Heb ik ookquote:
Jij bent een manquote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh
Nouja, ik niet.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Steer wel het type dat een streefbroek heeft eigenlijk
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind Steer wel het type dat een streefbroek heeft eigenlijk
Gezondste bmi is 26quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef freecell het volgende:
Ik heb een streef BMI
21
Das nog 1 puntje omlaag, je moet wat te willen overhouden hè?
*luxeprobleem*
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Gezondste bmi is 26Dan kan je nl ook nog een stootje hebben mocht er wat gebeurn
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:
En dit is zielig en lachwekkend tegelijk Dilemma met kapotte telefoon
Plato riep 500 jaar voor Christus al dat de jeugd van tegenwoordig niet deugdequote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, we riepen 10 jaar geleden al dat de wereld zo commercieel werd en wie weet riepen de ouderen hier dat al 20 of 30 jaar geleden, maar het wordt allemaal steeds erger. Hoe zal het over 10 jaar zijn? Of 20?
IT Bedrijf wat niet deugd?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
Binnenkort van een leverancier afIk voel me spontaan een stuk beter
Zoiets jaquote:
Neem Edelstaal of Aluminum, geen gietijzer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:16 schreef MaximusTG het volgende:
Hmm, ik moet een cadeautje bedenken dat ik wil voor lootjestrekken met Kerst.. Ik dacht zelf aan een gehaktmolentje. Iemand nog betrouwbare en goedkope webshops in gedachten? Zoek een simpele handaangedreven van gietijzer. Westmark Gr 8, of 5, wat is aan te raden voor af en toe gebruik?
Offline shops zijn ook welkom.
De meeste zijn volgens mij niet van gietijzer.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:20 schreef MaximusTG het volgende:
Tegen het roesten neem ik aan? Maar waar vind ik die dan?
Je hebt gelijk, ik goegelde alleen even naar gehaktmolen om te laten zien hoe makkelijk het is een webshop te vinden die ze verkoopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef MaximusTG het volgende:
Die op yongda ziet er wel goed uit, mooie prijs ook. Die handmatige op die tweede link van je zie je veel op internet.
Zelfde als die derde trouwens. Bij die derde link staat gietijzer, bij hetzelfde model op een andere site staal gietstaal, met rvs schijven en tinnen binnenafwerking.
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ooit van eBay een telefoon gekocht van een gast met idd naaktfoto's van hem en z'n vriendin erop.Had hem maar verteld dat ik het gedelete heb
- Pastaquote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog voor 2 dagen eten verzinnen en heb echt geen inspiratie
Chocopastaquote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar wát voor pasta dan? En wát voor wok dan??
Met bolognese, of zalm, of garnalen, in de room of juist nietquote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja maar wát voor pasta dan? En wát voor wok dan??
De laatste keer dat ik hem aandeed was ie veel te grootquote:
Ik voel me dyslectisch als ik deze zin lees.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een streefbroek voor mijn kommerspek van het heupgoud, waar ik aan werk door met de voettoeter te gaan wandelen
Wat rondere vrouwen zijn sowieso beter dan magerequote:
Ja, die doen het stukken beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat rondere vrouwen zijn sowieso beter dan magere
Welke woorden begrijp je niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voel me dyslectisch als ik deze zin lees.
Voor jouw met snor, maar ook harige benen?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke woorden begrijp je niet?
Streefbroek is een broek die je niet meer aankan omdat je te dik bent geworden, maar die je niet wegdoet omdat je hem als target neemt voor je afslanken
Kommerspek krijg je als teveel heupgoud eet (chocolade, pralines, bonbons) om je depri gevoel weg te werken (spek van kommer en zorgen, kommerspek)
En een voettoeter is een klein hondje, als je er per ongeluk op gaat staan doet ie HOEAAA
lijkt me verstandig, je eist teveel van het lijfjequote:Op woensdag 14 december 2011 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Nu heb ik het wel gehad voor vandaag geloof ikBuiten adem van de boodschappen
denk dat ik het sporten vanavond maar even over sla
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ok.. met uitleg is het best grappig
Ja, ff op de rem.. het zijn nog 1,5 drukke week, moet ik wel overleven natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
lijkt me verstandig, je eist teveel van het lijfje
Jep, dat vond ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Slim Piet je vraag daarDat topic van je verdient inmiddels idd wel een mooie header
Jonger en groter?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, gelet op de salarisstrook decemeber maar eens wat intensiever gaan kijken naar een jonger broertje van onze huidige auto
Niet groter, we hebben eigenlijk al een achterlijk grote auto voor 2 personenquote:
Ja, maar die enorme hond van jullie moet natuurlijk wel de ruimte hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet groter, we hebben eigenlijk al een achterlijk grote auto voor 2 personen
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar die enorme hond van jullie moet natuurlijk wel de ruimte hebben.
Dat moet er leuk uit hebben gezienquote:Op woensdag 14 december 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens 4 collega's op de knieën gekregen![]()
![]()
Ik was ff aan het kletsen bij een collega in de klas en wreef in mijn oog. Ik voelde iets plastic-achtig aan mijn vinger en dat sprong weg. En mijn collega zag het dus gebeuren. Dus wij op onze knieën om naar mijn lens te zoeken. Nergens te vinden, andere collega's kwamen er bij, ook mee zoeken.. Stom gezicht hoor, al die juffen op handen en knieën door het lokaal![]()
Tot ik op een gegeven moment het idee had iets in mijn oog te voelen... Zit mijn lens er nog gewoon inWas er blijkbaar een stukje plastic aan mijn vinger geplakt geweest wat tijdens het wrijven wegsprong
![]()
Echt behoorlijk suf, maar wel heel erg komisch.
Succes straks!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet er leuk uit hebben gezien
en gelukkig dat je hem niet echt kwijt was!
Nou over een uurtje waarschijnlijk voor de laatste keer kassadraaien...raar.
Nou echt wel!! Scheelt geldquote:Op woensdag 14 december 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet er leuk uit hebben gezien
en gelukkig dat je hem niet echt kwijt was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist niet, want ook geen zin om te koken dus makkelijk etenquote:
Ik zit gelijk met Rammstein in me hoofdquote:Op woensdag 14 december 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens 4 collega's op de knieën gekregen![]()
![]()
Ik was ff aan het kletsen bij een collega in de klas en wreef in mijn oog. Ik voelde iets plastic-achtig aan mijn vinger en dat sprong weg. En mijn collega zag het dus gebeuren. Dus wij op onze knieën om naar mijn lens te zoeken. Nergens te vinden, andere collega's kwamen er bij, ook mee zoeken.. Stom gezicht hoor, al die juffen op handen en knieën door het lokaal![]()
Tot ik op een gegeven moment het idee had iets in mijn oog te voelen... Zit mijn lens er nog gewoon inWas er blijkbaar een stukje plastic aan mijn vinger geplakt geweest wat tijdens het wrijven wegsprong
![]()
Echt behoorlijk suf, maar wel heel erg komisch.
haha ja toepasselijkquote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zit gelijk met Rammstein in me hoofd
Ein Zweibeiner auf alle Vieren
Ich führe ihm Spazieren
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Sarabi het volgende:
Thanks meiden
Ben wel blij dat ik volgende week op vakantie benKorting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Ja, net zoals de buslijn in Velsen-Noord. Beide 'ouderen' lijnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
Hier is sinds afgelopen week de enige buslijn die er was van Santpoort-Bloemendaal-Haarlem vv opgeheven.
http://www.okokorecepten.(...)ieke-ossenstaartsoepquote:Op woensdag 14 december 2011 17:31 schreef z80 het volgende:
iemand hier een recept voor ossenstaart soep. dus compleet zonder pakje of blokje.
de soep is als voorgerecht.
dit is 1 van de vele mogelijkheden. site wel opgeslagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.okokorecepten.(...)ieke-ossenstaartsoep
?
Mijn oma maakt(te) die soep altijd. Geweldig. Weet haar recept niet.
![]()
Neuh, alleen jonger. Ik heb niets aan groter, behalve dat de buurman het misschien indrukwekkend vindt, maar dat boeit me dan weer erg weinigquote:
Heb ooit daar een recept voor gepost op Fok, maar kan het niet terugvindenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:31 schreef z80 het volgende:
iemand hier een recept voor ossenstaart soep. dus compleet zonder pakje of blokje.
de soep is als voorgerecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |