abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105325720
quote:
The time has arrived to deal with has become a truly national crisis: the pandemic of farm attacks that is seeing the numbers of the country’s 40,000 commercial farmers, responsible for feeding a population of 50 million, fast depleting.

The recent third farm attack in the same week in the Western Cape saw Carl Opperman, the president of Agri Western Cape, and Dr Dirk Hermann, chief executive of Solidarity in frustration accusing government of helping to create a climate conducive to farm murders.

According to Hermann, 2300 South African farmers have been murdered in the past 20 years.

A few years ago, Kallie Kriel of AfriForum accused politicians, including the minister of agriculture at the time Lulu Xingwana and her deputy Dirk du Toit, of inciting hatred against farmers, saying "Those who inflame hate and aggression towards farmers have to be regarded as accomplices to the murders of farmers."

Kriel also highlighted a court case in which ANC MP Patrick Chauke publicly blamed the white community for murders and at which ANC demonstrators displayed slogans such as "One settler, one bullet!", "Kill the Boer, kill the farmer!" and "Maak dood die wit man" (Kill the white man).

South Africa
In het kort: de zwarte Zuid-Afrikanen hebben de jacht op de witte boeren geopend, maar als de witte boeren verdwijnen dan zal er een hongersnood uitbreken. -O-
pi_105325847
Dat is in meer Afrikaanse landen gebeurt. Ach, als die mensen langzaam hun eigen volk ook kapot willen maken moeten ze dat toch doen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 8 december 2011 @ 01:17:54 #3
111528 Viajero
Who dares wins
pi_105325863
Dit is al een tijdje bekend. Mandela - Mbeki - Zuma - Malema (?). De kwaliteit van de leiders daar holt achteruit, dan krijg je dit soort dingen.

Heel jammer, het is een fantastisch mooi land.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 8 december 2011 @ 01:38:16 #4
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_105326213
Ze hopen door de Zimbabwaanse methode toe te passen in Zuid-Afrika het land zo arm te maken, dat de immigranten (voornamelijk Zimbabwanen) weer terug naar hun eigen land gaan.

Helaas jagen ze daarmee ook hun eigen blanke bevolking en multinationals (en dus veel kennis) mee weg.

Goed bezig! :N
The best firms advertise the least...
pi_105327032
er moeten wel genoeg serious request doelen overblijven natuurlijk
pi_105329890
Ah, de Zimbabwaanse methode. Falers. :') en dadelijk maar klagen als er een hongersnood uitbreekt. :r
  donderdag 8 december 2011 @ 11:22:02 #8
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105331395
En wat is het nut hiervan, behalve dat er straks hongersnood zal komen?
Vreemde mensen daar.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105331991
Deze ontwikkeling was 25 jaar geleden al te voorspellen.
Maar de mensen die dat vertelden werden door schuimbekkend links op de discriminatie brandstapel gezet.
Diezelfde blanke Boeren woonden, samen met Hottentotten en Kungs, al een paar 100 jaar eerder in Zuid-Afrika dan de Bantoe negers.
Maar dat is vloeken in de kerk.
  donderdag 8 december 2011 @ 11:48:22 #10
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105332112
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:44 schreef Truffelvarken het volgende:
Deze ontwikkeling was 25 jaar geleden al te voorspellen.
Maar de mensen die dat vertelden werden door schuimbekkend links op de discriminatie brandstapel gezet.
Diezelfde blanke Boeren woonden, samen met Hottentotten en Kungs, al een paar 100 jaar eerder in Zuid-Afrika dan de Bantoe negers.
Maar dat is vloeken in de kerk.
Precies.

De blanken hebben het land van de zwarten afgepakt!!11!!!!!! :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_105332220
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:20 schreef fratsman het volgende:
Ah, de Zimbabwaanse methode. Falers. :') en dadelijk maar klagen als er een hongersnood uitbreekt. :r
Dan mogen die witten uit Europa weer geld doneren zodat ze nog wat te vreten hebben :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_105332528
Koi volken zoals de Kungs zijn niet zwart maar geel en zeker geen negers.
Ze behoren tot de oudste nog levende volken op aarde, zelfs hun lichaamsbouw is anders dan die van de moderne mens.
De meesten spreken zelfs Afrikaans net als de 4 miljoen Boeren, die overigens allemaal 10-20% Koi tussen hun voorvaderen hebben.
Bij de meeste 4 miljoen kleurlingen is die verhouding net andersom.
pi_105335678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:01 schreef Truffelvarken het volgende:
Koi volken zoals de Kungs zijn niet zwart maar geel en zeker geen negers.
Ze behoren tot de oudste nog levende volken op aarde, zelfs hun lichaamsbouw is anders dan die van de moderne mens.
De meesten spreken zelfs Afrikaans net als de 4 miljoen Boeren, die overigens allemaal 10-20% Koi tussen hun voorvaderen hebben.
Bij de meeste 4 miljoen kleurlingen is die verhouding net andersom.
Wat is de oplossing dan? Een apartheidsstaat? Of een nieuwe staat voor blanken en kleurlingen? Iets anders?
pi_105336815
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 13:34 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Wat is de oplossing dan? Een apartheidsstaat? Of een nieuwe staat voor blanken en kleurlingen? Iets anders?
Dat zou een oplossing geweest kunnen zijn, maar die blanke, kleurling en Koi staat, zou alleen met een soort Berlijnse muur te verwezenlijken zijn.
Onherroepelijk zal die staat welvarender worden als de zwarte nabuurlanden, wat een toevloed van kanslozen emigranten en jaloerse primitievelingen tot gevolg zal hebben.
Zie het land dat nu Zimbabwe heet.
Uitstel van executie voor het restje beschaving daar in dat mooie land en de uitroeiing van onze laatste gemeenschappelijke voorvaderen. De Kung .
pi_105336980
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 10:20 schreef fratsman het volgende:
Dan moeten we geven omdat het onze schuld is :').
Get it and Bet it
  donderdag 8 december 2011 @ 14:32:13 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105337609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:12 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dan moeten we geven omdat het onze schuld is :').
Volgens mij geven we ook zo goed als niets aan Zimbabwe. En terecht trouwens.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_105339602
Men heeft een waardige opvolger van Mandela nodig ipv van de huidige oproerkraaiers. Iemand die met alle Zuid-Afrikanen (blank en zwart) verder wil. Helaas is het verschil tussen arm en rijk verschrikkelijk groot wat een perfecte voedingsbodem is voor types als Malema en Zuma die voornamelijk uit zijn op eigen gewin.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2011 @ 15:52:26 #18
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105340491
Landje pik?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_105341850
Het gaat om blanke fascistische, christelijke, koloniale boeren.
Daarom is er geen enkele compassie met hen in het verlinkste Nederland.
Als het zwarte moslims waren, die met de dood bedreigd waren, dan zouden ze allang naar Nederland gehaald worden om vertroeteld te worden.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_105344563
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef Oud_student het volgende:
Het gaat om blanke fascistische, christelijke, koloniale boeren.
Daarom is er geen enkele compassie met hen in het verlinkste Nederland.
Als het zwarte moslims waren, die met de dood bedreigd waren, dan zouden ze allang naar Nederland gehaald worden om vertroeteld te worden.
Die Boeren en hun Khoisan buren woonden al een paar honderd jaar redelijk samen voordat de Bantoenegers uitvlogen vanuit Natal naar de blanke vleespotten.
Het eerste Hottentothoofd waar Van Riebeek mee sprak heette zelfs Aart Kok.
Dank zij die Boeren bestaan de Khoikhoi en San volken nog.
In Zuid-Afrika zijn Bantoenegers de kolonialist.
  donderdag 8 december 2011 @ 19:07:47 #21
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_105347358
Wat is de volgende? ''Dood aan je blanke moer?''

Dat er raciale spanningen zijn in die landen is geen nieuws. En ga nou alsjeblieft niet doen alsof de boeren alleen maar slachtoffer zijn. :') Het is net als Israel/Palestina = twee bevolkingsgroepen worden door een klein groepje machtswellustige idioten tegen elkaar opgehitst.
pi_105347457
Het blijft vreemd dat daar een genocide op handen is, en dat hier zo weinig aandacht voor is...
pi_105349414
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef Ludd het volgende:
Het blijft vreemd dat daar een genocide op handen is, en dat hier zo weinig aandacht voor is...
Dat is geen uitzondering wanneer dit het Afrikaanse continent betreft.
pi_105349550
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:48 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat is geen uitzondering wanneer dit het Afrikaanse continent betreft.
Ik ga me pas echt zorgen maken wanneer het daar niet zo is idd.
Descending into the abyss.
pi_105349654
Hmmm....Hier kan ik dan oprecht medelijden mee hebben . Wellicht dat tussen die blanke boeren familie van mij zit :'(
Aangezien mijn Nederlandse roots oorspronkelijk uit Suid-Afrika komen......Laat ze maar komen naar NL , ik heet ze van harte welkom w/
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_105352811
Veel van die blanke boeren hebben hun oude werknemers ook als stront behandeld, daar kijkt ook weer niemand naar.
Er is altijd een motief voor dit soort daden, jammer dat daar altijd aan word voorbij gegaan.
pi_105355112
eigen schuld hadden ze daar maar niet die negers moet mishandelen en geld van hun stelen

[ Bericht 20% gewijzigd door timmmmm op 11-12-2011 12:24:53 ]
pi_105355265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 01:11 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

In het kort: de zwarte Zuid-Afrikanen hebben de jacht op de witte boeren geopend, maar als de witte boeren verdwijnen dan zal er een hongersnood uitbreken. -O-
In het kort: als je het zo opschrijft, maak je van elke zwarte zuidafrikaan een moordenaar of aanhanger van massamoord.
En dan ben je plat zwart-witdenken over en weer aan het stimuleren.
De blanke boeren hebben zeker een groot deel van de voedselproductie in handen en hen wegjagen is voor iedereen niet goed.
quote:
What are the real motives?

Kerwin Lebone said in a report by a committee of inquiry into farm attacks released by the police in 2003: "Out of 3 000 attacks from 1998 to 2001 motives were found in 2 644 attacks in that period. Two percent were shown to have a racial or political motive, in 89% the motive was robbery, in 7% intimidation and in 1,6% there were labour related motives.”

Johan Burger, researcher of the crime and justice programme at the Institute of Security Studies, added: "All research so far shows that far more than 90% of farm attacks can be attributed to simple crime -- robbery is the main motive.”

But not all stakeholders are equally positive about the fact that farm murders are highlighted at what they regard to be the expense of other vulnerable targets.

Human Rights Watch criticised the government for placing too much emphasis on protecting farmers, at the expense of protecting farm workers from abuse by farm owners. They suggest that "farm attacks" are given a disproportionately high media and political focus.
http://www.leadershiponli(...)cs/1722-farm-attacks

[ Bericht 40% gewijzigd door Bluesdude op 08-12-2011 21:48:15 ]
pi_105356836
quote:
13s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:36 schreef Athlon64x het volgende:
eigen schuld hadden ze daar maar niet die negers moet mishandelen en geld van hun stelen

Wat een ontzettende onzin. Hoe kun je geld stelen van een stel negers in hun blote kont.
U bent, of voor de Somalische, Dafur of Zimbabwe oplossing, of u weet in de verste verte niet waarover u spreekt.

[ Bericht 2% gewijzigd door timmmmm op 11-12-2011 12:25:27 ]
pi_105356990
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef Truffelvarken het volgende:

[..]

Wat een ontzettende onzin. Hoe kun je geld stelen van een stel negers in hun blote kont.
U bent, of voor de Somalische, Dafur of Zimbabwe oplossing, of u weet in de verste verte niet waarover u spreekt.
land stelen van anderen is nooit goed te praten en dan bevolking ook nog als poep behandelen :N
pi_105357131
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:12 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

land stelen van anderen is nooit goed te praten en dan bevolking ook nog als poep behandelen :N
Dat is echt van generaties geleden. Dan kan je net zo goed stellen dat de negers de boel nu van de blakken stelen. Als ik me niet vergis zitten de blanke boeren daar al langer dan de huidige negers.
pi_105357332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:15 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat is echt van generaties geleden. Dan kan je net zo goed stellen dat de negers de boel nu van de blakken stelen. Als ik me niet vergis zitten de blanke boeren daar al langer dan de huidige negers.
Hoe reken jij ?
Je bedoelt.... de voorouders van de huidige blanke boeren waren er eerder dan de voorouders van de huidige zwarte burgers ? Dat geldt voor een deel, voor een ander deel weer niet,
Dan nog... was zuid-afrika oorspronkelijk een groot stuk land waar diverse stammen hun claims hadden en blanke mensen kwamen ook claimen.
Die 30 miljoen zwarte bevolking van nu komt echt niet van buiten zuid-afrika.
pi_105357358
Afrika voor de Afrikanen, dat zijn dus negers volgens intelligent links.
Alle blanken en anderen oprotten daar.
Dus Egyptenaren, Libiers, Tunesiers, Algerijnen, Marokkanen, Mauritaniërs, Boeren, Bosjesmannen, de San, de Kung, de Maleiers van Madagaskar, Pygmeen, Khoikhoi enz enz.
Zoek maar een andere plek.
pi_105357405
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoe reken jij ?
Je bedoelt.... de voorouders van de huidige blanke boeren waren er eerder dan de voorouders van de huidige zwarte burgers ? Dat geldt voor een deel, voor een ander deel weer niet,
Exact. Maar dan kan je het niet als argument gebruiken dat de huidige boeren de boel gestolen hebben.
pi_105358349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoe reken jij ?
Dan nog... was zuid-afrika oorspronkelijk een groot stuk land waar diverse stammen hun claims hadden en blanke mensen kwamen ook claimen.
Die 30 miljoen zwarte bevolking van nu komt echt niet van buiten zuid-afrika.
Negers was het te koud in Zuidelijk Afrika. In dat uitgestrekte bijna lege land leefden sporadisch stammen van de oorspronkelijke gele Khoikhoi oerbevolking die hoofdzakelijk tot de Khoisan groep behoorden, als jagerverzamelaars.
Meer richting evenaar waren en werden ze, zoals de aan hen verwante Pygmeeën, door de Bantoe negers uitgeroeid of door verkrachting geassimileerd.
De paar negers die in de Kaapprovincie woonden waren slaven die door de compagnie aan de verre slavenkust waren gekocht en ingevoerd.
Boeren waren zeker in het begin, te arm voor slaven of blanke vrouwen dus die hokten met de mooie lichtbruine Hottentot meisjes.
Ik denk dat dankzij de Boeren er nu nog Khoisan bestaan. Anders waren ze ongetwijfeld uitgeroeid door de Shaka Zoeloe achtigen uit Natal.
pi_105360217
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:21 schreef Truffelvarken het volgende:
Afrika voor de Afrikanen, dat zijn dus negers volgens intelligent links.
In meerderheid zijn Afrikanen wel negers idd.. volgens links en rechts.

quote:
Alle blanken en anderen oprotten daar.
Enge ideeën heb je . Je weet toch de gevaren van eigenvolkeerstpassies?
pi_105360366
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:22 schreef Ludd het volgende:

[..]

Exact. Maar dan kan je het niet als argument gebruiken dat de huidige boeren de boel gestolen hebben.
Deels kan dat wel. Afhankelijk over welke regio je het hebt, deels is de rijkdom ontstaan door het werk van zwarte arbeiders ( van slaven tot loonslaven).
  donderdag 8 december 2011 @ 23:54:10 #38
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105361646
Groen Linkser Kees Luesink, thans burgermeester van Doesburg heeft me eens verteld dat blanken ook niets in Zuid Afrika te zoeken hebben
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:02:35 #39
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_105362013
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:40 schreef Truffelvarken het volgende:

[..]

Die Boeren en hun Khoisan buren woonden al een paar honderd jaar redelijk samen voordat de Bantoenegers uitvlogen vanuit Natal naar de blanke vleespotten.
Het eerste Hottentothoofd waar Van Riebeek mee sprak heette zelfs Aart Kok.
Dank zij die Boeren bestaan de Khoikhoi en San volken nog.
In Zuid-Afrika de Kaap provincies zijn Bantoenegers de kolonialist.
Dit dus.

Het zijn wel met name de Zulus, die de meeste onrust stoken daar, die wonen al eeuwen in de Streek Natal (Durban eo). Zij hebben echter het hardste gevochten tegen de Britse bezetters destijds en als beesten behandeld, vandaar die haat.

Mensen, die menen, dat de apartheidopnieuw ingevoerd moet worden zijn trouwens niet goed wijs of weten waarschinlijk niet wat er zich toen afspeelde (jawel: vele zwarten werden er toen vermoord) . Echter is de huidige ANC hard bezig met haatzaaien om nu het omgekeerde tewerkt te stellen.

Zonde dat ze zo'n mooi land willen verkloten. De boeren zorgen daar voor veel werkgelegenheid en welvaard.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:10:57 #40
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_105362372
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Groen Linkser Kees Luesink, thans burgermeester van Doesburg heeft me eens verteld dat blanken ook niets in Zuid Afrika te zoeken hebben
Als die gast consequent is, kan hij zich beter bij de PVV (of nog beter: Een of andere extreem rechtse partij) aanmelden met dit soort uitsprraken.

De voormalig Nederlands en Britse colonisten wonen er al eeuwen en de laatste generaties zijn er allemaal geboren. Lijkt mij een duidelijk criterium om het dan je "thuis" te mogen noemen.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:12:34 #41
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105362437
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:10 schreef edcetera het volgende:

[..]

Als die gast consequent is, kan hij zich beter bij de PVV aanmelden met dit soort uitsprraken.
Triest niet? En zoiets wordt burgermeester
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_105363141
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 22:09 schreef Truffelvarken het volgende:

[..]

Wat dacht je van jarenlang racisme, het onderbetalen van personeel en je eigen personeel als beesten behandelen.
Dat zijn nu de gevolgen van de apartheid geweest, veel arme negers hebben nooit scholing genoten en wonen in krottenwijken waar er in sommige gevallen nog niet eens stromend water is.

Deze mensen hebben nooit een eerlijke kans gehad op rijkdom en welvaart en dat betaald zich terug in haat en jaloezie.
pi_105363351
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Wat dacht je van jarenlang racisme, het onderbetalen van personeel en je eigen personeel als beesten behandelen.
Dat zijn nu de gevolgen van de apartheid geweest, veel arme negers hebben nooit scholing genoten en wonen in krottenwijken waar er in sommige gevallen nog niet eens stromend water is.

Deze mensen hebben nooit een eerlijke kans gehad op rijkdom en welvaart en dat betaald zich terug in haat en jaloezie.
Wat een kul argument geef je daar. Hiermee zeg je zoiets als rendementen uit het verleden bieden garanties voor de toekomst.
  vrijdag 9 december 2011 @ 00:41:22 #44
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_105363452
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Triest niet? En zoiets wordt burgermeester
Ik dacht, dat Groen Links zich toch altijd wil inzetten voor goede integratie binnen multiculturele samenlevingen :D
pi_105363751
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:41 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik dacht, dat Groen Links zich toch altijd wil inzetten voor goede integratie binnen multiculturele samenlevingen :D
Goed idee toch ? Jammer dat die blanke boeren in meerderheid jarenlang daartegen waren.
In dat racisme zit een kiem van het racisme wat men terugkrijgt nu.
Maar is GL dan tegen integratie in zuid-afrika ? Waar staat dat?
Wat een individu ergens ooit zei dan kun je niet altijd als mening van de hele groep beschouwen.
pi_105364673
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:37 schreef johnnylove het volgende:

[..]

Wat een kul argument geef je daar. Hiermee zeg je zoiets als rendementen uit het verleden bieden garanties voor de toekomst.
Hoezo een kul argument?
Wil je nu soms ontkennen dat de meeste mensen dat doen door jarenlange onderdrukking en weinig uitzicht op een beter leven?
Je oogst wat je zaait, men kan onmogelijk verwachten dat na de apartheid iedereen ineens dezelfde kansen krijgt.
  vrijdag 9 december 2011 @ 01:35:12 #47
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_105364722
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar is GL dan tegen integratie in zuid-afrika ? Waar staat dat?
Wat een individu ergens ooit zei dan kun je niet altijd als mening van de hele groep beschouwen.
Als je als Groen Linkse voor het uitzetten van een bepaalde culturele groep bent is dat nogal opmerkelijk en is dat absoluut geen integratie nee..

Hij is dan wel burgemeester, maar is ook sterk betrokken bij die partij. Zou wel mooi zijn als hij hiervoor door zijn partij op het matje wordt geroepen en zich distancieren van zijn uitspraak
pi_105365347
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 01:35 schreef edcetera het volgende:

[..]

Als je als Groen Linkse voor het uitzetten van een bepaalde culturele groep bent is dat nogal opmerkelijk en is dat absoluut geen integratie nee..
Dat eerste is niet het standpunt van GL, en wat zei die genoemde burgemeester dan letterlijk, waar en in welk jaar.?
pi_105369089
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 00:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Al hadden ze 100 eerlijke kansen gehad, dan nog zouden ze nu in dezelfde situatie zitten, het zijn nou eenmaal Afrikanen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:41:06 #50
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_105369648
Je eigen boeren doden, die je eten verzorgen. :')

Ze moeten eens afstappen van het apartheid verhaal, allemaal en gewoon doen wat ze moeten doen inplaats van huilen.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')