Jezus, dat heb ik nog nooit meegemaakt nee haha. Ik weet het niet, ik heb wel seks gehad op plekken waar je geen seks hoort te hebben, en seks met meisjes gehad. Maar volgens mij is dat niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met je hele zak in de plomp! Duh!
Dat wil ik echt nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:37 schreef Chavez_ het volgende:
Dan krijg je een riem om je middel en die word heel strakgetrokken terwijl je in een face-down-ass-up positie zit. Dan gaat je gang wagenwijd openstaan en plempt je partner z'n hele zaakie erin, met ballen en alles. Daarna gaat die riem los en sluit alles zich om z'n staaf en ballen heen, en rijden maar.
Dat ja, 't komt vanzelf, kwestie van tijd. Uiteindelijk raak je verveeld en ga je dit soort dingen proberen.quote:
In de zin van seks op de pik-lik tafel in het bos of gewoon zoals de Heilige Maagd Maria, een kruis in je kersster?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jezus, dat heb ik nog nooit meegemaakt nee haha. Ik weet het niet, ik heb wel seks gehad op plekken waar je geen seks hoort te hebben, en seks met meisjes gehad. Maar volgens mij is dat niet zo bijzonder.
Ik ben bi, en ik was de eerste keer met een meisje niet dronken, zij wel, en hetero.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:37 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
vertel!
Bij pijama feesten of dronken?
Oke, ik snap hier echt niks vanquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de zin van seks op de pik-lik tafel in het bos of gewoon zoals de Heilige Maagd Maria, een kruis in je kersster?
Je zei dat je seks had gehad op rare plekken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oke, ik snap hier echt niks van
Ik dacht dat jij de expert was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oke, ik snap hier echt niks van
Aha.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ben bi, en ik was de eerste keer met een meisje niet dronken, zij wel, en hetero.
En nee, plompzakken gaat echt nooit gebeuren, want dat klinkt super pijnlijk.
Vertrouw me, komt nog wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En nee, plompzakken gaat nog niet gebeuren, want dat klinkt super pijnlijk.
Niet waar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef rosepetals het volgende:
De vragen worden persoonlijk en niet universeel!
Nou, mijn vriendinnen en ik hebben het hier weleens over gehad en de meeste kijken nooit naar het kruis. Maar ik doe dat soms wel, gewoon het idee wat daar zit. Ik kijk niet naar grote. Meeste vrouwen niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Aha.
Kijk je ook wel eens naar kruizen van jongens. En als het lekkere jongens zijn (zoals ik bijv.) en je ziet dat het goed gevult is, doet dat je wat.
Of als jongens staan te pissen, kijk je dan stiekem naar de grote?
ik ook welquote:
Ja omdat er eigenlijk nooit iets te zien is in een normale broek onder normale omstandigheden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendinnen en ik hebben het hier weleens over gehad en de meeste kijken nooit naar het kruis. Maar ik doe dat soms wel, gewoon het idee wat daar zit. Ik kijk niet naar grote. Meeste vrouwen niet.
Het is beter als alleen jij en Dimens wat gaan drinken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef rosepetals het volgende:
Jullie zijn zo gezellig. We moeten eigenlijk een keer met zn alle wat gaan drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |