De liefdequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Goede stap van je.
Hier is het fantastisch! Ik ben belachelijk gelukkig de laatste tijd, alles verloopt naar wens.
Voor!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stel voor om België binnen te vallen. Dat land bestaat toch al niet, en kunnen wij mooi al hun bier opdrinken en mooie vlaamse meiskes met dat geile accent batsen.
Als dit geen gerechtvaardigde oorlog is, weet ik het niet meer.quote:
+1quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik stel voor om België binnen te vallen. Dat land bestaat toch al niet, en kunnen wij mooi al hun bier opdrinken en mooie vlaamse meiskes met dat geile accent batsen.
Maar jij bent dan ook al voorzien vanquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
Ik voel helemaal niet de behoefte om Vlaamse meiskes te batsen.
Dat begrijp ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
en wat er geil is aan dat accent ontgaat me ook
Jij hoort dat botte Limburgs...quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoor t dagelijks maar vind t alleen maar irritant
Vlaams he, niet nep-belgisch zoals brabants of limburgs.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
en wat er geil is aan dat accent ontgaat me ook
5.15?quote:Op woensdag 14 december 2011 06:56 schreef L-E het volgende:
Ik heb zo enorm lekker geslapen vannacht. De wekker deed niet eens pijn om 5.15.
Wat een klein piemeltje danquote:Op woensdag 14 december 2011 06:56 schreef L-E het volgende:
Ik heb zo enorm lekker geslapen vannacht. De wekker deed niet eens pijn om 5.15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |