abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105527696
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_105527712
Voor de duidelijkheid even plakken
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

BMR = 1393
Verbranding over de hele dag inclusief sport = bijvoorbeeld 600
Onderhoud is dan 1393 + 600 = 1993
1593 is dan het richtgetal :)

Panda, in jouw geval is die 400 eronder te veel, scheelt wel dat je aan beweging doet me lage intensiteit (dan spreek je langzame energiebronnen aan waarvan vet er ook een is)
Gewoon boven die 1420 blijven :Y
Al klinkt minder dan 400 gebruiken wel heel apart, helemaal gezien je BMR 1420 is.
Wat Perr zegt klopt waarschijnlijk wel, gewoon zo rond de 1600 gaan zitten om af te vallen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_105527778
:W maar gisteren was heul niet zo intensief!
Maar ok ik zal wel kijken hoeveel trek dat ik straks heb en als ik ga sporten neem ik een extra T O+.
pi_105527784
Even in de herhaling:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Gaat, van het weekend aangereden door een stilstaande auto die nog even extra gas gaf toen ik al op de grond lag onder mijn fiets O+ blauw/beurs/pijnlijke nek en erg scheve rug, maar dat zou nog bijtrekken.
Ik moest direct blazen en heb uren in de cel doorgebracht omdat ik door de stress/astma/hyperventilatie niet goed kon blazen.

Welkom in Nederland :')
Worry is a misuse of imagination
pi_105527813
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:55 schreef Probability het volgende:
Even in de herhaling:

[..]

Jeetje Prob!! :o En die gast dan?
Be someone that makes you happy
pi_105527861
Moet trouwens altijd wennen als ik het voor jullie uitreken. :D
Mijn BMR is namelijk iets van 2300 en onderhoud 3500 :') En ik eet nu dagelijks zo rond de 3100.
pi_105527867
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Jeetje Prob!! :o En die gast dan?
Die was aan het werk (taxi) en had niet gedronken. Dus ik zou het wel express hebben gedaan. :') Er moest uiteindelijk bloed worden afgenomen door een dokter doordat ze dingen riepen als: je doet je best niet, je krijgt de maximale straf!!!

Terwijl ik dacht van huh ik ben toch slachtoffer? Ik heb overal pijn en ipv dat er naar mij word gekeken zit ik in een cel zonder verdere uitleg??
pi_105527903
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Die was aan het werk (taxi) en had niet gedronken. Dus ik zou het wel express hebben gedaan. :') Er moest uiteindelijk bloed worden afgenomen door een dokter doordat ze dingen riepen als: je doet je best niet, je krijgt de maximale straf!!!

Terwijl ik dacht van huh ik ben toch slachtoffer? Ik heb overal pijn en ipv dat er naar mij word gekeken zit ik in een cel zonder verdere uitleg??
Wat bizar! Taxi's kunnen sowieso niet rijdenrijden als idioten, dat weet iedereen. Heel naar ook lijkt me :{
En hoe is het afgelopen dan?
pi_105527998
:{ Jeetje Prob, dat klinkt echt nasty...
In ieder geval beterschap! :*
pi_105528020
Jemig prob, wat zal je je naar gevoeld hebben!! Hoe is het nu? Beetje bekomen?
:*
pi_105528032
Prob, daar snap ik nou helemaal niks van! -O- Taxichauffeurs zijn vaak eikels, dat is toch algemeen bekend? :')

Zit er nog een staartje aan of is het wel afgerond nu en hadden ze door dat jij aangereden werd?

:* :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_105528091
oei, bah, Prob!

Mijn BMR is 1687, en m'n onderhoud 2300. Zit er toch een voordeel aan lang zijn!
pi_105528101
Nou ja hij stond stil en voor hem stond nog een auto stil, dus stak de weg over vanaf de stoep om aan de goede kant te kunnen fietsen. Toen begon hij opeens te rijden en kwam tegen mij aan (zachtjes) zodat ik uit balans raakte daarna gaf hij nog eens extra gas (hoorde het aan de motor die meer toeren maakte) en reed hij over de fiets heen waar ik onder lag.

Weet niet, ik zal wel een boete krijgen omdat ik met alcohol op heb gefietst en moet denk ik de schade aan zijn bumper betalen.
pi_105528113
Oh, ik weet helemaal niet wat mijn BMR en onderhoud zijn.

Ik vind het al heel wat dat ik tegenwoordig een lijstje van 1500 kcal niet beschouw als 'te veel'. :')
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_105528116
Wat naar Prob. Jij had ook niet gedronken toch? edit: o, wel dus. Ben je dan meteen de schuldige?

Bedankt Viz. Weet je toevallig ook nog een goede website om de hoeveelheid cal die ik verbrand met naar het werk fietsen en hardlopen uit te rekenen?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_105528160
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:05 schreef Probability het volgende:
Nou ja hij stond stil en voor hem stond nog een auto stil, dus stak de weg over vanaf de stoep om aan de goede kant te kunnen fietsen. Toen begon hij opeens te rijden en kwam tegen mij aan (zachtjes) zodat ik uit balans raakte daarna gaf hij nog eens extra gas (hoorde het aan de motor die meer toeren maakte) en reed hij over de fiets heen waar ik onder lag.

Weet niet, ik zal wel een boete krijgen omdat ik met alcohol op heb gefietst en moet denk ik de schade aan zijn bumper betalen.
Want in Amsterdam fietst niemand met alcohol op? :') Rare gang van zaken, een ongeluk ligt qua schuld toch niet alleen aan alcohol? Je hebt ook genoeg nuchtere automobilisten die een ongeluk veroorzaken.

Geen getuigen, denk ik?
pi_105528183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:02 schreef MarMar het volgende:
Jemig prob, wat zal je je naar gevoeld hebben!! Hoe is het nu? Beetje bekomen?
:*
Jawel, maar durf niet meer zo goed te fietsen en heb ook niet zo'n zin om naar buiten te gaan.

Ik vond het echt verschrikkelijk om in zo'n cel zonder muren te zitten en niet weg te kunnen

Moet voor m'n studie allemaal gesprekken hebben met bedrijven en heel leuk en sterk overkomen maar dat lukt nu even niet. En baal daar een beetje van, ben een keer eerder aangereden (op de fiets) en toen heb ik nog een half jaar lichamelijke reacties gehad in het verkeer (intens bang worden etc.)
pi_105528200
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Want in Amsterdam fietst niemand met alcohol op? :') Rare gang van zaken, een ongeluk ligt qua schuld toch niet alleen aan alcohol? Je hebt ook genoeg nuchtere automobilisten die een ongeluk veroorzaken.

Geen getuigen, denk ik?
Ja, twee getuigen en m'n vriend.
pi_105528461
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:06 schreef Quinazoline het volgende:
Wat naar Prob. Jij had ook niet gedronken toch? edit: o, wel dus. Ben je dan meteen de schuldige?

Bedankt Viz. Weet je toevallig ook nog een goede website om de hoeveelheid cal die ik verbrand met naar het werk fietsen en hardlopen uit te rekenen?
Nope :@ Sorry...
Maar ik gok met 40min. rustig fietsen iets van 270 :? Hardlopen (ook weer afhankelijk van intensiteit) iets van 500/u.
Anders maar even googlen ;)
pi_105528558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:06 schreef Quinazoline het volgende:

http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/
pi_105528842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja, twee getuigen en m'n vriend.
En daar komt niks uit waaruit blijkt dat je niet expres onder die taxi bent gaan liggen? -O-

Hoop toch dat je gauw over je schrik heen komt. Misschien is het juist een goed idee om een klein stukje te fietsen? Niet te ver en niet te moeilijk, maar gewoon even er uit?
pi_105528944
jeetje prob, wat naar. En achterlijk zeg dat ze niet even rekening met jou houden. Expres hebben gedaan :N Had je veel alcohol op?? iig sterke :*

Ik ga voor de kerst denk ik lekkere salade's voor op toast maken O+ (mijn eerste kerst in ons huis, en gelijk de eerste kerst die ik 'organiseer'. huuu spannend!!)

Tonijnsalade is vrij eenvoudig te maken toch? (tonijn, uitje, mayo, zilverui??) straks eens lekker op internet speuren.
Ook wil ik eiersalade maken, wat is nog meer lekker & makkelijke salade om zelf te maken??

Lijstje van gisteren post ik maar niet :@ Oberhousen, kerstmarkt :+
~ Bonito La Risa ~
pi_105529160
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:35 schreef Mixende_match het volgende:
jeetje prob, wat naar. En achterlijk zeg dat ze niet even rekening met jou houden. Expres hebben gedaan :N Had je veel alcohol op?? iig sterke :*

Ik ga voor de kerst denk ik lekkere salade's voor op toast maken O+ (mijn eerste kerst in ons huis, en gelijk de eerste kerst die ik 'organiseer'. huuu spannend!!)

Tonijnsalade is vrij eenvoudig te maken toch? (tonijn, uitje, mayo, zilverui??) straks eens lekker op internet speuren.
Ook wil ik eiersalade maken, wat is nog meer lekker & makkelijke salade om zelf te maken??

Lijstje van gisteren post ik maar niet :@ Oberhousen, kerstmarkt :+
Lekker!
Kappertjes/Augurk is ook lekker in tonijnsalade!
Wat volgens mij ook wel redelijk makkelijk te maken is, is krabsalade (met van die krabsticks)
En Garnalensalade, ze hebben een lekkere van AH, met knoflook, moet je ff op t etiket kijken wat erin zit :)
Verder is iets van groentespread ook altijd wel lekker: courgette/tomaat/aubergine in kleine blokjes door de tomatensaus met knoflook en kruiden bijvoorbeeld.
Of tapenade... of.... :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:42:29 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105529172
Aw Prob! -O- Dat was vast schrikken! GeeBee's idee klinkt goed, even eruit, van de schrik bekomen enzo :Y

M_M, salades :9 Ik maak tonijnsalade altijd met ui, tomaat, mayo en kruiden, maar da's misschien minder handig voor op een toastje! Verder misschien kipkerriesalade? Komkommersalade? En hummus!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_105529180
Ik maak zelf altijd garnaal/pepertjes salade M_M, roze garnalen (Hollandsche vind ik zonde voor salade), wat fijngesneden pepertjes en mayo :')
Tomaat, komkommer en ui (met wat azijn) kan dan weer niet voor op toastjes :{

Ach zullen vast zat andere dingen te googlen wezen :)
pi_105529205
Heb gelukkig een verklaring van mijn arts dat ik wel gewond ben/wel astma/etc heb.
pi_105529233
owww. lekkere ideeen!!! :9
Tonijn salade van nallie klinkt erg lekker op salade.!
Maria, die van jou klinkt ook lekker ja, maar idd minder hendy voor het toastje!

Kipkerrie :9 & Groentespread :9 komt op t lijstje!!
~ Bonito La Risa ~
pi_105529252
Jeetje Prob! Sterkte! -O- :*

O+ koffie O+

O+ studieruimte O+

aan essay werken 8-)

SPOILER: studiegezeur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_105529256
Ow, garnalen vallen af, geen liefhebbers in mijn familie van garnalen haha.
Groentespread & eiersalade voor vega mama. O+
~ Bonito La Risa ~
pi_105529270
Ik vind kerst ineens belachelijk snel dichtbij komen. Nog even bedenken wat ik voor 13 mensen kan gaan koken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_105529293
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
Jeetje Prob! Sterkte! -O- :*

O+ koffie O+

O+ studieruimte O+

aan essay werken 8-)

SPOILER: studiegezeur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet een bepaalde tij bij hem inplannen dan? (zeg bv van 13.00 - 14.00)?? dat maakt het misschien wat minder gehaast
~ Bonito La Risa ~
pi_105529337
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Kan je niet een bepaalde tij bij hem inplannen dan? (zeg bv van 13.00 - 14.00)?? dat maakt het misschien wat minder gehaast
^^

Ik zou het doen en daarbij gewoon aangeven wat je net zegt (alleen misschien iets leuker verpakt :+ ).
pi_105529393
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Hij doet al aan time slots, die zijn op dit moment 10 minuten :') dus tsja, ik hoop dat het bij mijn scriptie langer dan 10 minuten gaat zijn, maar zijn office hours zijn ook blokjes van 10 a 15 minuten... :')
En zeggen dat hij altijd zo gehaast is, hoe zeg je dat 'lief'? :')
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 13 december 2011 @ 11:50:18 #34
70532 loveli
N
pi_105529413
Jemig Prob, wat klote!

Mo, speel de domme buitenlander-kaart en vraag dubbel tijd.
crap in = crap out
pi_105529446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij doet al aan time slots, die zijn op dit moment 10 minuten :') dus tsja, ik hoop dat het bij mijn scriptie langer dan 10 minuten gaat zijn, maar zijn office hours zijn ook blokjes van 10 a 15 minuten... :')
oeh.. Vraag hem , kan je misschien voor mij 2 blokjes vrijhouden? Ik wil het 1 en ander bespreken, maar dat wordt lastig als het allemaal zo gehaast moet, want daar wordga ik van stressen oid??
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:53:48 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105529507
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ging je thuis-uni niet al een begeleider voor je strikken en mag je wel een externe begeleider? Zou ik even navragen voor de zekerheid! En anders heb je meteen een excuus :+

Anders idd: heeft u voor scripties langere blokjes dan 10 minuten?
pi_105529541
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind kerst ineens belachelijk snel dichtbij komen. Nog even bedenken wat ik voor 13 mensen kan gaan koken.
13 :o Succes dan maar! :D ^O^
Zou het dan waarschijnlijk simpel houden, beenham met honing/mosterd saus, rollade met espagnole saus, wokgroenten, gebakken aardappels met spek en ei, paddestoelensoep vooraf of zo.

Loveli, denk dat op een universiteit dat niet een al te slimme zet is, helemaal gezien het type studie van Mo.
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:55:29 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_105529563
Wat ME zegt. En daarnaast aangeven dat jij hem graag als scriptiebegeleider wilt, maar dat je het belangrijk vind om alles goed te kunnen bespreken. En dat als hij voor jou een uitzondering maakt en dubbele afspraken plant, je heel graag van zijn aanbod gebruik maakt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_105529632
Lijstje!

O: Havermout met banaan en rozijntjes
T: Koffie verkeerd, 2 mandarijntjes, halve komkommer
L: 2 speltboterhammen met geitenkaas en een gekookt eitje
T: puntpaprika en een klein handje nootjes
D: Lichte maaltijd, want vroeg sporten, maar denk iets met brood, avocado en tomaat ofzo
S: ruim een uur boksen
T: Tips? Iets van yoghurt ofzo?
pi_105529793
Kwark met rozijnen en amandelen Nallie? Krijg je alles wat je nodig bent na de training binnen.
Kwark voor de eiwitten nodig voor herstel, rozijnen om je reserves bij te vullen, amandelen voor de goede vetten en dat kan ook mooi langzaam energie afgeven voor je naverbranding :)
pi_105529811
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:03 schreef V1z0R het volgende:
Kwark met rozijnen en amandelen Nallie? Krijg je alles wat je nodig bent na de training binnen.
Kwark voor de eiwitten nodig voor herstel, rozijnen om je reserves bij te vullen, amandelen voor de goede vetten en dat kan ook mooi langzaam energie afgeven voor je naverbranding :)
I wish, maar ik mag geen kwark ivm koemelkissues.
Sojayoghurt met rozijnen en amandelen?
pi_105529821
Bah, stethoscoop kwijt.
En er komen nieuwe mensen dus ik moet van de werkkamer af en dat vind ik stom.
Misschien ga ik toch niet een jaar volmaken hier.
pi_105529891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef Nallie het volgende:

[..]

I wish, maar ik mag geen kwark ivm koemelkissues.
Sojayoghurt met rozijnen en amandelen?
Ohja, :') Yup, goed alternatief! ^O^
pi_105529987
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ging je thuis-uni niet al een begeleider voor je strikken en mag je wel een externe begeleider? Zou ik even navragen voor de zekerheid! En anders heb je meteen een excuus :+

Anders idd: heeft u voor scripties langere blokjes dan 10 minuten?
Meer onofficieel zeg maar, want ik zei al dat ik vanuit Nijmegen gewoon een begeleider krijg, maargoed, face to face praten over je onderzoek is wat makkelijker dan via mail, en naar Nederland komen is niet heel goedkoop :') :P
Ja doei.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:14:13 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_105530143
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Meer onofficieel zeg maar, want ik zei al dat ik vanuit Nijmegen gewoon een begeleider krijg, maargoed, face to face praten over je onderzoek is wat makkelijker dan via mail, en naar Nederland komen is niet heel goedkoop :') :P
Ohhh dan zou ik het gewoon zien als extra feedback of eventueel een tweede lezer :Y Niks mis mee!
pi_105530162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

13 :o Succes dan maar! :D ^O^
Zou het dan waarschijnlijk simpel houden, beenham met honing/mosterd saus, rollade met espagnole saus, wokgroenten, gebakken aardappels met spek en ei, paddestoelensoep vooraf of zo.

Loveli, denk dat op een universiteit dat niet een al te slimme zet is, helemaal gezien het type studie van Mo.
Ik dacht aan vooraf een soepje met wat bladerdeegknabbels, hoofd kalkoen met verschillende soorten groenten en aardappels op verschillende manieren bereid, en toe panna cotta. Want dat is zo simpel. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? dinsdag 13 december 2011 @ 12:19:31 #47
70532 loveli
N
pi_105530318
Je mag bij Ah.nl maximaal 5 kalkoenen bestellen :')
crap in = crap out
pi_105530424
"Dood de blanke boer!!!"

De reacties in dit topic maken me echt bijna aan het janken. Hoe kun je zo over je medemens denken... de tering zeg... ;(
Ja doei.
pi_105530426
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bah, stethoscoop kwijt.
En er komen nieuwe mensen dus ik moet van de werkkamer af en dat vind ik stom.
Misschien ga ik toch niet een jaar volmaken hier.
waar verkas je dan naartoe, de bezemkast? :?

@ Nallie: die surimisticks is nepkrab en nep is bij voorbaat al goor :X

MM gewoon lijstje van gister posten doe ik ook (en die's ook niet super O-) )

Gister:

O: smoothie+nootjes
T: aardappel+kip
L: rijst, kip en groente
T: nootjes
T: 2 manderijnen
D: 8 rijstewafels, 4 met pindakaas en 4 met leverpastei :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_105530640
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:19 schreef loveli het volgende:
Je mag bij Ah.nl maximaal 5 kalkoenen bestellen :')
Hoeveel heb je nodig dan? :+

Ik ben weer enigszins in het land der levenden, kreeg gister koorts, maar die is weer weg. Voel me stukken beter, net al zitten ergeren aan mail van het werk :') (mag die dus niet meer kijken van mezelf vandaag). Alleen nog wat last van maagpijn en rommeldarmz.

M'n moeder is ook nog ziek en mijn vader is ook thuis. Dat ei had gisteren nog een stuk van de zalm van zondag gegeten, echt srsly, er zijn twee mensen doodziek, zeer waarschijnlijk van het eten, maar hij denkt: NOM, zalm :9 :') Maar aangezien hij alleen duizels had nemen we maar aan dat het dan niet de zalm was.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')