Vanavond toch maar naar de regiomeetingquote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa!
Baby, ik HOU van jou!!![]()
![]()
![]()
![]()
En dientengevolge waar ik werk. We maken er ook geen geheim van, we zeggen het alleen niet hardopquote:
Vrij logisch ja...quote:Op woensdag 14 december 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dientengevolge waar ik werk. We maken er ook geen geheim van, we zeggen het alleen niet hardop(google en zo
)
Ik maar denken dat ik heel slim wasquote:Op woensdag 14 december 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dientengevolge waar ik werk. We maken er ook geen geheim van, we zeggen het alleen niet hardop(google en zo
)
Alles is veel. Net jaargesprek gehad, dat was ok. Et toi?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles goed ondanks de ochtendzaken?
Ik vind functionerings- en beoordelingsgesprekken altijd zo zinloos he.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alles is veel. Net jaargesprek gehad, dat was ok. Et toi?
Misschien nog een keer de basisschool overdoen?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Altijd leuk als je een woordenboek er bij moet pakken om een mailtje vol management taal te kunnen snappen
Da's 8 jaar man, voor sommigen 9quote:Op woensdag 14 december 2011 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien nog een keer de basisschool overdoen?
Ja, op de basisschool heb je woorden als: outplacement, individual seperations (in een bepaalde context, en dan niet in de scheikundige vorm) en discretionary cost.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien nog een keer de basisschool overdoen?
Ik heb maar 6 jaar basisschoolquote:Op woensdag 14 december 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's 8 jaar man, voor sommigen 9
O, bij mij zat de kleuterschool bij de basisschool.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb maar 6 jaar basisschool
Bullshit-bingoquote:Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, op de basisschool heb je woorden als: outplacement, individual seperations (in een bepaalde context, en dan niet in de scheikundige vorm) en discretionary cost.
Ik ben oud, toen het huidige basisonderwijs begon, zat ik al in klas 1, dat werd toen groep 3.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, bij mij zat de kleuterschool bij de basisschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |