Maar absinthe hoor je niet helemaal puur te drinken, toch? mengen met ijswater en een suikerklontje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
Probeer eens Absint. Gegarandeerd dat je al die andere slappe drankjes en mixen niet meer hoeft.
Alcoholpercentage kan wel oplopen tot 70%.
Drink dan Marienburg Rumquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
Probeer eens Absint. Gegarandeerd dat je al die andere slappe drankjes en mixen niet meer hoeft.
En ook gegarandeerd dat je de volgende dag een kater hebt waar je U tegen zegtquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
Heb ik inderdaad ook gehad, van dat zelf gestookte spul. Daar krijg je pas haren op je oogbollen vanquote:
Nee, absinth hoor je niet te verdunnen met ijswater *ril*.quote:Op dinsdag 13 december 2011 02:35 schreef Libris het volgende:
[..]
Maar absinthe hoor je niet helemaal puur te drinken, toch? mengen met ijswater en een suikerklontje.
dat is wel de traditionele manier om het te drinken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Nee, absinth hoor je niet te verdunnen met ijswater *ril*.
Absint drink je niet vanwege de alcohol maar vanwege de alsem, en zeker niet vanwege de smaak. Die is door die alsem namelijk niet best en om dat te verbloemen moet er van die anijs doorheen en suiker erbij. Effectieve absint is in de EU bijna niet meer te krijgen en als je het wel weet te vinden is het nauwelijks effectief.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
Slivovic en andere rakija is lekkerquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:42 schreef golfer het volgende:
Inderdaad. Thujon is volgens mij de werkzame stof qua Absinth. Volgens mij mag het aanwezig zijn in Absinth, alleen dan 20x zo weinig. Dit is niet alleen het probleem, er wordt sowieso al getwijfeld of de stof an sich wel werkzaam is, in welke samenstelling dan ook. Al gaat de EU sowieso qua werkzaamheid op één gebied van uit: het schijnt het zenuwstelsel aan te tasten. Daarom de eis dat het maar tot een bepaalde hoeveelheid aanwezig mag zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Absint drink je niet vanwege de alcohol maar vanwege de alsem, en zeker niet vanwege de smaak. Die is door die alsem namelijk niet best en om dat te verbloemen moet er van die anijs doorheen en suiker erbij. Effectieve absint is in de EU bijna niet meer te krijgen en als je het wel weet te vinden is het nauwelijks effectief.
Dat zuipen hongaren toch?quote:
Ook lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb me een grappa ingeschonken als slaapmutsje.
Waar weet je die private stock dan vandaan te toveren? Ik kan het helaas nergens vinden.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:30 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
Of goede whisk(e)y.
Overigens, dropshot.
Mi Gaddo, boeler.quote:Op maandag 12 december 2011 22:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Zoals Dropshot, 20%, heerlijk om puur te drinken.
Weet iemand ander goede sterke drank zonder dat je hoeft te mixen? Dus geen barcadi / Smirnoff.
Thanks.
Drambuie en Whiskey http://en.wikipedia.org/wiki/Rusty_Nail_(cocktail)quote:Op woensdag 14 december 2011 03:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waar weet je die private stock dan vandaan te toveren? Ik kan het helaas nergens vinden.
Qua rum vind ik El Dorado erg goed en Brugal ook.
Wat ook erg lekker is is Rhum Agricole, dat is de Franse manier van rum maken, direct uit suikerriet ipv uit melasse.
Qua likeur vind ik Drambuie erg lekker, whiskeylikeur met honing en 36 soorten kruiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |