Hitlertje ?quote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende: [..] Neehoor, mijn koosnaampjes laat ik maar niet hier neerzetten.
Ach onzin, dat is dus totaal niet zo.quote:Op maandag 12 december 2011 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij denkt dat liberaal per definitie rechts is.
Ja. En Phil. En een klokje.quote:
Hey, inderdaad.quote:
Ja, dat is voor jou en Rutte.quote:
Wie is die mooie man linksboven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:02 schreef GSbrder het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve liberalen.
[ afbeelding ]
Donc je suis.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
Waarom zijn er in godsnaam gisteren 7 SC topics door gegaan hier?
Nou nou nou, dat plaatje is van voor Taylor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie is die mooie man linksboven?
EN IK EIS TAYLOR IN DAT PLAATJE!
Omdat Europaquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
Waarom zijn er in godsnaam gisteren 7 SC topics door gegaan hier?
Toch apart dan dat Femke Halsema een paar jaar geleden is uitgeroepen tot "liberale politicus van het jaar" door de JOVDquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach onzin, dat is dus totaal niet zo.
Liberaal is gewoon weinig wetgeving, jij haalt progressief en liberaal door elkaar.
GL is progressief, niet liberaal.
Het JOVD is dan ook een domme kliek corpsballetjes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch apart dan dat Femke Halsema een paar jaar geleden is uitgeroepen tot "liberale politicus van het jaar" door de JOVD
Oke dan is het goed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat plaatje is van voor Taylor.
En die man is speciaal voor jou. Een of andere neef van De_Nuance
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het JOVD is dan ook een domme kliek corpsballetjes.
De JOVD is ook linksquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch apart dan dat Femke Halsema een paar jaar geleden is uitgeroepen tot "liberale politicus van het jaar" door de JOVD
Laat Erik het maar niet horenquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij leert snelquote:
Die is het met me eens.quote:
Nounounou zo praat je niet over vvdjugendquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Watquote:
I just did.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nounounou zo praat je niet over vvdjugend
Kogelvrij vest wel aandoen danquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef von_Preussen het volgende:
Morgen heb ik trouwens een borrel in Rotterdam.
En het is de JOVD, allochtoon.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij een zorg.quote:
HRA afschaffen is niet links maar dat weet je welquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I just did.
Halsema liberaal noemen, HRA af willen schaffen, man man man wat een club linkserts.
Ik wil er nog steeds lid van worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die ligt al in de auto, immers is het mij afgeraden om mij daar per OV te verplaatsen.
Nee, het is noodzakelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
HRA afschaffen is niet links maar dat weet je wel
Het zijn jongeren, die zijn per definitie kastlinks.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
HRA afschaffen is niet links maar dat weet je wel
Net als een lagere IBquote:
Zeeland bestaat ook niet, dat heet gewoon Deutschland am Mer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil er nog steeds lid van worden.
Helaas ontbreekt er een afdeling in Zeeland.
Ben jij bejaard ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn jongeren, die zijn per definitie kastlinks.
Nee, ik ben gewoon wijs voor m'n leeftijd.quote:
Fok overkillquote:
Vroeg-dement heet datquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon wijs voor m'n leeftijd.
Ik ben de Thatcher van de nabije toekomst.quote:
Autocorrect deed dat trouwens. Maar ik corrigeerde het voor ik posttequote:
Ha, dat lijkt me best grappig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de Thatcher van de nabije toekomst.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeeland bestaat ook niet, dat heet gewoon Deutschland am Mer.
Word maar lid bij de CDU Zeelandjugend.
Coolquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de Thatcher van de nabije toekomst.
I know.quote:
Nah, ik word gewoon de niet lelijke, niet oude, niet kitscherige, niet linkse Di Rupo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zou dan de eerste omgebouwde vrouwelijke premier van Nederland zijn?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik word gewoon de niet lelijke, niet oude, niet kitscherige, niet linkse Di Rupo.
Gelukkig, is ons getroll m.b.t. hun arbeiders niet voor niets geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
Roemenen eten voortaan Turkse groenten ipv Nederlandse. Ze zijn een beetje boos op ons
Nederlandse groente is voor mij niet buitenlands.quote:
Welterust.quote:
Liever niet. Maar jij bent dus tegen het koningshuis?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:15 schreef De_Nuance het volgende:
DiRupo moet president van Groot Nederland worden
Verstandig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever niet. Maar jij bent dus tegen het koningshuis?
Bea is wel ok, maar verder vind ik erfopvolging een iets te riskant grapje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever niet. Maar jij bent dus tegen het koningshuis?
Ik ben niet echt fan van het koningshuis.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Bea is wel ok, maar verder vind ik erfopvolging een iets te riskant grapje.
Hoewel een republiek ook niet ideaal is...
Weet het eigenlijk niet.
Jij ?
Voor een voorheen gebande user is dat toch een hele prestatie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
Damn, ik sta #29 in de jaarcijfers qua postings op heel Fok.
Ik ga m'n polsen doorsnijden, goodbye world.
Als een luis in de pels.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:23 schreef waht het volgende:
[..]
Voor een voorheen gebande user is dat toch een hele prestatie.
quote:
Ik doe het ook niet onverdienstelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent ook de FOK!topposter van gister, 432 posts
Truste
Op bezoek bij de SGP-jongeren lijkt me een geschikte optie voor de volgende POL-meet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
Dwars, ook zo’n grappige club.
Of SGPJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |