Ik las op nu.nl dat het om een mogelijke ontsnappingspoging uit het paleis van justitie gingquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want de leden zaten vast in een bushokje?
gefeli met het uitlullen van twee trollen. GGquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/69(...)-bij-jeugdkamp.dhtml
Goed lezen. AD claimt hier niets.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/69(...)-bij-jeugdkamp.dhtml
De politie is nu juist op 100% en aangezien de schade beperkt is, zou dit juist niet slim zijn. Als het nou een grote bom was geweest ok, maar bij dit nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Afleiding, Breivik style. Als de politie daar is kunnen ze niet de cipiers helpen.
quote:
Dat is toch behoorlijk vingerwijzend.quote:Aanslag geclaimd
De terreurorganisatie Ansar al-Jihad al-Alami, vrij vertaald als Helpers van de Wereldwijde Jihad, hebben een bericht uit laten gaan waarin zij de aanslagen opeisen, zo zegt Will McCants. McCant is analist bij het instituut CNA, dat zich richt op het onderzoek naar terrorisme. De aanwezigheid van het Noorse leger in Afghanistan zou volgens Ansar al-Jihad al-Alami de reden voor de aanslagen zijn.
Volgens het bericht, en verwijzend naar de bomaanslag in Stockholm in december 2010, moet de wereld rekening houden met meer aanslagen. 'Wat jullie hier zien, is slechts het begin. Er komt nog meer' is de boodschap. De claim is nog niet bevestigd.
al-Qaeda
De explosie komt op een moment dat Noorwegen ook worstelt met een aan al-Qaeda gelieerd terreurplan. Twee verdachten zitten op het moment in de gevangenis in afwachting van de tenlastelegging.
Vorige week klaagde een Noorse aanklager de van oorsprong Iraakse geestelijke Mullah Krekar aan voor het bedreigen van politici. De man had gezegd politici te zullen doden als hij wordt uitgezet.
Noorwegen is tevens lid van de NAVO en doet mee met de bombardementen op doelen van de Libische dictator Muammar Kaddafi. Hij heeft al vaker gedreigd met wraakacties in Europa.
quote:Er is ondertussen sprake van 64 gewonden en Nordine Amrani, veroordeelde wapenhandelaar, wordt als verdachte genoemd.
De fransen spraken ook heel snel over 4 daders, maar even afwachten op meer bronnenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:17 schreef lipjes het volgende:
Er wordt nu gesproken over drie doden.
Liege_City Liège City
3 morts et 50 blessés #RTL 5 minutes de flash info
100% maar misschien is die 100% wel op de verkeerde plaatsquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De politie is nu juist op 100% en aangezien de schade beperkt is, zou dit juist niet slim zijn. Als het nou een grote bom was geweest ok, maar bij dit niet
Correct, Will McCants. Analist bij het instituut CNA.quote:
Overal vliegen nu helikopters daar. Ik denk niet dat je het jezelf veel makkelijker maakt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
100% maar misschien is die 100% wel op de verkeerde plaats
doe ik ook, zodra ik er meer heb meld ik hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
De fransen spraken ook heel snel over 4 daders, maar even afwachten op meer bronnen
Zijn steeds dezelfde foto's (van andere linkjes)quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:19 schreef lipjes het volgende:
Fotoserie, Note mogelijk bloederige beelden, zelf nog niet bekeken
http://www.7sur7.be/7s7/f(...)rtelle-a-Liege.dhtml
Daar heb jij dan weer gelijk in.. het is maar hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Overal vliegen nu helikopters daar. Ik denk niet dat je het jezelf veel makkelijker maakt.
Ik weet niet wat een bron precies moest bewijzen, maar als de stelling was dat "iedereen gelijkt roept dat het de moslims zijn als er een aanslag is", dan kun je de comments hiervan doorlezen:quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Iets claimen is ook bewijzen.
Je grote bek red je hier niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |