En dientengevolge waar ik werk. We maken er ook geen geheim van, we zeggen het alleen niet hardopquote:
Vrij logisch ja...quote:Op woensdag 14 december 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dientengevolge waar ik werk. We maken er ook geen geheim van, we zeggen het alleen niet hardop(google en zo
)
Ik maar denken dat ik heel slim wasquote:Op woensdag 14 december 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dientengevolge waar ik werk. We maken er ook geen geheim van, we zeggen het alleen niet hardop(google en zo
)
Alles is veel. Net jaargesprek gehad, dat was ok. Et toi?quote:Op woensdag 14 december 2011 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles goed ondanks de ochtendzaken?
Ik vind functionerings- en beoordelingsgesprekken altijd zo zinloos he.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alles is veel. Net jaargesprek gehad, dat was ok. Et toi?
Misschien nog een keer de basisschool overdoen?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Altijd leuk als je een woordenboek er bij moet pakken om een mailtje vol management taal te kunnen snappen
Da's 8 jaar man, voor sommigen 9quote:Op woensdag 14 december 2011 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien nog een keer de basisschool overdoen?
Ja, op de basisschool heb je woorden als: outplacement, individual seperations (in een bepaalde context, en dan niet in de scheikundige vorm) en discretionary cost.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien nog een keer de basisschool overdoen?
Ik heb maar 6 jaar basisschoolquote:Op woensdag 14 december 2011 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's 8 jaar man, voor sommigen 9
O, bij mij zat de kleuterschool bij de basisschool.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb maar 6 jaar basisschool
Bullshit-bingoquote:Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, op de basisschool heb je woorden als: outplacement, individual seperations (in een bepaalde context, en dan niet in de scheikundige vorm) en discretionary cost.
Ik ben oud, toen het huidige basisonderwijs begon, zat ik al in klas 1, dat werd toen groep 3.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, bij mij zat de kleuterschool bij de basisschool.
Daarom zeg ik ook dat je het even over moet doen als je het niet snapt.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, op de basisschool heb je woorden als: outplacement, individual seperations (in een bepaalde context, en dan niet in de scheikundige vorm) en discretionary cost.
Jaargesprek? Wat houdt dat in? Gewoon functioneringsgesprek?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alles is veel. Net jaargesprek gehad, dat was ok. Et toi?
Over het algemeen doe je een functioneringsgesprek halverwege het jaar. Dat gaat over de voortgang en is een tweerichting gesprek. Het gaat niet alleen over het functioneren van de werknemer.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaargesprek? Wat houdt dat in? Gewoon functioneringsgesprek?
Hier gaat ie wel goed, werk druk, prive ook wel goed
Ik niet iig. Consumeren tot je er bij neervalt!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof we stoppen met geld uitgeven.
Shoppenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik niet iig. Consumeren tot je er bij neervalt!
Dat verschil snap ikquote:Op woensdag 14 december 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
Over het algemeen doe je een functioneringsgesprek halverwege het jaar. Dat gaat over de voortgang en is een tweerichting gesprek. Het gaat niet alleen over het functioneren van de werknemer.
Een beoordelingsgesprek is 1 richting en dient ter beoordeling van de werknemer. Meestal staan deze gepland voor het einde van het jaar of vroeg in het begin van het jaar. Dit is ook de plek voor eventuele salarisaanpassingen. Dat is een functioneringsgesprek niet.
Gister ook weer even met de iPad zitten spelen.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgende week iPad en nieuwe iFoon!Geld uitgeven!
De meest logische gok is dan beoordeling aangezien je die over het algemeen aan het einde van het jaar doet. Leek mij wel duidelijk zat zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat verschil snap ik
Maar dat zegt weinig over een jaargesprek.. onder welke die valt enzo
Bij mij staat die op de toilet als tijdschriftquote:Op woensdag 14 december 2011 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister ook weer even met de iPad zitten spelen.
Ik heb er niks aan maar het blijft een leuk dingetje
quote:Op woensdag 14 december 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij staat die op de toilet als tijdschrift
Hier hebben ze de functioneringsgesprekken onlangs allemaal gehouden. Dusja het verschilt nogal. Zelf nog nooit een beoordelingsgesprek gehad en ken ook nog niemand die die gehad hebben. Enkel funct gesprekken.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:47 schreef Godtje het volgende:
De meest logische gok is dan beoordeling aangezien je die over het algemeen aan het einde van het jaar doet. Leek mij wel duidelijk zat zo.
Dus je praat niet over salaris?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier hebben ze de functioneringsgesprekken onlangs allemaal gehouden. Dusja het verschilt nogal. Zelf nog nooit een beoordelingsgesprek gehad en ken ook nog niemand die die gehad hebben. Enkel funct gesprekken.
Dit gesprek was allebei in 1.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over het algemeen doe je een functioneringsgesprek halverwege het jaar. Dat gaat over de voortgang en is een tweerichting gesprek. Het gaat niet alleen over het functioneren van de werknemer.
Een beoordelingsgesprek is 1 richting en dient ter beoordeling van de werknemer. Meestal staan deze gepland voor het einde van het jaar of vroeg in het begin van het jaar. Dit is ook de plek voor eventuele salarisaanpassingen. Dat is een functioneringsgesprek niet.
Dat zei je niet he.quote:
Hier hebben we er ook maar eentje, die van mij is 22 december. Ben er nu al zenuwachtig overquote:
Weet je al of je die andere functie laat vallen?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier hebben we er ook maar eentje, die van mij is 22 december. Ben er nu al zenuwachtig over
Haha, I don't mind hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
sorry, had je ook maar verpatst moeten worden door de ING
En ben je er al uit Rip?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier hebben we er ook maar eentje, die van mij is 22 december. Ben er nu al zenuwachtig over
Dank jequote:Op woensdag 14 december 2011 11:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, I don't mind hoorHet is je gegund.
ING he?
[ afbeelding ]
Ik heb maandag een gesprek bij het andere bedrijf, eigenlijk gewoon om te zien wat ze willen en kunnen bieden. Dan kan ik me een beter beeld vormenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:01 schreef MNR het volgende:
[..]
En ben je er al uit Rip?(of je het gaat aankaarten of niet?).
Wat voor functie heb je en hoe oud ben je?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank je
Best wel fijn contract, men is verplicht mij een verhoging te geven elk jaar, van tenminste dezelfde hoogte als het minimum dat hoorde bij mijn laatste beoordeling bij de ING, tot ik op mijn doelsalaris (~4200 bruto) zit.
Senior Software Developer, de laatste keer dat ik keek, naam veranderd nog wel eensquote:Op woensdag 14 december 2011 11:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat voor functie heb je en hoe oud ben je?
Waarom? Heb je gefaald?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |