Kan, maar ze kan je ook erg grappig en gezellig vinden en dat denk ik eerder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef mrazura het volgende:
[..]
Als een meisje zegt zullen we samen chillen met veel drank. Is ze dan net zoals ik ook altijd op seks uit?Denken we dan beide hetzelfde?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef mrazura het volgende:
[..]
Als een meisje zegt zullen we samen chillen met veel drank. Is ze dan net zoals ik ook altijd op seks uit?Denken we dan beide hetzelfde?
Stel ik zou daarbij zijn ,zou ik dan eventueel mee kunnen doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef rosepetals het volgende:
Eh, seks in het pashokje van de C&A en dat soort dingen.
De vragen worden persoonlijk en niet universeel!
Ja, dat waardeert elke vrouw, doen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Stel ik zou daarbij zijn ,zou ik dan eventueel mee kunnen doen
Waar afspreken dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat waardeert elke vrouw, doen!
Oh.. Ik bedoelde andere vrouwenquote:
Oh, ik niet. Waar afspreken dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh.. Ik bedoelde andere vrouwen
Gezellig bioscoopje pakken dan maar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef rosepetals het volgende:
Laten we maar vrienden blijvenIk wil wat we hebben niet stuk maken
Jij doet het niet veel beterquote:
Ja dat wil ik welquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef sthomass het volgende:
[..]
Gezellig bioscoopje pakken dan maar?
Er is net geconcludeerd dat ik niet in de friendzone zit, dat kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef sthomass het volgende:
[..]
Gezellig bioscoopje pakken dan maar?
[..]
Jij doet het niet veel beter
Maar ik regel d'r eerder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is net geconcludeerd dat ik niet in de friendzone zit, dat kan nog alle kanten op.
Van boven naar onder en van voor naar achteren. Dat is hygiėnischer!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er is net geconcludeerd dat ik niet in de friendzone zit, dat kan nog alle kanten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paardelul !!!
Nu maak je me nieuwsgierig.. Ik kan het aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |