Dat lijkt misschien wel heel erg onbenullig, maar in het echte leven kan dit gewoon zo maar gebeuren. Het ligt er vooral aan hoe je na je val terecht komt: als je zó terechtkomt dat bepaalde delen van je lichaam niet meer functioneren, is het gewoon afgelopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Als ze een gewone dood sterven zoals Anita bakken ze er ook niks van, een aanrijding met een busje van 20 km/u en dan kunnen ze opeens niets meer doen voor dr in het ziekenhuis
Toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze niks met haar ziekte hebben gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien wel heel erg onbenullig, maar in het echte leven kan dit gewoon zo maar gebeuren. Het ligt er vooral aan hoe je na je val terecht komt: als je zó terechtkomt dat bepaalde delen van je lichaam niet meer functioneren, is het gewoon afgelopen.
Er zijn ook genoeg mensen die van hun fiets lazeren en dan dood zijn door hun val, terwijl er ook genoeg mensen zijn die vallen en er alleen een blauwe plek aan over houden.
Ik vond het in ieder geval realistischer dan alle verlammingsverschijnselen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze niks met haar ziekte hebben gedaan.
Ik geloof het ook nog.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Was Anita ziek dan? Wij weten daar niets van!"
Gelukkig niet. Dan wordt het echt een wandelend skelet.quote:
Het had niets te betekenen schatje? Het is niet wat je denkt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Hier komt weer een mooie smoes achteraan.
Hm, ik denk dat ze wel met een smoes komt die dit keer wel geloofwaardig is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef Klipnap het volgende:
Ninanu gaat ze Ludo's plan verpesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |