Echt veel pijn ook niet, maar wat een rot gevoel is het. Je plasgaatje is helemaal dicht gedrukt en daar moeten liters vocht doorheen. Man oh man, alsjeblieft nooit meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het is niet een lekker gevoel, maar ook niet echt pijn o.i.d...
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef Dimens het volgende:
Als je een goeie erectie hebt, dan voel je dat echt wel.
Als je je hand in je broekzak doet kan je er stiekem over wrijven dan is het wel lekker hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef rosepetals het volgende:
Ik voel me ook serieus vertederd dat jullie zo lief behulpzaam zijn.
Als je geil bent, en je wordt stijf, is dat stijf worden dan zelf ook een lekker gevoel?
Een stijve welke de ruimte heeft is wel lekker ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef rosepetals het volgende:
Als je geil bent, en je wordt stijf, is dat stijf worden dan zelf ook een lekker gevoel?
Als die stijf is en je wrijft erover wel, als je er bijvoorbeeld wakker mee wordt (odol) en je doet er niks mee is het vrij irritant.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef rosepetals het volgende:
jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef rosepetals het volgende:
Wat ontzettend interessant is dit. Kan het ook pijn doen? Kan seks op wat voor een manier ooit pijn doen?
Leg er maar eens knik in. Wedden dat het janken wordt?quote:
Ik ken een jongen die had seks met een meisje en hij stoten als een malle. Kwam hij precies met ze stijve lul op het stukje huid tussen de kut en het kontgat, knakte z'n penis en dus z'n bloedvat, stroomde zijn piemel vol, gewoon een aubergine.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef rosepetals het volgende:
Wat ontzettend interessant is dit. Kan het ook pijn doen? Kan seks op wat voor een manier ooit pijn doen?
Als je hem er scheef in stopt en hem knakt zal dat behoorlijk veel pijn doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef rosepetals het volgende:
Onverwachte balzak beknellingen; eruit floepen en geknakt wordenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef rosepetals het volgende:
Als je het te vaak op een dag doet welquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:13 schreef rosepetals het volgende:
Gewoon aan je moeder denken of aan twee girls one cup en het is over.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef ValHallen het volgende:
Iedere man heeft weleens een random boner. Niks om je druk over te maken.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:18 schreef rosepetals het volgende:
Dankjewel allemaal. Volgens mij heb ik geen vragen meer.. ik heb wel even een vriendin gesmst of ze nog piemel-vragen heeft, dus wie weet.![]()
Oh echt waar? Bij mij wordt het dan gevoelloos, en dus zinloos.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je het te vaak op een dag doet wel
Auw.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:14 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die had seks met een meisje en hij stoten als een malle. Kwam hij precies met ze stijve lul op het stukje huid tussen de kut en het kontgat, knakte z'n penis en dus z'n bloedvat, stroomde zijn piemel vol, gewoon een aubergine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |