Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef terrastegel het volgende:
De plaatjes zijn het beste aan dit topic
De mods zijn hier net politie agenten. Ze doen geen ene flikker en als er een aanklacht ingedient wordt dan doen ze nog geen flikkerquote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Massaal reporten deze topicterrorist.
Gaat nergens over hoe goed hij is in dit spel idd..snap er niks van.quote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb zo'n ongelooflijke teringhaat aan die fucking Hartwat een vieze teringlijer is het toch
het is gewoon belachelijk, alles klemvast wat bij elke andere keeper een zeker doelpunt zou zijnquote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat nergens over hoe goed hij is in dit spel idd..snap er niks van.
Lloris vind ik anders wel vergelijkbaar hoor en Neuer ookquote:Op maandag 12 december 2011 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is gewoon belachelijk, alles klemvast wat bij elke andere keeper een zeker doelpunt zou zijnEn Legendary is fucking moeilijk
Ja ff zorgen dat dat echt niet gebeurd!quote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Massaal reporten deze topicterrorist.
Edit: Wedden dat de volgende #82 word?
Niet weer he..pffquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is weer zo ver hoor, iemand bestuurt mijn spelers. Heeft een paar ballen in mijn eigen doel geschoten en is nu rode kaarten aan het verzamelen met mijn spelers.
Iemand tips? Heb in ieder geval al wat shit gefilmd...
Echt arelaxed it.
Mooi team.quote:Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben de afgelopen uren een paar ton gezakt met mijn trade profit
Maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Ik heb nu alles Argentijn en Braziliaan..vind het dan wel mooi om ook een Braziliaan op doel te hebben. Heb Cesar en Helton gehaald..zij mogen het uitvechten. Vorig jaar vond ik Helton veel beter ondanks de mindere stats.quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Mooi team.
Verkies je Cesar boven Steek/Buffon? Messi zou dit team echt afmaken
Helton vind ik dit jaar echt een prutser eerste klas.quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nu alles Argentijn en Braziliaan..vind het dan wel mooi om ook een Braziliaan op doel te hebben. Heb Cesar en Helton gehaald..zij mogen het uitvechten. Vorig jaar vond ik Helton veel beter ondanks de mindere stats.
Messi past hier gewoon niet echt in met deze formatie. Als striker in dit systeem mist hij echt fysiek, CM ga ik hem sowieso niet maken..
Echt een belachelijke selectiequote:
Lahm linksback zonder link..wtf..alleen voor zijn rating ofzoquote:
Maar er zit helemaal geen IF speler in...quote:How Great is that?
Find a team of the week player in an ultimate pack
wtfquote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Nah wat de fuck maak ik nu weer mee. Ik open een brons pakje en krijg de Achievement:
[..]
Maar er zit helemaal geen IF speler in...
Ik denk dat het komt omdat Jackson in het pakje zat en hij staat op de Ultimatedb als summer transfer. Iets anders kan ik niet verzinnen.quote:
En hij is nog slecht ook. Wat een ongelofelijke zaadhoer, mag hopen dat hij dit gedrag vertoont, omdat hij dagelijks door z'n vader een groter aarsgat aangemeten krijgt.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Hier een filmpje van de hacker, duurt miss wat te lang en is erg saai maar het is wel bewijs!
Wtf echt genaaid. Ben het nog nooit tegengekomen gelukkig. Hoop dat het aangepakt kan worden.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Hier een filmpje van de hacker, duurt miss wat te lang en is erg saai maar het is wel bewijs!
Ja dit is ook de eerste keer dat ik het zie. Gelijk maar even een filmpje van gemaakt en nu maar even wat mensen op het forum lastig vallen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Wtf echt genaaid. Ben het nog nooit tegengekomen gelukkig. Hoop dat het aangepakt kan worden.
En toch laat je in het filmpje zijn GT zienquote:Naming and shaming isn't allowed on the forum so I won't be posting his 360 gamer tag. However, his team name is "Hunter X Hunter".
Forum = forum, youtube = youtubequote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch laat je in het filmpje zijn GT zien
Je kunt altijd nog switchen van keeper natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nu alles Argentijn en Braziliaan..vind het dan wel mooi om ook een Braziliaan op doel te hebben. Heb Cesar en Helton gehaald..zij mogen het uitvechten. Vorig jaar vond ik Helton veel beter ondanks de mindere stats.
Messi past hier gewoon niet echt in met deze formatie. Als striker in dit systeem mist hij echt fysiek, CM ga ik hem sowieso niet maken..
Op de xbox zijn ze hem en Wernbloom hard aan het prijsfixen volgens mij. Ik had er eentje bewaard en voor de lol voor 50 tot 55K ofzo te koop gezet en die heb ik ook verkocht..paar weken geleden was hij nog 37K waard..echt bizar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef Toefjes het volgende:
IF Elm verkocht voor 62.5K. Volgens mij een recordbedrag voor IF Elm
Ze pricefixen maar raakquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de xbox zijn ze hem en Wernbloom hard aan het prijsfixen volgens mij. Ik had er eentje bewaard en voor de lol voor 50 tot 55K ofzo te koop gezet en die heb ik ook verkocht..paar weken geleden was hij nog 37K waard..echt bizar.
Ik zit er ook over na te denken om mijn BPL, Liga & Bundesliga teams te verkopen. Zijn niet hele goede spelers ofzo maar valt toch nog wel wat winst op te halen denk ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:15 schreef StijnDa het volgende:
Ben mijn braziliaanse serie a russen weer aan het verkopen. Onverwachte wending, spelers zijn nu significant meer waard20% hoger dan mijn inkoopprijs is wel een meevaller, IF Danny, IF Doumbia, Eto'o, T. Silva.
Ik ga straks Bundesliga kopenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken om mijn BPL, Liga & Bundesliga teams te verkopen. Zijn niet hele goede spelers ofzo maar valt toch nog wel wat winst op te halen denk ik.
Ik heb:quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef StijnDa het volgende:
Hoe zouden jullie de LB oplossen in een Bundesliga team?
IF Felipe Santana ofzo?
Zou ik even wachten tot de prijzen weer zakken. Ik wil eigenlijk gewoon IF Lavezzi hebben, daarom wil ik juist die andere teams verkopen. Kan ook Bale, Essien en Hart terug gaan vragen aan een vriendquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ga straks Bundesliga kopen![]()
4-2-3-1
Ik zat net te kijken maar ik zie EA nergens zeggen dat ze nu al met TOTY komen..quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:25 schreef DutchSL het volgende:
Volgende maand nadat TOTY uit komt zal de markt wel als een gek instorten.
Tja wanneer is dat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zou ik even wachten tot de prijzen weer zakken. Ik wil eigenlijk gewoon IF Lavezzi hebben, daarom wil ik juist die andere teams verkopen. Kan ook Bale, Essien en Hart terug gaan vragen aan een vriendAls ik dan mijn teams verkoop kan ik denk ik wel IF Lavezzi halen...
Lekker inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb:
Varela-Saviola-Hulk
Luiz Gustavo-Moutinho-Schweinsteiger
IF Marcelo-SIF Naldo-IF Santana-Lahm
IF Neuer
Alles 9 chemistry.
Uiteindelijk moet dat team zo worden:
Ronaldo-Gomez-Robben
Ozil-Luiz Gustavo-Schweinsteiger
IF Marcelo-SIF Naldo-IF Santana-Lahm
IF Neuer
Ook alles 9 chemistry, maar door IF Lavezzi en IF Marcelo is mijn budget even niet toereikend om Ro-Ro te halen.
Anyhow, Marcelo dus linksback naast Naldo of Santana en Luiz Gustavo er voor zetten (of een andere Bundesliga Braziliaan).
Prijzen zakken na dit toernooi wel weer denk ik. En dan stijgen ze weer tijdens de feestdagenquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja wanneer is dat?
Ik zal even wachten met de duurdere spelers
Taiwo wint het wat dat betreft ook voor de LB positie in mijn elftal. Zal ook van een IF Marcelo winnen denk ik. Zo vaak schiet je ook niet met een LB op goal..quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lekker inderdaad
Maar ik ga geen 100+k voor een LB betalen omdat hij goed op doel kan schieten![]()
Ik vind NIF Marcelo niet fijn spelen eigenlijk. Klein, redelijk zwak, niet erg goede verdediger.
Taiwo is fijn jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Taiwo wint het wat dat betreft ook voor de LB positie in mijn elftal. Zal ook van een IF Marcelo winnen denk ik. Zo vaak schiet je ook niet met een LB op goal..
Dan is crossing wellicht nog een handigere eigenschap aangezien backs vaak mee opkomen
Ik gooi IF Santana wel op LBquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb dat team al een week of twee, met NIF Marcelo dus eerst (en die speelde ook in mijn La Liga team). Marcelo is geen Taiwo ofzo, maar van aanvallend ingestelde backs wel de fijnste die ik heb gehad, ook fijner dan een Lahm imo, en dan heb ik het gewoon over de NIF. Zo zwak is die niet en hij is lekker snel, ideale hulp voor je centrale verdedigers. Aanvallend ook gewoon erg handig om over je linkshalf/linksbuiten heen te gaan, zeker als die rechtsbenig is want Marcelo kan dus geweldig crossen met links.
Maar goed, je kunt misschien Subotic als CB gebruiken en dan Kolarov als back.. goede Franse verdedigers om aan een Evra te linken zijn er niet in de Bundesliga denk ik. Anders moet je toch Lahm overwegen met 7 chemistry, dan kun je een Maicon ofzo rechtsback zetten naast Naldo/Santana en achter Luiz Gustavo.
Heb nogal een hybrid achtig team met Serie A-Bundesliga-BPL-BBVA spelersquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Taiwo is fijn jaMaar past alleen in Serie A.
Ben dus niet de enige zo te zienquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:33 schreef Tim86 het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4e disconnect in 4 wedstrijden, ik kap ermee![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, hoeveel pakjes heb je al opengetrokken in fifa12?quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:51 schreef DutchSL het volgende:
Irritant; een pakje halen met 6 duplicates terwijl ik maar 2 plekjes op de trade pile had waarvan 3 veel te mooi zijn om te discarden (Bosingwa, Hulk, Valdes).
PS3 dus uitgezet en nu een half uur ofzo wachten tot ik de webapp in kan
Ik heb Hulk dit jaar al echt een keer of 4 in pakjes gehad, ongelooflijk.
Bij IF Higuain moest ik altijd aan dat liedje van Queen " the invisible man" denken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Toch eigenwijs nog een potje gespeeld en die gelukkig zonder dc
Nieuwe team speelt echt nog voor geen meter..SIF Higuain en IF Di Maria bakken er niks van en Buffon staat alweer op doel na 6 fouten van Julio Cesar in 3 wedstrijden ofzo..wat een butterfingers heeft die kerel
De Sanctisquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:56 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe team speelt echt nog voor geen meter..SIF Higuain en IF Di Maria bakken er niks van en Buffon staat alweer op doel na 6 fouten van Julio Cesar in 3 wedstrijden ofzo..wat een butterfingers heeft die kerel
IF Di Maria speelde bij mij ook redelijk kut, maar ik dacht dat het kwam doordat hij RM was. LM en RM zijn zulke waardeloze posities.quote:Op dinsdag 13 december 2011 01:56 schreef Tim86 het volgende:
In 4411 niet. Heerlijk om dan via de linker en rechterkant op te komen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
IF Di Maria speelde bij mij ook redelijk kut, maar ik dacht dat het kwam doordat hij RM was. LM en RM zijn zulke waardeloze posities.
Ronaldo, Xabi Alonso en Casillas.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Rubenunited het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#f7wep9pHbcdl8
Mijn LIGA BBVA team, iemand nog enige tips?
Had prima gekund als Menez nog gewoon in de Serie A had gespeeld. Echt jammer dat ie naar Ligue 1 is..quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:05 schreef psychedelicate het volgende:
Nog een paar dagen wachten op IF Vorm en dan is mijn Nederlands/Belgisch team klaar.
De 70k die ik daarna nog over heb ga ik gebruiken voor een hybrid van de fijnste spelers die ik tot nu toe heb gebruikt, met o.a. Suazo, NIF Lavezzi en Cissokho (Franse LB). Goedkope spelers fuck yeahhh.
Godin in de basis i.p.v. Carvalho, die is echt te traag of wellicht zelfs Carvalho verkopen en de goedkopere Caceres (of Perea) halen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:19 schreef Rubenunited het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#f7wep9pHbcdl8
Mijn LIGA BBVA team, iemand nog enige tips?
Speel je met de rode bal? Misschien denkt hij dat die in de fik staatquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:47 schreef psychedelicate het volgende:
Valdes is een idioot in FIFA (vorig jaar ook al). Gast haalt plezier uit het loslaten van ballen en het liefst stoot hij ze dan ook nog naar de tegenstander.
haha ik heb nog geen problemen gehad met Valdes, zou graag Casillas willen halen maar is helaas niet te betalen voor mij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:47 schreef psychedelicate het volgende:
Valdes is een idioot in FIFA (vorig jaar ook al). Gast haalt plezier uit het loslaten van ballen en het liefst stoot hij ze dan ook nog naar de tegenstander.
Gewoon Diego Alves nemen, is een baas eerste klas.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:59 schreef Rubenunited het volgende:
[..]
haha ik heb nog geen problemen gehad met Valdes, zou graag Casillas willen halen maar is helaas niet te betalen voor mij.
Ik heb de NIF versie in mijn Liga 433 en daar doet hij het eigenlijk best goed. Nog niet heel veel wedstrijden mee gespeeld maar hij loopt volgens mij 1 op 1.quote:Op dinsdag 13 december 2011 08:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
IF Di Maria speelde bij mij ook redelijk kut, maar ik dacht dat het kwam doordat hij RM was. LM en RM zijn zulke waardeloze posities.
Wat moet je met een GROENE kaart?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef DannyDeko het volgende:
Haaa dit spel is zo bugged. Ik kreeg net een GROENE kaart na een overduidelijke overtreding (NOT, ik was aant sprinten en dan staat er zo'n dude voor en die blijft staan, tja dan loop ik vol tegen 'm aan...)
Vraag dat EA maar. Het was dus een gele kaart, maar hij was groen. En nee het was niet m'n TV die bugged is, want de tegenstander had een geeld shirt aan en die was ook echt geelquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat moet je met een GROENE kaart?
eens!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:06 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb het even de tijd gegeven maar ik vind de nieuwe web app echt bagger, op het Club tabje na.
Ik heb al een tijdje IF Kuffour, misschien moet ik daar eens iets mee doenquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Net een potje 14-3 gewonnen.6x Zaha, 6x Vaz Te
Jo Kuffour?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje IF Kuffour, misschien moet ik daar eens iets mee doen
Ja weet ik, destijds geruild voor IF Bueno die ik snel kwijtmoest omdat die prijs als een gek omlaag ging.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jo Kuffour?Da's een held, de NIF al. Die is echt 100+k waard.
Noh wat een deal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja weet ik, destijds geruild voor IF Bueno die ik snel kwijtmoest omdat die prijs als een gek omlaag ging.
Volgens mij was het helemaal niet de bedoeling dat skills werden geupdate ofzo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet wat EA nou wilde bereiken met die 1-daagse update van de skill-levels.. Een scheur in de markt?
Ik zag m voorbij komen, dacht : wtf?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
Net een potje 14-3 gewonnen.6x Zaha, 6x Vaz Te
Het was denk ik een update voor heel FIFA, waarbij het per ongeluk (lees: ze hadden er helemaal niet aan gedacht)ook bij FUT aangepast werd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet wat EA nou wilde bereiken met die 1-daagse update van de skill-levels.. Een scheur in de markt?
Ik herken hem niet. Wie is dat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kom net deze baas tegen in mn club:
[afbeelding]
Que?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik herken hem niet. Wie is dat?
Trouwens, gebruikt iemand hier de 150 BIN methode bij het openen van bronze packs? Dit is gewoon toegestaan, en ik gebruik het al lang. Met de quick auction feature op de web app is het echt geniaal.
Ik verkoop m'n player fitness kaarten voor 250. Dan wacht ik liever wat langer want ze gaan er binnen een uur toch wel uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
In plaats van 200 BIN zet je items erop voor 150 BIN. Hierdoor verkopen de player fitness kaarten en sommige spelers sneller.
ik, werkt perfect en met die hoge prijzen voor healing en fitness is het helemaal mooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Trouwens, gebruikt iemand hier de 150 BIN methode bij het openen van bronze packs? Dit is gewoon toegestaan, en ik gebruik het al lang. Met de quick auction feature op de web app is het echt geniaal.
EDIT: precies om 15:00.00 geplaatst
Mac Kandjiquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
EDIT: precies om 15:00.00 geplaatst
400. Daarmee maak ik makkelijker winst. Natuurlijk heb ik in die van 750 meer kans op een goede speler, maar de 3 rares zijn best vaak slecht.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef DutchSL het volgende:
Open jij die 400 of 750 coins bronzen pakjes?
Ik zet ze er op voor 200 BIN en dan gaan ze vaak wel weg. 1 shiny contract en 1 fitness kaart en je hebt je pakje eruit. Of 1 healing card, die gaan ook voor minimaal 400 weg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef DutchSL het volgende:
Verkopen die bronzen shiny contracts (+12/6/3) een beetje ? De non-shiny i.i.g niet heb ik al gemerkt.
ik maak altijd winst hoor, gewoon alle spelers erop gooien voor 150quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een squad fitness gaat nu al voor rond de 1.7k, dus als je 1 in een 400c pack krijgt heb je meteen meer dan 1k winst. Maar ik heb ook wel eens dat ik 2 packs achter elkaar helemaal niks krijg wat ik kan verkopen. De laatste tijd komt dit steeds vaker voor. Maar ik maak nog steeds gewoon winst.
ik pleur ze allemaal erop, en allemaal worden ze verkocht. Zo pak je al gauw 5k in een avond pakjes openen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik discard bijna alle non-rare spelers, alleen Akinfenwa, spelers met ratings van 40-45, BPL spelers en een paar Championship spelers niet. En spelers die bij grote clubs spelen. Maar ik haal net even een Zaha uit een pack, jammer dat hij geen 5* is![]()
jep, heb zelf ook een handjevol 46ersquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:38 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zijn die spelers van 40-45 wel te verkopen dan, alleen om ratings omlaag te halen voor mensen die Messi en Ronaldo op de bank zetten bij losse wedstrijden en ze dan laten invallen?
Ik weet niet of ze nu nog steeds wat waard zijn, maar toen er zo'n toernooi was met een max. aantal sterren ging die keeper met 40 overall voor bijna 2k. En de spelers van 41 en 42 gingen ook voor rond de 1k.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:38 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zijn die spelers van 40-45 wel te verkopen dan, alleen om ratings omlaag te halen voor mensen die Messi en Ronaldo op de bank zetten bij losse wedstrijden en ze dan laten invallen?
Deed ik vorig jaar. Kon ik net wel aan een 3 of 4 sterren toernooi meedoenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:38 schreef DutchSL het volgende:
Gelijk 12 controllers bijbesteld?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef Pino0 het volgende:
Fifa besteld, incoming rages voor de rest van het jaar tot en met Fifa 13
Kan je niet een laptop met Skype voor je zetten zodat we je allemaal kunnen volgen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef Pino0 het volgende:
Fifa besteld, incoming rages voor de rest van het jaar tot en met Fifa 13
gadverdammequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef laucas het volgende:
Nog meer mensen met een 'fout' team? Heb gelijk maar een ultieme versie gemaakt
[ afbeelding ]
Hehequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gelijk 12 controllers bijbesteld?
Beter dan ik had verwacht, je kunt best dominant spelen met 5 verdedigers maar het blijft een beetje lame natuurlijk. Heb er zelf ook een hekel aan als tegenstanders zo spelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gadverdammespeelt dat nou lekker of totaal niet?
I told you soquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht, je kunt best dominant spelen met 5 verdedigers maar het blijft een beetje lame natuurlijk. Heb er zelf ook een hekel aan als tegenstanders zo spelen
Niet dat ik nu ga switchen van 4321 naar 5221 hoorquote:
Speel je verder alles met 4321 dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:58 schreef laucas het volgende:
[..]
Niet dat ik nu ga switchen van 4321 naar 5221 hoor
Eerste wedstrijd gelijk een haat bericht gekregen haha.
Bijna wel, vind het ook de fijnste formatie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Speel je verder alles met 4321 dan?
Ik heb bijna voor elk 'main'team een andere formatie
Doe maar niet meer, ik word altijd boos van dat soort mensen. Scoren meestal ook alleen maar rommelgoalsquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht, je kunt best dominant spelen met 5 verdedigers maar het blijft een beetje lame natuurlijk. Heb er zelf ook een hekel aan als tegenstanders zo spelen
Ik dezequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef n0ir het volgende:
Welke badge gebruiken jullie?
Ik gebruik deze
[ afbeelding ]
Ajax.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef n0ir het volgende:
Ik gebruik deze
[ afbeelding ]
Ik ben gister in die kakkerlakken stad van jou geweest, vind er maar niks aan.quote:
Ik heb ook niks met Rotterdam hoor. Alleen met Feyenoord. Ik kom ook helemaal niet uit de randstadquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ben gister in die kakkerlakken stad van jou geweest, vind er maar niks aan.
Niet noodzakelijk om te zeggen, wel leuk... 010 is een soort 2e Afrika? Wat veel donkeren leven daar man, nog nooit gezien zoveel.
Uit welk dorp kom jij dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ben gister in die kakkerlakken stad van jou geweest, vind er maar niks aan.
Niet noodzakelijk om te zeggen, wel leuk... 010 is een soort 2e Afrika? Wat veel donkeren leven daar man, nog nooit gezien zoveel.
week 1quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:28 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom is IF Pastore zo BELACHELIJK duur
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef n0ir het volgende:
Ik gebruik deze
[ afbeelding ]
Ik moest em opzoekenquote:
Ait, club Chihuahuaquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef n0ir het volgende:
Oo Vandermar een Feyenoord badge, wie had dat zien aankomen?
Je liet het lekker subtiel met de grootte ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:42 schreef vandermar het volgende:
[..]ik kreeg de kans om hem te posten
Was een van de eerste hitsquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je liet het lekker subtiel met de grootte ook.
ja sorry, zit mobielquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:41 schreef n0ir het volgende:
Oo Vandermar een Feyenoord badge, wie had dat zien aankomen?
[..]
Ik moest em opzoeken [ afbeelding ] maar wel nice.
[..]
Ait, club ChihuahuaWho let the dogs out door je mic als je een doelpunt maakt?
Allemaal een TOTYquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:10 schreef Toefjes het volgende:
Nu komen er veel bazenteams voorbij hoor. En dat na 3 maanden alBenieuwd waar we in de zomer 2012 mee spelen
Ah, die 5% trade profit haal je er wel uitquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jvUqJvFmbcdzm
Nou, dit was het team. Vijf wedstrijden mee gespeeld en ik pleur nu alles (misschien op SIF Van Persie na) weer op de TP. Die Belgen moet je als de pest vermijden, wat een nutteloze spelers zijn dat. Van elk team dat ik ooit heb gehad, en dat zijn er veel, is dit met GIGANTISCHE afstand de slechtste verdediging waarmee ik heb gespeeld. Kan ik na 2 uur spelen weer een nieuw fucking team gaan bedenken en 5% van m'n coins verliezen.
Oh, en ik geloof dat Nigel de Jong de slechtste speler in FUT is.
lol whutquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:06 schreef psychedelicate het volgende:
Holy shit, Tim, wat zijn die Belgen slecht. Ik heb nog nooit zo'n slechte en langzame verdediging gehad. Ze winnen echt helemaal niets.
Ze winnen niets, of het nou een kopduel tegen Rossi is, een sprintduel tegen Falcao of gewoon 1-on-1 tegen Suarez.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol whut
Bij mij spelen ze echt gruwelijk fijn juist..bizar.
Ik schiet alleen op de lat als ik echt een doelpunt nodig heb.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:34 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ze winnen niets, of het nou een kopduel tegen Rossi is, een sprintduel tegen Falcao of gewoon 1-on-1 tegen Suarez.
Overigens hebben IF Lens, SIF van Persie en Robben een gezamelijke hobby: latje schieten. Van Persie trapte net in de laatste wedstrijd in z'n eentje al drie keer op de lat.
Een van de traits van Neves:quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef vandermar het volgende:
Thiago Neves IF voor 50K in de juiste formatie
makes me happy
Bij elke speler is dat volgens mij zo want al mijn spelers zijn elke keer aan het janken na een overtreding waar niet voor gefloten wordtquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik schiet alleen op de lat als ik echt een doelpunt nodig heb.
[..]
Een van de traits van Neves:
'Argues with officials'
Dat is ook een trait van Douglas. Shocker!quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik schiet alleen op de lat als ik echt een doelpunt nodig heb.
[..]
Een van de traits van Neves:
'Argues with officials'
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Busquets heeft de "matennaaier" en "kiekeboe" traits.
Ja maar dan moeten ze ook de Q-knop van Fifa 98 weer introduceren waarmee je spelers in één keer verrot schopt en je altijd rood krijgt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets hadden ze er eigenlijk in moeten doen...
Good times!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze ook de Q-knop van Fifa 98 weer introduceren waarmee je spelers in één keer verrot schopt en je altijd rood krijgt.
Zaalvoetbalquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze ook de Q-knop van Fifa 98 weer introduceren waarmee je spelers in één keer verrot schopt en je altijd rood krijgt.
En ook nog eens trending topicquote:
Ik hoop niet dat je een wetenschapper wordt als je zo dingen bewijstquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Toefjes het volgende:
Verlies al regelmatig vanavond tegen mindere ploegen met mijn bazen. Stel ik mn 2e elftal op (de complete reservebank zeg maar) dan win ik.
Net met de beste spelers tegen het volgende elftal gespeeld:
Casillas
Dani Alves-IF Ramos-IF Pepe-IF Marcelo
IF Alonso
IF Di Maria IF Silva
IF Fabregas
Messi Ronaldo
En daar win ik dan weer van. Handicap bewezen wat mij betreft.
Haha, ja, het gaat toch nergens over? Moet wel zeggen dat het een heerlijke overwinning was. Hij kwam 0-2 voor, en hij blij alle herhalingen kijken. Des te leuker als je dan wint. Denk 1 van de mooiste overwinningen in fifa12quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je een wetenschapper wordt als je zo dingen bewijst
Speel je de adidas cup? Ik heb ook het gevoel dat die anders speeltquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Win m'n eerste pot in tijden 5-0 maar het speelt echt niet lekker.Tweede potje gelijk dikke lag.
Zit me alweer kapot te ergeren zeg...wat een butlag.
![]()
Is er trouwens nog een update geweest voor gameplay ofzo?
Ja, halve finale daar maar heb geen zin meer, zo kut speelt het. Alleen is H2H niet veel beter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Speel je de adidas cup? Ik heb ook het gevoel dat die anders speelt
Ruilen tegen IF Djuricic?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Uit wanhoop if donovan voor 142k gehaald, ultimatedb zegtdat hij 160k waard is. Ik heb een gevoel van niet. Ik zie nog een op de tp, voor 160k... Iemand interesse in if donovan?
Week geleden had ik hem voor 11k gekocht, gin toen niet eens weg voor 9K. Toen uit woede gediscardquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruilen tegen IF Djuricic?ik raak die hopeloze krengen niet kwijt ondanks dat ze bazig spelen
Ik heb er 3quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weej geleden had ik hem voor 11k gekocht, gin toen niet eens weg voor 9K. Toen uit woede gediscard
Dan zou ik met opzet alles in eigen goal schoppen lol.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga ff met Ajax H2H doen, dan boeit het me niet of ik verlies.
Ik vind het geen stomme vraag want ik heb zelf ook geen flauw ideequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef klaasje83 het volgende:
Stomme vraag misschien maar wat kan ik met de staff doen......
Werken alleen als je een kaartje gebruikt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef klaasje83 het volgende:
Je hebt verschillende soorten staff. Een hoop zijn beetje zinloos maar ik zal het kort uitleggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef klaasje83 het volgende:
Bij je squad op Y (driehoekje) drukken en "Apply team training" kiezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:15 schreef klaasje83 het volgende:
en die gebruik je bij teamtraining??
oplossing: Aston Villa. Heskeyquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een sweatfest in divisie 3 zeg, gatverdamme.En ja hoor, weer verloren na sweaty goal met Jerome. Stoke homo's met pace.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!2314!!!¡¡2#einzELEVEN!!n123quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oplossing: Aston Villa. Heskey
Oja, Heskey is wel leuk om even te testen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oplossing: Aston Villa. Heskey
zet hem dan maar CDM ofzo, hij hoort echt niet in de spitsquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oja, Heskey is wel leuk om even te testen.
1-0 Heskey.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zet hem dan maar CDM ofzo, hij hoort echt niet in de spits
Alleen de shiny mangers (die hebben + contracts) zijn handig, aan de rest heb je nauwelijks wat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:41 schreef klaasje83 het volgende:
Bedankt ik ga denk ik maar wat verkopen van de staff doe er weinig mee en levert volgens mij nu wel wat op
Inmiddels 2-0 gewonnen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha baasmaar ga nou maar geen samenvattingen posten, anders gaat het weer fout
Ik speelde vanmiddag met IF Vertonghen een rustig balletje terug naar Vorm. Die vond het nodig om een flinke duik eroverheen te maken waardoor de bal tegen de paal kwam en de tegenstander kon scoren. Afgelopen dagen hebben mij sowieso al helemaal overtuigd dat er een handicap is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Enorm kutdoelpunt tegen, wat is dit toch een grafspel.
Mja, óf er is een handicap óf sommigen hebben een manier gevonden om te klooien met instellingen of kunnen zelfs hacken. Af en toe slaat de druk van tegenstanders nergens op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag met IF Vertonghen een rustig balletje terug naar Vorm. Die vond het nodig om een flinke duik eroverheen te maken waardoor de bal tegen de paal kwam en de tegenstander kon scoren. Afgelopen dagen hebben mij sowieso al helemaal overtuigd dat er een handicap is.
Dan blijft ie gewoon "hangen" . Kwestie van wie het eerste de verbinding verbreekt, die ligt uit het toernooi. Ik ga dan meestal strijken, afwassen, stofzuigen, dat soort dingen die toch moeten gebeuren. Meestal is de tegenstander dan het wachten zat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef Pobberd het volgende:
Hebben nog meer mensen het probleem dat als je tegenstander de wedstrijd verlaat, het volgende potje niet laadt? Dus dat hij blijft hangen als je zijn team ziet.
Ik word er schijtziek van. Ik speel altijd 8k toernooi en altijd is er weer zon tiefushond die de wedstrijd verlaat. Kan ik het toernooi weer opnieuw beginnen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan blijft ie gewoon "hangen" . Kwestie van wie het eerste de verbinding verbreekt, die ligt uit het toernooi. Ik ga dan meestal strijken, afwassen, stofzuigen, dat soort dingen die toch moeten gebeuren. Meestal is de tegenstander dan het wachten zat.
Sta je weer quittequote:Op dinsdag 13 december 2011 23:36 schreef BDIL het volgende:
Net een 7,5 k pack geopend na een teleurstellende happy hour gister ( 90 k weggegooid) en wie krijg ik Thiago Silva![]()
Jaquote:
Gay, dan maar dnf naar beneden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan blijft ie gewoon "hangen" . Kwestie van wie het eerste de verbinding verbreekt, die ligt uit het toernooi. Ik ga dan meestal strijken, afwassen, stofzuigen, dat soort dingen die toch moeten gebeuren. Meestal is de tegenstander dan het wachten zat.
Moet ik nog een vrouw voor zoekenquote:
Taiwo sowieso niet toch? Of zijn 2 van de 3 links genoeg?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet ik nog een vrouw voor zoeken
Oke, mijn nieuwe team zoals ik het in mijn hoofd heb...
4-3-2-1
IF Neuer
Lahm-SIF Naldo - IF Santana - Taiwo
Schweinsteiger-Sneijder-IF Marchisio
Robben-Ibrahimovic-IF Lavezzi
Even kijken hoeveel ik over heb aan het einde van de rit, of ik van Ibra nog een IF kan kopen.
Volgens mij zou een ieder dan een chem 9 moeten kunnen halen lijkt me?
Taiwo: 1 van de 2 links. Is 7 chemistry.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Taiwo sowieso niet toch? Of zijn 2 van de 3 links genoeg?
En ibra heeft dan maar 1 enkel linkje Lavezzi, dus das 8 chem denk?
Taiwo en Ibra idd, had in gedachte dat er nog een streepje van Sneijder naar Ibra zou lopen. Maicon eventueel ook een optie, al zal die ook wellicht geen 9 halen, omdat hij niet op zn eigen positie staat en 2 donkergroene links. Lastige materie zo..quote:Op woensdag 14 december 2011 00:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Taiwo sowieso niet toch? Of zijn 2 van de 3 links genoeg?
En ibra heeft dan maar 1 enkel linkje Lavezzi, dus das 8 chem denk?
Wissel dan marchisio om met sneijder. Dan heeft Maicon miss nog 8 chem door de dubbele naar sneijderquote:Op woensdag 14 december 2011 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Taiwo en Ibra idd, had in gedachte dat er nog een streepje van Sneijder naar Ibra zou lopen. Maicon eventueel ook een optie, al zal die ook wellicht geen 9 halen, omdat hij niet op zn eigen positie staat en 2 donkergroene links. Lastige materie zo..
Wat als je IF Boateng op de plek van Marchisio zet? Dan heeft Taiwo een felgroene link en 9 chem.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Taiwo en Ibra idd, had in gedachte dat er nog een streepje van Sneijder naar Ibra zou lopen. Maicon eventueel ook een optie, al zal die ook wellicht geen 9 halen, omdat hij niet op zn eigen positie staat en 2 donkergroene links. Lastige materie zo..
dan loopt er weer maar 1 linkje naar Robbenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wissel dan marchisio om met sneijder. Dan heeft Maicon miss nog 8 chem door de dubbele naar sneijder
Wilde ik net zeggen ja ;Pquote:Op woensdag 14 december 2011 00:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat als je IF Boateng op de plek van Marchisio zet? Dan heeft Taiwo een felgroene link en 9 chem.
Die hef je weer op door die dubbele naar je ST, denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dan loopt er weer maar 1 linkje naar Robben
Dat klopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die hef je weer op door die dubbele naar je ST, denk ik.
Dat zal dan een NIF Gomez worden denk ik. Lijkt me een geschikte spits voor 4-3-2-1. Goed schot en je kunt m nog eens door de lucht aanspelen. Doe ik ook nog Krasic, voor als Robben weer eens geblesseerd isquote:Op woensdag 14 december 2011 00:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen ja ;P
En je kan ibra vervangen door een IF ST van Bayern, die heeft dan ook 9chem.
[..]
Die hef je weer op door die dubbele naar je ST, denk ik.
Cavani is geweldig man, 100x beter dan Gomez (ja ik heb beiden).quote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Maar dan heb je wel Cavani. Dat is het niet waard...
Nee ik denk toch 8. Want goede positie + formatie = 6. Dan heeft ie 3 links (want 4321) waarvan er 2 linken. = 8quote:
Ik ben ook wat huiverig om 500K voor IF Gomez neer te moeten leggen. Dat is echt buitencategorie waardig. Denk dat Ibra genoeg kwaliteiten heeft om dat puntje chemie te kunnen compenserenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cavani is geweldig man, 100x beter dan Gomez (ja ik heb beiden).
Zo werkt het volgens mij niet. Als ik het probeer heeft hij 6 chemistry en dan is er nog 1 chem af gegaan omdat hij 433 is ipv 4321. De rest van de spelers heeft namelijk nog 8 chemistry als ik de opstelling van 433 naar 4321 verander.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee ik denk toch 8. Want goede positie + formatie = 6. Dan heeft ie 3 links (want 4321) waarvan er 2 linken. = 8
Heb het ook ff getest. Met 2 van de 3 links donkergroen kom je uit op 7. Dus lijkt mij dat je met 1 dubbele op 8 komt. Si?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zo werkt het volgens mij niet. Als ik het probeer heeft hij 6 chemistry en dan is er nog 1 chem af gegaan omdat hij 433 is ipv 4321. De rest van de spelers heeft namelijk nog 8 chemistry als ik de opstelling van 433 naar 4321 verander.
Als je 1 dubbele en een enkele gebruikt dan kom je op 8 uit ja. Met alleen 1 dubbele kom je net als bij 2 enkele uit op 7 chem.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb het ook ff getest. Met 2 van de 3 links donkergroen kom je uit op 7. Dus lijkt mij dat je met 1 dubbele op 8 komt. Si?
Dus ik had gelijkquote:Op woensdag 14 december 2011 01:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je 1 dubbele en een enkele gebruikt dan kom je op 8 uit ja. Met alleen 1 dubbele kom je net als bij 2 enkele uit op 7 chem.
Robben haalt 9 chemistry met Sneijder en Gomez. Om dat te testen heb ik Krasic als RW staan en een Juventus speler (Vidal) als ST, Sneijder centraal op het middenveld en een dode link ernaast.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus ik had gelijk![]()
Maar ik zie nu dat zweintje achter hem staat. Dus haalt Robben miss zelfs 9?
Enkele link met Sneijder, dubbele met zweintje en Gomez.
Volg je het zelf allemaal nog Toefjes?
Mooi, zijn we daar over uitquote:Op woensdag 14 december 2011 01:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Robben haalt 9 chemistry met Sneijder en Gomez. Om dat te testen heb ik Krasic als RW staan en een Juventus speler (Vidal) als ST, Sneijder centraal op het middenveld en een dode link ernaast.
Haha, ja, het is duidelijk. Iedereen een 9 chem geven gaat erg lastig worden. Zeker als je vermoeidheid, schorsingen en blessures erbij telt, en niet elke wedstijd met de ideale 11 kan beginnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus ik had gelijk![]()
Maar ik zie nu dat zweintje achter hem staat. Dus haalt Robben miss zelfs 9?
Enkele link met Sneijder, dubbele met zweintje en Gomez.
Volg je het zelf allemaal nog Toefjes?
Dan moet je gewoon Lucio ipv IF Naldo doen. Haalt ie sowieso 9. En ik moet zeggen dat ik Lucio de fijnste verdediger uit de Serie A vind. Beter dan T Silva (prutserquote:Op woensdag 14 december 2011 01:22 schreef DutchSL het volgende:
Neuer
Lahm-Santana-Naldo-Taiwo
Schweinsteiger-Sneijder-Boateng
Robben-Cavani-Lavezzi
= volgens mij iedereen behalve Sneijder op 9 chemistry (je zou Seedorf of van Bommel of Emanuelsson voor 9 chemistry kunnen doen, maarja dat wil je ook niet)
Maar met Lucio heeft Neuer geen 9 chemistry meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon Lucio ipv IF Naldo doen. Haalt ie sowieso 9. En ik moet zeggen dat ik Lucio de fijnste verdediger uit de Serie A vind. Beter dan T Silva (prutser, ik gebruik m wel daar niet van)
Lucio en Silva, Maicon, dat soort spelers komen ook bij de selectie om blessures op te kunnen vangenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon Lucio ipv IF Naldo doen. Haalt ie sowieso 9. En ik moet zeggen dat ik Lucio de fijnste verdediger uit de Serie A vind. Beter dan T Silva (prutser, ik gebruik m wel daar niet van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |