abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105547380
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is helpmeFok zo gek aan het doen voor aandacht vanwege de awards? of is hij gewoon nog jong
Tot vandaag wist ik niet van het bestaan van die awards, dus nee. Ik ben wel vrij jong met mijn 23. Fok! is gewoon (net als de kuip) een heerlijke uitlaatklep. Weet je wat het is? Ik zit tussen totaal contactgestoorden aan de TUDelft / Erasmus Universiteit Rotterdam.

Bij de Hogeschoolopleiding die ik doe is wel een hoop plezier alsnog, maar ook daar heb ik niet ruimte 'om mezelf te zijn'. Alleen vriendinlief kan met mijn gestuiter goed om gaan. Haar beste vriendin kan mij niet luchten omdat ik zo hyper ben (en zij zo rustig). Vriendinlief heeft weleens letterlijk tegen die vriendin gezegd "dat ze seks gebruikt als een wapen: dan wordt hij tenminste rustig na een uur extra hard op en neer stuiteren" _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Spoort gewoon niet.
:D _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Deed volgens mij al zo voordat er sprake was van awards. Heeft gewoon een ernstige vorm van beeldscherm-adhd...
Mja meer ADHD in het algemeen. Ik kán niet stilzitten, ik ben als een vibrator op krachtstroom. Ik volg meerdere opleidingen, werk mezelf suf. Ik maak echt tussen de 80 en 100 uur per week als je school en werk bij elkaar neemt. Ik vind dat ook helemaal niet erg, ik geniet er juist van.

Maargoed, hier af en toe dus de leip uithangen helpt me een beetje 'sane' blijven. Hetzelfde in De Kuip, schreeuw mijn keel daar soms helemaal stuk, gewoon omdat ik daarna tenminste even een uurtje stil kan zitten en voor me uit kan staren :).
pi_105547461
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:49 schreef Koen_W1 het volgende:

[..]

Haha. Ben van beide geen fan. Cabral op links gaat nog wel, op rechts kiest hij te veel voor zichzelf. Schaken komt zijn man vaak voorbij en is wat sneller.... maar het vervolg is vaak te min. Ik ga dus toch maar voor Cabral.
Oei, we hebben een politiek-correcte in ons midden _O_.

Zal even naar je zwaaien vanaf Z4 komende zondag :). Maar vertel koentje:

- geboorteplaats
- leeftijd
- opleiding
- vriendin
- pics?

Verder: welkom. ;).
pi_105547648
23??
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105547759
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:49 schreef Koen_W1 het volgende:

[..]

Haha. Ben van beide geen fan. Cabral op links gaat nog wel, op rechts kiest hij te veel voor zichzelf. Schaken komt zijn man vaak voorbij en is wat sneller.... maar het vervolg is vaak te min. Ik ga dus toch maar voor Cabral.
:N Kamp Caland heeft er weer een doler bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 20:07:30 ]
pi_105547856
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:02 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Oei, we hebben een politiek-correcte in ons midden _O_.

Zal even naar je zwaaien vanaf Z4 komende zondag :). Maar vertel koentje:

- geboorteplaats
- leeftijd
- opleiding
- vriendin
- pics?

Verder: welkom. ;).
Haha wat een vragenvuur. Maar even kort:
Doornenburg is mijn geboorte en woonplaats. Dit is klein plaatsje waar de waal zich van de rijn splits. Een eind uit de richting van Rotterdam dus. Ben 22 jaar. Heb mijn HBO diploma gehaald om er vervolgens tot op heden nog geen fluit mee te doen. Heb nog geen vrouwelijke partner gevonden die het met mij kan uithouden. Meest memorabele wedstrijd:
Die ik bezocht heb dan zijn er wel aantal. Denk dat de halve finale beker tegen Twente wel de mooiste is geweest die ik bezocht heb. Meest memorabel is echter sparta thuis in 2009. Omdat ik op de heenweg van die wedstrijd mijn auto total loss heb gereden, uiteindelijk met vervangend vervoer toch de wedstrijd gehaald :).
Die ik thuisgekeken heb dan kies ik voor het moment dat ik zeker wist dat Feyenoord echt diep zat, en dat was toen ik in mijn shirtje huilend voor de tv zat na de bal van Kalou op de paal tegen Stuttgart.
Our Love, Our Life, Our Feyenoord!
pi_105548015
Welkom Koen_W1
pi_105548163
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:08 schreef Koen_W1 het volgende:

[..]

Haha wat een vragenvuur. Maar even kort:
Doornenburg is mijn geboorte en woonplaats. Dit is klein plaatsje waar de waal zich van de rijn splits. Een eind uit de richting van Rotterdam dus. Ben 22 jaar. Heb mijn HBO diploma gehaald om er vervolgens tot op heden nog geen fluit mee te doen. Heb nog geen vrouwelijke partner gevonden die het met mij kan uithouden. Meest memorabele wedstrijd:
Die ik bezocht heb dan zijn er wel aantal. Denk dat de halve finale beker tegen Twente wel de mooiste is geweest die ik bezocht heb. Meest memorabel is echter sparta thuis in 2009. Omdat ik op de heenweg van die wedstrijd mijn auto total loss heb gereden, uiteindelijk met vervangend vervoer toch de wedstrijd gehaald :).
Die ik thuisgekeken heb dan kies ik voor het moment dat ik zeker wist dat Feyenoord echt diep zat, en dat was toen ik in mijn shirtje huilend voor de tv zat na de bal van Kalou op de paal tegen Stuttgart.
Na de wedstrijd ook met Twente:
Heel De Kuip springen onder andere _O_. Voor mij de mooiste wedstrijd.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105548325
Stok, ben jij aanstaande zondag weer in de tram te vinden?

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 20:18:27 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:24:29 #109
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105548775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Heel de zaterdagnacht doorgegaan :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:26:48 #110
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105548877
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef Muto het volgende:

[..]

Toch jammer dat ik dat bekertoernooi ook blijf herinneren door die farce van een finale finales.
pi_105549199
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef Muto het volgende:

[..]

Als ik dan weer die schijnheilige smoel van Fer daar tussen zie dan krijg ik gelijk weer een eng gevoel. :r
pi_105549333
http://degroenehaas.nl/

Daar is hij weer. De groene haas
pi_105549376
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hihi

Kanker nou maar weer op met dat leuke grapje van je. Na 371x posten over Goldtrike gaat je grapje er echt niet leuker op worden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:39:10 #114
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105549510
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:24 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Heel de zaterdagnacht doorgegaan :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet dat het nu al een aantal keren gepost is, maar ik moet stiekum toch elke keer weer lachen als ik SpongeBob om water zie vragen na een avondje doortrekken in de Energiehal :D
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:39:59 #115
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_105549552
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Komtie dan Koen, je bent welkom onder voorwaarde dat je het volgende raadsel ontrafelt: Wat moet de onderstaande afbeelding voorstellen? Welke geheime boodschap wordt hier verkondigd?

[ afbeelding ]

Succes. ^O^
supporters verenging
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_105549637
quote:
Kostas Lamprou heeft dinsdagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot de zomer van 2015 aan Feyenoord verbindt. De 20-jarige Griekse keeper kwam al eerder een contractverlenging overeen, alleen was de officiële verbintenis nog niet getekend. Lamprou toonde zich zeer gelukkig met zijn nieuwe contract. ‘Dit is een heel mooie dag voor mij’, zei hij nadat alle benodigde handtekeningen waren gezet. ‘Ik voel me echt thuis bij deze club en ben heel blij dat ik hier de komende jaren mag spelen.’

Technisch directeur Martin van Geel had tijdens de ondertekening lovende woorden over voor Lamprou. ‘Kostas heeft een enorme gedrevenheid om elke dag beter te worden’, zei Van Geel. ‘Hij is nog jong, maar is al een grote persoonlijkheid en is heel volwassen met zijn sport bezig. Dat komt misschien wel mede doordat hij op jonge leeftijd naar Nederland is gekomen voor het voetbal. Kostas spreekt inmiddels heel goed de Nederlandse taal, dat zegt veel over zijn mentaliteit. We zullen hem de komende jaren goed gaan ondersteunen in zijn ontwikkeling, zodat hij uiteindelijk tussen de palen in De Kuip komt te staan.’

Voor Lamprou is het huidige seizoen zijn zesde jaar bij Feyenoord. Hij kwam op 15-jarige leeftijd terecht in de jeugdopleiding van de club. ‘Ik ben al die jaren ontzettend goed behandeld door iedereen binnen deze club’, zei hij. ‘Ik vind het belangrijk dat de club mij heeft laten weten dat ze geloven in mij. Ik vond het ook mooi om te horen dat ook mijn rol buiten het veld wordt gewaardeerd.’

Lamprou liet weten dat hij na de contractondertekening direct zijn ouders ging bellen, die in Griekenland verblijven. ‘Mijn vader wilde voor vandaag heel graag naar Rotterdam komen om erbij te zijn, maar ik heb hem ervan overtuigd dat dat echt niet hoefde’, lachte de doelman. ‘Natuurlijk ga ik mijn ouders wel gelijk bellen. Volgende week zie ik ze ook weer, want als de winterstop begint vertrek ik zelf naar Griekenland.’

Voor Lamprou is de contractondertekening de bekroning van een bijzonder jaar. De doelman maakte daarin de overstap van Excelsior naar Feyenoord, debuteerde in De Kuip en kon uiteindelijk rekenen op contractverlenging. ‘Ik hoop dat we zondag winnen van FC Twente, dan zou het helemaal mooi zijn’, besloot hij. ‘Dan kan ik volgende week met een heel goed gevoel naar Griekenland.’
Echt een prachtgozer. ^O^
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105549682
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

supporters verenging
Betaal jij per letter op die pc van jou ofzo? Elke keer die halve zinnen van je. :N
pi_105549718
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja hihi

Kanker nou maar weer op met dat leuke grapje van je. Na 371x posten over Goldtrike gaat je grapje er echt niet leuker op worden.
_O-

Laat gaan joh! ^O^ Je komt hier zelf het forum volspuien met je droezoe kop op zondagmorgen. :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 20:44:06 ]
pi_105550009
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:43 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

_O-

Laat gaan joh! ^O^ Je komt hier zelf het forum volspuien met je droezoe kop op zondagmorgen. :')
Zit niet zo slap te zeiken man. Kwam alleen ff vragen hoe en waar de tram naar De Kuip ging.
Als ik een komiek wil zien dan bestel ik wel kaartjes voor André van Duin. Met je stokstaart dit en dat. Rasmongooltje.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105550044
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:41 schreef Muto het volgende:

[..]

Echt een prachtgozer. ^O^
Mooie kerel inderdaad. Ben benieuwd of hij zijn belofte kan inlossen met zijn lengte. Ik hoor overal dat hij technisch een geweldige keeper is dus ben benieuwd wat voor rol ze voor hem zien de komende 2 jaar. Neem aan dat hij zelf ook graag wel eens wedstrijden wil keepen en niet eeuwig als tweede keeper wil fungeren.
pi_105550089
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:48 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zit niet zo slap te zeiken man. Kwam alleen ff vragen hoe en waar de tram naar De Kuip ging.
Als ik een komiek wil zien dan bestel ik wel kaartjes voor André van Duin. Met je stokstaart dit en dat. Rasmongooltje.
Mi gaddo, boeler. :') Laat je niet zo kennen man. Ik bedoel er toch niks ergs mee. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 20:50:05 ]
pi_105550303
Ik denk dat koen wel een beetje klaar is met VBL
pi_105550457
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mi gaddo, boeler. :') Laat je niet zo kennen man. Ik bedoel er toch niks ergs mee. :')
Kan me niet schelen mafkees. Het is ten eerste volledig offtopic en ten tweede ook totaal niet grappig meer na 300x.

Zo en nu helemaal klaar met jou ook. Feyenoord _O_ O+
Groetjes, Ezio.
pi_105550508
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Cara het volgende:
Ik denk dat koen wel een beetje klaar is met VBL
Haha ik weet hoe er hier gereageerd kan worden op elkaar, maar laat me daar niet snel van afschrikken. VBL = emotie toch ;)
pi_105550629
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:55 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kan me niet schelen mafkees. Het is ten eerste volledig offtopic en ten tweede ook totaal niet grappig meer na 300x.

Zo en nu helemaal klaar met jou ook. Feyenoord _O_ O+
Ach man, wat een ge-ouwehoer weer. :') DM me dan gewoon als je het beu bent, dan is het gelijk klaar. Ik ben ook gewoon voor rede vatbaar wat dat betreft.
Het halve topic leent z'n fucking bestaansrecht aan offtopic reacties. Stel je niet zo aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 21:02:11 ]
pi_105550754
Liever dit dan weer die Schaken en Cabral discussie.
pi_105550858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:00 schreef Muto het volgende:
of dat groene schijtkonijn
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:10:51 #128
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105551297
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:00 schreef Muto het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Beter hebben we het over Elvis 'Kimbo Slice' Manu, die een principe-overeenkomst heeft getekend. ^O^
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 21:12:28 #129
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_105551393
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Groen konijn? Wat is daarmee dan? :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_105551414
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_105551505
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

[..]

Beter hebben we het over Elvis 'Kimbo Slice' Manu, die een principe-overeenkomst heeft getekend. ^O^
Zolang ik hem nog niet in het eerste heb gezien kan ik er geen oordeel over vellen. Maar sowieso goede taak dat Martin er blijkbaar kort op zit om alle talentvolle spelers (zowel in het eerste als in de jeugdopleiding) vast te leggen, zodat we die ' ik-stond-erbij-en-ik-keek-ernaar-taferelen' zoals in het verleden bij jonge spelers zoveel mogelijk kunnen vermijden.

Daarbij: iedere jonge speler die het in z'n kop haalt om Feyenoord in de wacht te zetten, terwijl hij zelf nog niks gepresteerd heeft direct op laten donderen/niet meer laten spelen. Johan Derksen had het een tijd geleden al eens aangehaald. Dat is het enige machtsmiddel wat nog lijkt te werken bij die snotapen en hijgerige zaakwaarnemers.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 21:16:15 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:16:41 #132
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105551658
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zolang ik hem nog niet in het eerste heb gezien kan ik er geen oordeel over vellen. Maar sowieso goede taak dat Martin er blijkbaar kort op zit om alle talentvolle spelers (zowel in het eerste als in de jeugdopleiding) vast te leggen, zodat we die ik-stond-erbij-en-ik-keek-ernaar-taferelen zoals in het verleden bij jonge spelers zoveel mogelijk kunnen vermijden.

Inderdaad, daarom mijn twee duimen omhoog. ^O^
pi_105551900
quote:
Ricky van Haaren hoopt na de winterstop alsnog een nieuw contract af te dwingen bij Feyenoord. Van Haaren zegt grote ambities te hebben om bij Feyenoord te blijven en heeft niet om financiële redenen afgezien van de aanbieding die technisch directeur Martin van Geel hem heeft gedaan. Feyenoord heeft de aanbieding op 1 december weer ingetrokken toen de middenvelder niet wilde tekenen.

Het 19-jarige talent zegt nu dat hij geen reden heeft om bij Feyenoord te vertrekken, maar stilstaat in zijn ontwikkeling als hij op de bank blijft zitten. Van Haaren: "Ik moet zoveel mogelijk wedstrijden spelen op deze leeftijd. Dat kan het beste in een eerste elftal met goede spelers om je heen.’’
Groot gelijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:22:33 #134
268260 Dr.Mikey
pi_105552000
Mooi dat hij blijft anders halfjaar excelsior doen
R.I.P DTS.
pi_105552111
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Groot gelijk.
Hij is nog maar 19? Dacht dat hij al ouder was...
pi_105552127
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Groot gelijk.
Heel zijn verhaal is logisch. Hij heeft de pech dat hij elk jaar als de ideale invaller wordt gezien. Ik zou hem wel na een jaar Roda/NEC willen zien.
pi_105552138
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hij is nog maar 19? Dacht dat hij al ouder was...
Dacht het ook. 21 volgens mij.
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:25:26 #138
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_105552167
Waar slaat die groene haas op?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_105552233
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef PIETR het volgende:

NEE
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:26:50 #140
268260 Dr.Mikey
pi_105552242
mischien mag feyenoord weer konijnen schieten zo als vorig jaar.
R.I.P DTS.
pi_105552253
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef Muto het volgende:

[..]

Heel zijn verhaal is logisch. Hij heeft de pech dat hij elk jaar als de ideale invaller wordt gezien. Ik zou hem wel na een jaar Roda/NEC willen zien.
Maar dat geldt ook voor Mokotjo, Schenkeveld en een Lamprou. Probleem is alleen dat je ook bankzitters nodig hebt en aangezien we nu geen geld hebben voor breedte-versterkingen schiet dat er even bij in.
pi_105552264
quote:
Mi gaddo. :') Anders zetten we het gewoon even in de OP?
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:28:50 #143
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105552332
quote:
Directie onderzoekt een nieuwe bron van inkomsten om uit categorie1 te komen en heeft een samenwerkingsverband afgesloten met de plaatselijke coffeshops.
pi_105552383
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Directie onderzoekt een nieuwe bron van inkomsten om uit categorie1 te komen en heeft een samenwerkingsverband afgesloten met de plaatselijke coffeshops.
Purple Haze --> Green Haze
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:31:03 #145
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_105552463
Serieus, ik snap hem echt niet hoor. 21 dagen, 02 uur, 28 minuten .. en dan?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_105552499
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:31 schreef PIETR het volgende:
Serieus, ik snap hem echt niet hoor. 21 dagen, 02 uur, 28 minuten .. en dan?
En dan trekken alle hoolies met een geheimpje aan hun piemel en spuiten ze elkaar onder
pi_105552521
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar dat geldt ook voor Mokotjo, Schenkeveld en een Lamprou. Probleem is alleen dat je ook bankzitters nodig hebt en aangezien we nu geen geld hebben voor breedte-versterkingen schiet dat er even bij in.
Geldt het ook voor, ja. Al is het voor Lamprou het eerste seizoen en Schenkeveld idem. Van Haaren zit al 2.5 jaar wekelijks op de bank en ziet zijn leeftijdsgenoten beter worden.
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:35:29 #148
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105552700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Muto het volgende:

[..]

Geldt het ook voor, ja. Al is het voor Lamprou het eerste seizoen en Schenkeveld idem. Van Haaren zit al 2.5 jaar wekelijks op de bank en ziet zijn leeftijdsgenoten beter worden.
Wat dat betreft is het een nadeel voor de spelers op plekken 12 t/m 18 in de pikorde dat we al uitgeschakeld zijn voor de beker en geen Europees voetbal spelen. Dan zou er meer beroep op hen gedaan worden omdat je simpelweg meer minuten te vullen hebt en je dan je basisspelers af en toe rust moet gunnen ivm fysieke belasting en kleine blessures.
pi_105552714
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:31 schreef Cara het volgende:

[..]

En dan trekken alle hoolies met een geheimpje aan hun piemel en spuiten ze elkaar onder
_O-
pi_105552715
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Muto het volgende:

[..]

Hij blijft toch een heel stuk achter bij Clasie natuurlijk, terwijl hij misschien wel als groter talent werd gezien. Op de training zie ik hem altijd maar een beetje ongemotiveerd rondlopen. Begrijpelijk, maar zo kom je er natuurlijk sowieso niet. Mokotjo idem. Er moet gepoetst worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')