True, bij deel 4 wist hij een F16 ofzo tussen verschillende lagen snelweg te manouvreren, dat ging nou net een stapje te ver.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef Barbusse het volgende:
Die Hard 4 was compleet ruk. De andere waren briljant
Band maakt 30 jaar topmuziek en 1 ballad: Kutband!!!!1111quote:
Zo slecht was dat nummer wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Band maakt 30 jaar topmuziek en 1 ballad: Kutband!!!!1111.
Een van de meest briljante opmerkingen in film: "Now I have a machine gun. Hohoho."quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
Yippee-ki-yay, motherfuckers!
[..]
True, bij deel 4 wist hij een F16 ofzo tussen verschillende lagen snelweg te manouvreren, dat ging nou net een stapje te ver.
Dat was echt heeeeeeeeeeel slecht gemonteerd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
True, bij deel 4 wist hij een F16 ofzo tussen verschillende lagen snelweg te manouvreren, dat ging nou net een stapje te ver.
Het was gewoon een kutfilm.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was echt heeeeeeeeeeel slecht gemonteerd.
De gemiddelde Jason Statham film is geloofwaardiger. Inclusief Crank 2.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was echt heeeeeeeeeeel slecht gemonteerd.
"It's Zeus, motherfucker! Not Jesus!"quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt zo zalig. Vooral het deuntje als ze met 30 dumptrucks Wallstreet oprijden
Nu kan ik wel zeggen dat het een F22 Raptor was (volgens mij), maar dan ben ik volgens Godt een autist...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Kluts het volgende:
Yippee-ki-yay, motherfuckers!
[..]
Heeft die VOTL dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu kan ik wel zeggen dat het een F22 Raptor was (volgens mij), maar dan ben ik volgens Godt een autist...
Ik heb me goed vermaakt met 1 & 2. Verstand op 0 en gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
De gemiddelde Jason Statham film is geloofwaardiger. Inclusief Crank 2.
Maar zeg nou zelf, hij heeft het niveau van Loaded Weapon nooit meer kunnen evenaren...quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso is elke film waar Sam Jackson 'motherfucker' in zegt een top film!
Volgens Yahoo! Answers niet...quote:
quote:...the F-35 (the plane in Live Free or Die Hard) for the marines does though.
Oh God! Daar zat hij in he!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar zeg nou zelf, hij heeft het niveau van Loaded Weapon nooit meer kunnen evenaren...
Yep. Geniale en vrij grappige komedie samen met Emilio Estevez.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgens Yahoo! Answers niet...
Maarrrrrr:
[..]
f35b.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu kan ik wel zeggen dat het een F22 Raptor was (volgens mij), maar dan ben ik volgens Godt een autist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |