Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlHier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op maandag 12 december 2011 22:05 schreef terrastegel het volgende:
De plaatjes zijn het beste aan dit topic
De mods zijn hier net politie agenten. Ze doen geen ene flikker en als er een aanklacht ingedient wordt dan doen ze nog geen flikkerquote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Massaal reporten deze topicterrorist.
Gaat nergens over hoe goed hij is in dit spel idd..snap er niks van.quote:Op maandag 12 december 2011 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb zo'n ongelooflijke teringhaat aan die fucking Hartwat een vieze teringlijer is het toch
het is gewoon belachelijk, alles klemvast wat bij elke andere keeper een zeker doelpunt zou zijnquote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat nergens over hoe goed hij is in dit spel idd..snap er niks van.
Lloris vind ik anders wel vergelijkbaar hoor en Neuer ookquote:Op maandag 12 december 2011 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is gewoon belachelijk, alles klemvast wat bij elke andere keeper een zeker doelpunt zou zijnEn Legendary is fucking moeilijk
Ja ff zorgen dat dat echt niet gebeurd!quote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Massaal reporten deze topicterrorist.
Edit: Wedden dat de volgende #82 word?
Niet weer he..pffquote:Op maandag 12 december 2011 22:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is weer zo ver hoor, iemand bestuurt mijn spelers. Heeft een paar ballen in mijn eigen doel geschoten en is nu rode kaarten aan het verzamelen met mijn spelers.
Iemand tips? Heb in ieder geval al wat shit gefilmd...
Echt arelaxed it.
Mooi team.quote:Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben de afgelopen uren een paar ton gezakt met mijn trade profit
Maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Ik heb nu alles Argentijn en Braziliaan..vind het dan wel mooi om ook een Braziliaan op doel te hebben. Heb Cesar en Helton gehaald..zij mogen het uitvechten. Vorig jaar vond ik Helton veel beter ondanks de mindere stats.quote:Op maandag 12 december 2011 22:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Mooi team.
Verkies je Cesar boven Steek/Buffon? Messi zou dit team echt afmaken
Helton vind ik dit jaar echt een prutser eerste klas.quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nu alles Argentijn en Braziliaan..vind het dan wel mooi om ook een Braziliaan op doel te hebben. Heb Cesar en Helton gehaald..zij mogen het uitvechten. Vorig jaar vond ik Helton veel beter ondanks de mindere stats.
Messi past hier gewoon niet echt in met deze formatie. Als striker in dit systeem mist hij echt fysiek, CM ga ik hem sowieso niet maken..
Echt een belachelijke selectiequote:
Lahm linksback zonder link..wtf..alleen voor zijn rating ofzoquote:
Maar er zit helemaal geen IF speler in...quote:How Great is that?
Find a team of the week player in an ultimate pack
wtfquote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Nah wat de fuck maak ik nu weer mee. Ik open een brons pakje en krijg de Achievement:
[..]
Maar er zit helemaal geen IF speler in...
Ik denk dat het komt omdat Jackson in het pakje zat en hij staat op de Ultimatedb als summer transfer. Iets anders kan ik niet verzinnen.quote:
En hij is nog slecht ook. Wat een ongelofelijke zaadhoer, mag hopen dat hij dit gedrag vertoont, omdat hij dagelijks door z'n vader een groter aarsgat aangemeten krijgt.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Hier een filmpje van de hacker, duurt miss wat te lang en is erg saai maar het is wel bewijs!
Wtf echt genaaid. Ben het nog nooit tegengekomen gelukkig. Hoop dat het aangepakt kan worden.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Hier een filmpje van de hacker, duurt miss wat te lang en is erg saai maar het is wel bewijs!
Ja dit is ook de eerste keer dat ik het zie. Gelijk maar even een filmpje van gemaakt en nu maar even wat mensen op het forum lastig vallen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Wtf echt genaaid. Ben het nog nooit tegengekomen gelukkig. Hoop dat het aangepakt kan worden.
En toch laat je in het filmpje zijn GT zienquote:Naming and shaming isn't allowed on the forum so I won't be posting his 360 gamer tag. However, his team name is "Hunter X Hunter".
Forum = forum, youtube = youtubequote:Op maandag 12 december 2011 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch laat je in het filmpje zijn GT zien
Je kunt altijd nog switchen van keeper natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nu alles Argentijn en Braziliaan..vind het dan wel mooi om ook een Braziliaan op doel te hebben. Heb Cesar en Helton gehaald..zij mogen het uitvechten. Vorig jaar vond ik Helton veel beter ondanks de mindere stats.
Messi past hier gewoon niet echt in met deze formatie. Als striker in dit systeem mist hij echt fysiek, CM ga ik hem sowieso niet maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |