quote:Op donderdag 15 december 2011 15:21 schreef Chan het volgende:
Ik had zó'n leuk gesprekje net met mn peuter
Ik vroeg: wil jij dit grote stuk appel?
Hij: nee, niet lekker
Ik: dus mag mama het opeten?
Hij: ja
Ik eet het stuk appel op en als ik het laatste stukje doorslik zegt hij: ik opeten!!
dus ik: hij is al op, kijk, daar zijn nog meer stukjes
Hij: neeee ik dat stuk (en pielt ondertussen zn vinger in mijn mond) mij! mij! mij!
Ik: het zit al in mijn buik
Hij: mama uit!
Ik: het komt er pas weer uit als het plasjes en poepjes zijn geworden
Hij: mama poepe! mama plas make!
Tnxs Claudia! Gaan op t verlanglijstje...quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Harvey Karp:
[ afbeelding ]
Adele Faber & Elaine Mazlish:
[ afbeelding ]
Elaine Mazlish & Adele Faber:
[ afbeelding ]
DJMo niet alles is slecht en vervelend hequote:Op vrijdag 16 december 2011 08:46 schreef DJMO het volgende:
nou ja fijn .. het is fijn dat hij onderzocht gaat worden, maar er werd ook bij gezegd dat bepaalde hulpverlening niet door hen gegeven kon worden maar dat bijvoorbeeld jeugdzorg dat wel kon bieden. Er waren ook nog andere oplossingen hoor; zoals MEE, thuiszorg met PGB etc. maar ze moesten jeugdzorg wel genoemd hebben... ik begon bijkans te steigeren
Dat doe ik ook wel hoor, maar het woord jeugdzorg werkt op mij als een rode lap op een stier. Het staat voor mij synoniem met uithuisplaatsen, tegenwerking en verplicht dingen doen waar niemand bij gebaat is, zogenaamd in belang van 't kind. Ook uitspraken van de rechtbank naast zich neerleggen en ijskoud beweren dat ze wel degelijk luisteren etc .. nee dank je. Jeugdzorg is voor mij een mand vol rotte appelsquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
DJMo niet alles is slecht en vervelend heen alle hulp is fijn.
Denk aan je zoon denk aan jullie eigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |