SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik ook niet, maar ik vind veel skins wel gaaf, en voor dat geringe bedrag wil ik wel eens een donatie doen voor wat ik er voor terug heb gekregen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:14 schreef Lamabal het volgende:
Zoals ik al zei, niks uitgegeven aan LoL..
Maar dat komt nog wel vrees ik
Ik heb iets van 3 skins. Gratis RP ftwquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:32 schreef Xetran het volgende:
Zou je mij in de OP willen zetten?
[..]
Ik ook niet, maar ik vind veel skins wel gaaf, en voor dat geringe bedrag wil ik wel eens een donatie doen voor wat ik er voor terug heb gekregen.
same.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vijftig á zestig euro heb ik er denk ik wel inzitten. Alleen skins, geen champions gekocht. Van die RP bewaar ik een hoop gewoon op mijn account voor het geval dat er nog een keer een leuke skin langskomt (ik noem een Toyplank).
Vrij veel geld, maar dat heb ik er wel voor over. Als het spel te koop was, zou ik het ook voor dat bedrag kopen. En ik ben nou niet bepaald een 2.1k elo speler, maar dat hoeft imho ook helemaal niet om skins te kopen.
En Parrrley als laatste maxen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, je moet inderdaad Reverie en Brutaliser bouwen op Gangplank, Phreak
YES! YES! Die mag er wel definitief in blijven, op zich!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Keselo het volgende:
Eindelijk weer de winter mapHopelijk bokken ze nu op met die klote Halloween map. Vette nieuwe skins ook, waarschijnlijk dat ik die allemaal ga halen
quote:League of Legends Champion Spotlight featuring Gangplank, the Saltwater Scourge with expert strategy and tactics provided by Riot Games.
Double phage ftwquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:54 schreef Keselo het volgende:
Expert StrategyTrinity Force rush word je echt voor doodgeflamed in mijn games. Atmogs all the way.
Een reverie mag er ook wel in, hoor!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:29 schreef Tjado het volgende:
Zou iemand mij in de OP kunnen aanpassen? Ben ondertussen ook wel lvl 30
Heb zelf ook wel wat geld in LoL gestopt, heb rune pages gekocht en een paar skins
Extra rune pages echt wel handig voor als je opeens iemand moet spelen waar je niet op had gerekend. Heb nu ook specifiekere runepages voor bepaalde champs (ookal zijn het vaak kleine aanpassingen van de 'standaard' AP of AD pages).
En gister GP gekochtga hem straks maar eens proberen. Brutalizer en trinity rushen dus?
NEE NEE NEE NEEquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:29 schreef Tjado het volgende:
En gister GP gekochtga hem straks maar eens proberen. Brutalizer en trinity rushen dus?
Ik kreeg toen 520 RP. Maar ik ben nu in dilemma welke ik zal kopen. Ik speel veel teemo en soms Ashe caitlyn of tryndamere, maar ik vind hun skins niet echt heel leuk, of ik kom points tekort. Spaar nu IP voor LeBlanc, denk dat ik die skin wel ga kopen dan, samen met eentje van Ashe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik heb iets van 3 skins. Gratis RP ftw
En hij is nog niet eens gebuffedquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef tdrone het volgende:
sinds vandaag een veigar in ieder potje gehad
de ene nog slechter dan de ander
hij is free deze weekquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef Keselo het volgende:
[..]
En hij is nog niet eens gebuffed__
But he's an amazing jungler!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:03 schreef Cornelis83 het volgende:
Heb ik het gemist trouwens of zei phreak dit keer niet dat de champion in kwestie in de spotlight tons of damage doet?
Verdomme, behalve de magicpen quints heb ik ze allemaal al en magicpen quints heb ik niet nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 08:38 schreef Lamabal het volgende:
http://na.leagueoflegends.com/snowdown
Voor de mensen die nog quints nodig zijn. Het is aardig cheap nu
quote:Op woensdag 14 december 2011 08:38 schreef Lamabal het volgende:
http://na.leagueoflegends.com/snowdown
Voor de mensen die nog quints nodig zijn. Het is aardig cheap nu
Mwah, brutaliser kan denk ik nog best aardig zijn als earlygame item hoor... AD, crit, ArPen en CDR voor Parrrley. Zie niet in wat er mis mee is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, je moet inderdaad Reverie en Brutaliser bouwen op Gangplank, Phreak
Of een ingebouwd systeem die gewoon bijhoudt hoe lomp of niet lomp je bent. Ik blijf me erover verbazen dat ik op lvl 30 nog mensen met skins tegenkom die niet boven de 60 lasthits uit komen na 20 minuten bv.quote:
Dat ze dan in all chat beginnen met 'Tryndamere OP, noob champ' en dergelijke jaquote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef znarch het volgende:
[..]
Of een ingebouwd systeem die gewoon bijhoudt hoe lomp of niet lomp je bent. Ik blijf me erover verbazen dat ik op lvl 30 nog mensen met skins tegenkom die niet boven de 60 lasthits uit komen na 20 minuten bv.
En dan klagen dat de tegenstander meer dmg doet dan jijzelf. Ja gek he, als de AD carry van tegenstander er 160 heeft.
Geflame was er niet, dat moet ik ze meegeven deze game. Maar dan had ik hun gewoon geflamed, teammates of niet xDquote:Op woensdag 14 december 2011 17:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat ze dan in all chat beginnen met 'Tryndamere OP, noob champ' en dergelijke ja.
Of net als in Gran Turismo. Dat je eerst rijbewijzen moet halen xD Soort van lasthit, map awareness rijbewijzen etc. En aan de hand daarvan indelen in skill klassenquote:
Met Brutalizer moet je Ghostblade bouwen, of je raakt er geld mee kwijt. Kun je beter een paar minuten wachten en een Last Whisper bouwen, die is maar 900 duurder. Dan krijg je meteen ook veel meer AD erbij. En voor early game heb ik sowieso al arm pen reds en quints.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tegen een armorstackende riven / renek wil ik best nog wel brutalizer halen voor armorpen op Q
Ach, de abilitys ken je al. En Phreak die tons of damage doet tegen underlevelled Riot medewerkers heb je ook niet veel aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:48 schreef Cornelis83 het volgende:
Meestal komt er in de middag voor de avond dat de patch met een nieuwe champion gereleased wordt, toch eerst een spot light die laat zien wat die champion allemaal kan? Dat filmpje laat zich dit keer wel op zich wachten...
Ranked eh.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef nyny83 het volgende:
Is het een normal? Zo ja gewoon een AP carry pakken en direct naar mid lopen. Fuck die shit.
Ik zat net bij een Fizz van 1800 rating met 55 cs mid na 20 minuten.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef znarch het volgende:
[..]
Of een ingebouwd systeem die gewoon bijhoudt hoe lomp of niet lomp je bent. Ik blijf me erover verbazen dat ik op lvl 30 nog mensen met skins tegenkom die niet boven de 60 lasthits uit komen na 20 minuten bv.
En dan klagen dat de tegenstander meer dmg doet dan jijzelf. Ja gek he, als de AD carry van tegenstander er 160 heeft.
beter als die van mijquote:
Wat dat betreft moet Phreak eigenlijk eens een Gragas spotlight maken en roepen dat ie 'tons of damage' doetquote:Op woensdag 14 december 2011 18:00 schreef znarch het volgende:
[..]
Ach, de abilitys ken je al. En Phreak die tons of damage doet tegen underlevelled Riot medewerkers heb je ook niet veel aan.
Spelen moet je!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:03 schreef Maisnon het volgende:
Keek even Chaox' stream, Ahri is zo sterk
Dat zijn ernstige verschijnselen jaquote:Op donderdag 15 december 2011 11:53 schreef Tjado het volgende:
Wow! Kijana vertelt me net dat het 'champions' gedeelte in de LoL client helemaal is vernieuwd.
Ziet er echt vet uit! Kan je filmpjes bekijken van alle abilities van de champs enzoen ze spelen af als je op QWER drukt
![]()
Merkte trouwens laatst dat ik m'n vingers automatisch op QWE leg ookal speel ik geen LoL, best zorgwekkend
Hehe mooie filmpjes, vooral die laatstequote:Op donderdag 15 december 2011 12:21 schreef Tjado het volgende:
LOL karot.
Hier nog twee filmpjes van ons(Kijana & omNOM en nog twee teammates
)
Kun je niet 1 runepage voor AD sion en 1 runepage voor AP sion maken? Deze runepages zijn namelijk vrij algemeenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeft er iemand tips voor een specifieke Sion build? Ik speel hem zowel AP als AD en pas me gewoon ter plekke aan aan de hand van wat we nodig hebben. Omdat Sion, of hij nou AD of AP gaat, met allebei het hele spel door veel schade doet, zat ik te denken aan een arm pen/mag pen/AS build, maar ik kan me voorstellen dat een defensieve build met armor/mag res en scaling health ook kan werken. Heeft iemand daar ervaring mee en tips voor?
Ik kan verschillende sets bedenken, maar heb de IP niet om ze allemaal te kopen en te testen.
Het ziet ernaar uit dat je succesvol getrolld bent danquote:Op donderdag 15 december 2011 14:54 schreef tdrone het volgende:
heerlijk potje weer met een anivia die 0/4 staat op lvl 6 en dan quit. En dan meent het andere team ook nog eens dat ze pro zijn omdat ze met een fed cassio 4 vs 5 winnen
Gister mijn eerste twee games 4vs5 gespeeld. Beide games een ragequitter op lvl 5 ofzo toen ze 2x dood gingen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:54 schreef tdrone het volgende:
heerlijk potje weer met een anivia die 0/4 staat op lvl 6 en dan quit. En dan meent het andere team ook nog eens dat ze pro zijn omdat ze met een fed cassio 4 vs 5 winnen
Nog niet, lijkt me wel tof maar zo op 't eerste gezicht lijkt ze me veel te moeilijk voor mij xD En haar AP ratio's zijn nu ook niet bepaald geweldig... eerst maar eens kijken of we niet weer met een gevalletje Yorick te maken hebben, zal dus uitproberen in free week worden over een week of 2.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lol te vroeg gejuicht dusiemand al met arie gespeeld?
Nee ik had het verkeerd neergezet. Die 11/1/1 wel gewonnen maar daarna verloren.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lol te vroeg gejuicht dusiemand al met arie gespeeld?
Morgana mid is imbaquote:Op donderdag 15 december 2011 17:50 schreef stefanhaan het volgende:
Van wat ik van er zie op de streams, maakt ze af en toe wel mooie kills en doet er combo veel dmg. Maar overall word ze keihard gepwned. Vooral door morgana op mid.
Dan noem je ook meteen iemand.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:50 schreef stefanhaan het volgende:
Van wat ik van er zie op de streams, maakt ze af en toe wel mooie kills en doet er combo veel dmg. Maar overall word ze keihard gepwned. Vooral door morgana op mid.
Nouja, "nieuw" zo vernieuwend vind ik ze niet anders.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:59 schreef Keselo het volgende:
Ahri is echt een geweldige championErg leuk, erg nieuwe skills. Pas 1 keer gespeeld maar ga haar zeker oefenen als ze niet meer gebanned wordt in ranked.
Geen een van de abilities zit op een andere champion. Dichtste bij komt Sivir met haar Q en de Q van Ahri, en de projectile speed van Ahri haar Q is anders.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:06 schreef znarch het volgende:
[..]
Nouja, "nieuw" zo vernieuwend vind ik ze niet anders.
Niet exact hetzelfde nee duh, maar om abilities nu maar "erg nieuw" te noemen vind ik ook wat ver gaan. Die ulti is ook ongeveer Ezreals E maar dan x3.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:12 schreef Keselo het volgende:
[..]
Geen een van de abilities zit op een andere champion. Dichtste bij komt Sivir met haar Q en de Q van Ahri, en de projectile speed van Ahri haar Q is anders.
Nee hoor. De ulti van Akali moet op een target en damaged dat target ook direct. De ulti van Ahri doe je ergens, en hij damaged een target in de buurt. Dat is exact hetzelfde als de E van Ezreal, alleen dan 3x achter elkaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:30 schreef Cornelis83 het volgende:
huh? ulti van ahri is zelfde als ezreal? Zou het eerder vergelijken met de ulti van akali.
ME MID, CANNOT PLAY ANYTHING ELSE. OR I AFK.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef Salamando het volgende:
en natuurlijk erachter zeggen 'OR I FEED' of 'OR I AFK'.
zijn loop animatie is zo grappigquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat! Die koekjes in zijn ult! Voorts ga ik die Gangplank waarschijnlijk halen, hij ziet er echt tof uit!
Heb gister Toyplank aangeschaft, geweldige skinquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat! Die koekjes in zijn ult! Voorts ga ik die Gangplank waarschijnlijk halen, hij ziet er echt tof uit!
Nvm lees het al. Klinkt allemaal vaagquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:26 schreef Kijana het volgende:
Die nieuwe payment methods zijn wel nice, eindelijk gewoon bank transfer.
Wat is er vaag aan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nvm lees het al. Klinkt allemaal vaag
waarom eigenlijk niet gewoon paypal ?quote:
Moet nog een paypal aanmaken. Lijkt me wel handigquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:11 schreef jagga het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet gewoon paypal ?
Doe al jaren dingen betalen met paypal, direct gelinkt aan mijn bankrekening. Is keihendig.
en kunt zowat overal op internet paypal gebruiken dus dat is ook hendig
was destijds ook best makkelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Moet nog een paypal aanmaken. Lijkt me wel handig
Waarom zou je met Udyr met Dorans blade starten als jungler? Verder zou ik ipv AD marks voor armor pen marks gaan op de meeste characters.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:23 schreef Keselo het volgende:
Ben met de nieuwe Lifesteal Quints wat jungle champions aan het uit proberen, alles zonder leash.
Runes AD Marks, Armor Seals, Atk Spd Glyphs, Life Steal Quints. Masteries 21/9/0
Gangplank heeft 500 hp op level 4, Vampiric Scepter als starter.
Trundle full hp op level 4, zowel met vamp scepter als met dorans blade.
Wukong 200 hp over op level 4, Dorans Blade. 400 hp met Vamp Scepter
Udyr 600 hp over op level 4, Dorans Blade.
met 2x taric hebben ze wel dubbele heals!quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:43 schreef Lamabal het volgende:
Rating blijft lekker oplopen. Zit nu op 1529. Hopen dat ik deze ook win, gok het niet.
Enemy team: Taric,sion,taric,amumu,akali
Trolol. Ik bedoelde vayne. Maar anyway wel gewonnen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
met 2x taric hebben ze wel dubbele heals!
Vreemd, bij mij werkt het prima. Al eens een repair of reinstall geprobeerd? En een support ticket aangemaakt bij RIOT?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:44 schreef znarch het volgende:
Game begint zo, ben benieuwd of ik nu wel de runes en masteries krijg die ik heb gekozen.
Ja hoorweer verkeerde, kutgame.
Ik vroeg het net online en 3 uit mijn team hadden het ook regelmatig. De apen bij de support desk van Riot ga ik mijn tijd niet meer aan besteden. Die gaan toch weer standaard janken of mijn DirectX en drivers geupdate zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij werkt het prima. Al eens een repair of reinstall geprobeerd? En een support ticket aangemaakt bij RIOT?
Probeer eens een verse installatie. Elke keer dat je patched verwijdert hij oudere files e.d. maar er blijven vaak genoeg nutteloze bestanden achter. Ik heb dit zelf gedaan en een telkens bevriezend scherm verholpen. Je moet dan wel even je masteries opnieuw doen, maar op zich is het vrij makkelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vroeg het net online en 3 uit mijn team hadden het ook regelmatig. De apen bij de support desk van Riot ga ik mijn tijd niet meer aan besteden. Die gaan toch weer standaard janken of mijn DirectX en drivers geupdate zijn
edit: en dat doen ze dus nadat je in je ticket duidelijk vermeld dat je drivers in directx up to date zijn. Ook doe je er een log bij etc. En nog krijg je een stompzinnige copy paste reactie.
Zullen ze wel doen zodat ze kunnen claimen binnen 1 dag alle support tickets in behandeling te nemen.
Daar zal het wel op neer komen idd. Kan de tel niet meer bijhouden hoevaak ik die game heb geherinstalleerd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Probeer eens een verse installatie. Elke keer dat je patched verwijdert hij oudere files e.d. maar er blijven vaak genoeg nutteloze bestanden achter. Ik heb dit zelf gedaan en een telkens bevriezend scherm verholpen. Je moet dan wel even je masteries opnieuw doen, maar op zich is het vrij makkelijk natuurlijk.
Ik krijg nooit meer dan 13, meestal 12.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef Lamabal het volgende:
ffs win je een potje. +15 ranked points. QQ
Ik vraag me af hoe deze champion gaat worden. Hij krijgt gratis AP en health en mana e.d., maar heeft wel een itemslot minder.quote:Evolving Technology (Innate): Viktor starts with a Hex Core that provides him with stats and can be upgraded in the store to augment one of his abilities and improve its stats. The Hex Core can only be upgraded once, at no cost, and cannot be sold back to the store. The Hex Core takes up one of Viktor's item slots.
(Hex Core): +3 ability power per level.
Waar haal je dit soort informatie vandaan als ik vragen mag? Ik hoor mensen praten over champions die nog in development zijn. Alleen ik heb geen idee wáár je 't kan vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Viktor
De meest originele champion sinds Orianna.
[..]
Ik vraag me af hoe deze champion gaat worden. Hij krijgt gratis AP en health en mana e.d., maar heeft wel een itemslot minder.
Originele champions
Ah, merci. Ik kijk eigenlijk nooit op dat forum, misschien daarom dus. Het enige wat ik zie is 'nerf tryndamere omg op'-bullshit namelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Phreak is de neef van onze slager.
Ha nee, op de wiki staat vrij veel informatie over dit soort dingen. Verder is het forum ook wel snel met het vinden van dit soort in patches 'verscholen' champions.
Wat op het forum komt, komt iets later op de wiki terecht. Als je die om de zoveel tijd even bekijkt, weet je alles wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ah, merci. Ik kijk eigenlijk nooit op dat forum, misschien daarom dus. Het enige wat ik zie is 'nerf tryndamere omg op'-bullshit namelijk.
Leuk, maar is een gratis geupgrade hexcore voordat de match daadwerkelijk begint niet omgwtflolbbq OP? Ik zou er een prijskaartje aanhangen (500-1k ofzo?) om te voorkomen dat Viktor niet onoverwinnelijk wordt tijdens early laning.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Viktor
De meest originele champion sinds Orianna.
[..]
Ik vraag me af hoe deze champion gaat worden. Hij krijgt gratis AP en health en mana e.d., maar heeft wel een itemslot minder.
Originele champions
Ik krijg alle 6 de slots bijna nooit vol... maar goed, ik ben dan ook de slechtste minion farmer ooit.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vrees ik ook een klein beetje voor, maar dat moet ook wel, om zijn zwakkere lategame goed te maken. Zeg nou zelf, vier effectieve itemslots is niet geweldig veel voor niet-tanks.
Is ook okequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:04 schreef Salamando het volgende:
Na 26 minuten stond ik op 11-0-7 met Tristana en had ik 175 minion kills, dat vond ik best veel.
Als je 75 na 10 minuten hebt en 165 na 20 minuten doe je het meer dan goed.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Is ook okeZon 50 per 10 minuten is over het algemeen wel een leidraad denk ik.
In de games die ik speel is lasthitten echt lastig, aangezien je laning partner altijd mee probeert te lasthittenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Is ook okeZon 50 per 10 minuten is over het algemeen wel een leidraad denk ik.
Dan haal je het niet idd. Maar in je eentje is 5 per minuut wel een indicator.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef Salamando het volgende:
[..]
In de games die ik speel is lasthitten echt lastig, aangezien je laning partner altijd mee probeert te lasthitten.
*proest*quote:Op zondag 18 december 2011 02:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gemompel over een lasthitguide.
Wacht tot een minion bijna geen hp meer heeft.quote:Op zondag 18 december 2011 02:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 02:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
tenzij je moeite hebt met de skillshotsquote:Op zondag 18 december 2011 15:59 schreef jespertje het volgende:
Net nieuwe champ geprobeerd, op zich leuk om te spelen, ult is ook een handige manier om te escapen en dergelijke, leuke burst damage, niet super moeilijk om de champ te masteren
alleen nog verliezen vanwege een achterlijke counterpicksquote:Op zondag 18 december 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
148 cs in 15 minuten. Chaox net tegen CLG. Dat is zeg maar de richting farmen in top-TOP elo.
https://docs.google.com/s(...)GhJNk04bWJxV2c#gid=0quote:Op maandag 19 december 2011 10:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Weet er iemand goede counters tegen Mordekaiser en Jarvan top? Ik hou mijn laan met Gangplank met gemak tegen elke champions, behalve die twee. Met Cho'Gath heb ik nog niet veel tegen die twee gemoeten, dat zie ik nog wel potentie hebben.
Talon is overigens ook lastig voor mijn GP (zijn poke is sterker én heeft een grotere range dan de mijne), maar dat outsustain ik wel. Maar Jarvan en Mordekaiser zijn gewoon een ramp voor mij om tegen te spelen.
okquote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef Salamando het volgende:
Maakt weinig uit, een Dominion potje (ongeveer 20 minuten) krijg je ongeveer de helft voor van een normaal potje (30-40 minuten meestal).
filmpje blijft buggen maar de champ ziet wel grappig uit.. soort van veigar stun op die trapquote:Op maandag 19 december 2011 22:52 schreef Cornelis83 het volgende:
Iemand die dit al gezien heeft:
http://uk.ign.com/videos/(...)-gameplay-commentary
Als je tegen mensen speelt die nog nooit van CC hebben gehoord wel ja xDquote:
NOES IM TOO LATE (Sup grammar nazi)quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:32 schreef Tjado het volgende:
Staat een paar posts boven je van gisteravond ook al
Ziet er wel vet uit! Death ray muhahaha
Dodge runes gaan bij de volgende patch wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Too, niet to.
Enfin, komen er tegelijk met Viktor nog andere veranderingen? Hendige buffs/nerfs?
Shen krijgt een complete buff over vrijwel alle skillsquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Too, niet to.
Enfin, komen er tegelijk met Viktor nog andere veranderingen? Hendige buffs/nerfs?
Hallo nieuwe E jax, en nog meer champions remakequote:Op dinsdag 20 december 2011 10:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dag, Ninja Tabi. He was leuk je gekend te hebben.
Met Shen ben ik wel erg blij, die speel ik sinds een weekje met redelijk succes op top.
idd...een lekker doorgefarmde Q van Nasus op een tower is ziekelijk.quote:
hmm wist niet dat W dus ook de range van R vergroot.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
W E Q R R Q R Q is meer damage en meer range
Sorakaquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:03 schreef drumstickNL het volgende:
Wat zijn lekkere champions om mee te spelen? Of maakt het niet erg uit? In dat geval: welke is het meest bad-ass?
Sona heeft dikkere tieten, dus Sona.quote:
Janna heeft nog dikkere tietenquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Sona heeft dikkere tieten, dus Sona.
Conclusie: Janna > Sona > Soraka.quote:
Maar wat nou als hij meer van konten houdtquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Conclusie: Janna > Sona > Soraka.
Gragas lijkt me dan ook een goede keus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Mannen met tieten dus. Euhm, nunu? Heb je er een gratis yeti bij
Mordekaiser speelt goed gitaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sona speelt een best goed stukje harp , geef wukong een autoband aan een touw en dan speelt die ook de hele dag
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sona speelt een best goed stukje harp , geef wukong een autoband aan een touw en dan speelt die ook de hele dag
Garenheldenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Garen, Ashe of Annie als je net begint, daarvoor is op het toetsenbord schijten genoeg voor een penta. Garen is melee/tank, Annie is caster/AP, Ashe is autoattack/range.
http://euw.leagueoflegend(...)on-season-two-week-4quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is die free to play of heb je hem gekocht?
Dacht dat ook altijd zo was. Weet niet waarom ze het hebben veranderdquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik dacht dat, met één uitzondering, alle champions in de week na release free to play werden.
2 weken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik dacht dat, met één uitzondering, alle champions in de week na release free to play werden.
Had ik ook hoor, na 11 games was ik 1050 ratingquote:Op dinsdag 20 december 2011 07:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hmk, ik zit zelf nog iets onder die ELO, doordat ik mijn eerste twintig potjes bij twee derde daarvan leavers had en het dus hard verloor.
Dat is dan weer bijzonder leuk. Fantastisch zelfs.
Ik heb op 795 gestaan toen ik begon met ranked direct nadat ik 30 werd (3 van de 13 gewonnen ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Had ik ook hoor, na 11 games was ik 1050 rating
Hihi keurig. Wat een volk zit er in die elo hequote:Op dinsdag 20 december 2011 16:39 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb op 795 gestaan toen ik begon met ranked direct nadat ik 30 werd (3 van de 13 gewonnen ofzo)
Hou op schei uit. Einde season 1 heb ik mezelf 250 elo omhoog geschopt naar 1050, maar nu sta ik op 3 wins en 4 losses in het nieuwe seizoen dus mijn ELO zal wel rond de 1000 zijn (staat nu nog unranked). Check mijn gangplank KDR's in ranked games en dan nog maar 1 van de 3 winnenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hihi keurig. Wat een volk zit er in die elo he
Dan moet je het maar niet doen iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:05 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik zou ook wel eens ranked uit willen proberen (gewoon om te zien hoe ver ik kom) maar ben bang dat ik dan last pick ben en gedwongen support moet spelen... wat ik nog nooit heb gedaan, daarom dus ook nog niet kan en me eigenlijk ook niks aan lijkt.
Mjah maar als jungler word je supervaak voor noob uitgemaakt,frustrerend gewoon. Als bot keihard aan het verliezen is en ik bot dus camp dan word ik door top/mid een noob genoemd. Als 1 van mijn ganks niet in een directe kill voor de laner resulteert ben ik ook een noob. Als ik de kill krijg ipv hij ben ik ook een noob. En als we een teamfight verliezen ligt het ook aan mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:23 schreef Keselo het volgende:
Naar mijn eigen ervaring is gebleken dat je als Jungle het meeste invloed hebt op low elo games, omdat je dan in principe iedere lane kan carrien met permaganks. AP mid werkt goed, maar is een rol die bijna iedereen wilt spelen (MID OR TOP OR I FEED), AD werkt en als je goede mechaniek hebt moet je iedereen zo gruwelijk hard outcs'en dat je end-game gewoon niet kan verliezen.
Tsja, dat is de mentaliteit van de community helaas. "something goes wrong? Blame the jungler. Mid feeds? Blame the jungler. Losing a teamfight? Blame the jungler. Your AD carry initiates a 1v5 for no apparent reason at all? Blame the jungler." En ga zo maar door.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah maar als jungler word je supervaak voor noob uitgemaakt,frustrerend gewoon. Als bot keihard aan het verliezen is en ik bot dus camp dan word ik door top/mid een noob genoemd. Als 1 van mijn ganks niet in een directe kill voor de laner resulteert ben ik ook een noob. Als ik de kill krijg ipv hij ben ik ook een noob. En als we een teamfight verliezen ligt het ook aan mij.
jungle all the wayquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Tsja, dat is de mentaliteit van de community helaas. "something goes wrong? Blame the jungler. Mid feeds? Blame the jungler. Losing a teamfight? Blame the jungler. Your AD carry initiates a 1v5 for no apparent reason at all? Blame the jungler." En ga zo maar door.
Ik heb trouwens net Karma geprobeerd en ik moet zeggen dat ze nog best leuk is om te spelenMaar wel moeilijk. Maar misschien toch nog een support gevonden die ik leuk vind. Probleempje is alleen wel dat ze geen healbot a la Soraka is en volgens mij wat farm en items nodig heeft (en leg dat maar eens uit aan een AD carry op 1000 elo...).
Zelf speel ik het liefst bruiser (dat zich in ranked dus wss vertaald naar solo top), maar volgens mij is dat idd met mid de rol die iedereen wil xD
Met een feesthoedje opquote:Op woensdag 21 december 2011 08:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar snachts metamorphosed hij... in een konijn
hendig kool jonguh dan kun je rollen enzo en tegen mensen aan en dan duw je E en vallen ze je aan en je R doet 450 damage het is echt fanastisch!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Dit, hoe krijgt die morgana het in godsnaam voor elkaar om te verliezen van een trynd, op mid ?quote:
Mjah ik zie het ook nog wel lukken als Morgana niet extreem goed is in het raken van dark binding.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:48 schreef ems. het volgende:
Als je je bind mist krijg je gewoon klappen hoor. Trynda is in ieder geval prima te doen tegen morgana. Als je haar echt kapot wil maken kan je beter voor Mantheon gaan tho'.
Of de trynda is gewoon semi-goed in dodgen. Ik vind het echt geen oneerlijke strijd in ieder geval, morgana kan de meeste AP classes een stuk makkelijker out-midden dan tryndamere.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah ik zie het ook nog wel lukken als Morgana niet extreem goed is in het raken van dark binding.
Dan kom je niet in meleerange tenzij zij de bindings gebruikt. Ik zeg niet dat je gegarandeerd de lane gaat winnen, ik zeg dat je je kan managen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je moet toch echt in een range komen waarin binding niet te missen is om uberhaupt morgana te raken. Meleerange, dat dodge je niet
juist, zeker met de sustain van je Q en de wriggles die je gaat halen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Dan kom je niet in meleerange tenzij zij de bindings gebruikt. Ik zeg niet dat je gegarandeerd de lane gaat winnen, ik zeg dat je je kan managen.
ben je online dan wil ik het wel eens proberen...quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef nyny83 het volgende:
Goed.. iemand vanavond even proberen? Neem ik Tryndamere wel. Kom maar op met die pro morgana's.
dit...quote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De originele discussie ging erover of een tryndamere die morgana killed op mid ligt aan een noob morgana of een pro trynd, niet of trynd kan sustainen in een midlane tegen AP...
Waarom heb ik nou weer internetspierballen. Je kunt er eeuwig over doortheoretiseren, maar deze matchup komt gewoon heel weinig voor. Dan is het toch leuk om dat eens daadwerkelijk te zien in plaats van elkaars theorietjes tegen elkaar aan te gooien?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:06 schreef jagga het volgende:
[..]
dit...
en mensjes met internetspierballen
Hehe maar jij bent gewoon beter dan ik, dan maakt de matchup niet zoveel uitquote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef ems. het volgende:
Maar zodra morgana f2p is wil ik je wel een keer billenkoek komen uitdelen hoor nyny
Neger alsjeblieft, ik veeg de vloer aan met iedere melee mid als Morganaquote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef nyny83 het volgende:
Goed.. iemand vanavond even proberen? Neem ik Tryndamere wel. Kom maar op met die pro morgana's.
Fizz en Kat zijn meer mages. Kat kan ik wel hebben, fizz is best kut als morgana. Dat Equote:Op donderdag 22 december 2011 07:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
wil wel keertje tegen je met fizz/kat als je morg gaat
Gragas wint die lane, Fizz, Ahri, Swain, Cass.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsjoa, met Fizz noem je dan ook iemand. Op die manier is een Sivir of wie dan ook met een Banshees irritant. Elke champion heeft counters en zwakheden en is genaaid als je tegen zo iemand moet.
Ik denk, dat als je in het algemeen naar melee dps kijkt, dat die vrij weinig tegen een Morgana kunnen betekenen in de zin van laan winnen. Als we daar andere chamions bij gaan halen, verandert de discussie naar een discussie over de kracht van Morgana tegen wie dan ook.
Toch wel een beetje nutteloos.
Prima, met Kat it isquote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef Keselo het volgende:
[..]
Fizz en Kat zijn meer mages. Kat kan ik wel hebben, fizz is best kut als morgana. Dat E
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |