Ik hoor hier helemaal niet, want heb een babyquote:Op maandag 19 december 2011 10:21 schreef Troel het volgende:
Waarschijnlijk heeft het gewoon te maken met het terugtrekken van de subsidie van de gemeente en dan zullen er ook geen andere zalen meer zijn waarschijnlijk
Mensen die puur naar de psz gaan, hebben in principe enkel de behoefte om hun kind die uren onder te brengen, voor de ontwikkeling van het kind, niet zodat ze kunnen gaan werken. Daar hoeven dus geen extra plekken voor te komen. Hier in Haaksbergen gaat de psz gewoon verder als peuteropvang, dus evenveel kindplekken, maar dan ineens op opvang-basis in plaats van op subsidie-basis.quote:Op maandag 19 december 2011 10:27 schreef Asyniur het volgende:
Kan, maar hoeft niet.
Als in dat kerkdorp geen kdv zit, hoe gaan ze dat dan oplossen?
Alsof een kdv opeens capaciteit heeft om álle peuters in de gemeente te huisvesten? (en reguliere opvang te doen)
En dat terwijl de wachtlijsten uitpuilen...
Ja, maar wel op basis van een psz-plekquote:Op maandag 19 december 2011 10:39 schreef Asyniur het volgende:
Uhm maar Poppejans geeft juist aan dat haar kind wel een heel dagdeel zou moeten komen. Dus ipv 3 uurtjes opeens 5 uurtjes en dat op het kdv. Dan zou Wolf toch wel een kdv plek in beslag nemen?
Maar goed, ik weet het verder ook niet. Het klinkt mij gewoon vreemd in de oren.
Hier is het in elk geval (nog) niet van toepassing.
Ingrid neem een blocknote en pen mee dan kun je gelijk dingen opschrijven voor Djeez zodat het makkelijker te vertellen is wat er allemaal besproken en afgesproken is.quote:Op maandag 19 december 2011 12:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx! Een gedeelte weten ze al van met Kim. De details nog niet.
Komt vast goed, ik moet er alleen (zonder Djeez) heen, dus wel handig om dingen op een rijtje te hebben.
Goed idee!quote:Op maandag 19 december 2011 12:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ingrid neem een blocknote en pen mee dan kun je gelijk dingen opschrijven voor Djeez zodat het makkelijker te vertellen is wat er allemaal besproken en afgesproken is.
Ik weet niet of je er nog tijd voor hebt, maar je mag ten alle tijden het ziekenhuis en fysio dossier inzien, misschien dat je daar dan nog wat informatie uit kan halen.quote:Op maandag 19 december 2011 12:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Goed idee!
Enne ik heb geen dossiers en in het cb boekje staat amper wat. Hij heeft natuurlijk vaak in het ziekenhuis gelegen en ook fysio gehad ivm voorkeurshouding en voor het rollen/kruipen enzo.
Ik hoop dat mn fok/google skills helpen om wat te vinden.
Altijd goedquote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Niks geks gevonden op de röntgenfoto's van Oscar's heupjes!
Pfew... ik had het ook niet echt verwacht, dat er iets zou zijn, maar toch...
Goed nieuws zeg!quote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
jeej!quote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ja. Vanaf feb ga ik paar uur werken. Daarom doen we het ook zo.quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef miss_sly het volgende:
Van de belastingdienst krijg je toch alleen terug als beide ouders werken?
Tnx. Dat ga ik niet redden, lief dat je meedenkt!quote:Op maandag 19 december 2011 13:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je er nog tijd voor hebt, maar je mag ten alle tijden het ziekenhuis en fysio dossier inzien, misschien dat je daar dan nog wat informatie uit kan halen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:
godsamme, Komt Elin naar mij toe..Met r hele harses onder de melk.
GEL MAMA MOOI HE?!
Amber had ze ook. Die lieten we steeds douchen met betadine scrub, dan goed afdrogen en insmeren met sudo. Binnen 2w waren ze wegquote:Op donderdag 22 december 2011 16:01 schreef Raissa het volgende:
Hmm... waterwratjes zou best eens kunnen inderdaad. Gewoon aankijken en betadine op smeren kan dus geen kwaad?
Grappig dat jullie het ook "naar de kindjes" noemen, die opmerking hoor ik hier ook regelmatig :-)
Ik ga het gewoon proberen! Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber had ze ook. Die lieten we steeds douchen met betadine scrub, dan goed afdrogen en insmeren met sudo. Binnen 2w waren ze weg
Mijn moeder zegt altijd tegen Mila: "Hoe was het op school?"quote:
oh echt?? whaha dat is idd wel mijn lieve-mama stem.. ik heb ook een hele boze-mama stemquote:Op donderdag 22 december 2011 16:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen! Thanks voor de tip!
En wat een schattig filmpjeEn ik vind jou zo'n lieve mama-stem hebben!
Wat leuk! Waar doe je dat HHW of Alkmaar?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind het ook wel een mooi ideedit is een echte balletschool en Elin will zo graag een ballerina zijn
ze hebben heuse kledingvoorschriften en ze moet een knotje
ik wilde r eigenlijk op judo doen ofzo, maar ze danst zo graag
tssss wellus zat je lekker met je muts daar achter het raamquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:59 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat je 'm helemaal hebt afgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |