Random hoop ik?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je het goed doet met een stijve ook niet, maar dat vereist oefening(kreeg echt vaak een stijve en public, dus dan leer je het wel).
Mij ook, daarom verwacht ik het ook niet van een meisje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:53 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Durf ik niet man, je eigen sperma proeven lijkt me echt goor.
Nee daarom vraag ik het, misschien heeft ze wel is geslikt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:53 schreef sthomass het volgende:
[..]
Mij ook, daarom verwacht ik het ook niet van een meisje.
Haha en wat als dat van jou nou best oké is. Een beetje smaakloos, heel iets zoet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:53 schreef sthomass het volgende:
[..]
Mij ook, daarom verwacht ik het ook niet van een meisje.
Wil je proberen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha en wat als dat van jou nou best oké is. Een beetje smaakloos, heel iets zoet?
dan zal je dat nooit weten.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is beter als alleen jij en Dimens wat gaan drinken.
Heb ik je van streek gemaakt?quote:
Oh en.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:45 schreef mrazura het volgende:
Hoe vinden vrouwen het om anaal geneukt te worden? Is het echt zo dat ze de eerste dagen pijn hebben met lopen?
Sorry. Ik weet zeker dat je echt heel stoer bent, boordevol testosteron. Maar ik had het over jou als jongetje. Dat is anders, toch?quote:
Oh dan is het goed, vals alarm dus. Voor niets dat topic gemaakt, nu lacht iedereen mij uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Sorry. Ik weet zeker dat je echt heel stoer bent, boordevol testosteron. Maar ik had het over jou als jongetje. Dat is anders, toch?
Universele vragen onlyquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:02 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nee maar rose, heb je wel is geslikt? En zoja wat vond je ervan?
Welk topic?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh dan is het goed, vals alarm dus. Voor niets dat topic gemaakt, nu lacht iedereen mij uit.
Geil topicquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh en.
http://forum.viva.nl/forum/list_message/5436265
Gadveredamme ze hebben het daar over anaal likkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh en.
http://forum.viva.nl/forum/list_message/5436265
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |