Nou, met die mercenaries had ik nou totaal geen moeite. Ik vroeg me zelfs af of het ze wel kon schelen dat ik dat spul in de hens stakquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die mercs bij Goldenglow Estate hebben echt x-ray eyes, ze zien me dwars door rotsen en bomen heen, op zo'n afstand dat ik hen niet eens kan zien qua draw distance
Gepekeld?quote:
De eerste keer dat ik op een paard was geklommen had ik geen flauw idee hoe ik er nou af moestquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef ardi het volgende:
Gewoon afstappen. Die gaat met je mee naar de dichtstbijzijnde stal.
Van een hoge berg af galopperen, gaat het vanzelf.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik op een paard was geklommen had ik geen flauw idee hoe ik er nou af moest
Ik heb zojuist AC revelelations ook maar voor shit en giggles tussendoor gedaan, tof spel maar erg kort in vergelijking met skyrim..quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef boik het volgende:
gister na ongeveer 100uur, gestopt met spelen.. dacht zal AC revelations ook maar eens gaan spelen na bijna een maand stofhappen![]()
op skyrim 1poppetje aangemaakt, imperial voornamelijk dual wield, heavy armor maar ik wilde ook wel regelmatig me boog erbij pakken en wezens oproepen![]()
ga met me 2e poppetje denk ik ook echt een stealth/sneak maken.. welk ras weet ik nog nie, ma denk 1 van die beesten
Ik moest lachen.quote:
Ook zoiets stoms: draak redt je leven....en als dank maak je z'n vriendjes af.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef S0nic het volgende:
Hadden bijna je kop eraf gehakt als die draak niet was gekomen , remember?
Ach, de imperials hebben wel leuke missies, zoals forten veroveren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef S0nic het volgende:
[..]
Nou leuk, aan de lopende band spawnende Stormcloak soldaatjes doodslaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ach, de imperials hebben wel leuke missies, zoals forten veroveren.
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nou leuk, aan de lopende band spawnende Stormcloak soldaatjes doodslaan.
Dankzij die klote Stormcloaks die moesten gaan rellen toen je toevallig langs liep.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:11 schreef S0nic het volgende:
[..]
Toen je stiekem de grens overstak, sinds wanneer heb je bewaakte grenzen tussen provincies?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:34 schreef ardi het volgende:
[..]
Dankzij die klote Stormcloaks die moesten gaan rellen toen je toevallig langs liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |