http://www.telegraaf.nl/v(...)aantrekkelijk__.htmlquote:AMSTERDAM - De meest aantrekkelijke bestuurders rijden rond in een klassieke auto, want dat blijkt hét meest aantrekkelijke verleidingsmiddel te zijn. Op een goede tweede plaats staan de klusjesmannen 'met een wit busje', want ook die vinden we erg sexy...
Als je homo bedoelt: ze rijden wel aan de verkeerde kant..quote:
Eerder het kopje koffie glazenwasser?-complexquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ook in UK worden white van drivers gezien als de aso's van de weg. Misschien daardoor?
Het naughty boy complex?
Ik ken de smaak van de Britten niet, maar als ik dit lees heb ik een voorgevoel dat het niet goed is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:39 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dus geen Nederlandse, dus geen 'we'...
Het zegt misschien iets over de smaak van de Britten...
Honten en kadden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je homo bedoelt: ze rijden wel aan de verkeerde kant..
Moet dit leuk zijn?quote:
Sommige vrouwen vallen nou eenmaal voor gevaarlijke, foute mannen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:19 schreef Karina het volgende:
Ik denk eerder aan een seriemoordenaar dan aan een sexy vent bij een wit busje eigenlijk.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:41 schreef Isabeau het volgende:
eh....mannen in een wit busje sexy. Whut?
Leef ik onder een steen?
Waar in Groot-Brittannië ligt dat, de Jordaan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef Killaht het volgende:
Onderzoek onder tokkie vrouwen in de jordaan.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wlquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar in Groot-Brittannië ligt dat, de Jordaan?
Die ontwijk ik altijd als ik op de weg zit!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Resultaten komen uit een enquete onder 1000 Britse automobilisten. Maar wat is er nu zo bijzonder aan een man in een wit busje?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:19 schreef Karina het volgende:
Ik denk eerder aan een seriemoordenaar dan aan een sexy vent bij een wit busje eigenlijk.
Gelukkig val ik niet onder die sommige danquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vallen nou eenmaal voor gevaarlijke, foute mannen.
Wat vind je eigenlijk van mannen in een klassieke (Britse) auto? Denk even aan Herman Heinsbroek in zijn Bentleyquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig val ik niet onder die sommige dan
Misschien associaties met het afleveren van witgoed, zoals vaatwasser, afwasmachine, wasdroger etc.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef AndreaW het volgende: Maar wat is er nu zo bijzonder aan een man in een wit busje?
Dat is wat vrouwen zeggen ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef AndreaW het volgende:
Geen flauw idee, maar dit was in de UK .. Ik denk dat de Nederlandse vrouw niet snel valt op een man in een bestelbusje:) Ik zie liever een man die gewoon zichzelf is lief en eerlijk ongeacht waar die in rijdt zelfs op de fiets:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is een poepstorm op komst.
Ja maar moet je daar iets mee, ik geef ze fooi dan, maar zal er niet gelijk iets mee willen LOL.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien associaties met het afleveren van witgoed, zoals vaatwasser, afwasmachine, wasdroger etc.
Dat is het inderdaad. White van man is hier echt een begrip. Ze hebben zelfs een sitcom die zo heet.quote:
Auto's interesseren me niet zo. Ik zie het verschil amper tussen een Opel of een Ford.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:11 schreef Knip het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van mannen in een klassieke (Britse) auto? Denk even aan Herman Heinsbroek in zijn Bentley
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef kipknots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ontken nou niet dat je hiervan begint te soppen.
Ik weet het ook niet!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:09 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Ja maar moet je daar iets mee, ik geef ze fooi dan, maar zal er niet gelijk iets mee willen LOL.
Opel en Ford is ook lood om oud ijzer. Ik mag echter aannemen dat je wel het verschil ziet tussen een Opel en een Ferrari.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Auto's interesseren me niet zo. Ik zie het verschil amper tussen een Opel of een Ford.
quote:The stereotype represents the drivers of such vehicles as often self-employed or the owner of a small business such as builder, carpenter, or plumber.
Patser.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Opel en Ford is ook lood om oud ijzer. Ik mag echter aannemen dat je wel het verschil ziet tussen een Opel en een Ferrari.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |