abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105611210
Wij hadden ook opeens slaapproblemen, terwijl we die eerst niet hadden. We hebben het avondritueel aangepast, 5 min rustig bij papa de dag doornemen en hangen. Meestal wijst hij nu zelf naar zijn bed, maar na 5 min gaat hij er zowieso in, ook al sputtert hij tegen, os hij toch zo stil.

Vandaag naar cb geweest. We gaan zijn gehoor nog laten testen en nog 4 maanden afwachten. Ze dacht dat zijn spraak wel vanzelf zou komen. Het ging alleen om de spraak, het begrip zat goed. Verder geen andere afwijkingen gevonden die het wel zorgelijk zouden maken. Dus we gaan maar afwachten.
pi_105617584
Ik had zó'n leuk gesprekje net met mn peuter :P

Ik vroeg: wil jij dit grote stuk appel?
Hij: nee, niet lekker
Ik: dus mag mama het opeten?
Hij: ja
Ik eet het stuk appel op en als ik het laatste stukje doorslik zegt hij: ik opeten!!
dus ik: hij is al op, kijk, daar zijn nog meer stukjes
Hij: neeee ik dat stuk (en pielt ondertussen zn vinger in mijn mond) mij! mij! mij!
Ik: het zit al in mijn buik
Hij: mama uit!
Ik: het komt er pas weer uit als het plasjes en poepjes zijn geworden
Hij: mama poepe! mama plas make!
pi_105617623
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:21 schreef Chan het volgende:
Ik had zó'n leuk gesprekje net met mn peuter :P

Ik vroeg: wil jij dit grote stuk appel?
Hij: nee, niet lekker
Ik: dus mag mama het opeten?
Hij: ja
Ik eet het stuk appel op en als ik het laatste stukje doorslik zegt hij: ik opeten!!
dus ik: hij is al op, kijk, daar zijn nog meer stukjes
Hij: neeee ik dat stuk (en pielt ondertussen zn vinger in mijn mond) mij! mij! mij!
Ik: het zit al in mijn buik
Hij: mama uit!
Ik: het komt er pas weer uit als het plasjes en poepjes zijn geworden
Hij: mama poepe! mama plas make!
_O- :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_105620059
leuk chan!

ik heb de mijne vandaag de afwas laten doen *O*
ze mag ook spelen met de kruimeldief (als ravi er niet is, want die is daar bang van) en helpt met de bedden opmaken

trots is :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105620761
Chan _O-

Simmu, leuk is dat! Jaël mag ook helpen met de was doen en soms stofzuigen. Vaatwasser uitruimen helpt ze al heel lang mee. En de meeste dingen inderdaad als haar zusje in bed ligt, dan gaan we samen lekker het huishouden doen :D Het duurt op die manier allemaal veel langer maar is zoveel leuker.
Verder is ze nu een beetje ziekjes, heel verkouden en ze hoest niet goed, ze weigert gewoon te hoesten waardoor ze heel benauwd wordt. Ze heeft nog nooit zoveel op de bank gehangen als vandaag..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105620795
och, beterschap mp!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 december 2011 @ 20:35:53 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105630214
nauwelijks bijgelezen .. heb Jan vanmorgen naar de psz gebracht, en ben in vliegende vaart doorgefietst naar Lucertis voor 't adviesgesprek. Er komen sowieso een psychologisch en psychiatrisch onderzoek (oa iq-test en kijken waar hij geestelijk zit in z'n ontwikkeling) Toen ik aangaf dat ik het vermoeden had dat hij een ontwikkelingsachterstand had als gevolg van de taalachterstand, en dat nu als een dolle stier aan 't inhalen is, zat ze bevestigend te knikken, en deze woorden werden ook nog onderstreept door de peuterspeelzaal juf die ik ook nog even gesproken toen ik Jan ophaalde. Er komt ook nog een huisbezoek van een uur; om te kijken wat ik thuis nog meer kan doen qua structuur bieden etc, en om een beeld te krijgen van hoe het hier thuis aan toegaat en waar ik tegen aan loop met Jan. Dit alles gaat eind januari / februari plaatsvinden, zodat we iig even in alle rust de feestdagen + zijn verjaardag en oud en nieuw door kunnen, en zijn verjaardag vieren op de peuterspeelzaal. Ze gaven nog wel het compliment dat ik thuis al met picto's was begonnen om sommige dingen duidelijk te maken voor hem (dagen van de week, het avondritueel etc .. )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105638086
Chan 0+
Fijne berichten djmo!
Beterschap voor je kleine grote mp.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105638360
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105638798
ik ben verliefd..
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  vrijdag 16 december 2011 @ 05:54:34 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_105645675
Prachtfoto!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 december 2011 @ 08:32:03 #137
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105646424
En terecht Jaleesa! :Y

DJMO, wat een fijne berichten
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 december 2011 @ 08:46:34 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105646594
nou ja fijn .. het is fijn dat hij onderzocht gaat worden, maar er werd ook bij gezegd dat bepaalde hulpverlening niet door hen gegeven kon worden maar dat bijvoorbeeld jeugdzorg dat wel kon bieden. Er waren ook nog andere oplossingen hoor; zoals MEE, thuiszorg met PGB etc. maar ze moesten jeugdzorg wel genoemd hebben... ik begon bijkans te steigeren :X
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_105646776
dankjulliewel
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105646812
mooi jaleesa O+

en fijn djmo :Y hopelijk vlot het allemaal!
pi_105647015
Mooie foto Jaleesa O+

Ik vind je bericht erg positief DJMO,. Fijn dat er word meegekeken toch en dat ze je serieus nemen en naar je luisteren :)

Hier is mijn lieffie nog steeds verkouden.. Ze heeft nu helemaal rode uitslag onder haar neus en op haar wangen, mijn kleine vlekkie, ik kan me niet herinneren dat ze ooit zo verkouden is geweest...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105647444
Mooie foto O+

DJMO: Jeugdzorg heeft meerdere afdelingen hè? ;) Maar ik snap je weerzin wel ongeveer geloof ik.

Leander helpt wel fanatiek met opruimen, maar verder helpt F-je mij meer eigenlijk :D En die moet nog 2 worden :P
Leander heeft een ontzettende hekel aan het geluid van de stofzuiger.
Dus tegenwoordig zeg ik: Ik ga stofzuigen! In de gang, in de keuken en in de kamer!
Leander: ok, dan ga ik boven spelen! Gaat naar boven, lekker spelen en komt weer terug als hij het geluid niet meer hoort.
Meestal met een heel voorzichtig: 'ben je helemaal klaar mama?'

En hij leest hier mee :+ Gisteren heeft hij zowaar 1 hap avondeten geprobeerd zonder pushen ook :o (dat was maanden geleden) en hij heeft vanmorgen geslapen tot 8:15 _O-
pi_105650877
Ha, wat fijn, freecell!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 16 december 2011 @ 12:02:51 #144
5428 crew  miss_sly
pi_105651283
Knap van hem, freecell :D Maar vooral erg fijn!

Senna is ook erg verkouden, arm ding. Ze moest zelfs even wat slijm spugen toen ze wakker werd, zo zielig. Ze is wel naar het kdv, ze was na het ontbijt toch wel weer wat fitter. Hoop dat ze niet ziek wordt, want morgen is de open les/uitvoering van het peuterdansen O+ Ben zo benieuwd hoe ze het doet!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_105653942
Jaleesa, wat een mooie foto!

DMJO, fijn dat er meegekeken en gedacht gaat worden!

Freecell, wat goed dat hij er zelf voor kiest om dan even naar zn kamer te gaan! Ik krijg Kyllian voor geen goud naar zn kamer ;) (maar ok, die vindt ook niets eng).

Senna op peuterdansen, wat leuk zeg!

Nog 2 daagjes en dan mogen we ons hier ook officieel melden. Ik mis er alleen teveel in het dreumestopic, dus lees nu eigenlijk meer hier mee :)
Dyon slaap, broer is bij een vriendinnetje spelen en mama is hachee aan het maken :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:59:05 #146
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105657635
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 december 2011 08:46 schreef DJMO het volgende:
nou ja fijn .. het is fijn dat hij onderzocht gaat worden, maar er werd ook bij gezegd dat bepaalde hulpverlening niet door hen gegeven kon worden maar dat bijvoorbeeld jeugdzorg dat wel kon bieden. Er waren ook nog andere oplossingen hoor; zoals MEE, thuiszorg met PGB etc. maar ze moesten jeugdzorg wel genoemd hebben... ik begon bijkans te steigeren :X
DJMo niet alles is slecht en vervelend he :* en alle hulp is fijn.
Denk aan je zoon denk aan jullie eigen :*
pi_105657895
Freecell wat ideaal, een kind dat níet van de stofzuiger houdt. Stofzuigen is hier een groot drama, omdat peuterlief continu met het ding wil spelen. En als je dan klaar bent met stofzuigen is het opruimen van het ding een nóg groter drama. En als hij dan eenmaal opgeruimd is staat hij nog een paar dagen continu voor de kast te jengelen dat hij de stofzuiger hebben wil..

Spannend Miss, de eerste open les van peuterdansen :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 december 2011 @ 15:23:32 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105658431
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 14:59 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

DJMo niet alles is slecht en vervelend he :* en alle hulp is fijn.
Denk aan je zoon denk aan jullie eigen :*
Dat doe ik ook wel hoor, maar het woord jeugdzorg werkt op mij als een rode lap op een stier. Het staat voor mij synoniem met uithuisplaatsen, tegenwerking en verplicht dingen doen waar niemand bij gebaat is, zogenaamd in belang van 't kind. Ook uitspraken van de rechtbank naast zich neerleggen en ijskoud beweren dat ze wel degelijk luisteren etc .. nee dank je. Jeugdzorg is voor mij een mand vol rotte appels :r

vrijdag 16 december 2011 @ 15:28:37 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105658625
Jullie zijn toch ook niet verplicht om nog een keer met jeugdzorg in zee te gaan?
Anders zelf eens contact opnemen met MEE ofzo, en het uitleggen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 december 2011 @ 15:36:55 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105658882
Ik wacht eerst eens af wat de onderzoeken gaan brengen Bar, mocht blijken dat er hulp nodig is, kan ik doorverwezen worden naar Mee etc. Maar jeugdzorg moest genoemd worden door hen, omdat het ook een mogelijkheid is. Alleen, door mijn ervaringen met jz, begon ik op dat gespreksmoment even te steigeren (wat ze overigens al hadden verwacht ;) )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')