Leuke platformer!quote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Hoi, wat vinden jullie van Braid?
Hoi, erg tof, maar het is geen daily deal, en wat doen we dan?quote:Op maandag 19 december 2011 19:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Hoi, wat vinden jullie van Braid?
En hierom dus de protip: als je zoiets ziet zo snel mogelijk kopen!quote:Op maandag 19 december 2011 19:06 schreef Marnixos het volgende:
Mensen die Dead Island gekocht hebben gisteren zijn genaaid
Edit: Nevermind, er stond net door een bug dat ie 8.50 was.
Of Super Meat Boy voor hoeveel je wilt betalen @ www.humblebundle.comquote:Op maandag 19 december 2011 19:11 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Leuke platformer!Als je iets in dat genre zoekt, raad ik je aan LIMBO te kopen. Die's toffer dan Braid naar mijn mening
Braid is helemaal geen platformer, is een puzzelspelquote:Op maandag 19 december 2011 19:11 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Leuke platformer!Als je iets in dat genre zoekt, raad ik je aan LIMBO te kopen. Die's toffer dan Braid naar mijn mening
Heeft dus geen grote indruk op me gemaakt dat ik dacht dat het een platformer wasquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Braid is helemaal geen platformer, is een puzzelspel
Net zoals Limbo ook geen platformer is maar een verhaal.
Super Meat Boy is inderdaad een rasekte platformer.
Ik heb ook moeite nu man als ik naar al die aanbiedingen zit te kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 19:12 schreef Marnixos het volgende:
Ah shit wat een vette aanbiedingen, en ik had mezelf nog wel voorgenomen om voor een nieuwe videokaart te sparen...
Ik ga ook niks kopen. Ik wacht tot Orcs Must Die! 1 euro wordtquote:Op maandag 19 december 2011 19:13 schreef CrazyAces het volgende:
Vandaag zit er vrij weinig tussen imo..
Portal games, kijk in je Inventory. 33% extra eraf!quote:Op maandag 19 december 2011 19:15 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite nu man als ik naar al die aanbiedingen zit te kijken.
Zelf wou ik nog Metro 2033 hebben en wat zie ik, dat spel kost nu fakking 2,50 euro![]()
Mijn lijstje wat ik nu zie en wel wilt hebben:
Metro 2033
Portal 2
Portal 1
Fallout New Vegas plus alle DLC
Fallout 3 GOTY
en er komt nog wel meer denk ik wat ik wil hebben.
Pfffffff
Steam doet is raar..quote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf is deze, prijzen doen raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |