abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105325720
quote:
The time has arrived to deal with has become a truly national crisis: the pandemic of farm attacks that is seeing the numbers of the country’s 40,000 commercial farmers, responsible for feeding a population of 50 million, fast depleting.

The recent third farm attack in the same week in the Western Cape saw Carl Opperman, the president of Agri Western Cape, and Dr Dirk Hermann, chief executive of Solidarity in frustration accusing government of helping to create a climate conducive to farm murders.

According to Hermann, 2300 South African farmers have been murdered in the past 20 years.

A few years ago, Kallie Kriel of AfriForum accused politicians, including the minister of agriculture at the time Lulu Xingwana and her deputy Dirk du Toit, of inciting hatred against farmers, saying "Those who inflame hate and aggression towards farmers have to be regarded as accomplices to the murders of farmers."

Kriel also highlighted a court case in which ANC MP Patrick Chauke publicly blamed the white community for murders and at which ANC demonstrators displayed slogans such as "One settler, one bullet!", "Kill the Boer, kill the farmer!" and "Maak dood die wit man" (Kill the white man).

South Africa
In het kort: de zwarte Zuid-Afrikanen hebben de jacht op de witte boeren geopend, maar als de witte boeren verdwijnen dan zal er een hongersnood uitbreken. -O-
pi_105325847
Dat is in meer Afrikaanse landen gebeurt. Ach, als die mensen langzaam hun eigen volk ook kapot willen maken moeten ze dat toch doen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 8 december 2011 @ 01:17:54 #3
111528 Viajero
Who dares wins
pi_105325863
Dit is al een tijdje bekend. Mandela - Mbeki - Zuma - Malema (?). De kwaliteit van de leiders daar holt achteruit, dan krijg je dit soort dingen.

Heel jammer, het is een fantastisch mooi land.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 8 december 2011 @ 01:38:16 #4
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_105326213
Ze hopen door de Zimbabwaanse methode toe te passen in Zuid-Afrika het land zo arm te maken, dat de immigranten (voornamelijk Zimbabwanen) weer terug naar hun eigen land gaan.

Helaas jagen ze daarmee ook hun eigen blanke bevolking en multinationals (en dus veel kennis) mee weg.

Goed bezig! :N
The best firms advertise the least...
pi_105327032
er moeten wel genoeg serious request doelen overblijven natuurlijk
pi_105329890
Ah, de Zimbabwaanse methode. Falers. :') en dadelijk maar klagen als er een hongersnood uitbreekt. :r
  donderdag 8 december 2011 @ 11:22:02 #8
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105331395
En wat is het nut hiervan, behalve dat er straks hongersnood zal komen?
Vreemde mensen daar.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105331991
Deze ontwikkeling was 25 jaar geleden al te voorspellen.
Maar de mensen die dat vertelden werden door schuimbekkend links op de discriminatie brandstapel gezet.
Diezelfde blanke Boeren woonden, samen met Hottentotten en Kungs, al een paar 100 jaar eerder in Zuid-Afrika dan de Bantoe negers.
Maar dat is vloeken in de kerk.
  donderdag 8 december 2011 @ 11:48:22 #10
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105332112
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:44 schreef Truffelvarken het volgende:
Deze ontwikkeling was 25 jaar geleden al te voorspellen.
Maar de mensen die dat vertelden werden door schuimbekkend links op de discriminatie brandstapel gezet.
Diezelfde blanke Boeren woonden, samen met Hottentotten en Kungs, al een paar 100 jaar eerder in Zuid-Afrika dan de Bantoe negers.
Maar dat is vloeken in de kerk.
Precies.

De blanken hebben het land van de zwarten afgepakt!!11!!!!!! :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_105332220
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:20 schreef fratsman het volgende:
Ah, de Zimbabwaanse methode. Falers. :') en dadelijk maar klagen als er een hongersnood uitbreekt. :r
Dan mogen die witten uit Europa weer geld doneren zodat ze nog wat te vreten hebben :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105332528
Koi volken zoals de Kungs zijn niet zwart maar geel en zeker geen negers.
Ze behoren tot de oudste nog levende volken op aarde, zelfs hun lichaamsbouw is anders dan die van de moderne mens.
De meesten spreken zelfs Afrikaans net als de 4 miljoen Boeren, die overigens allemaal 10-20% Koi tussen hun voorvaderen hebben.
Bij de meeste 4 miljoen kleurlingen is die verhouding net andersom.
pi_105335678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef Truffelvarken het volgende:
Koi volken zoals de Kungs zijn niet zwart maar geel en zeker geen negers.
Ze behoren tot de oudste nog levende volken op aarde, zelfs hun lichaamsbouw is anders dan die van de moderne mens.
De meesten spreken zelfs Afrikaans net als de 4 miljoen Boeren, die overigens allemaal 10-20% Koi tussen hun voorvaderen hebben.
Bij de meeste 4 miljoen kleurlingen is die verhouding net andersom.
Wat is de oplossing dan? Een apartheidsstaat? Of een nieuwe staat voor blanken en kleurlingen? Iets anders?
pi_105336815
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Wat is de oplossing dan? Een apartheidsstaat? Of een nieuwe staat voor blanken en kleurlingen? Iets anders?
Dat zou een oplossing geweest kunnen zijn, maar die blanke, kleurling en Koi staat, zou alleen met een soort Berlijnse muur te verwezenlijken zijn.
Onherroepelijk zal die staat welvarender worden als de zwarte nabuurlanden, wat een toevloed van kanslozen emigranten en jaloerse primitievelingen tot gevolg zal hebben.
Zie het land dat nu Zimbabwe heet.
Uitstel van executie voor het restje beschaving daar in dat mooie land en de uitroeiing van onze laatste gemeenschappelijke voorvaderen. De Kung .
pi_105336980
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:20 schreef fratsman het volgende:
Dan moeten we geven omdat het onze schuld is :').
Get it and Bet it
  donderdag 8 december 2011 @ 14:32:13 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105337609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dan moeten we geven omdat het onze schuld is :').
Volgens mij geven we ook zo goed als niets aan Zimbabwe. En terecht trouwens.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_105339602
Men heeft een waardige opvolger van Mandela nodig ipv van de huidige oproerkraaiers. Iemand die met alle Zuid-Afrikanen (blank en zwart) verder wil. Helaas is het verschil tussen arm en rijk verschrikkelijk groot wat een perfecte voedingsbodem is voor types als Malema en Zuma die voornamelijk uit zijn op eigen gewin.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 15:52:26 #18
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105340491
Landje pik?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_105341850
Het gaat om blanke fascistische, christelijke, koloniale boeren.
Daarom is er geen enkele compassie met hen in het verlinkste Nederland.
Als het zwarte moslims waren, die met de dood bedreigd waren, dan zouden ze allang naar Nederland gehaald worden om vertroeteld te worden.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_105344563
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef Oud_student het volgende:
Het gaat om blanke fascistische, christelijke, koloniale boeren.
Daarom is er geen enkele compassie met hen in het verlinkste Nederland.
Als het zwarte moslims waren, die met de dood bedreigd waren, dan zouden ze allang naar Nederland gehaald worden om vertroeteld te worden.
Die Boeren en hun Khoisan buren woonden al een paar honderd jaar redelijk samen voordat de Bantoenegers uitvlogen vanuit Natal naar de blanke vleespotten.
Het eerste Hottentothoofd waar Van Riebeek mee sprak heette zelfs Aart Kok.
Dank zij die Boeren bestaan de Khoikhoi en San volken nog.
In Zuid-Afrika zijn Bantoenegers de kolonialist.
  donderdag 8 december 2011 @ 19:07:47 #21
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_105347358
Wat is de volgende? ''Dood aan je blanke moer?''

Dat er raciale spanningen zijn in die landen is geen nieuws. En ga nou alsjeblieft niet doen alsof de boeren alleen maar slachtoffer zijn. :') Het is net als Israel/Palestina = twee bevolkingsgroepen worden door een klein groepje machtswellustige idioten tegen elkaar opgehitst.
pi_105347457
Het blijft vreemd dat daar een genocide op handen is, en dat hier zo weinig aandacht voor is...
pi_105349414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef Ludd het volgende:
Het blijft vreemd dat daar een genocide op handen is, en dat hier zo weinig aandacht voor is...
Dat is geen uitzondering wanneer dit het Afrikaanse continent betreft.
pi_105349550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:48 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat is geen uitzondering wanneer dit het Afrikaanse continent betreft.
Ik ga me pas echt zorgen maken wanneer het daar niet zo is idd.
Descending into the abyss.
pi_105349654
Hmmm....Hier kan ik dan oprecht medelijden mee hebben . Wellicht dat tussen die blanke boeren familie van mij zit :'(
Aangezien mijn Nederlandse roots oorspronkelijk uit Suid-Afrika komen......Laat ze maar komen naar NL , ik heet ze van harte welkom w/
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')