Nog leuker.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zou lekker nuttig zijn, binnen no time zullen Mr. & Mrs. Lotusss het weer dichtgooien.
Zij weer wel hè.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 07:09 schreef L-E het volgende:
Ik zit mobiel, ik heb dus wat vertraging. Sorry.
Dat ik eenquote:
Ik heb anders de negertjes in afrika even gebeld.... ze hebben nog steeds honger.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik eenen zij niet, maakt alles weer goed.
Dan karren ze toch gewoon even door de McDrive? Is dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 14 december 2011 07:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb anders de negertjes in afrika even gebeld.... ze hebben nog steeds honger.
Of rijden even de langs de KFCquote:Op woensdag 14 december 2011 07:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan karren ze toch gewoon even door de McDrive? Is dat nou zo moeilijk?
Die moeten hier toch weg van Mei Li Vos dus kunnen we die mooi daar naar toe exporteren. Problem solved.quote:
Daarom! Compleet met personeel overzetten naar Afrika.quote:Op woensdag 14 december 2011 07:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Die moeten hier toch weg van Mei Li Vos dus kunnen we die mooi daar naar toe exporteren. Problem solved.
Die Hard 6 1/2: Luikquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Die Hard: gebouw (Toren)
Die Hard 2: groep gebouwen (vliegveld)
Die Hard 3: stad
Die Hard 4: land
Die Hard 5: continent
Die Hard 6: wereld (is al gemaakt, heet Armegeddon)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |