Eerste keer is de beste keer, geen pijn nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:26 schreef rosepetals het volgende:
Mijn vriendin smst : hoezo, aan wie stel jij piemelvragen? nou ik wil wel weten of de allereerste keer rukken pijn kan doen, want dat beweerde mijn ex vriendje, maar andere ontkennen.
Ik durfde niet omdat het voelde alsof ik moest plassen en als 9 jarige plas je niet meer in bed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:26 schreef rosepetals het volgende:
Mijn vriendin smst : hoezo, aan wie stel jij piemelvragen? nou ik wil wel weten of de allereerste keer rukken pijn kan doen, want dat beweerde mijn ex vriendje, maar andere ontkennen.
dat was echt een raar gevoel in het begin jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik durfde niet omdat het voelde alsof ik moest plassen en als 9 jarige plas je niet meer in bed.
Ik wil je hart niet breken...quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
Worden op slaapfeestjes wel eens seksuele handelingen verricht?
Je bent op tv man.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
Ja, dit. Van die pyama feestjes toen je 14 was, ik neem aan dat er een hoop gebeurd op zo'n avond, niet dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
Wat schattig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik durfde niet omdat het voelde alsof ik moest plassen en als 9 jarige plas je niet meer in bed.
Hoeveel vingers passen er maximaal en waar laat je je duim?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel vingers passen er maximaal en waar laat je je duim?
Ze moeten eens wetenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef Dimens het volgende:
Ik werd schattig genoemd door een chick, tijd om te gaan.
Ja, ik gebruik eigenlijk nooit mijn vingers, want ik kan mijn g-spot gewoon écht niet vinden. En geloof me ik heb gezocht. Dus ik gebruik altijd een dildo. Maar de meeste zullen er 2 doen, anders is het gewoon onhandig, en daar heb je niks aan. Je duim erin, dat zullen er maar heel weinig doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel vingers passen er maximaal en waar laat je je duim?
Zal ik eens voor je zoeken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik eigenlijk nooit mijn vingers, want ik kan mijn g-spot gewoon écht niet vinden. En geloof me ik heb gezocht. Dus ik gebruik altijd een dildo. Maar de meeste zullen er 2 doen, anders is het gewoon onhandig, en daar heb je niks aan. Je duim erin, dat zullen er maar heel weinig doen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik wil je hart niet breken...![]()
Maar over het algemeen niet nee
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef Dimens het volgende:
Ik werd schattig genoemd door een chick, tijd om te gaan.
Dit jaquote:
Het spijt me zo erg voor jequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]![]()
![]()
* MichaelScott zich nu in slaap huilen
Aha, dan deed ik het vroeger altijd fout. Ik dacht vrouwen zijn net als bowling-ballen. Vingers erin en smijten maar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik eigenlijk nooit mijn vingers, want ik kan mijn g-spot gewoon écht niet vinden. En geloof me ik heb gezocht. Dus ik gebruik altijd een dildo. Maar de meeste zullen er 2 doen, anders is het gewoon onhandig, en daar heb je niks aan. Je duim erin, dat zullen er maar heel weinig doen.
Met je hele zak in de plomp! Duh!quote:
Haha ja, er was altijd zo'n latin serie op rtl 5 volgens mij waarvan in de gids stond dat die 12+ was. Je zag alleen tieten en als je geluk had af en toe een kutje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Dit ja
toen was er nog seks op tv, als 13 jarige dus kijken in bed. zat ik met mijn piemel te spelen, maar begon steeds raarder te voelen/lekkerder. en op het einde werd ik zo geil dat ik het gevoel van plassen kreeg. daarna lag mijn matras onder de sperma. ik vond het geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |