Warsteiner werd idd bij de Aldi verkocht vroegerquote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Ik dacht dat dat Warsteiner of een ander groot merk was?
Ook niet verkeerd toch.quote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Warsteiner werd idd bij de Aldi verkocht vroeger
Is daarna een A-merk geworden.
Aldi had vroeger ook brouwmeester pils, ik weet of ze dat nog steeds hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Warsteiner werd idd bij de Aldi verkocht vroeger
Is daarna een A-merk geworden.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]Ik dacht dat dat Warsteiner of een ander groot merk was?
Vergeleken met wat Heineken hier op nationaal niveau verkoopt zijn dat echt aantallen waar een paard de hik van krijgt kan ik je vertellen.quote:Oettinger Brauerei is a brewery group in Germany which roots can be traced back to the 14th century.
Since 2004, when superseding Krombacher, Oettinger is Germany's best selling beer brand with an annual output of 6.61 million hectoliters sold in 2008.[1][2]
Ohh dat wist ik niet eens johquote:Op maandag 12 december 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Vergeleken met wat Heineken hier op nationaal niveau verkoopt zijn dat echt aantallen waar een paard de hik van krijgt kan ik je vertellen.
Ik vind het serieus gewoon knap dat iemand achter een bureau bedenkt alleen maar kutproducten te maken. Niet iets goeds voor weinig geld, nee, gewoon pure bagger.quote:Op maandag 12 december 2011 22:55 schreef Biogarde het volgende:
Heel veel van die Europoeper is ranzig.
En straks weer een discussie over mensen die iemand kennen met een neef, daar weer een buurman van, die een hond had, die werkt bij Verkade en blijft volhouden dat de choco-koeken van de Euroshopper van dezelfde band komen als die van Verkade. Nou, m'n dikke reet they don't.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:33 schreef Staal het volgende:
Ik hoef er nooit meer iets van. Alleen het WCpapier is goed en zelfs daar is afkeur in en kun je een pak treffen zonder roze vlindertjes. Die dikkere laag.
quote:Op maandag 12 december 2011 23:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind het serieus gewoon knap dat iemand achter een bureau bedenkt alleen maar kutproducten te maken. Niet iets goeds voor weinig geld, nee, gewoon pure bagger.
ES, het is allemaal slecht. M&M's met vliesjes, bladerdeeg van vismeel maar waar vrolijk op de verpakking de serveertip staat dat je er appelflappen van kunt maken.
Ik hoef er nooit meer iets van. Alleen het WCpapier is goed en zelfs daar is afkeur in en kun je een pak treffen zonder roze vlindertjes. Die dikkere laag.
Geniaal welquote:Op maandag 12 december 2011 23:33 schreef Staal het volgende:
[..]
. Alleen het WCpapier is goed en zelfs daar is afkeur in en kun je een pak treffen zonder roze vlindertjes. Die dikkere laag.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Trog het volgende:
Ik zag vandaag nog een VMBO-scholier in de Albert Heijn die 12 blikjes Euroshopper Energy af kwam rekenen.
Dat weet ik nog wel van de basisschoolquote:Op maandag 12 december 2011 23:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Das niet waar.![]()
Je hebt schuurpapier en wc-papier!
Niks mis met die zaken, ook niet met Euroshopper. Maar je moet wel weten welke dingen je kunt kopen, want sommige shit is echt niet te nassen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:43 schreef HSG het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mensen die denken dat het niks is zijn paupers die net doen alsof ze rijk zijn
Echt niet te wat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:44 schreef Equites het volgende:
[..]
Niks mis met die zaken, ook niet met Euroshopper. Maar je moet wel weten welke dingen je kunt kopen, want sommige shit is echt niet te nassen.
Te eten.quote:
Eensch. Laatst was er bij de Lidl een tijdje lang een hoek met allemaal Italiaans producten. Man man man wat waren vooral die sauzen lekker. Niet te vergelijken met dat zogenaamde culinaire, Italiaanse merk van de AH, hoe heet dat ook alweer?quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:43 schreef HSG het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mensen die denken dat het niks is zijn paupers die net doen alsof ze rijk zijn
Grand Italia?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Eensch. Laatst was er bij de Lidl een tijdje lang een hoek met allemaal Italiaans producten. Man man man wat waren vooral die sauzen lekker. Niet te vergelijken met dat zogenaamde culinaire, Italiaanse merk van de AH, hoe heet dat ook alweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |