Nou, ik riskeer mijn nek nu.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik sla een deel over. Fix maar even Lutje of Pheentje.
I'm with stupid.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, gewoon even melden dat je ... besteld had en ... hebt gekregen. Ik denk dat ze je dan die postkaart ook nog wel extra opsturen. Verder kunnen ze voor zichzelf uitzoeken wat er mis is gegaan.
Wordt het zo dringen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:10 schreef Lutte het volgende:
Oh my___! Zaterdag start de kaartverkoop voor een carnavalsfeest hier in de buurt al. Zaterdag!
Nou haal die slaapzak maar van zolder, dat wordt bivakkeren voor de VVV!
Jup, de hele omgeving loopt uitquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt het zo dringen?
Groetjes, Stupid.
Feesttent, een heleboel bij elkaar, Vudel heet het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar koop je kaarten voor, een feesttent? Of kom je een paar straten niet in als je geen kaarten hebt en is het een soort ID waarop een foto staat met jou in feestkleding?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Bos81 het volgende:
@TT inderdaad als het hardlopen zich nog steeds verder gaat ontwikkelen ga ik Rio 2016 wel halen
Netjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
O jee dadelijk heeft iedereen de postanale depressie te pakken..
Maar goed. Ik heb dus gemaild over die foute levering en heb al antwoord. Ik krijg alsnog de kaart kosteloos toegestuurd en mag de verkeerde kaart houden..
Mooi Bos!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Maar goed. Ik heb dus gemaild over die foute levering en heb al antwoord. Ik krijg alsnog de kaart kosteloos toegestuurd en mag de verkeerde kaart houden..
Jammiequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
WTF! Als ik de code van het PostAnaalbonnetje invul geeft hij aan dat de zending gewoon nog bij AnaalPost in het centrum ligt te wachten![]()
Hij is dus ook echt nog niet bij H&M, oh er is nog hoop, er is nog hoop
12 dagen in het centrum liggen te wachten, ze zullen het wel erg druk hebben bij PostAnaal![]()
quote:Ook cadeaubonnen en PostNL producten zijn uitgesloten van de actie. Hierbij worden dus geen rijm-nijntjes weggegeven.
Het zou hem moeten zijn ja!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]En het is die dure retourzending???????
Dat klopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als iets spoorloos is bij PostAnaal, en bijvoorbeeld niet meer te traceren is, dan doet PostAnaal er toch ook niks meer aan?
Ja preciesquote:
Sowieso doen ze weinig met klachtenquote:
Toen ik een verzending deed naar JJH hier op fok, vorig jaar eind november, kwam hij pas halverwege maart aanquote:Op woensdag 14 december 2011 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zou hem moeten zijn ja!
Maar als iets spoorloos is bij PostAnaal, en bijvoorbeeld niet meer te traceren is, dan doet PostAnaal er toch ook niks meer aan?
Ben wel blij dat de aanmelding er staat, nu nog ff door de kerstdrukte heen, ik zet in op Januari, maar dat maakt niet uit
Ja daar zat ik dit weekend nog aan te denken Zwabs. Ik ben wel benieuwd naar cijfers van vermiste pakjes eigenlijk, hoeveel % er ergens kwijt raakt...quote:Op woensdag 14 december 2011 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen ik een verzending deed naar JJH hier op fok, vorig jaar eind november, kwam hij pas halverwege maart aan
Ik krijg en verstuur tegenwoordig alle games, maar tot nu toe (afkloppen, ook digitaal) gaat het goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dit weekend nog aan te denken Zwabs. Ik ben wel benieuwd naar cijfers van vermiste pakjes eigenlijk, hoeveel % er ergens kwijt raakt...
fuck ja, dat was een dramaquote:Op woensdag 14 december 2011 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen ik een verzending deed naar JJH hier op fok, vorig jaar eind november, kwam hij pas halverwege maart aan
ik alleen maarquote:Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit problemen met de post te hebben gehad.
Misschien zijn het in DH dan grotere Analers als het áltijd fout gaatquote:Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Haha post van Qwea naar mijn thuisadres komt bv echt standaard niet aan
Jij knuffelt de bode, jouw post komt en gaat met grote zorg Vaduschk!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit problemen met de post te hebben gehad.
Vind ik alsnog klein. 1 en 2 worden vrijwel niet meer gebruikt. Ik zou 8, 16 en 32 verkopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:03 schreef Miniem het volgende:
Ben van plan Mini usb sticks op mn webshop te verkopen.
Nou twijfel ik over de groottes.
Ze zijn er in 1GB, 2GB, 4GB en 8GB.
Denk dat ik voor 4GB en 8GB ga.
Wat denken jullie?
Ik zou alvast gaan liggen als ik jou wasquote:Op woensdag 14 december 2011 14:25 schreef Qwea het volgende:
ik heb oxy geslikt, denken jullie aan me?
16 en 32gb zijn er nietquote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vind ik alsnog klein. 1 en 2 worden vrijwel niet meer gebruikt. Ik zou 8, 16 en 32 verkopen.
Ik kan er serieus op wachtenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou alvast gaan liggen als ik jou was
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
16 en 32gb zijn er niet
Moet het even bekijken.
Ik heb een toffe van ElisaB gehad (de rest die er waren ook trouwensquote:
Ga ik ook verkopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat Miniem échte MINI sticks ging verkopen
Ah, dus toch! HHHAAAJEEEquote:Op woensdag 14 december 2011 14:39 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ga ik ook verkopen.
Maar Qwea snapt me niet
Je bent ook geen vaste klant hier, dat blijkt welquote:
Hehh?quote:
Die zijn eckt niet hendig. Kun je niet eens normaal in je broekzak stekenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je deze hebt dan wil je elke dag weer wat lekkers
Hoeft ook niet, daar heb ik m'n tas voor! En in m'n skinny jeans zit niks lekker, ook niet zo'n mini stickquote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zijn eckt niet hendig. Kun je niet eens normaal in je broekzak steken
Wel in je kutje zoeen mini stick?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, daar heb ik m'n tas voor! En in m'n skinny jeans zit niks lekker, ook niet zo'n mini stick
Je tript al lekker hard op je oxy he? Met je tepelsquote:
Ik weet het niet, die Mini rijd je er zo in, toch?quote:
Ik moest lachen want ik vond mezelf vet garppigquote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je tript al lekker hard op je oxy he? Met je tepels
Driftend door de bocht met nieuw rubber.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, die Mini rijd je er zo in, toch?
Niet als je vet skinny jeans bent.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, die Mini rijd je er zo in, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Over Jeans gesproken, ik durf het bijna niet te vragen, maar....quote:
Jij doet het met floppys in je gleuf?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt nog nooit een usb stick nodig gehad in heel mn leven
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
In de zomer krijg je die echt overal hoor, voor je tuinset
Say whut?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij doet het met floppys in je gleuf?
Hij is binnen hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over Jeans gesproken, ik durf het bijna niet te vragen, maar....
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is binnen hoor
en die ander haal ik vrijdag
Memory card?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Say whut?
Ik doe gewoon niks dr in jonguh, alleen mn memory card indien nodig
Ik heb dat hele lied van Birdy nog niet langer dan 20 seconden gehoord en ik ben blij toequote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Skinny Jeans, Birdy, echt sterf toch ook jullie twee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vuile stalker!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ging om je 2e! Ken uw verhalen
Ik nog helemaal niet gewoonquote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele lied van Birdy nog niet langer dan 20 seconden gehoord en ik ben blij toe
Doosquote:
Heb je ooit van korsakov gehoord?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doos, herinner je je nou echt niks van wat je hier ook schrijft?
Er was geen 2e bij die winkel, weet je nog?
Houden zo! Jennifer Ewbank omschrijft het wel, maar dan bij het Junior Songfestival. En een vleugje lennie/lenny!quote:
Ja hoor, door de speakers meisje!quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hoor, door de speakers meisje!
Hehh?quote:
Wel zonder winterbandjes mag ik hopen?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Driftend door de bocht met nieuw rubber.
* proest *quote:
Ik heb echt totaal nooit de neiging om die gore teringbende mee naar huis te nemenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet ook nog steeds een stickje, is wel lekker om op het werk de meuk naar huis mee te nemen.
Ik wel, want dan kan ik meer uren thuis maken en hoef ik niet in die teringbende te zittenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal nooit de neiging om die gore teringbende mee naar huis te nemen
zeikwijfquote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wel, want dan kan ik meer uren thuis maken en hoef ik niet in die teringbende te zitten
Bij Halfords kun je ook online bestellen!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja kak, daar kom ik nooit.
Verkoopt Hema of Blokker ook zoiets of een leuke webshop?
Nice!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh je hebt daar echt van die speciale mokken voor met zo een deksel.
Ik zag ze laatst ergens van Starbucks maar ik weet bij god niet meer waar...
Xenos heeft ze volgens mij ook trouwens, zondag moet ik toch naar de stad![]()
De lucht hiero:
[ afbeelding ]
Ook nog zonder spaties?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
M'n vader stuurt weer een email geheel in CAPS, ik hou d'r zo van
Wat had die dan geflikt?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Zo erg als de moeder van Qwea kennie nooit wezen
Vertel?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Zo erg als de moeder van Qwea kennie nooit wezen
M'n ouders schelen 10 jaarquote:Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Wow, heb jij zo een oude vader?
Zo oud is mijnes nog nie eens en die was al oud toen ie me maakte
Nee verder gewoon helemaal kloppend, alleen de capsquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehe, collega noemt Kees altijd "Kleine Dikkerd"of "Dikke Slet" als koosnaampje, komt ze net aan op kantoor, loopt hier naar binnen en roept aaaaaaaaaaah dikke slet, daar ben je dan!
Mn andere twee collega's keken echt zo van WTF? Noem je oh-oh nou gewoon dikke slet?
Wow dan kenden ze elkaar al zo lang!quote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ze hadden al verkering toen mn moeder 15 was!
Toen was hij dus 22, dus toen was dat echt een heavy leeftijdsverschil
En dat ie illegaal in NL was hielp ook al niet echt mee zeg maar
Hopelijk valt het mee, want die wind + hoosbui daar word je niet blij vanquote:Op woensdag 14 december 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik ga de honden maar es dik aankleden want hoosbuien![]()
klikquote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh, wie weet waar ik voor mn broertje zo een toffe koffiemok voor in de auto kan scoren voor de kerst??????
Grappig om te lezenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ze hadden al verkering toen mn moeder 15 was!
Toen was hij dus 22, dus toen was dat echt een heavy leeftijdsverschil
Nu nog steedsquote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef oh-oh het volgende:
dus toen was dat echt een heavy leeftijdsverschil
Sexmaniak.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu nog steedsJe zou je kind bijna vastbinden
Leuk dat het zo geslaagd was Bos!quote:Op woensdag 14 december 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
Terug uit Maastricht. We zijn uiteindelijk na de lunch bij Coffeelovers (onderweg kwamen we nog langs kantoor van Oh-Oh) naar Valkenburg geweest, daar een van de kerstmarkten in de grotten bezocht en daarvoor nog even de Cauberg bedwongen..
Leuk dagje al met al
Ik heb nog een salmiak-knots voor jequote:
Lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog een salmiak-knots voor je
Nee, alleen langsgelopen. Wel even gekeken of ik een vrouw met leuke honden zag, maar helaas..quote:Op woensdag 14 december 2011 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk dat het zo geslaagd was Bos!Heb je oh-oh ook nog gezien of alleen het kantoor gespot?
Wat een leuke dag uit
Ja buiten zou je haar goed kunnen herkennenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, alleen langsgelopen. Wel even gekeken of ik een vrouw met leuke honden zag, maar helaas..
In Valkenburg was het best wel even een klein stormbuitje,Maar we zaten op een terras met verwarming aan de warme choco..quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja buiten zou je haar goed kunnen herkennen
Heb je verder nog een beetje droog weer gehad Bos?
Ik zag je al helemaal zitten toen ik het las vanmiddag, lekker zo'n verwarmd plekje met chocoquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Valkenburg was het best wel even een klein stormbuitje,Maar we zaten op een terras met verwarming aan de warme choco..
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Valkenburg was het best wel even een klein stormbuitje,Maar we zaten op een terras met verwarming aan de warme choco..
Heey Symphquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heey SymphZit je vrijdag ook weer in het live-topic?
3 maal is scheepsrechtquote:Op woensdag 14 december 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar nu met laptop en niet met de tablet, dat was ook een drama
2e deel van de liveshow zat ik op de laptop, dat ging een stuk beterquote:
Welke tablet?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar nu met laptop en niet met de tablet, dat was ook een drama
Ja, we hebben wel even over het Vrijthof gelopen gisteren. Maar ik heb eigenlijk bewust niks afgesproken, mijn vader zou dat niet echt leuk gevonden hebben. Niks ten nadele van jou..quote:Op donderdag 15 december 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaah Bos, je was er gisteren al! Zijn jullie hier ook op de kerstmarkt en zo geweest?
Jammer dat we niks afgesproken hadden, ik ben ff niet zo veel op Fok! Moet ff hard doorwerken deze week want volgende week vrij
Zo te horen hebben jullie wel echt een toffe dag gehad
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef Bos81 het volgende:
En dit is halverwege de Cauberg
[ afbeelding ]
Oh kakkers, dan moet ik mijn envelop even veranderen met het adres, anders ligt hij straks 10 dagen op je werk te wachtenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
ik ben ff niet zo veel op Fok! Moet ff hard doorwerken deze week want volgende week vrij
Vooral ons.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:58 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen
Gister niet op Fok geweest en gelijk een hoop gemist zie ik
Nee, niet gezien en dus ook niet binnengeweest. Maar het was wel grappig dat we op Station Maastricht toen wij naar Valkenburg wilde, we mijn peetoom en zijn vrouw tegenkwamen..quote:Op donderdag 15 december 2011 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Nee joh, snap ik wel, gewoon een dagje met zn tweetjes en dan geen andere verplichtingen dr bij.
Ben je ook in de boekenkerk geweest????????
quote:Op donderdag 15 december 2011 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kakkers, dan moet ik mijn envelop even veranderen met het adres, anders ligt hij straks 10 dagen op je werk te wachten
Ah dat is wel grappig ja!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet gezien en dus ook niet binnengeweest. Maar het was wel grappig dat we op Station Maastricht toen wij naar Valkenburg wilde, we mijn peetoom en zijn vrouw tegenkwamen..
Wat mooiquote:Op donderdag 15 december 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Ah deze wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, het slaat als een lul op een drumstelquote:Op donderdag 15 december 2011 18:31 schreef Miniem het volgende:
Pisces.
H&M topic dicht wegens juridisch gedreig #2 Backfire ?
Hard dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, het slaat als een lul op een drumstel
Ligt aan de buiquote:
Ik kan hem niet zienquote:
gaaf!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Ah deze wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei Bosquote:Op donderdag 15 december 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
ook weer thuis is. Loop ik een keer met iemand mee naar huis, kon ik bijna de weg naar mijn eigen huis niet meer vinden![]()
Ja onbewust wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei BosWatskebeurt? Creatieve route gelopen?
En ik kijk weer Juno
ik heb ook net Juno gekeken, voor het eerst. Aparte filmquote:Op donderdag 15 december 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei BosWatskebeurt? Creatieve Toeristische route gelopen?
En ik kijk weer Juno
Ik ga even kijken morgen of er nog meer Ellen Page films zijn, die de moeite waard zijn, wat een vrouwquote:Op donderdag 15 december 2011 22:31 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb ook net Juno gekeken, voor het eerst. Aparte film
Echt leuk ja! Ik hou er ook zo van als ik een film herhaaldelijk zie en dat ik hem leuk blijf vinden (sommige films zijn na 1 keer gewoon niet zo tof meer). Bepaalde stukjes was ik echt vergeten en vond ik weer geweldigquote:
Tof Bos, dat zijn nog eens leuke variaties op het gewone PC.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef Bos81 het volgende:
O ja. Ik had vandaag een postcrossing adres naar Polen toegewezen gekregen. Ze vroeg als het kon, naar theezakjes van je favoriete thee. Heb dus de Gekarameliseerde peer die kant op gestuurd
Echt doen ja , hij is zo gaafquote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens erg tof die boekenwinkel in de kerk Oh-Oh, Ga ik zeker nog een keer een kijkje nemen, als ik weer een keer in Maastricht ben.
Er zijn maar heel weinig films die ik kan blijven kijken, Juno is er zeer zeker een vanquote:Op donderdag 15 december 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt leuk ja! Ik hou er ook zo van als ik een film herhaaldelijk zie en dat ik hem leuk blijf vinden (sommige films zijn na 1 keer gewoon niet zo tof meer). Bepaalde stukjes was ik echt vergeten en vond ik weer geweldig
Heb je mn appelmaatbeker gezien? Hij is zooooooooo schattigquote:Op donderdag 15 december 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vandaag de Kringloopwagen weer rijden, ik ga in m'n vakantie weer even spieken wat ze hebben aan boeken
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt doen ja , hij is zo gaafJammer dat ik het van te voren niet gezegd had nu, ik schop iedereen de kerk in hier
[..]
Nee, morgen even kieken (nu mobiel), ben benieuwdquote:Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Heb je mn appelmaatbeker gezien? Hij is zooooooooo schattig
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, morgen even kieken (nu mobiel), ben benieuwd
Wat een leuk dingquote:
Ja, ach het is even niet leuk, maar goed voor de tijd van het jaar mogen we eigenlijk niet klagen, dat het nu pas echt slechter begint te worden.quote:
ik heb eerlijk gezegd liever dit dan sneeuwquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ach het is even niet leuk, maar goed voor de tijd van het jaar mogen we eigenlijk niet klagen, dat het nu pas echt slechter begint te worden.
Wat voor weer Bos, ligt er sneeuw bij jou?quote:
roken is geen pretje nuquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het heerlijk, zolang ik binnen zit.
