da's inclusief arbeidsloon.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:38 schreef Syrena het volgende:
3 reservekerstlampje, 6.95het hele snoer van 30 lampjes was 5.95
Zoiets had ik graag gewildquote:Op donderdag 15 december 2011 17:28 schreef trovey het volgende:
als piek maar een kerststerbloem met clip(iets anders hadden ze niet)
Thanks ik ga hem onthouden. Volgende keer bij de action maar eens kijken voor zo'n luchtje. Ben benieuwd hoe lang je de parfum blijft ruiken. Zal ongetwijfeld minder lang zijn dan echte luchtjes, maar het is toch maar voor erbij.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pink smoke! Zit in een vierkant (redelijk klein, vergeleken de andere langwerpige) doosje
Ik heb thuis alles loszittende sneeuw er af geplukt, nu zit ge nog een subtiel laagje op,veel mooier dan die dikke klonten die er op zaten. Hij staat hier onder een stolp dus de katten kunnen er niet bij, maar ik denk ook niet dat ze er hier in geïnteresseerd in zouden zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef trovey het volgende:
Hier dus helemaal geen pieken ...of ik kijk poep dat kan ook.Boompjes met sneeuw ook gezien maar niet meegenomen, die sneeuw valt er al af op de plank in de winkel...slecht idee dus met nieuwsgierige huisdieren en we vreten alles, als ze zonder die sneeuw waren geweest dan had ik zeker ze meegenomen (twee maten) maar nu helaas....ik neem het risico maar niet
Ja hier ook, ik vind het gewoon leuk om goedkoop wat extra flesjes te halenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:39 schreef -Yuna- het volgende:
Zal ongetwijfeld minder lang zijn dan echte luchtjes, maar het is toch maar voor erbij.
Ze hebben de huidige voorraad verkocht?quote:
Ik heb het over de Action aan de Lelyweg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:43 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien hebben ze al die chagerijnen van de Steenstraat eens een keertje ontslagen (nu dat filiaal al een tijdje dicht is)
Als een filiaal dicht gaat word het bij veel winkels aangeboden (mits het mogelijk is) om je te laten overplaatsen naar een andere vestiging. Zou hier ook zomaar gebeurd zijn. En dan heb je kans dat medewerkers sjaggie worden die moesten verhuizen omdat daarvoor de sfeer binnen het team anders was, aanpassen e.d.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb het over de Action aan de Lelyweg.
Uitverkoop aan het einde van het jaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hebben de huidige voorraad verkocht?
sommige bedrijven doen dat pas in maartquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Uitverkoop aan het einde van het jaar...scheelt bij het inventariseren op 2 januari.
bij ons ook. Wat houdt dat balans eigenlijk in?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sommige bedrijven doen dat pas in maartde action hier is maandag later open ivm balans
dan tellen ze alles wat er in het magazijn en in de winkel staat. Dit wordt vergelijken met hoeveel er theoretisch zou moeten staan: wat afgestuurd is minus wat er door de kassa gescand is. Dat verschil is dan verlies door diefstal, niet de juiste aantallen geleverd of verkeerd/niet afgeschreven als er bijvoorbeeld breuk was.quote:Op zondag 18 december 2011 10:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
bij ons ook. Wat houdt dat balans eigenlijk in?
Zoiets toevallig?quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Steek je er een af, ziet iemand hem van een afstand verderop voor een UFO aan, is al een paar keer gebeurd.
Dat komt dus van een kas af.quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zoiets toevallig?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |