Ik heb bij mijn Santa Coloma nog 2 spelers van Andorrese nationaliteitquote:Op woensdag 14 december 2011 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Begin zo langzamerhand een vreemdelingenlegioen te krijgen bij Utrecht, jonge Nederlandse 4+ sterren spelers zijn niet te betalen man…. (en als ze het wel zijn komen ze niet aangezien de grote talenten allemaal bij Ajax en Feyenoord vandaan lijken te komen)
Maar goed, zolang die buitenlanders presteren vind ik het wel best ook eigenlijk.
Nja nieten buiten de EU dan denk ik, want dan mag iemand van 16 pas komen als ie 18 isquote:Op woensdag 14 december 2011 10:24 schreef Sejt het volgende:
Goede Nederlandse talenten zijn inderdaad bijna niet te vinden.
Ik begin ook meer en meer buitenlanders te krijgen, al heb ik met De Vrij, Clasie, Cabral en Tony wel een mooie lading binnenlandse spelers. Daarnaast heb ik Jens Toornstra gekocht een jaar geleden voor 2,6mln.
Als je echter jonge spelers koopt en die 3-4 jaar laat trainen en spelen in eigen land, kunnen ze ook de Nederlandse nationaliteit halen. Als je ze écht vroeg haalt (15-16 jaar) kunnen ze zelfs de Homegrown status halen.
Klopt, dat vergeet ik ook elke keer, als ik een Braziliaans toptalent zie... van 16 jaarquote:Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja nieten buiten de EU dan denk ik, want dan mag iemand van 16 pas komen als ie 18 is.
1ste selectie zitten 3 Nederlanders, maar de jeugd heb ik dan wel redelijk wat nederlanders, en het zit vol met spelers die over 4 jaar Nederlands worden
Ja true! Maar die koop ik dan nooit 15 of 16 jarige spelers uit de EU haal ik welquote:Op woensdag 14 december 2011 10:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, dat vergeet ik ook elke keer, als ik een Braziliaans toptalent zie... van 16 jaar![]()
Ik heb trouwens bijna elk jaar wel een nieuwe lading jeugdspelers, waar minimaal 4 spelers met 4 sterren zitten, en vaak 1 met 4,5 sterren. Die zijn zich op dit moment dus lekker aan het ontwikkelenMaar Feyenoord heeft dan ook goede faciliteiten.
Ik heb een 18-jarige spits uit Litouwen (!!!) gekocht vorig seizoen, met mooie stats waaronder 18 Finishing. Die is nu lekker aan het scoren in m'n U19 team.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja true! Maar die koop ik dan nooit 15 of 16 jarige spelers uit de EU haal ik wel, Jeugdspeler die vorig jaar 5 wedstrijden heeft meegedaan met het eerste, word nu wel bekeken door de top uit England
. Liverpool en ManU zijn al langs geweest
Probleem in Andorra is.. je kan de Andorrese nationaliteit niet krijgen als je er niet geboren bent..quote:Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja nieten buiten de EU dan denk ik, want dan mag iemand van 16 pas komen als ie 18 is.
1ste selectie zitten 3 Nederlanders, maar de jeugd heb ik dan wel redelijk wat nederlanders, en het zit vol met spelers die over 4 jaar Nederlands worden
De vraagprijs verhogen?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ze blijven aan mijn spelers trekken. Met ook echt belachelijke aanbiedingen. Is er iets dat ik daar tegen kan doen zonder dat mijn spelers gaan janken om een verbeterd contract?
Heb ik ook altijd last van. Ik heb ook elk jaar een nieuwe reservekeeperquote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef Sejt het volgende:
Irritant... nieuwe keeper gehaald als backup, wat ook in z'm contract staat, begint ie toch na 10 wedstrijden te zeiken, dat hij meer wilt spelen. Zucht...
Kies gewoon wat jou leuk lijkt!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:12 schreef Quisho het volgende:
Ik heb nu ook FM 2012, wou het een keer uitproberen, maar nog nooit eerder gespeeld, net wat tutorials gedaan, interface is wel een beetje verwarrend.
Maar welke club is het beste om te beginnen? Zal ik gelijk Ajax nemen, of is het makkelijker een eerste divisie club te nemen en dan langzaam op te werken naar de Eredivisie? Of een andere league nemen?
Game leren met een topclub, en als je dat goed afgaat begin je lagerquote:Op donderdag 15 december 2011 15:12 schreef Quisho het volgende:
Ik heb nu ook FM 2012, wou het een keer uitproberen, maar nog nooit eerder gespeeld, net wat tutorials gedaan, interface is wel een beetje verwarrend.
Maar welke club is het beste om te beginnen? Zal ik gelijk Ajax nemen, of is het makkelijker een eerste divisie club te nemen en dan langzaam op te werken naar de Eredivisie? Of een andere league nemen?
En dat voor zo'n salaris!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit geen toppertje gaat worden...
Ja de eerste keer toen ik hem gevonden had, een zomer eerder wilde hij ruim 20k per jaar. Nu in de winter wilde hij ook voor dit salaris naar De Kuip komen.quote:
Kan ie dat wel aan? aangezien het nergens erbij staat?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja de eerste keer toen ik hem gevonden had, een zomer eerder wilde hij ruim 20k per jaar. Nu in de winter wilde hij ook voor dit salaris naar De Kuip komen.Ben er alleen nog niet over uit hoe ik hem ga laten spelen, sowieso train ik hem ook even om tot AMC.
Nja maar dat gaat toch niet als ie daar geen licht groen bolletje heeft staan>?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef Typisch het volgende:
Weet nog niet, dan zou ik hem nog wat moeten trainen op dribbelen. Dan kan hij daar prima spelen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Typisch het volgende:
Nee? Dat wist ik niet eens.Hij had eerst niets, nu (al) oranje. :]
Zo voor de wedstrijd tegen NAC, de coach daar is Mario Been.
Andere trainers in de Eredivisie op dit moment:Ritten zit bij Az hier, Verbeek bij NEC en van der brom zit bij VVVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
12 wissels?! Je speelt dus vriendschappelijk ? Dan weet je het antwoord welquote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef Quisho het volgende:
Eh, Ik heb een geblesseerde speler, maar al 3 wissels gehad? Dus wordt ik naar het tactieken scherm geleidt, en nu? Ik kan hem niet wisselen, en doorspelen kan ook niet, en als ik op wijzigen bevestigen druk krijg ik dit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
DR : Daan Bovenberg (net voor ’t eerst opgeroepen voor het Ned. Elftal)
Heb je een screenshot van Burnet? Ben weleens benieuwd hoe hij zich heeft ontwikkeld.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In FM kan ie zowaar verdedigen.
Ja zal m vanavond posten, zit nu nog op mijn werk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
Heb je een screenshot van Burnet? Ben weleens benieuwd hoe hij zich heeft ontwikkeld.
Voor FM13 mogen ze wat mij betreft als eerste die interviews aanpassen, je word er snel moe van om iedere week ong. hetzelfde verhaaltje te houden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:16 schreef Wolve000 het volgende:
De intelligentie van de interviewers is ook echt top soms. Van een speler die voor de komende wedstrijd geschorst is, vragen ze of hij wel fit genoeg is om de komende wedstrijd te spelen...
Idd, ik stoor me d'r ook best wel aan, dus daardoor stuur ik elke keer maar mijn assistentquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor FM13 mogen ze wat mij betreft als eerste die interviews aanpassen, je word er snel moe van om iedere week ong. hetzelfde verhaaltje te houden.
Als je bv. ''extreem negatief-negatief-neutraal-positief-extreem positief'' als leidraad aanhoudt, moet je daar toch duizenden verschillende vragen bij kunnen bedenken ipv steeds dezelfden ?
Laat SI desnoods een prijsvraag houden zodat wij spelers zelf vragen kunnen inzenden die dan bij de verschillende persconferenties naar voren gaan komen.
Ben je met Man City begonnen of heb je promotie gemaakt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:21 schreef Moron het volgende:
Ik ben overstag gegaan en heb voor 1 jaar bijgetekend bij Man City. Ik kan mijn talentjes niet missen![]()
Ben ermee begonnen en zit nu in 2019/2020. Wilde eigenlijk mijn contract af laten lopen en een uitdaging zoeken, maar toch maar een jaartje meerquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ben je met Man City begonnen of heb je promotie gemaakt?
Maar uh, ik had Cilessen verkocht maar nu is Vermeer geblesseerdWeet iemand nog een leuk keepertje?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:35 schreef TvhN het volgende:
[..]
Heb je een screenshot van Burnet? Ben weleens benieuwd hoe hij zich heeft ontwikkeld.
Viaquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd, ik stoor me d'r ook best wel aan, dus daardoor stuur ik elke keer maar mijn assistent
Ter Stegen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:19 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ben je met Man City begonnen of heb je promotie gemaakt?
Maar uh, ik had Cilessen verkocht maar nu is Vermeer geblesseerdWeet iemand nog een leuk keepertje?
Dankje. Net een game met FC Groningen begonnen, moet hem zo te zien niet te makkelijk verkopen.quote:
Geprobeerd maar hij had geen interessequote:
Deed hij bovenstaande in zijn 1e duel van het seizoen, in zijn 4e wedstrijd van het seizoen deed hij dit:quote:Op zaterdag 17 december 2011 07:46 schreef MMUFC het volgende:
Lekker goaltje van mijn middenvelder. Scoorde vorig seizoen in een duel of 18 1x. Nu in zijn 1e duel als invaller scoort hij 2x
Ja zit nu in 3de seizoen met Ajax en heb in totaal (met talenten) 10 verdedigers 6 goede 3 talenten 1 middelmatige. En nu zijn er dus weer 6 geblesseerd..... Soms wordt ik er gek van, sta je met 3-0 voor ofzo laatste minuten bam geblesseerd terwijl conditie 80% is ofzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:47 schreef Wolve000 het volgende:
Preventief: kijk of je trainingen niet te zwaar staan.. En zet geen spelers in het veld die al helemaal utigeput zijn. Goede fitness-trainers kunnen ook een klein beetje helpen.
Curatief: goede physio's zorgen voor een beter inschatting van de duur en zullen het beter kunnen behandelen, dus zijn ze korter geblesseerd.
Maar er zit altijd een stuk toeval in, waar je weinig invloed op hebt. Dus zorg dat je wel een beetje fatsoenlijke backup-spelers hebt.
Martijn?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef Typisch het volgende:
Ronald Koeman gaat van Racing Santander naar Liverpool hier in de zomerstop van 2014.
Dat Ajax blijft bij mij maar met geld smijten. Nu hebben ze die Reuser (dacht ik) uit Duitsland gehaald voor 15 miljoen.
2 hele belangrijke spelers van Ajax, kan het team beschadigen qua motivatie, instelling, teleurgesteld, etc. Moet je mee uitkijken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:32 schreef Quisho het volgende:
Nice!
Ik ga ook wel de ED winnen, maar ik was 19 games ongeslagen, verkoop ik vertongen en eriksen, verlies ik opeens alles nu
Veel geluk voor Belgiëquote:
Haha vet met Utrecht! Wie heb je allemaal kunnen kopen dat je zo sterk bent?quote:Op zondag 18 december 2011 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende ronde tegen Real Madrid.
Hier mijn huidige basis : [Football Manager] #90: Op zoek naar Europees succesquote:Op zondag 18 december 2011 17:10 schreef Berik1985 het volgende:
[..]
Haha vet met Utrecht! Wie heb je allemaal kunnen kopen dat je zo sterk bent?
Heb een vrouwelijke fitnesscoachquote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Sejt het volgende:
Misschien ben ik laat, maar heb voor het eerst vrouwelijke physio's
Zou best kunnen zo'n Russische vrouw(ze is 37 nuquote:
De kans bestaat.. maar het is niet altijd het geval..quote:Op zondag 18 december 2011 21:30 schreef Quisho het volgende:
Wow door naar de kwartfinales van de Champions League met Ajax, op het nippertje met 1 goal gewonnen en de volgende ronde 0-0 dus op aggerates, was heel spannedMaar in de kwartfinale tegen Real of Arsenal, dus dat wordt exit.
Maar, als je voor een nieuwe baan solliciteert, wordt je dan ontslagen?
Welke skin is dat danquote:Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef Quisho het volgende:
Ah okee. Kopieer mn save wel even en dan ff kijken wat er gebeurd
Kwartfinale CL tegen Manchester city, 2-1 achter krijg ik een penalty![]()
2-2, volgende leg alleen maar containen en winnen op aggregates en door naar de halve finale
[ afbeelding ]
je hebt gelijk! thx! gaan we voorlopig eens ff gebruikenquote:
Hehe good luck, ik speel het ook pas een paar dagen en heel verslavend inderdaad. Volgende save ga ik ook een club uit een lagere divisie nemen en dan opwerken.quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Blijft een mooi spel dit. Staat nu ook al weer de hele dag aan tussen voetbal kijken en huishoudelijke klusjes in.
Ik speel momenteel met Eastwood. In mijn 1e seizoen kampioen geworden van de BSN en nu in de BSP. 3/4 van het seizoen en ik denk dat ik degradatie wel af kan wenden. Hopen dat ik met wat gerichte aankopen komend seizoen kan strijden voor playoffs. Op naar de Premier League
Al gaat dat nog wel ff duren.
En stiekem mis ik op de luie zondagen nog steeds FML
Ja die heb ik al een keer gepost op ManU en hierquote:Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef Quisho het volgende:
Yep, fahrenheit is heel mooi![]()
En dit is ook een aanrader, echte namen van competities:
http://sortitoutsi.net/fo(...)v2-for-fm12-now-out/
[..]
Hehe good luck, ik speel het ook pas een paar dagen en heel verslavend inderdaad. Volgende save ga ik ook een club uit een lagere divisie nemen en dan opwerken.
Gelukt! Wooh! Doorgegaan op aggegrates lol, hele match containedquote:Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef Quisho het volgende:
Kwartfinale CL tegen Manchester city, 2-1 achter krijg ik een penalty![]()
2-2, volgende leg alleen maar containen en winnen op aggregates en door naar de halve finale
Ik ken het.. ik ben nu ook met Santa Coloma bezig in Andorra. In de tussentijd met PSV begonnen, en met Hendon(geef de jeugd een kans) begonnen en toch iedere keer weer terug naar Santa Colomaquote:Op maandag 19 december 2011 09:12 schreef Sejt het volgende:
Verslavend spel inderdaad.
Ik startte gisteren een nieuwe game op, met (hou je vast) AFC Telford in Engeland. LLM dus, waar ik de jeugd een kans wilde gaan geven. Maar na 5 minuten kreeg ik al heimwee naar m'n Feyenoord game, waar ik door de (spel)jaren heen een 'band' heb opgebouwd met de spelers - ook al zijn er maar weinig van de originele Feyenoord spelers uit '11/'12 over.
Ik merk, dat ik toch een bepaalde basiskennis over de spelers moet hebben, wil ik een game kunnen vasthouden. LLM is dus waarschijnlijk niks voor mij, al zou ik het graag een keer willen doen. Maar een afgezakte topclub is, denk ik, een betere keuze.
Bij LLM games krijg ik juist snel een band met de spelers omdat ik ze vantevoren nog niet kende, maar ze in de game helden blijken zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 09:12 schreef Sejt het volgende:
Verslavend spel inderdaad.
Ik startte gisteren een nieuwe game op, met (hou je vast) AFC Telford in Engeland. LLM dus, waar ik de jeugd een kans wilde gaan geven. Maar na 5 minuten kreeg ik al heimwee naar m'n Feyenoord game, waar ik door de (spel)jaren heen een 'band' heb opgebouwd met de spelers - ook al zijn er maar weinig van de originele Feyenoord spelers uit '11/'12 over.
Ik merk, dat ik toch een bepaalde basiskennis over de spelers moet hebben, wil ik een game kunnen vasthouden. LLM is dus waarschijnlijk niks voor mij, al zou ik het graag een keer willen doen. Maar een afgezakte topclub is, denk ik, een betere keuze.
Idd.. zo heb ik een middenvelder die bij technische eigenschappen niets boven de 9 heeft.. Speelde vorig seizoen nog maar kwam dit seizoen op de bank.. mocht hij 5 duels spelen ivm een blessure.. hij scoort 4x(vorig seizoen 1x in 20 duelsquote:Op maandag 19 december 2011 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij LLM games krijg ik juist snel een band met de spelers omdat ik ze vantevoren nog niet kende, maar ze in de game helden blijken zijn.
Van die obscure types met 6 finishing die er dan toch 25 voor je inschieten ergens in de donkerste krochten van het (semi-)profvoetbal.
Door de goede prestaties met mijn Feyenoord en het feit dat het hoogste salaris 20k/w is, heb ik nu enorm salarisbudget over. Ik mag ongeveer 450k/w besteden, maar ik zit nu op 290k/w. En dat met een selectie, die in de CL ploegen als Bayern, Valencia, Arsenal en PSG verslaat. Een selectie, die gemiddeld 23-24 jaar is en met een aantal grote talenten in aantocht.quote:Op maandag 19 december 2011 09:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Haha prachtig is dat inderdaad.
Keurige 15e plaats behaald, maar komend seizoen moet ik ff wat verder komen in de beker, want ieder seizoen draai ik verlies (nu ook maar een budget van anderhalve ton aan lonen, terwijl sommige ploegen over het miljoen uitgaven afgelopen jaar). Dus de selectie wordt ietsjes ingekrimpt en dan hopen op betere financiële tijden. Gaat een aantal zware jaren worden, maar als de cijfers zwart worden kan je daarna wel echt gaan bouwen
quote:Op maandag 19 december 2011 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Nemanja Nogietsevic (achternaam is me even ontschoten)
Red Bull Salsburg(oostenrijkse bundesliga) heeft wel een aantal redelijke spelers volgens mij.quote:Op maandag 19 december 2011 18:49 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand een club in een redelijk grote Comp (minimaal nederlands niveau geen frankrijk.) waar veel talenten bij zitten zo dat ik kan groeien van middenmoot naar europese top
Met grote clubs kan je inderdaad met gemak miljoenen onder je salarisbudget blijven en nog steeds een knetterteam hebben, zeker naar mate het spel vordert.quote:Op maandag 19 december 2011 10:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Door de goede prestaties met mijn Feyenoord en het feit dat het hoogste salaris 20k/w is, heb ik nu enorm salarisbudget over. Ik mag ongeveer 450k/w besteden, maar ik zit nu op 290k/w. En dat met een selectie, die in de CL ploegen als Bayern, Valencia, Arsenal en PSG verslaat. Een selectie, die gemiddeld 23-24 jaar is en met een aantal grote talenten in aantocht.
De stat 'Natural Fitness' wil ik altijd vrij hoog hebben bij m'n spelers. Des te hoger die stat, des te sneller ze weer fit zijn - na een blessure of na een zware wedstrijd. Daardoor hoef je geen enorm brede selectie te hebben.
Soms zie ik mensen met een selectie die minstens 3 tot 4 elftallen zou kunnen vormen. Die van mij is netaan 2 elftallen breed. Met jeugdspelers als backup natuurlijk, als het echt even tegenzit qua blessures.
Daar is het wat lastiger inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Met grote clubs kan je inderdaad met gemak miljoenen onder je salarisbudget blijven en nog steeds een knetterteam hebben, zeker naar mate het spel vordert.
Maar met mijn semi-professionele teampje moet ik toch echt al het budget (of in ieder geval een groot deel) gebruiken wil ik behouden in de BSP
Wel nu op 2 spelers een bod gehad. Zijn belangrijke spelers met flinke groeipotentie, maar toch verkopen natuurlijk die handel. Op de Free Agent List zoeken naar vervangers
Lagere divisies is inderdaad een uitdaging. Maar denk niet dat het in hogere divisies vanzelf makkelijk gaat hoor!quote:Op maandag 19 december 2011 20:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Met grote clubs kan je inderdaad met gemak miljoenen onder je salarisbudget blijven en nog steeds een knetterteam hebben, zeker naar mate het spel vordert.
Maar met mijn semi-professionele teampje moet ik toch echt al het budget (of in ieder geval een groot deel) gebruiken wil ik behouden in de BSP
163 in de engelse competitie met cityquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
en een persoonlijk record, 112 doelpunten gemaakt in een seizoen in de eredivisie
Dennis3dquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:52 schreef dennis3d het volgende:
[..]
163 in de engelse competitie met city
Athelitic Bilbao of zo, of Real Zaragoza zo uit mn hoofdquote:Op maandag 19 december 2011 18:49 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand een club in een redelijk grote Comp (minimaal nederlands niveau geen frankrijk.) waar veel talenten bij zitten zo dat ik kan groeien van middenmoot naar europese top
Ik ben door hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Quisho het volgende:
Jammer
En ik verlies altijd van FC groningen, wel van Man City en Bayern winnen in de CL maar al 3 keer verloren van grunn
Waar heb je Villafana gekocht? Eens kijken of hij ook in mijn team past.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:57 schreef Sejt het volgende:
Goddamn!!! In de kwartfinale van de CL verlies ik uit bij Liverpool; kansloos met 0-3.
Dus in de thuiswedstrijd ga ik alles of niets spelen met controlerend voetbal en hard erin. Villafana (regen) scoort tweemaal in de 1e helft, Drage zorgt voor een gelijke stand in de 73e minuut en geeft uiteindelijk een strakke assist op Toornstra, die door een 4e goal in de 78e minuut Liverpool uit de CL knikkert!!!
Wat een prestatie.
Pikant detail: Liverpool heeft het vorige jaar de CL gewonnen.
Screens ter verduidelijking. Uit:
[ afbeelding ]
En thuis:
[ afbeelding ]
O ja keek niet goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ben door hoor
Nu in de halve finale tegen R. Madrid!
Hij is een regen helaas. Maar als je Mexico scout, kom je vast leuke spelers tegenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Waar heb je Villafana gekocht? Eens kijken of hij ook in mijn team past.
Goed idee, bedankt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hij is een regen helaas. Maar als je Mexico scout, kom je vast leuke spelers tegen
Was te verwachten dat je verloorquote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Sejt het volgende:
Zo jammer... na thuis met 1-0 gewonnen te hebben van Real Madrid, moest ik natuurlijk ook in Madrid aantreden tegen de Madrilenen.
Ik had me voorgenomen om counterend te gaan spelen, want met 1 uitdoelpunt zou ik m'n kansen enorm verhogen. In plaats van een aanvallende middenvelder, zette ik een extra 'Anchor Man' voor m'n verdediging.
Dat pakte goed uit. Ik had zelfs de beste kansen in het eerste kwartier, maar toch lukte het Madrid de 1-0 te scoren in een snelle aanval. Toen stond de stand dus gelijk.
In de counter kreeg ik enorme kansen; Pérez alleen voor de keeper, Villafana in de rebound... maar Casillas keerde alles.
Uiteindelijk lukte het huilbaby Ronaldo om de 2-0 te scoren in de 75e minuut, waarna ik nog vol in de aanval ging om dat éne doelpunt te scoren - maar het wilde niet meer baten.
Halve finale CL, toch een enorm goede prestatie voor dit jonge Feyenoord. Volgend jaar meer, want ik ben alweer kampioen in de Eredivisie. Ook de beker heb ik weer gewonnen.
Ondertussen ben ik gericht aankopen aan het doen. Cabral al verkocht voor 7,5mln. Ik zat wat dun in m'n verdedigende middenvelders (Touré en in mindere mate Clasie), dus ik heb een flinke som neergelegd voor Vormer. Goede speler en hij gaat in het eggie naar Feyenoord. Daarnaast is hij natuurlijk HomeGrown.
Paar talenten gehaald, die eerst 2-3 jaar mogen rijpen, al dan niet verhuurd. Zal vanavond wat screens plaatsen van m'n nieuwe spelers.
Klopt, maar ik was er nog héél dichtbij. Als m'n team er 1 in hadden geschoten, was ik door naar de finale. M'n verdediging stond in principe goed. Uit bij R. Madrid maar 2 tegenkrijgen als Feyenoord, vind ik niet slechtquote:Op woensdag 21 december 2011 14:56 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Was te verwachten dat je verloor
inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 15:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was er nog héél dichtbij. Als m'n team er 1 in hadden geschoten, was ik door naar de finale. M'n verdediging stond in principe goed. Uit bij R. Madrid maar 2 tegenkrijgen als Feyenoord, vind ik niet slecht
Ga in de vakantie-tijden vriendschappelijke beker wedstrijden spelen. Als je om de 3 dagen een toernooi hebt, kun je in de voorbereiding 1,5 - 2 miljoen verdienen. Voornamelijk door TV-gelden.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Na een 15e plaats in de BSP en een nog lager loonbudget (van 230K per jaar naar 160K) Nu na 13 speelronden een keurige 3e plaats
De beker begint binnenkort dus hopen dat ik daar een beetje ver kom om de balans op te trekken
Zou ik wel doen. Dat is voor mij altijd DE manier om uit de lagere divisies omhoog te klimmen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hmm dat is misschien wel een aardig plan. Op het moment organiseert mijn assistent nog alle oefenwedstrijden, maar dat ga ik dan wel ff zelf fixxen
Dat doe je goed met een nederlands teamquote:Op woensdag 21 december 2011 20:10 schreef Sejt het volgende:
Screenshot-post!!
Het team dat weer kampioen werd:
[ afbeelding ]
Goals, stats, ratings:
[ afbeelding ]
M'n tactiek voor komend seizoen:
[ afbeelding ]
Cabral eruit, Villafana meer in de spits en deze erin (transfervrij):
[ afbeelding ]
En nog een buitenspeler (transfervrij)
[ afbeelding ]
Het talent uit Litouwen, die komend seizoen het 1e in mag:
[ afbeelding ]
Kun je ook gewoon uitzetten hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 18:24 schreef s0k het volgende:
Irritante steamupdates die door je strot geduwd wordenKoop een spel legaal, krijg je dit
Zoveel Nederlands zit er niet meer inquote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat doe je goed met een nederlands team
Ik gebruik Ronald's FM2011 trainingen nog steeds - werken perfect voor 2012.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft btw iemand iets voor jeugd training? Nu bij -19 krijgen ze gewoon de standaard training, en dat kan je niet veranderen.
Kan ze wel in het 2de zetten(dan kun je het wel veranderen), maar goed dan spelen ze ook niet vaak
Hmm daar zit wel een jeugdpakketje bij dan? Want die gebruik ik sowieso al..quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik gebruik Ronald's FM2011 trainingen nog steeds - werken perfect voor 2012.
Ja absoluut! Kan 'm even niet vinden, maar als het goed is, zou je die gewoon moeten kunnen importeren. Er zijn zelfs parttime training schema's voor LLM.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm daar zit wel een jeugdpakketje bij dan? Want die gebruik ik sowieso al..
Raar, ik gebruik hem zelf ook. en heb idd ook de parttime training toen gedownload. Maar youth zie ik nergens bij staan :/quote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja absoluut! Kan 'm even niet vinden, maar als het goed is, zou je die gewoon moeten kunnen importeren. Er zijn zelfs parttime training schema's voor LLM.
Beter, was net aan het zoeken naar het bestandquote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ronald Medium Youth Training.zip (309 Bytes, 7259x gelezen)
al gevonden
Springt vaak zat weer naar automatisch.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon uitzetten hoor
Wat is het probleem dan eigenlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef s0k het volgende:
[..]
Springt vaak zat weer naar automatisch.
Die gebruik ik ookquote:Op woensdag 21 december 2011 20:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik gebruik Ronald's FM2011 trainingen nog steeds - werken perfect voor 2012.
Ja hoor, en dan importeren/openen in het spel. Werkt perfect.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:27 schreef Wolve000 het volgende:
Kan je die 2011 trainingsbestanden ook gewoon in je 2012 mappen gooien dan?
Bedankt. Werkte inderdaad prima!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ja hoor, en dan importeren/openen in het spel. Werkt perfect.
Dat is genaaidquote:Op donderdag 22 december 2011 11:16 schreef Wolve000 het volgende:
M'n keeper loopt zojuist gewoon met de bal de 16 uit. Rood. Niet dat die nog vaart had ofzo, hij zetten gewoon een paar passen naar voren nadat hij de bal had gepakt.
Wat is deze?
Stond gelukkig al wel 4-0 voor, maar fijn dat er natuurlijk ook nog een schorsing komt...
Hard genaaid, maar rood ????quote:Op donderdag 22 december 2011 11:16 schreef Wolve000 het volgende:
M'n keeper loopt zojuist gewoon met de bal de 16 uit. Rood. Niet dat die nog vaart had ofzo, hij zetten gewoon een paar passen naar voren nadat hij de bal had gepakt.
Wat is deze?
Stond gelukkig al wel 4-0 voor, maar fijn dat er natuurlijk ook nog een schorsing komt...
Weet iemand hoe ik dit eventueel kan oplossen?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:38 schreef Typisch het volgende:
Na het derde seizoen crasht de game bij mij als ik mijn tweede oefenwedstrijd wil spelen, op vakantie gaan helpt ook niet.
Yep, was direct rood, Was ook de enige kaart uit de hele wedstrijd. Gelukkig geen extra schorsing, is bij de standaard 1 wedstrijd gebleven.quote:
Das kut.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Yep, was direct rood, Was ook de enige kaart uit de hele wedstrijd. Gelukkig geen extra schorsing, is bij de standaard 1 wedstrijd gebleven.
De wedstrijd daarna verloren, de reservekeeper (jeugd-keeper) maakte een hopeloze fout. Had er anders nog wel een gelijkspel uit weten te slepen.
Welk team ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm tegen Shakhtar net 2-2, wel kut dat er 3 goals worden afgekeurt. maar goed schijnbaar hoort dat erbij.
PSV 2de seizoenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:35 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Welk team ben jij ook alweer?
Talentje van Shakhtar trouwens, Douglas Costa, wat een baas.
Hoe oud?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]
Aan zijn stats te zien heb ik een goede speler aan de haak geslagen, voor een koopje nog wel. Hij was 4,5 miljoen waard, maar heb hem gehaald van 1,5 miljoen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:41 schreef Zenit- het volgende:
Een goal van Eduardo met assist van Devic:
Devic met een goal door de keepers benen:
Mooi schot in de bovenhoek van Devic:
Wat een eindbaas.![]()
Wat een wildebras!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Pinterman het volgende:
3x raden van welke speler deze injury stats zijn:
[ afbeelding ]
Wie ???quote:Op donderdag 22 december 2011 21:11 schreef Pinterman het volgende:
3x raden van welke speler deze injury stats zijn:
[ afbeelding ]
Ik dacht alquote:Op donderdag 22 december 2011 21:33 schreef Pinterman het volgende:
Onze Arjen natuurlijk! Arjen Robben
Schijn kan bedriegen moet je hem wel heel goed gaan trainen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:57 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit toch geen pareltje wordt... Ik ga hem gelijk proberen aan te trekken.
4 sterren.
Ja, maar hij kan toch pas in 2014 komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:00 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Schijn kan bedriegen moet je hem wel heel goed gaan trainen.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Sejt het volgende:
En weer een leuke speler transfervrij gehaaldVoor de spelverdeler positie:
[ afbeelding ]
coolquote:Op donderdag 22 december 2011 22:04 schreef Sejt het volgende:
En weer een leuke speler transfervrij gehaaldVoor de spelverdeler positie:
[ afbeelding ]
Das waar.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan toch pas in 2014 komen.
Zeker.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Das waar.
Als je een goede training hebt lukt het wel.
Geinigquote:
Kryvtsov, die heb ik in het reserventeam zitten. Hij is een back-up, zeg maar. En die Khudzhamovquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die gaat ook steeds beter spelen, zit al 2 jaar bij de club, maar dit jaar begint ie echt te spelen.
Oh en de keepers :
Ekdal heb ik ookquote:Op vrijdag 23 december 2011 11:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Nainggolan en Ekdal zijn fenomenale spelers in FM2012
Heb ik ook vaak last van.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ekdal heb ik ookPrima speler, begint nu na een jaar ook wat van afstand goals te maken. Maar er gaan er verdacht veel op de paal
Dat heb ik met Fernandinho. Hij schiet vaak vanuit de tweede lijn, maar dan gaat ie weer nét over. Maar ja, als hij scoort zitten ze er ook gelijk prachtig in.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:42 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak last van.
Veel mooie afstand schoten en landen dan op de paal :S
Lekker op vakantie?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:37 schreef Sejt het volgende:
Van mij zullen jullie weinig horen de komende 1,5 week
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[QUOTE=Leidenaar071;3485825][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, 7-8 dagen zonder computer / FM2012 voor mij waarschijnlijk!quote:
Leuk, waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:22 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, 7-8 dagen zonder computer / FM2012 voor mij waarschijnlijk!![]()
Maar wel veel andere leuke dingen!
Nederlandquote:
Eduardo, die Croaat met 17-18 finishing ofzo? Die had ik ook in FM2011, maar het lukte me niet om hem aan z'n top te laten spelen. Hoe doet hij het bij jou?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:25 schreef Zenit- het volgende:
Ik ben mijn beste spits Eduardo 3 maanden kwijt.
Ziet er leuk uit daar.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nederland(hint: zie profiel)
En oud&nieuw met gezinnetje hier vieren.
[..]
Eduardo, die Croaat met 17-18 finishing ofzo? Die had ik ook in FM2011, maar het lukte me niet om hem aan z'n top te laten spelen. Hoe doet hij het bij jou?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 08:47 schreef Sejt het volgende:
[..]
Geinig
Ik betrap mezelf er ook wel op, dat ik soms half zit te juichen achter de computer. Zoals in die wedstrijd waar m'n Feyenoord de 0-3 achterstand op Liverpool goedmaakte.
Nja ik was ze beide niet van plan om te gaan halenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:37 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Kryvtsov, die heb ik in het reserventeam zitten. Hij is een back-up, zeg maar. En die KhudzhamovDie staat op de transferlijst, krijgt ie aanbiedingen van AC Milan, Bayern etc.
Demouge?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Door een penalty van Barca verliezen
Hahahaquote:
Ja door dit soort winst verdien je veel geldquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:27 schreef Eagle_99 het volgende:
Kon beter niet winnen, iedereen wilt opeens zijn salaris verviervoudigen![]()
![]()
Wtf, heb je lopen editen ofzo?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
Demouge voor 37,5 miljoen naar Barça.
Het is wel barca he :pquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
thuis met 3-0 verloren van Barca, goals vielen pas na een half uur.
Ach vorig jaar kwart finale EL, en nu dus kwartfinale CL, gaat dus steeds beter
Eindbaasquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:10 schreef Eagle_99 het volgende:
OMGGewonnen
M'n keeper is een penaltykiller
Hij heeft 3 van de 5 penalty's gestopt
![]()
![]()
Ik ga bijna huilen![]()
![]()
dit wekt echt emoties op
lijkt wel of ik in het echt kampioen ben geworden. Eindelijk na 12 seizoenen voetbal
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hulde aan deze jongens:
[ afbeelding ]
Met name aan deze:
Keeper(2 penalty's gestopt in de kwartfinale, en 3 in de finale)
[ afbeelding ]
Verdedigers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn middenvelders, ik ben ze veel dankbaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aanvallers
[ afbeelding ]
Topscorer in de Champions League
[ afbeelding ]
Begin van het seizoen had hij zijn been gebroken, maar hij is alweer op topconditie
[ afbeelding ]
Gaan ze een stadion bouwen, en vernoemen ze het naar een ex speler die 10 jaar geleden weggingIk maak ze Europees kampioen en krijg billekoek
![]()
[ afbeelding ]
Die kopbalquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef Sejt het volgende:
Wat een geweldige klassieker net!! Ajax - Feyenoord met zwingend voetbal van beide zijdes en een goal door een kopbal, die ik nog niet eerder in FM gezien heb.
Gaaf hèquote:
Eindbazen klassieker.quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef Sejt het volgende:
Wat een geweldige klassieker net!! Ajax - Feyenoord met zwingend voetbal van beide zijdes en een goal door een kopbal, die ik nog niet eerder in FM gezien heb.
Die heeft zn kans wel gepakt zeg!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:35 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb nu toch een pareltje uit m'n jeugd. Pylyp Budkivskyi. Een van mijn spitsen raakte geblesseerd, (de zoveelste dit seizoen) dus in de 60e minuut zette ik hem erin. Ik stond toen 1-0 voor. Daarna scoort hij er twee.Zijn laatste was wel een mooie:
Ik heb ook nog een ander talent, Igor Duts, die zet ik ook maar eens in het eerste.
Zeker, ik had hem al een tijdje in het eerste zitten, maar echt doorgebroken was hij nog niet. Reken maar dat hij nu vaker gaat spelen.quote:
Ik vind 'm wel cool gemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Banner voor het nieuwe topic niet super, maarja ik ben niet super met photoshop
[ afbeelding ]
Heb toen straks Ajax van de mat getikt met 6-0quote:Op vrijdag 23 december 2011 20:09 schreef Sejt het volgende:
Wel tof hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:04 schreef Snorrenbaard het volgende:
Banner voor het nieuwe topic niet super, maarja ik ben niet super met photoshop
[ afbeelding ]
Welke logopack heb jij? Die is toch wel tofquote:Op zaterdag 24 december 2011 02:51 schreef Eagle_99 het volgende:
Transferseizoen is open![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij is er ook
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 24 december 2011 12:19 schreef Sejt het volgende:
Daniel Sturridge speelt nu ook voor Feyenoord(transfervrij ofc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |