833413
Goddamn!!! In de kwartfinale van de CL verlies ik uit bij Liverpool; kansloos met 0-3.

Dus in de thuiswedstrijd ga ik alles of niets spelen met controlerend voetbal en hard erin. Villafana (regen) scoort tweemaal in de 1e helft, Drage zorgt voor een gelijke stand in de 73e minuut en geeft uiteindelijk een strakke assist op Toornstra, die door een 4e goal in de 78e minuut Liverpool uit de CL knikkert!!!

Wat een prestatie.
Pikant detail: Liverpool heeft het vorige jaar de CL gewonnen.

Screens ter verduidelijking. Uit:

En thuis:

dinsdag 20 december 2011 @ 20:35:55 #147
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105835545
Jammer :o

En ik verlies altijd van FC groningen, wel van Man City en Bayern winnen in de CL maar al 3 keer verloren van grunn :'(
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:39:05 #148
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105835709
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Quisho het volgende:
Jammer :o

En ik verlies altijd van FC groningen, wel van Man City en Bayern winnen in de CL maar al 3 keer verloren van grunn :'(
Ik ben door hoor ;)

Nu in de halve finale tegen R. Madrid!
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:39:05 #149
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105835710
He he, het valt een keer de goede kant op. Nadat beide teams 12 pentalties hadden genomen, door naar de volgende ronde! :D
pi_105836114
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:57 schreef Sejt het volgende:
Goddamn!!! In de kwartfinale van de CL verlies ik uit bij Liverpool; kansloos met 0-3.

Dus in de thuiswedstrijd ga ik alles of niets spelen met controlerend voetbal en hard erin. Villafana (regen) scoort tweemaal in de 1e helft, Drage zorgt voor een gelijke stand in de 73e minuut en geeft uiteindelijk een strakke assist op Toornstra, die door een 4e goal in de 78e minuut Liverpool uit de CL knikkert!!!

Wat een prestatie.
Pikant detail: Liverpool heeft het vorige jaar de CL gewonnen.

Screens ter verduidelijking. Uit:

[ afbeelding ]

En thuis:

[ afbeelding ]
Waar heb je Villafana gekocht? Eens kijken of hij ook in mijn team past. :P
Feyenoord-
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:51:24 #151
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105836359
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:39 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik ben door hoor ;)

Nu in de halve finale tegen R. Madrid!
O ja keek niet goed ^O^
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:56:22 #152
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105836641
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Waar heb je Villafana gekocht? Eens kijken of hij ook in mijn team past. :P
Hij is een regen helaas. Maar als je Mexico scout, kom je vast leuke spelers tegen ;)

Daarentegen kan ik Marco Pérez aanbevelen voor elke eredivisie club, en dan met de Poacher role. Schiet er tot nu toe elk seizoen tussen de 25 en 35 in!

Zie ook het huidige seizoen onderin ;)
pi_105836718
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef Sejt het volgende:

[..]

Hij is een regen helaas. Maar als je Mexico scout, kom je vast leuke spelers tegen ;)
Goed idee, bedankt. :)
Feyenoord-
pi_105837286
Ik zag daarnet een 14-jarige keeper, lengte: 206 cm en gewicht: 98kg. :')
Feyenoord-
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:31:40 #155
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105838659
1-0 gewonnen, thuis tegen R. Madrid *O* Pérez lag heel onzelfzuchtig af op Villafana.

Maar dat wordt nog moeilijk in Madrid...

[ Bericht 17% gewijzigd door Sejt op 20-12-2011 21:41:59 ]
pi_105840068
Gebruikt er iemand een training schema voor -19? Kan ze wel naar het 2de zetten en daar laten trainen, maar dat schiet niet op
pi_105841068
pff, na 61 wedstrijden zonder nederlaag in de competitie(41 oprij gewonnen) en 37 wedstrijden zonder nederlaag in het algemeen voor het eerst verloren ;( Wel tof dat mijn jongens het zo lang hebben uitgehouden O+
  dinsdag 20 december 2011 @ 22:19:14 #158
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105841254
Deze champions league in pool met Liverpool, Real en Salzburg :( Maar gelukkig wel gewonnen van Salzburg, maar verder dan een 3e plaats zullen we niet komen denk ik.

Wel een leuke goal van El Ham :D
pi_105841808

Al gaat meneer waarschijnlijk wel weg, aangezien ie amper speelt :)
pi_105842284
Wat een bazenspel :D laatste wedstrijd van de champions league(al verzekerd van de 1e plaats) nummer 2 Schalke in Duitsland 0-6 verslagen(lees: vernederd) _O_ Leek wel op onze 0-7 overwinning op Valencia in de Uefa Cup :D 3/4 seizoenen terug.

Nummer 3 PSG won met 8-0 van Kopenhagen, dus Schalke ma naar Uefa.

Wat een mooie einde voor de winterstop :D
pi_105845821
Heb inmiddels mijn tweede seizoen er op zitten met Warta Pozan. Ben eindelijk nummer 11 geworden en heb de halve finale gehaald van de Poolse beker. Doelstelling was dat ik degradatie zou voorkomen, dus best een geslaagd seizoen. Heb mijn linker verdediging versterkt met een Bosniër voor 35.000 euro, verder heb ik niemand gekocht. twee nietsnutten moesten het team helaas verlaten en een aantal oude rotten gingen met pensioen, een daar van heb ik eent aangenomen als trainer. Die gast heeft een score van 20 met werken jongen spelers! :D

Heb inmiddels al zeven wedstrijd gespeeld en sta momenteel nr 5. Niet slecht voor een team die zogenaamd een degradatie kandidaat is. volgens de domme media natuurlijk. Een aantal spelers hebben al aangeven dat ze dit jaar met pensioen gaan, maar dat kan ik wel kunnen opvangen.
pi_105857621
Gister in seizoen 2015-2016 de titel gepakt met Santa Coloma. Het was mijn 5e titel op rij, maar het doel is nog steeds niet gehaald: behalen van een Europese groepsfase.

Met nog 2 duels te gaan bestaat de kans dat ik deze competitie ongeslagen eindig. Mocht dit het geval zijn dan wil ik nog een seizoen alle competitieduels winnen. In de halve finale beker moet ik tegen Jenlai, die spelen een divisie lager.
Hopelijk kan ik dus het nationale seizoen ongeslagen eindigen, mijn enige vier nederlagen tot nu toe zijn de 2 tegen Celtic en de 2 tegen sc Heerenveen..
  woensdag 21 december 2011 @ 11:06:25 #163
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105859202
Zo jammer... na thuis met 1-0 gewonnen te hebben van Real Madrid, moest ik natuurlijk ook in Madrid aantreden tegen de Madrilenen.
Ik had me voorgenomen om counterend te gaan spelen, want met 1 uitdoelpunt zou ik m'n kansen enorm verhogen. In plaats van een aanvallende middenvelder, zette ik een extra 'Anchor Man' voor m'n verdediging.
Dat pakte goed uit. Ik had zelfs de beste kansen in het eerste kwartier, maar toch lukte het Madrid de 1-0 te scoren in een snelle aanval. Toen stond de stand dus gelijk.
In de counter kreeg ik enorme kansen; Pérez alleen voor de keeper, Villafana in de rebound... maar Casillas keerde alles.
Uiteindelijk lukte het huilbaby Ronaldo om de 2-0 te scoren in de 75e minuut, waarna ik nog vol in de aanval ging om dat éne doelpunt te scoren - maar het wilde niet meer baten.

Halve finale CL, toch een enorm goede prestatie voor dit jonge Feyenoord. Volgend jaar meer, want ik ben alweer kampioen in de Eredivisie. Ook de beker heb ik weer gewonnen.

Ondertussen ben ik gericht aankopen aan het doen. Cabral al verkocht voor 7,5mln. Ik zat wat dun in m'n verdedigende middenvelders (Touré en in mindere mate Clasie), dus ik heb een flinke som neergelegd voor Vormer. Goede speler en hij gaat in het eggie naar Feyenoord. Daarnaast is hij natuurlijk HomeGrown.
Paar talenten gehaald, die eerst 2-3 jaar mogen rijpen, al dan niet verhuurd. Zal vanavond wat screens plaatsen van m'n nieuwe spelers.
pi_105867826
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Sejt het volgende:
Zo jammer... na thuis met 1-0 gewonnen te hebben van Real Madrid, moest ik natuurlijk ook in Madrid aantreden tegen de Madrilenen.
Ik had me voorgenomen om counterend te gaan spelen, want met 1 uitdoelpunt zou ik m'n kansen enorm verhogen. In plaats van een aanvallende middenvelder, zette ik een extra 'Anchor Man' voor m'n verdediging.
Dat pakte goed uit. Ik had zelfs de beste kansen in het eerste kwartier, maar toch lukte het Madrid de 1-0 te scoren in een snelle aanval. Toen stond de stand dus gelijk.
In de counter kreeg ik enorme kansen; Pérez alleen voor de keeper, Villafana in de rebound... maar Casillas keerde alles.
Uiteindelijk lukte het huilbaby Ronaldo om de 2-0 te scoren in de 75e minuut, waarna ik nog vol in de aanval ging om dat éne doelpunt te scoren - maar het wilde niet meer baten.

Halve finale CL, toch een enorm goede prestatie voor dit jonge Feyenoord. Volgend jaar meer, want ik ben alweer kampioen in de Eredivisie. Ook de beker heb ik weer gewonnen.

Ondertussen ben ik gericht aankopen aan het doen. Cabral al verkocht voor 7,5mln. Ik zat wat dun in m'n verdedigende middenvelders (Touré en in mindere mate Clasie), dus ik heb een flinke som neergelegd voor Vormer. Goede speler en hij gaat in het eggie naar Feyenoord. Daarnaast is hij natuurlijk HomeGrown.
Paar talenten gehaald, die eerst 2-3 jaar mogen rijpen, al dan niet verhuurd. Zal vanavond wat screens plaatsen van m'n nieuwe spelers.
Was te verwachten dat je verloor :@
pi_105869031
Ik kreeg weer een serie jeugdspelers.. allemaal met een potentie van een halve ster.. Aangezien ik vrij krap in de spelers zit veel aangenomen, maar die zullen alleen bij hoge nood in het eerste spelen..
  woensdag 21 december 2011 @ 15:36:08 #166
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105869293
quote:
16s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:56 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Was te verwachten dat je verloor :@
Klopt, maar ik was er nog héél dichtbij. Als m'n team er 1 in hadden geschoten, was ik door naar de finale. M'n verdediging stond in principe goed. Uit bij R. Madrid maar 2 tegenkrijgen als Feyenoord, vind ik niet slecht :)
pi_105870076
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:36 schreef Sejt het volgende:

[..]

Klopt, maar ik was er nog héél dichtbij. Als m'n team er 1 in hadden geschoten, was ik door naar de finale. M'n verdediging stond in principe goed. Uit bij R. Madrid maar 2 tegenkrijgen als Feyenoord, vind ik niet slecht :)
inderdaad
pi_105871019
Na een 15e plaats in de BSP en een nog lager loonbudget (van 230K per jaar naar 160K :() Nu na 13 speelronden een keurige 3e plaats :D

De beker begint binnenkort dus hopen dat ik daar een beetje ver kom om de balans op te trekken
pi_105871384
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Na een 15e plaats in de BSP en een nog lager loonbudget (van 230K per jaar naar 160K :() Nu na 13 speelronden een keurige 3e plaats :D

De beker begint binnenkort dus hopen dat ik daar een beetje ver kom om de balans op te trekken
Ga in de vakantie-tijden vriendschappelijke beker wedstrijden spelen. Als je om de 3 dagen een toernooi hebt, kun je in de voorbereiding 1,5 - 2 miljoen verdienen. Voornamelijk door TV-gelden.

Zelf speel ik met Blyth ook nog in de laagste league, maar heb ik sinds afgelopen zomer een budget van 1,9 miljoen.
pi_105871699
Hmm dat is misschien wel een aardig plan. Op het moment organiseert mijn assistent nog alle oefenwedstrijden, maar dat ga ik dan wel ff zelf fixxen
pi_105871814
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 16:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmm dat is misschien wel een aardig plan. Op het moment organiseert mijn assistent nog alle oefenwedstrijden, maar dat ga ik dan wel ff zelf fixxen
Zou ik wel doen. Dat is voor mij altijd DE manier om uit de lagere divisies omhoog te klimmen.
  woensdag 21 december 2011 @ 18:24:58 #172
32402 s0k
..............................
pi_105875827
Irritante steamupdates die door je strot geduwd worden :r Koop een spel legaal, krijg je dit :')
..................................................................................................................................................
pi_105878929
Ik ben begonnen bij Borussia Gladbach, heb een paar kakspelers de deur uitgedaan. Misschien nog wat spelers erbij kopen, zoek vooral nog een AMC. Heb de eerste oefenwedstrijden er al opzitten, Bobbadila _O_
  woensdag 21 december 2011 @ 20:10:32 #174
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105880541
Screenshot-post!!

Het team dat weer kampioen werd:

Goals, stats, ratings:

M'n tactiek voor komend seizoen:

Cabral eruit, Villafana meer in de spits en deze erin (transfervrij):

En nog een buitenspeler (transfervrij)

Het talent uit Litouwen, die komend seizoen het 1e in mag:
pi_105880568
Manchester City geloot in de 2de ronde, eerste wedstrijd in Engeland. Ik heb hoop ;(
pi_105881070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef Sejt het volgende:
Screenshot-post!!

Het team dat weer kampioen werd:
[ afbeelding ]

Goals, stats, ratings:
[ afbeelding ]

M'n tactiek voor komend seizoen:
[ afbeelding ]

Cabral eruit, Villafana meer in de spits en deze erin (transfervrij):
[ afbeelding ]

En nog een buitenspeler (transfervrij)
[ afbeelding ]

Het talent uit Litouwen, die komend seizoen het 1e in mag:
[ afbeelding ]
Dat doe je goed met een nederlands team :D
pi_105881335
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:24 schreef s0k het volgende:
Irritante steamupdates die door je strot geduwd worden :r Koop een spel legaal, krijg je dit :')
Kun je ook gewoon uitzetten hoor :')
  woensdag 21 december 2011 @ 20:33:50 #178
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105881845
quote:
16s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Dat doe je goed met een nederlands team :D
Zoveel Nederlands zit er niet meer in :) Maar ik doe m'n best!
pi_105881862
Heeft btw iemand iets voor jeugd training? Nu bij -19 krijgen ze gewoon de standaard training, en dat kan je niet veranderen.
Kan ze wel in het 2de zetten(dan kun je het wel veranderen), maar goed dan spelen ze ook niet vaak
  woensdag 21 december 2011 @ 20:35:08 #180
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105881929
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft btw iemand iets voor jeugd training? Nu bij -19 krijgen ze gewoon de standaard training, en dat kan je niet veranderen.
Kan ze wel in het 2de zetten(dan kun je het wel veranderen), maar goed dan spelen ze ook niet vaak
Ik gebruik Ronald's FM2011 trainingen nog steeds - werken perfect voor 2012.
pi_105881957
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef Sejt het volgende:

[..]

Hmm daar zit wel een jeugdpakketje bij dan? Want die gebruik ik sowieso al..
pi_105882131
Na het derde seizoen crasht de game bij mij als ik mijn tweede oefenwedstrijd wil spelen, op vakantie gaan helpt ook niet. :'(
  woensdag 21 december 2011 @ 20:44:28 #183
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105882525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm daar zit wel een jeugdpakketje bij dan? Want die gebruik ik sowieso al..
Ja absoluut! Kan 'm even niet vinden, maar als het goed is, zou je die gewoon moeten kunnen importeren. Er zijn zelfs parttime training schema's voor LLM.
pi_105882713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ja absoluut! Kan 'm even niet vinden, maar als het goed is, zou je die gewoon moeten kunnen importeren. Er zijn zelfs parttime training schema's voor LLM.
Raar, ik gebruik hem zelf ook. en heb idd ook de parttime training toen gedownload. Maar youth zie ik nergens bij staan :/

Ronald Medium PT Training
Ronald Medium Training 2.0.1
Ronald Medium Training 2.0
pi_105883032
Ronald Medium Youth Training.zip‎ (309 Bytes, 7259x gelezen)

al gevonden :P
  woensdag 21 december 2011 @ 20:53:42 #186
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105883137
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ronald Medium Youth Training.zip‎ (309 Bytes, 7259x gelezen)

al gevonden :P
Beter, was net aan het zoeken naar het bestand :)
pi_105886888
Zooo, wat een wedstrijd :D Tegen Manchester City, ze komen vroeg voor, eerste 20 minuten kan ik niet eens uit mijn veld komen. Net voor de rust scoort mijn 5 maand lang geblesseerde spits(1ste wedstrijd na blessure, tevens eerste wedstrijd van mijn team na 3 maanden) de gelijkmaker. 2de helft speel ik verdedigender dan de eerste helft om geen tegendoelpunt te incasseren. Scoren we een kwartier voor eind de 1-2. daarna 1-3 en vervolgens 1-4 :D Niet te geloven dit :D
  woensdag 21 december 2011 @ 22:15:07 #188
32402 s0k
..............................
pi_105889304
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Kun je ook gewoon uitzetten hoor :')
Springt vaak zat weer naar automatisch.
..................................................................................................................................................
pi_105892429
Heb thuis met 3-0 gewonnen van Man. City :D door naar de kwartfinales _O_
Krijg ik nieuwe jeugdspelers, alweer één 3 sterren speler en de rest slaat nergens op. Zit ik elk jaar mijn jeugdaccomodatie te verbeteren, krijg ik steeds slechtere spelers :?
pi_105895884
Enalaatste duel verloren.. daardoor dus weer niet een hele competitie zonder nederlaag :(
  woensdag 21 december 2011 @ 23:56:24 #191
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105897000
Haha gister toevallig nog tegen AZ gespeeld, had toen 2-0 verloren :(
  donderdag 22 december 2011 @ 01:56:03 #192
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105902493
Lol dit is mijn grootste win ooit, oke wel tegen Monfoort :') maar toch nog nooit zo'n hoge uitslag gehad.
pi_105903118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef s0k het volgende:

[..]

Springt vaak zat weer naar automatisch.
Wat is het probleem dan eigenlijk :)?
pi_105905341
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef Sejt het volgende:

[..]

Die gebruik ik ook :P
  donderdag 22 december 2011 @ 09:27:55 #195
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105906766
Kan je die 2011 trainingsbestanden ook gewoon in je 2012 mappen gooien dan?
pi_105906817
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:27 schreef Wolve000 het volgende:
Kan je die 2011 trainingsbestanden ook gewoon in je 2012 mappen gooien dan?
Ja hoor, en dan importeren/openen in het spel. Werkt perfect.
  donderdag 22 december 2011 @ 10:20:35 #197
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105908152
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:30 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ja hoor, en dan importeren/openen in het spel. Werkt perfect.
Bedankt. Werkte inderdaad prima! ^O^
  donderdag 22 december 2011 @ 11:16:32 #198
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105909748
M'n keeper loopt zojuist gewoon met de bal de 16 uit. Rood. Niet dat die nog vaart had ofzo, hij zetten gewoon een paar passen naar voren nadat hij de bal had gepakt.

Wat is deze? :')

Stond gelukkig al wel 4-0 voor, maar fijn dat er natuurlijk ook nog een schorsing komt...
pi_105909833
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:16 schreef Wolve000 het volgende:
M'n keeper loopt zojuist gewoon met de bal de 16 uit. Rood. Niet dat die nog vaart had ofzo, hij zetten gewoon een paar passen naar voren nadat hij de bal had gepakt.

Stond gelukkig al wel 4-0 voor, maar fijn dat er natuurlijk ook nog een schorsing komt...
Dat is genaaid :D Heb ik eens gezien bij de tegenstander, maar die kreeg natuurlijk alleen geel. :')
pi_105919410
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:16 schreef Wolve000 het volgende:

Hard genaaid, maar rood ????
pi_105920893
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef Typisch het volgende:
Na het derde seizoen crasht de game bij mij als ik mijn tweede oefenwedstrijd wil spelen, op vakantie gaan helpt ook niet. :'(
Weet iemand hoe ik dit eventueel kan oplossen?
  donderdag 22 december 2011 @ 16:56:29 #202
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105922254
quote:
16s.gif Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Hard genaaid, maar rood ????
Yep, was direct rood, Was ook de enige kaart uit de hele wedstrijd. Gelukkig geen extra schorsing, is bij de standaard 1 wedstrijd gebleven.

De wedstrijd daarna verloren, de reservekeeper (jeugd-keeper) maakte een hopeloze fout. Had er anders nog wel een gelijkspel uit weten te slepen.
pi_105922626
Hmm tegen Shakhtar net 2-2, wel kut dat er 3 goals worden afgekeurt. maar goed schijnbaar hoort dat erbij.
pi_105924700
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Yep, was direct rood, Was ook de enige kaart uit de hele wedstrijd. Gelukkig geen extra schorsing, is bij de standaard 1 wedstrijd gebleven.

De wedstrijd daarna verloren, de reservekeeper (jeugd-keeper) maakte een hopeloze fout. Had er anders nog wel een gelijkspel uit weten te slepen.
Das kut.
pi_105926086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm tegen Shakhtar net 2-2, wel kut dat er 3 goals worden afgekeurt. maar goed schijnbaar hoort dat erbij.
Welk team ben jij ook alweer? :@

Talentje van Shakhtar trouwens, Douglas Costa, wat een baas. _O_
Feyenoord-
pi_105926308
Manchester City wil mijn aanvoerder, Darijo Srna, met een vrije transfer overnemen (over een jaar), maar telkens als ik wilde verlengen, wou hij bijna 100.000 euro per maand opstrijken. Nu probeer ik het nog een keer, wilt hij opeens 10.000 euro minder als zijn huidige salaris (77.000) :D *O*
Feyenoord-
pi_105927272
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:35 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Welk team ben jij ook alweer? :@

Talentje van Shakhtar trouwens, Douglas Costa, wat een baas. _O_
PSV 2de seizoen :).
pi_105928966
Wil fm 12 ook :s
speel nogsteeds 11 maarja.
pi_105929136

Aan zijn stats te zien heb ik een goede speler aan de haak geslagen, voor een koopje nog wel. Hij was 4,5 miljoen waard, maar heb hem gehaald van 1,5 miljoen. :)
Feyenoord-
pi_105929510
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]

Aan zijn stats te zien heb ik een goede speler aan de haak geslagen, voor een koopje nog wel. Hij was 4,5 miljoen waard, maar heb hem gehaald van 1,5 miljoen. :)
Hoe oud?
pi_105929601
quote:
16s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:48 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Hoe oud?
25 jaar.
Feyenoord-
pi_105930503
Loot ik een zeer gunstige Kwart en Halve finale(PSG kwart, Sampdoria/Malaga Halve, in plaats van regerend kampioen Spurs, Roma, Milan of Man. United), speel ik heel goed(klote spitsen :() tegen PSG in Parijs, scoren ze in 85 na een rebound van m'n keeper :(
Maar goed, ik hoop dat ik ze thuis kan afmaken, in de groepsfases was ik beter dan ze.
pi_105930558
quote:
19s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:50 schreef Zenit- het volgende:

[..]

25 jaar.
Dan is het wel een goeie ja :D
pi_105931060
Mijn eerste aankoop in dit spel ooit blijkt gelijk de beste te zijn. In mijn eerste seizoen Marko Devic voor 9,25 miljoen overgenomen van Metalist Kharkiv, hij is nu al voor de zoveelste keer tot Man van de Wedstrijd benoemd. Hij scoorde er vandaag tegen Tavria 2 en gaf 1 assist. _O_
Feyenoord-
  donderdag 22 december 2011 @ 20:20:56 #215
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105931146
Hoera! Finale FA-cup gehaald! Wat een halve finale zeg.Tegen de ploeg die in de competitie maar 1 plek onder me staat (nummer 7 tegen nummer 8). 90 minuten lang spanning, maar niks ging er in. 0-0. Extra tijd dus. En ineens gaat alles goed. Weten ze in de extra tijd 3 (!) goals te maken. _O_

En omdat ik in de finale tegen de nummer 2 van de competitie speel, mag ik volgend jaar dus Europa in! Als ik win mag ik direct, maar als ik verlies, en zij worden al via de competitie geplaatst, krijg ik de plek toebedeeld. :D
pi_105932344
Een goal van Eduardo met assist van Devic:

Devic met een goal door de keepers benen:

Mooi schot in de bovenhoek van Devic:

Wat een eindbaas. _O_

~:)
Feyenoord-
pi_105932435
quote:
19s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef Zenit- het volgende:
Een goal van Eduardo met assist van Devic:

Devic met een goal door de keepers benen:

Mooi schot in de bovenhoek van Devic:

Wat een eindbaas. _O_

_O_
pi_105933204
OMG 90 minuten lang vol op de aanval, maar 0-0, 90+2 scoort mijn middenvelder na een vrije trap :D Niet te geloven, ik ga bijna huilen :'( Verlengingen, kijken wat er gaat gebeuren

Door naar de penalty's
Keeper heeft gestopt :D
Schiet mijn redder van net de bal hoog uit :(
Hij stopt weeerrrr _O_ als we scoren winnen we 8-)
yessss :o door naar de halve finales :'( :'( :'(

Tegen Malaga in de halve finale

[ Bericht 12% gewijzigd door Eagle_99 op 22-12-2011 21:06:02 ]
  donderdag 22 december 2011 @ 21:11:36 #219
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_105934099
3x raden van welke speler deze injury stats zijn:

Ik wens je een dolfijne dag
  donderdag 22 december 2011 @ 21:16:22 #220
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105934452
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Pinterman het volgende:

[ afbeelding ]

Wat een wildebras! :D
pi_105934880
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Pinterman het volgende:

[ afbeelding ]

Wie ???
  donderdag 22 december 2011 @ 21:33:33 #222
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_105935602
Onze Arjen natuurlijk! Arjen Robben :7
Ik wens je een dolfijne dag
pi_105936533
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef Pinterman het volgende:
Onze Arjen natuurlijk! Arjen Robben :7
Ik dacht al :') De Man Van Glas :P
Feyenoord-
pi_105937216

Als dit toch geen pareltje wordt... Ik ga hem gelijk proberen aan te trekken. :D

4 sterren. _O_
Feyenoord-
pi_105937447
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]

Als dit toch geen pareltje wordt... Ik ga hem gelijk proberen aan te trekken. :D

4 sterren. _O_
Schijn kan bedriegen moet je hem wel heel goed gaan trainen.
pi_105937586
quote:
16s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Schijn kan bedriegen moet je hem wel heel goed gaan trainen.
Ja, maar hij kan toch pas in 2014 komen. :P
Feyenoord-
pi_105937695
En weer een leuke speler transfervrij gehaald :) Voor de spelverdeler positie:

pi_105939139
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. :Y
Feyenoord-
pi_105939231
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
cool
pi_105939263
quote:
19s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Ja, maar hij kan toch pas in 2014 komen. :P
Das waar.
Als je een goede training hebt lukt het wel.
pi_105939423
quote:
16s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Das waar.
Als je een goede training hebt lukt het wel.
Zeker.

Hij is trouwens 1,6 mln waard, maar Werder wou 4,5 mln. Mij best, als ik hem maar krijg! :D
Feyenoord-
pi_105940060
Wat ik echt irritant vind is dat de competitie waarin je speelt niet vooruit gaat of juist achteruit gaat terwijl jij steeds beter wordt. Ik heb net mijn 5de kampioenschap bevestigd nog 3 weken voor het einde ;(
Het is echt niet meer leuk als je geen weerstand meer hebt. Ik speel het nu alleen maar voor Europees succes, anders was ik allang naar een andere team overgestapt.

Laatste wedstrijd gespeeld voordat ik slaap, eerste wedstrijd van de halve finale 5-0 gewonnen tegen Malaga :D Zo goed als zeker door naar de finale 8-)
Spurs verloor met 1-2 tegen Manchester. dus waarchijnlijk speel ik met United :7 Dat wordt lastig.

[ Bericht 36% gewijzigd door Eagle_99 op 22-12-2011 23:09:48 ]
pi_105946795

Die gaat ook steeds beter spelen, zit al 2 jaar bij de club, maar dit jaar begint ie echt te spelen.

Oh en de keepers :

pi_105948111
  vrijdag 23 december 2011 @ 08:47:43 #235
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105952286
quote:
Geinig :)
Ik betrap mezelf er ook wel op, dat ik soms half zit te juichen achter de computer. Zoals in die wedstrijd waar m'n Feyenoord de 0-3 achterstand op Liverpool goedmaakte.
pi_105953169
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:

Die gaat ook steeds beter spelen, zit al 2 jaar bij de club, maar dit jaar begint ie echt te spelen.

Oh en de keepers :

Kryvtsov, die heb ik in het reserventeam zitten. Hij is een back-up, zeg maar. En die Khudzhamov :') Die staat op de transferlijst, krijgt ie aanbiedingen van AC Milan, Bayern etc. :')
Feyenoord-
pi_105955555
Khudzhamov is uiteindelijk naar Cesena gegaan, hij wou blijkbaar speelminuten. :')
Feyenoord-
pi_105955945
Nainggolan en Ekdal zijn fenomenale spelers in FM2012
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:27:46 #240
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105956189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Nainggolan en Ekdal zijn fenomenale spelers in FM2012
Ekdal heb ik ook :) Prima speler, begint nu na een jaar ook wat van afstand goals te maken. Maar er gaan er verdacht veel op de paal }:|
pi_105956502
Het is gelukt om dat 14-jarige talent Zimmermann te halen, voor 4,2 mln komt ie naar mijn cluppie. Helaas pas eind 2014. :')
Feyenoord-
pi_105956723
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ekdal heb ik ook :) Prima speler, begint nu na een jaar ook wat van afstand goals te maken. Maar er gaan er verdacht veel op de paal }:|
Heb ik ook vaak last van.
Veel mooie afstand schoten en landen dan op de paal :S
pi_105957833
quote:
16s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef dennis3d het volgende:

[..]

Heb ik ook vaak last van.
Veel mooie afstand schoten en landen dan op de paal :S
Dat heb ik met Fernandinho. Hij schiet vaak vanuit de tweede lijn, maar dan gaat ie weer nét over. Maar ja, als hij scoort zitten ze er ook gelijk prachtig in. :)
Feyenoord-
pi_105957882
Verdomme, ik speel nu met FC Groningen tegen NEC, en ik heb al drie keer moeten wisselen in de 37e minuut :')
pi_105958434
Vakantie, TIME FOR FM *O*
pi_105958467
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Vakantie, TIME FOR FM *O*
Ik ook. *O*
Feyenoord-
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:37:43 #247
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105958552
Van mij zullen jullie weinig horen de komende 1,5 week :)
pi_105958860
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:37 schreef Sejt het volgende:
Van mij zullen jullie weinig horen de komende 1,5 week :)
Lekker op vakantie? :)
Feyenoord-
pi_105958959
Wil ik Yarmolenko huren van Arsenal, ik bood ze een toekomstige vergoeding van 10 miljoen, willen ze een vergoeding van 71 miljoen :o
Feyenoord-
pi_105959054
quote:

Twee seizoenen verder:

pi_105959194
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[QUOTE=Leidenaar071;3485825][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_
pi_105959239
Netjes. :Y
Feyenoord-
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:22:00 #253
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105960082
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:46 schreef Zenit- het volgende:

Lekker op vakantie? :)
Yep, 7-8 dagen zonder computer / FM2012 voor mij waarschijnlijk! -O-
Maar wel veel andere leuke dingen! *O*
pi_105960159
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:22 schreef Sejt het volgende:

[..]

Yep, 7-8 dagen zonder computer / FM2012 voor mij waarschijnlijk! -O-
Maar wel veel andere leuke dingen! *O*
Leuk, waar ga je heen?

Feyenoord-
pi_105960204
Ik ben mijn beste spits Eduardo 3 maanden kwijt. :'(
Feyenoord-
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:27:02 #256
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105960278
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:24 schreef Zenit- het volgende:

Leuk, waar ga je heen?

Nederland :P (hint: zie profiel)
En oud&nieuw met gezinnetje hier vieren.

quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:25 schreef Zenit- het volgende:
Ik ben mijn beste spits Eduardo 3 maanden kwijt. :'(
Eduardo, die Croaat met 17-18 finishing ofzo? Die had ik ook in FM2011, maar het lukte me niet om hem aan z'n top te laten spelen. Hoe doet hij het bij jou?
pi_105960520
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef Sejt het volgende:

[..]

Nederland :P (hint: zie profiel)
En oud&nieuw met gezinnetje hier vieren.

[..]

Eduardo, die Croaat met 17-18 finishing ofzo? Die had ik ook in FM2011, maar het lukte me niet om hem aan z'n top te laten spelen. Hoe doet hij het bij jou?
Ziet er leuk uit daar. :Y

Eduardo doet het goed, in 2010/11 heeft hij in 18 wedstrijden 11 keer gescoord en 2 assists gegeven. Gelukkig heb ik nog 2 talenten om dat gemis op te vangen. :)
Feyenoord-
pi_105960588
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:47 schreef Sejt het volgende:

[..]

Geinig :)
Ik betrap mezelf er ook wel op, dat ik soms half zit te juichen achter de computer. Zoals in die wedstrijd waar m'n Feyenoord de 0-3 achterstand op Liverpool goedmaakte.
Herkenbaar :D

quote:
19s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Kryvtsov, die heb ik in het reserventeam zitten. Hij is een back-up, zeg maar. En die Khudzhamov :') Die staat op de transferlijst, krijgt ie aanbiedingen van AC Milan, Bayern etc. :')
Nja ik was ze beide niet van plan om te gaan halen :D. Pfff Roda blijkt in FM ook en kut tegenstander te zijn voor PSV :(
pi_105960716
http://www.fm-base.co.uk/(...)-manager-2012-a.html

Misschien dat ik die eens ga proberen volgend jaar :D
pi_105960835
Waarom is Adam Maher nog steeds -8 in de nieuwe patch?
Andere spelers zoals Granit Xhaka (die geweldig stond te spelen tegen Man. Utd) horen ook minstens -9 te krijgen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_105961535
quote:
Dacht even dat ze mij hadden gefilmd :o
pi_105962974
pi_105963779
pi_105963879
Moet tegen Spurs in de finale :D Ze hebben Manchester met 0-2 verslagen ;(
pi_105964475
Mag tegen Barca in de kwart finale CL :D Dat gaat dus nooit goedkomen :P
pi_105965798
Daar gaat m'n treble :( 4-1 verloren van Spartak in de finale van de beker :(
  vrijdag 23 december 2011 @ 16:48:37 #267
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105967774
Demouge voor 37,5 miljoen naar Barça. :')
pi_105967903
Door een penalty van Barca verliezen :(
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:00:33 #269
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105968209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Door een penalty van Barca verliezen :(
Demouge?
pi_105968339
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:00 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Demouge?
Hahaha :D Nee dat niet, Villa scoort de 2-1 voor Barca, ach heb iig een uit goal :P
pi_105968552
OMG :D Gewonnen :D M'n keeper is een penaltykiller :D Hij heeft 3 van de 5 penalty's gestopt O+ O+

Ik ga bijna huilen :'( :'( :'( dit wekt echt emoties op O+ lijkt wel of ik in het echt kampioen ben geworden. Eindelijk na 12 seizoenen voetbal 8-) 8-)

Hulde aan deze jongens:

Met name aan deze:

Keeper(2 penalty's gestopt in de kwartfinale, en 3 in de finale)

Verdedigers:

Mijn middenvelders, ik ben ze veel dankbaar

Aanvallers

Topscorer in de Champions League

Begin van het seizoen had hij zijn been gebroken, maar hij is alweer op topconditie :D

Gaan ze een stadion bouwen, en vernoemen ze het naar een ex speler die 10 jaar geleden wegging :( Ik maak ze Europees kampioen en krijg billekoek :(
  vrijdag 23 december 2011 @ 17:19:22 #272
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105968925
_O_ _O_ _O_
pi_105969240
Kon beter niet winnen, iedereen wilt opeens zijn salaris verviervoudigen :? :? :?
pi_105969408
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:27 schreef Eagle_99 het volgende:
Kon beter niet winnen, iedereen wilt opeens zijn salaris verviervoudigen :? :? :?
Ja door dit soort winst verdien je veel geld :P
Dus de spelers willen ook meer.
pi_105969623
Ik maak maandelijks een verlies van 2 miljoen, elke maand, behalve als ik extra inkomens heb van bv de champions league :/ (meestal in het begin en einde van het seizoen)
Dus echt goed gaat het niet financieel. Als ik niet Europees zou voetballen waren de deuren al lang gesloten :D
pi_105970344
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Demouge voor 37,5 miljoen naar Barça. :')
Wtf, heb je lopen editen ofzo?
pi_105970550
thuis met 3-0 verloren van Barca, goals vielen pas na een half uur :(.

Ach vorig jaar kwart finale EL, en nu dus kwartfinale CL, gaat dus steeds beter :P
pi_105975105
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
thuis met 3-0 verloren van Barca, goals vielen pas na een half uur :(.

Ach vorig jaar kwart finale EL, en nu dus kwartfinale CL, gaat dus steeds beter :P
Het is wel barca he :p
Welk seizoen zit je ??
pi_105975343
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 17:10 schreef Eagle_99 het volgende:
OMG :D Gewonnen :D M'n keeper is een penaltykiller :D Hij heeft 3 van de 5 penalty's gestopt O+ O+

Ik ga bijna huilen :'( :'( :'( dit wekt echt emoties op O+ lijkt wel of ik in het echt kampioen ben geworden. Eindelijk na 12 seizoenen voetbal 8-) 8-)

[ afbeelding ]

Hulde aan deze jongens:
[ afbeelding ]

Met name aan deze:

Keeper(2 penalty's gestopt in de kwartfinale, en 3 in de finale)
[ afbeelding ]

Verdedigers:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn middenvelders, ik ben ze veel dankbaar

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Aanvallers

[ afbeelding ]

Topscorer in de Champions League

[ afbeelding ]

Begin van het seizoen had hij zijn been gebroken, maar hij is alweer op topconditie :D

[ afbeelding ]

Gaan ze een stadion bouwen, en vernoemen ze het naar een ex speler die 10 jaar geleden wegging :( Ik maak ze Europees kampioen en krijg billekoek :(
[ afbeelding ]
Eindbaas _O_ _O_
Feyenoord-
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:09:29 #280
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105975397
Wat een geweldige klassieker net!! Ajax - Feyenoord met zwingend voetbal van beide zijdes en een goal door een kopbal, die ik nog niet eerder in FM gezien heb.

[ Bericht 19% gewijzigd door Sejt op 23-12-2011 20:26:36 ]
pi_105976439
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef Sejt het volgende:
Wat een geweldige klassieker net!! Ajax - Feyenoord met zwingend voetbal van beide zijdes en een goal door een kopbal, die ik nog niet eerder in FM gezien heb.

Die kopbal _O_
Feyenoord-
  vrijdag 23 december 2011 @ 20:54:35 #282
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105977700
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 20:31 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Die kopbal _O_
Gaaf hè :D
Dat was zijn debuut (winger overgenomen van Chelsea) en die kopbal was in de 2e minuut. Hoezo binnenkomen?
pi_105978341
Banner voor het nieuwe topic niet super, maarja ik ben niet super met photoshop
pi_105978482
quote:

Eindbazen klassieker.
pi_105979991
Ik heb nu toch een pareltje uit m'n jeugd. Pylyp Budkivskyi. Een van mijn spitsen raakte geblesseerd, (de zoveelste dit seizoen) dus in de 60e minuut zette ik hem erin. Ik stond toen 1-0 voor. Daarna scoort hij er twee. *O* Zijn laatste was wel een mooie:

Ik heb ook nog een ander talent, Igor Duts, die zet ik ook maar eens in het eerste. :D
Feyenoord-
  vrijdag 23 december 2011 @ 21:48:11 #286
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105980614
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:35 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb nu toch een pareltje uit m'n jeugd. Pylyp Budkivskyi. Een van mijn spitsen raakte geblesseerd, (de zoveelste dit seizoen) dus in de 60e minuut zette ik hem erin. Ik stond toen 1-0 voor. Daarna scoort hij er twee. *O* Zijn laatste was wel een mooie:

Ik heb ook nog een ander talent, Igor Duts, die zet ik ook maar eens in het eerste. :D
Die heeft zn kans wel gepakt zeg! :)
pi_105980786
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:48 schreef Sejt het volgende:

[..]

Die heeft zn kans wel gepakt zeg! :)
Zeker, ik had hem al een tijdje in het eerste zitten, maar echt doorgebroken was hij nog niet. Reken maar dat hij nu vaker gaat spelen. :Y
Feyenoord-
pi_105981454
Wauw van cl winnaar real madrid, thuis met psv gewonnen :D

Ze hadden maar 1 kans en ik 15 :D _O-

1-0 geworden :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2011 22:04:21 ]
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:18:07 #289
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105982180
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel cool gemaakt :)
pi_105986342
quote:

Heb toen straks Ajax van de mat getikt met 6-0 :D
pi_105986355
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Wel tof hoor :D
pi_105988513
Na lange onderhandelingen hebben ze 11,5 miljoen geaccepteerd. Hij wordt voorlopig mijn back-up(vorige is gestopt) maar nadat Guilherme(31) met pensioen gaat kan hij zijn niveau wel aan denk ik. Ik hoop een nieuwe Akinfeev O+

pi_105989658
Oeps, vergeten van tactiek te wisselen, terwijl ik tegen Liverpool moest. Gevolg: 6-2 verloren.. Scoort die verrekte Luis Suarez er nog 2 ook. Tactiek stond nog ingesteld op een aanvallende 5-4-1, met slechts 1 verdedigend ingestelde middenvelder. Met Ajax trouwens.
pi_105991879
Transferseizoen is open *O*

En hij is er ook
pi_105995747
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef Eagle_99 het volgende:
Transferseizoen is open *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En hij is er ook
[ afbeelding ]
Welke logopack heb jij? Die is toch wel tof :Y
Feyenoord-
pi_105996780
Gister ¤ 3.000,- uitgegeven aan een links buiten. De eerste keer dat ik met Santa Coloma geld uitgaf aan een speler. Tot nu toe bestond mijn speleruitgave aan salaris en tekengeld.. :P

Het kunststukje van vorig jaar in Europa niet kunnen evenaren. Moest in de 1e voorronde tegen Murata, wat ik makkelijk won. Daarna was Cherno More uit Bulgarije echter een maatje te groot. Mijn Europese avontuur eindigde dus in de 2e voorronde.
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:19:00 #297
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105996822
Daniel Sturridge speelt nu ook voor Feyenoord :) (transfervrij ofc.)
pi_105997216
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:19 schreef Sejt het volgende:
Daniel Sturridge speelt nu ook voor Feyenoord :) (transfervrij ofc.)
Nice
pi_105997568
TRIPLE met ajax. :7
pi_105997580
Op naar seizoen 6
pi_105997586
en een slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')