En vanmorgen toen we naar kantoor gingen viel het reuze mee.
Ben benieuwd wat de pauze ons brengt though, het waait als een malle
Nee, ik kwam alleen kletsnat aan op het werk. Gelukkig dat ik wist wie er aan de bar werkte anders zou ik haar niet herkend hebben doordat weinig zag door mijn bril.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor weer Bos, ligt er sneeuw bij jou?
Whehe, hier roken ze gewoon binnenquote:
Lenzen FTWquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik kwam alleen kletsnat aan op het werk. Gelukkig dat ik wist wie er aan de bar werkte anders zou ik haar niet herkend hebben doordat weinig zag door mijn bril.
Ik keek net naar een lens die 2300 euro kost. Voor Nikon erg voor de win jaquote:
wat een luxequote:
dat is pittig geld...quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik keek net naar een lens die 2300 euro kost. Voor Nikon erg voor de win ja
WTF??????????quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vannacht weer iets over Nick en Simon gedroomdZal wel een jaarlijks dingetje worden, vorig jaar droomde ik dat ik met Kally en C_A tussen de heren lag te slapen ofzo
Gister een feestje bij een winkel van de heren
Ja, en ik ken met mazzel 2 liedjes van zequote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vannacht weer iets over Nick en Simon gedroomdZal wel een jaarlijks dingetje worden, vorig jaar droomde ik dat ik met Kally en C_A tussen de heren lag te slapen ofzo
Gister een feestje bij een winkel van de heren
Oh Bosquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef Bos81 het volgende:
Visje
Ik heb ook vorig jaar over ze gedroomd. Ik had een meet en greet met zeIk vantevoren helemaal in paniek, want ik kon mijn Nick en Simon shirt nergens vinden..
![]()
Iedereen plempt alles op je bord? Alle lijnen doorgeschakeld?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Ze denken zeker ach ze heeft bijna een week vakantie laten we er een lekker stressdagje van maken of zo
![]()
Flippin'fuck zeg
Die is tofquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Miniem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe heb ik er wel 8 geteld daarnet , maar deze heb ik maar ff gekiekt voor je!
Wessel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
En allemaal enorm tam.
quote:
Ohquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Wessel heeft hele andere kleuren en is veul groter!
Ja hè? Geen idee of het op elke kerstmarkt is, ik kom er nooit. Ik fietste er per toeval langsquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh
Wel grappig trouwens die kerststal
Ik heb, volgens mij, deze witte met zwarte strepen net in een nieuwe versie zien staanquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Miniem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe heb ik er wel 8 geteld daarnet , maar deze heb ik maar ff gekiekt voor je!
En die teckelhanger aan de spiegel ookquote:
Het is dat je het zegtquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die teckelhanger aan de spiegel ook
Om te bellen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
En 3 maal raden waarom ik een telefoon mee had?
Nee, ik neem nooit een telefoon mee als ik naar de winkels ben...quote:
Nou he he, je leert het nog wel esquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik neem nooit een telefoon mee als ik naar de winkels ben...
Ik stond echt te zuchten met m'n tas en dacht "oh fak, straks is er weer iets wat ik niet vast kan leggen, oh-oh ziet me aankomen"
Dit jaar nog zelfs!quote:
Wat leuk zo in zo'n mooie winkelquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh de honden hadden echt dikke vette lol daarstraks, ik ging ff een kerstkaart langsbrengen bij een meisje waar ik in de pauze vaak kom, zij heeft ook twee naakthondjes, maar die waren er vandaag niet.Gingen we ff cappuccino drinken daar, ze heeft zo een kek apparaatdus lekker spul, en de honden renden door de winkel als dollemannen
Sjon vond vooral de grote spiegels echt helemaal geweldig
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik neem nooit een telefoon mee als ik naar de winkels ben...
Ik stond echt te zuchten met m'n tas en dacht "oh fak, straks is er weer iets wat ik niet vast kan leggen, oh-oh ziet me aankomen"
Die winkel is zoooooo tofquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk zo in zo'n mooie winkelEn die jasjes hebben ze nu echt wel nodig hè, boeh het is echt koud.
Nee, dat is een uitspraakquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Het is toch echt geen weer voor panty's, trek een broek aan sgatjuh
Zou wel mooi zijn bij deze TT!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Het eerste skipak is gearriveerd trouwens, alleen dit was een fleecepak, die van Sjon met de rendieren, hij zit als gegoten! Check mn FB maar, anders blijf ik honden spammen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |