SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door shifto op 13-12-2011 20:07:17 ]Thinking about thinking of you. ♫
Hij moest er vanmiddag om huilen dat we het er zoveel over haddenquote:
Niks bijzonders, als ik zin heb langs familie/vrienden. Verder eten, veel slapen en fokkenquote:
Weet ik, daaromquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij moest er vanmiddag om huilen dat we het er zoveel over hadden
Bij het Plein kan je 's nachts aan de deur kaarten kopenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef bijdehand het volgende:
Maar samen met oud en nieuw forever alone dusVoor feesten e.d. in de stad moet je toch kaartje kopen?
Vriendin vroeg of ik mee ging naar de Saec (of hoe je het ook schrijft). Het is dat ze het via whatsapp vroeg anders kreeg ze gratis bitchslap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
En bdh geen idee of er dan wat aan is.
Bij de lalalaa heb ik kaarten gekocht voor nieuwjaar, en daar stond op dat ze met 2de kerstdag ook open zijn. Dus de bar is in ieder geval open
Ja, tegenwoordig P79quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zit er bij het VVV-kantoor daar onderaan in die kelder nog steeds een bar/disco? Plein nog wattes meen ik.
Vraag beantwoord. Dank.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij het Plein kan je 's nachts aan de deur kaarten kopen
Ja, maar daar is de antichrist geboren, daarom heet het nu P79 oid.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zit er bij het VVV-kantoor daar onderaan in die kelder nog steeds een bar/disco? Plein nog wattes meen ik.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vriendin vroeg of ik mee ging naar de Saec (of hoe je het ook schrijft). Het is dat ze het via whatsapp vroeg anders kreeg ze gratis bitchslap.
Geen idee, zelfs nog niet eens gekekenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef bijdehand het volgende:
Maar samen met oud en nieuw forever alone dusVoor feesten e.d. in de stad moet je toch kaartje kopen?
* Doet alsof neus bloed*quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef Muisraket het volgende:
Flauwe TT.Ik heb met O&N ook niets (meer) te doen trouwens. *Hint naar de mede-forever alone mensen hier*
Leuke tent!quote:
Tegenwoordig ook nog, of hoe het ''vroeger'' was?quote:
Wat stel je voor?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef Muisraket het volgende:
Flauwe TT.Ik heb met O&N ook niets (meer) te doen trouwens. *Hint naar de mede-forever alone mensen hier*
Hoe het nu is. Maar ben er eigenlijk alleen maar als ze zon rock avondje hebben, dan ga ik er ook speciaal voor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook nog, of hoe het ''vroeger'' was?
Nooit Tux tegen gekomen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoe het nu is. Maar ben er eigenlijk alleen maar als ze zon rock avondje hebben, dan ga ik er ook speciaal voor.
Die zijn weggejaagd en zitten nu in nijmegen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het zat er altijd vol van die kunstzinnige types!
Dat klopt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zijn weggejaagd en zitten nu in nijmegen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zijn weggejaagd en zitten nu in nijmegen.
Whut?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
nice! No losers, just winnersquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:58 schreef shifto het volgende:
Ja, mee eens, ook zonder op de telefoon te zitten (hij ligt gewoon naast mij)
Wij met appletini!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel als typisch wij.
meisjes zonder make upquote:
Moeten wel van die oogmakeup hebben dat prefereer ikquote:
eensquote:
mag wel via pm!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef Muisraket het volgende:
Ik wilde dit zeggen...
[ afbeelding ]
... maar toen bedacht ik me dat dat niet meer mag.
Ik wilde al over KPD en haar eigen topic beginnen, maar ik hield mij inquote:
Jouw manboobs?quote:
die heb ik niet eensquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jouw manboobs?
Ik zie het even niet in STA staan maar wel in ONZ: [Belangrijk] Stoute plaatjes en de rest. Dus ja, helaas.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef shifto het volgende:
Mag dat helemaal niet meer joh? Ook niet;
[ afbeelding ]
Hier zie je namelijk weinig bijzonders
die dingen van mij kwalificeren zich niet als boobs en heb geen fotos ervanquote:
Eensquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wel een lelleke hollandse kutkop heeft ze
Dit.quote:
jouw seksbuddy van 15 jaar geledenquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
jouw seksbuddy van 15 jaar geleden
ninja-editquote:
Failquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ninja-edit fail
hij denkt dat hij mijn schoonbroer is, maar dat is hij niet hoor
Kun jij dit telepathisch volgen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:47 schreef Muisraket het volgende:
Ik was maar 17 minuten weg (braaf aan mijn presentatie aan het werken zelfs!).
Nee, ik keek toevallig nét in het topic toen bdh dat postte.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Kun jij dit telepathisch volgen dan?![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, ik keek toevallig nét in het topic toen bdh dat postte.
hehequote:
Die hebben metal wel heel letterlijk genomen in het begin.quote:
Hij is mega slecht, deze vind ik stiekem best goed! Kom hem nu zo tegenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Die hebben metal wel heel letterlijk genomen in het begin.En die vocals!
_!
Inderdaad, mijn eindbaasquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:54 schreef Muisraket het volgende:
Dit daarentegen, props voor shifty voor het vinden:
Dat herinnert me er aan: heb ik jou ook een nummer van Tom Waits gegeven, of niet? Zo nee, ga die vent eens heul snel YT'en.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij is mega slecht, deze vind ik stiekem best goed! Kom hem nu zo tegen![]()
Bitch please, kijk eens 2 dagen geleden in je dropbox, er is al een map voor die dingen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat herinnert me er aan: heb ik jou ook een nummer van Tom Waits gegeven, of niet? Zo nee, ga die vent eens heul snel YT'en.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch please, kijk eens 2 dagen geleden in je dropbox, er is al een map voor die dingen!
volgens mij ken ik diequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat herinnert me er aan: heb ik jou ook een nummer van Tom Waits gegeven, of niet? Zo nee, ga die vent eens heul snel YT'en.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]Heb er geen update over gehad of over het hoofd gezien i.v.m. dropboxspam van mijn studie.
Oh en: 'ik wil meer!' valt op 30000 manieren op te vatten.![]()
![]()
En dan moet ik je ook al mijn saaie kutmuziek geven en dat doe ik je niet aan.quote:
Zucht. Hoeveel muziek gaf ik jou wel niet! Zit meer troep tussen dan goed waarschijnlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En dan moet ik je ook al mijn saaie kutmuziek geven en dat doe ik je niet aan.
True, maar dat was makkelijk over te zetten omdat ik een harde schijf mee had, dropbox kent een limiet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Zucht. Hoeveel muziek gaf ik jou wel niet! Zit meer troep tussen dan goed waarschijnlijk
True!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar dat was makkelijk over te zetten omdat ik een harde schijf mee had, dropbox kent een limiet.
Wees gewaarschuwd: dan krijg je 4000000 gig aan blije ska, punk etc van shifty.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef bijdehand het volgende:
Volgende keer, met de white russians ofzo, neem ik ook een hdd mee
Ik weet niet of het helemaal je ding is maar feel free tooquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef bijdehand het volgende:
Volgende keer, met de white russians ofzo, neem ik ook een hdd mee
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd: dan krijg je 4000000 gig aan blije ska, punk etc van shifty.
Met die teringzooi die ik luister kan ik me amper voorstellen dat er niks tussen zitquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd: dan krijg je 4000000 gig aan blije ska, punk etc van shifty.
Lijkt me ook iets leuker voor de rest inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
Tevens wil ik een ander gespreksonderwerp.
Vast welquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met die teringzooi die ik luister kan ik me amper voorstellen dat er niks tussen zit
Niet over muziek willen pratenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:03 schreef bijdehand het volgende:
Tevens wil ik een ander gespreksonderwerp.
Bdh, wat je vind je Austin Powers?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Ik win, volgend onderwerp
Nooit gezien, en nee, daar schaam ik me niet voorquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Bdh, wat je vind je Austin Powers?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nooit gezien, en nee, daar schaam ik me niet voor
Heb jij Naked Gun Trilogy en de 'For a few dollars more' trilogie gezien?quote:
Gast, ik heb één keer een stukje gezien en dat was al mega slecht.quote:
Bitch please, wie niet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij Naked Gun Trilogy en de 'For a few dollars more' trilogie gezien?
Nu moet ik aan een southpark aflevering denken, ...het moet er toch uit?quote:
This chickquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, ik heb één keer een stukje gezien en dat was al mega slecht.
Ik heb een iets wat grotere (maar nog steeds kleine) missiequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, ik heb één keer een stukje gezien en dat was al mega slecht.
Noem jij jouw penis missie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb een iets wat grotere (maar nog steeds kleine) missie
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch please, wie niet?
[..]
Nu moet ik aan een southpark aflevering denken, ...het moet er toch uit?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Zou wat zijn als dat niet was
Dat wijf is wel bijdehand met dr opmerking.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
Dit stukje alleen al heeft meer humor dan iedereen die ik ken.
Nog geen glimlachquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:11 schreef bijdehand het volgende:
Dit stukje alleen al heeft meer humor dan iedereen die ik ken.
quote:
Grappigerquote:
Gelukkig!quote:
Als ik het na 10 minuten niks vind dan kijk ik niet verderquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Gelukkig!Geef het een kans, kijken we ze gewoon hier alle 3 en mag je erna of heel hard zeiken of mee doen in de ownage
wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ninja-edit
hij denkt dat hij mijn schoonbroer is, maar dat is hij niet hoor
Be ashamedquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nooit gezien, en nee, daar schaam ik me niet voor
Nog nooit van gehoord, maar klinkt niet verkeerd.. Gaan we eens vaker luisterenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat herinnert me er aan: heb ik jou ook een nummer van Tom Waits gegeven, of niet?
Flauw indeed, maar the naked gun zijn juist leuk flauwe films. Van die prima films die je op een loze avond kijkt en prima uit kunt zitten..quote:
Ditquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Flauw indeed, maar the naked gun zijn juist leuk flauwe films. Van die prima films die je op een loze avond kijkt en prima uit kunt zitten..
heb ze ooit alle drie met dejori gekeken en toen de serie ervan nog gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Flauw indeed, maar the naked gun zijn juist leuk flauwe films. Van die prima films die je op een loze avond kijkt en prima uit kunt zitten..
We hebben ook ooit in twee dagen alle police academy films gezienquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
heb ze ooit alle drie met dejori gekeken en toen de serie ervan nog gezien
conclusie: wij zijn AWESOMEquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
We hebben ook ooit in twee dagen alle police academy films gezien
Nee, we zijn:quote:
wij laten zo'n foto maken!quote:
quote:
Heb alles al gezienquote:
Ja, vind het wel leukquote:Op woensdag 14 december 2011 12:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb alles al gezienWord wel tijd voor ook een marathon daarvoor though!
Je kan wel alles hebben. Maar helaas is er niemand in dit topic die dat heeftquote:Op woensdag 14 december 2011 16:19 schreef VulpesVulpes het volgende:
Jajammer genoeg niet in db, maarja je kan niet alles hebben
Lekker deprimerend.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kan wel alles hebben. Maar helaas is er niemand in dit topic die dat heeft
Dit. Oh en hoi. En doei, want ik ga weer werken.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh en hoi. En doei, want ik ga weer werken.![]()
Ik ook, bijna allesquote:
Voor school hè.quote:
Ik moet alleen barrie er nog bij hebben.quote:
Dacht alquote:
Jammer voor jou danquote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik moet alleen barrie er nog bij hebben.
TIPquote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
->PUB
Tips nodig nu, leuk meisje op school, maar ken haar nie en zij mij niet. Hoe aanpakken?
Je kan bij dit juist mannelijke kennis gebruiken.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja dan krijg ik van die kutdingen
Ik hoopte eigenlijk op jouw vrouwelijke kennis dubbel B
Dankquote:Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan bij dit juist mannelijke kennis gebruiken.![]()
Zal mn best doen. Ga gewoon een keer met haar praten? Desnoods vraag je of ze een rekenmachine te leen heeft of zoiets. Of een sigaret, pen, geodriehoek of dat ze weet wat het huiswerk is (indien zelfde opleiding/jaar), of dat ze ook een bepaalde docent heeft. Dan kent ze je al daarvan en kan je de volgende keer een normaal gesprek voeren?
Zet hem op
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dank
Weet toch wel dat er niks van komt
deze instelling heb ik ookquote:Op woensdag 14 december 2011 17:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dank
Weet toch wel dat er niks van komt
Ga zonder kleren. Dan trek je gelijk haar aandachtquote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Uhm, nou ten eerste wil ik eerst even mijn nieuwe kleren hebben dan voel ik mij een baas, en daarna ben ik gewoon verlegen.
Neen, je moet vragen of ze mee kleren wil kopen! En heb je een wingman nodig?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Uhm, nou ten eerste wil ik eerst even mijn nieuwe kleren hebben dan voel ik mij een baas, en daarna ben ik gewoon verlegen.
Zal ik doen! BEDANKT BBquote:Op woensdag 14 december 2011 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga zonder kleren. Dan trek je gelijk haar aandacht
Ik ken haar nietquote:Op woensdag 14 december 2011 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen, je moet vragen of ze mee kleren wil kopen! En heb je een wingman nodig?
Nee, zoiets moet je smooth aanpakken.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ken haar niet
'Hee hallo ga je straks mee kleren kopen?'
zij: 'What is this shit'
ik: 'kut'
Als hij haar leert kennen is hij geen vreemdeling meerquote:Op woensdag 14 december 2011 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, zoiets moet je smooth aanpakken.
1. Leer haar kennen
2. Zorg dat je die coole vreemdeling bent
3. ??????
4. PROFIT!!!
De ?????? is zeker het mysterie wat jij en ik nog moeten oplossen he maat?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, zoiets moet je smooth aanpakken.
1. Leer haar kennen
2. Zorg dat je die coole vreemdeling bent
3. ??????
4. PROFIT!!!
In de For a few dollars more-trilogie leer je de vreemdeling ook niet kennen...quote:Op woensdag 14 december 2011 18:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als hij haar leert kennen is hij geen vreemdeling meer
Als ik die ?????? wist dan was ik rijk geworden met mijn boek daaroverquote:Op woensdag 14 december 2011 18:23 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
De ?????? is zeker het mysterie wat jij en ik nog moeten oplossen he maat?
Zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 14 december 2011 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik die ?????? wist dan was ik rijk geworden met mijn boek daarover
Bij southpark weten ze het ook nietquote:
OMFG! Ik moest gewoon 2 keer kijken voor ik snapte dat het geen paint wasquote:Op woensdag 14 december 2011 18:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto is dit je verloren broer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee bij jou knippen we die kin er gewoon afquote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef shifto het volgende:
[..]
OMFG! Ik moest gewoon 2 keer kijken voor ik snapte dat het geen paint was![]()
Hij is dikker
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee bij jou knippen we die kin er gewoon af
quote:
Dat deed ik ook toen mr begon over manboobsquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat deed ik ook toen mr begon over manboobs![]()
[ afbeelding ]
Denk je dat ik dat doequote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij is dikker
Wilde eerst vragen of jij het was maar het verschil is best te zien dus daarom maar je broerquote:
Ik haal hier maar gewoon uit dat je mij mooier vindtquote:Op woensdag 14 december 2011 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wilde eerst vragen of jij het was maar het verschil is best te zien dus daarom maar je broer
Je bent een knapperd hoor!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik haal hier maar gewoon uit dat je mij mooier vindt
Wat handje zegt.quote:
quote:
Dat was ik niet tot jij mij vergeleek met Mr. Lillikertquote:Op woensdag 14 december 2011 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat handje zegt.
Niet onzeker zijn jungske!
Alleen dat kapsel. Jij bent lekkerder hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:18 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Dat was ik niet tot jij mij vergeleek met Mr. Lillikert
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen dat kapsel. Jij bent lekkerder hoor.
Bijdehandquote:
'K bent er klaar voorquote:
had je een fb berichtje gestuurd zoals beloofd!quote:
Ik had het gezien. Heb alleen nog niet gereageerdquote:Op woensdag 14 december 2011 19:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
had je een fb berichtje gestuurd zoals beloofd!
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 19:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik had het gezien. Heb alleen nog niet gereageerd
Had je gisterenavond door dat ik bezopen was?
Had een feestje gehad op m'n werkquote:
Ik stierf echt bijna van het lachen hierdoor!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij is dikker
Gezellig? Heb je nog geneukt? /lullomodusquote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Had een feestje gehad op m'n werk
Met die vrouwen en mannen op leeftijd?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Had een feestje gehad op m'n werk
Haquote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gezellig? Heb je nog geneukt? /lullomodus
Niet met de bewoners neequote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met die vrouwen en mannen op leeftijd?
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik stierf echt bijna van het lachen hierdoor!Jezelf niet niet-herkennen op een foto OMG, bestaat er ook zo'n foto van jou dan?
Oh en handje, dat ik het aan jou vroeg was puur toeval en ik geloof je graag als je zegt dat je geen manboobs hebt.Ik had ooit een vriend/kennis die grotere borsten had dan ik, volgens mij.
_!
Ik bedoelde uiteraard een man. Als vrouw is dat niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]ik heb ook eens zoiets gehad. En die kennis, was die vrouwelijk?
bedoel die nonnenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haheb je mijn collega's wel eens gezien?
Every. Fucking. Day.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard een man. Als vrouw is dat niet zo moeilijk._!
quote:
Daar gaat het nu niet om. Sowieso is die vent klachtwaardig, toen hij voor iets officieels een pak aanmoest kreeg hij i.p.v. reacties dat hij er chic uitzag alleen reacties dat hij leek op een buschauffeur.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]_! En ik ken meisjes die ze een stuk kleiner hebben hoor
Hier werken zoveel sletjesquote:Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef Muisraket het volgende:
Dat is dan wel weer het voordeel van werken bij de Ap, (het uiterlijk van) sommige collega's.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet om. Sowieso is die vent klachtwaardig, toen hij voor iets officieels een pak aanmoest kreeg hij i.p.v. reacties dat hij er chic uitzag alleen reacties dat hij leek op een buschauffeur.![]()
![]()
Een meisje op mijn werk was echt super mooi en lief, maar laatst was ze wel zo'n bitch. Helemaal op haar afgeknapt.quote:
Daarom werk je dus in het kopieer/scanhok?quote:
En verkapte mannen, meestal.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef shifto het volgende:
Het nadeel van in de ICT werken1 op de 20 mensen is vrouw ofzo
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom werk je dus in het kopieer/scanhok?
Op mijn werk zijn ze niet eens mooi. En ze hebben kinderenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een meisje op mijn werk was echt super mooi en lief, maar laatst was ze wel zo'n bitch. Helemaal op haar afgeknapt.
Bedoelde 'hier bij de AH'quote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom werk je dus in het kopieer/scanhok?
"Mannen", met de helft van de personen valt geen gesprek te voerenquote:
Ik bedoel dat die vrouwen ook niet echt vrouwen zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef shifto het volgende:
[..]
"Mannen", met de helft van de personen valt geen gesprek te voerenJa over WoW ofzo
En wss ook forever alonequote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef shifto het volgende:
Het nadeel van in de ICT werken1 op de 20 mensen is vrouw ofzo
Er zitten wel een aantal domme dozen bij ja, true.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef shifto het volgende:
[..]
"Mannen", met de helft van de personen valt geen gesprek te voerenJa over WoW ofzo
Meestal wel hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die vrouwen ook niet echt vrouwen zijn.
Bij de AH bij de Arena in Den Bosch is er zo eentje die is vergroeid met de kassa. DJ weet wie ik bedoelquote:
Die vrouwen zijn dus eigenlijk mannen zonder humor?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:
Haha.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Meestal wel hoorJe hebt of inderdaad de nerd-dames, of de overcompenseerders.
Waarom vind jij altijd niet-grappige dingen van mij grappig? Dit was serieus bedoeld damnit!quote:
Kan geen andere versie vinden. Het is een larper waar bij staat: I'm a level 21 virgin.quote:
Dat is het ergstequote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom vind jij altijd niet-grappige dingen van mij grappig? Dit was serieus bedoeld damnit!
Die lijkt op jouw pa die 80 kg is aangekomenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom vind jij altijd niet-grappige dingen van mij grappig? Dit was serieus bedoeld damnit!
LOL. En zie nu pas dat andere plaatje trouwens.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan geen andere versie vinden. Het is een larper waar bij staat: I'm a level 21 virgin.
Ik ga mezelf ook maar eens snijden denk ik.quote:
Jouw plaatjesquote:
Ik ga niet mijn scherm fistbumpen. Er zit al een deuk in door die hand van daarstraksquote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef bijdehand het volgende:
Alleen echte mannen zien dat plaatje. Boks.
Kut.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef bijdehand het volgende:
Alleen echte mannen zien dat plaatje. Boks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |