Jemig meid is ook allemaal niet niks!!
 Jemig meid is ook allemaal niet niks!!   

Kon hij ook meteen geholpen worden aan verbrijzelde hand haha!
  Kon hij ook meteen geholpen worden aan verbrijzelde hand haha!  Ze gaan bij mij geen echo meer maken, alleen als ik te lang blijf bloeden of pijnklachten hou. Maar eigenlijk wil ik wel een echo
 Ze gaan bij mij geen echo meer maken, alleen als ik te lang blijf bloeden of pijnklachten hou. Maar eigenlijk wil ik wel een echo   

Paar daagjes, dan zal ik ophouden.
  Paar daagjes, dan zal ik ophouden.  

) Mams komt zo gezellig bankhangen. Morgen verder uitpraten.
) Mams komt zo gezellig bankhangen. Morgen verder uitpraten.  Mannen, zucht... of in ieder geval, mijn man, zucht...
 Mannen, zucht... of in ieder geval, mijn man, zucht... 

ik ben best wel nerveus..
 ik ben best wel nerveus..

)
 ) 

Gewoon naar huis gaan, jezelf verwennen met een doos bonbons of iets anders lekker, in je bed gaan liggen en lekker een film opzetten? En als je man dan thuiskomt vanavond, kun je bij hem lekker uithuilen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:17 schreef Amoriel het volgende:
Ik zou wel naar huis willen, maar weet dan eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet doen. Wil liever ook niet alleen zijn, en manlief kan niet weg van zijn werk...
 Toen ben ik maar gewoon -zonder binnen iets te zeggen- naar huis gelopen, Martijn smsje gestuurd dat hij meteen naar huis moest komen want het was mis (hij zat bij die vrienden in de huiskamer) en toen hij aan kwam gehold, kon ik pas écht heel hard huilen.
 Toen ben ik maar gewoon -zonder binnen iets te zeggen- naar huis gelopen, Martijn smsje gestuurd dat hij meteen naar huis moest komen want het was mis (hij zat bij die vrienden in de huiskamer) en toen hij aan kwam gehold, kon ik pas écht heel hard huilen. 

dat stukje had ik nog niet gehoord, vreselijk zeg!
  dat stukje had ik nog niet gehoord, vreselijk zeg! Toen dacht ik ook: nu word ik gestraft! Maar dat is natuurlijk onzin!!
 Toen dacht ik ook: nu word ik gestraft! Maar dat is natuurlijk onzin!!  (meerdere helaas)
 (meerdere helaas) 

en daarna eens kijken of ik weer zwanger kan worden.
 en daarna eens kijken of ik weer zwanger kan worden.  Dus wie weet...
 Dus wie weet... 

Maar als we het niet proberen komt er zeker geen kindje, dus daar zal ik maar even doorheen moeten. Wat ik al eerder heb gezegd; genieten van een zwangerschap zit er voor mij niet meer in.
 Maar als we het niet proberen komt er zeker geen kindje, dus daar zal ik maar even doorheen moeten. Wat ik al eerder heb gezegd; genieten van een zwangerschap zit er voor mij niet meer in.

Inderdaad maar je gevoel volgen. Vorige week riep ik heel hard dat ik pas na de zomer weer wil. Maar t begint nu alweer te kriebelen.
 Inderdaad maar je gevoel volgen. Vorige week riep ik heel hard dat ik pas na de zomer weer wil. Maar t begint nu alweer te kriebelen.   Je voelt vanzelf wel wanneer je er weer aan toe bent hoop ik.
 Je voelt vanzelf wel wanneer je er weer aan toe bent hoop ik.  

)
 ) 

Die van mij was ook al zo lekker bezig van de week. Is nu weer lief gelukkig...  zucht...
  Die van mij was ook al zo lekker bezig van de week. Is nu weer lief gelukkig...  zucht... :
:

hij heeft wel zijn excuses aangeboden later. Hij zei dat hij het erg moeilijk had gevonden om mij zoveel pijn te zien hebben en dat dat er even uit moest. Maar ik vond het wel een gemene opmerking, alsof ik voor mijn plezier die buikkrampen had.
 hij heeft wel zijn excuses aangeboden later. Hij zei dat hij het erg moeilijk had gevonden om mij zoveel pijn te zien hebben en dat dat er even uit moest. Maar ik vond het wel een gemene opmerking, alsof ik voor mijn plezier die buikkrampen had. 

) heeft gehad. Niemand praat daar dus over! Taboe??
 ) heeft gehad. Niemand praat daar dus over! Taboe?? 

Maar tegen die tijd kan ik het minstens proberen, zeg ik wel dat ik nog pijn heb ofzo.
 Maar tegen die tijd kan ik het minstens proberen, zeg ik wel dat ik nog pijn heb ofzo.  alhoewel je ze nu vast zat bent.  Goed dat we in ieder geval de voordelen kunnen zien nog
 alhoewel je ze nu vast zat bent.  Goed dat we in ieder geval de voordelen kunnen zien nog   

Heel moeilijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Tuktuk, dat is zo moeilijk hè?
We waren hier inderdaad allemaal liever niet geweest maar ja. Hier kunnen we er voor elkaar zijn!
Ik moet zeggen dat ik dat ook wel heel prettig vind. In mijn directe omgeving zijn geen miskramen voorgekomen en het voelt soms best wel eenzaam. Er is niemand die het echt begrijpt. Ze doen hun best wel hoor en dat is heel lief maar niemand die hetzelfde voelt als ik. En dat is hier wel, heel fijn!
Wij moeten om 13.50 weer in het ziekenhuis zijn. Mijn zevende echo rond deze zwangerschapik ben best wel nerveus..

) maar het idee van een kindje was er nog niet echt. Dat komt denk ik pas als ze het echt zien/ voelen.
 ) maar het idee van een kindje was er nog niet echt. Dat komt denk ik pas als ze het echt zien/ voelen.  

Niet dus... ze waren me 'vergeten'... ik heb anderhalf uur in die wachtkamer gezeten!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:19 schreef .Sparkling. het volgende:
Je bent nu al bij de gyn Amoriel, ik ben benieuwd welke keuzes er gemaakt worden.
...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |