http://www.last.fm/music/bandnamequote:Op maandag 12 december 2011 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Is er eigenlijk al een band die "the bandnames" heetof gewoon "bandnames" of beter nog "bandname"
The Burettesquote:Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef Bosbeetle het volgende:
The badly adjusted equalizers
Als je iets wetenschappelijks klinkend wil hebben "increasing flux nebulea"
quote:
Kut neequote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ga je een Megadeth coverband beginnen?
Tsunami Salamiquote:
O, dat dacht ik omdat Youth in Asia nogal op een albumtitel van ze leek.quote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kut neemegadeth vind ik mega sad
Nee ik heb hem van Ali Gquote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O, dat dacht ik omdat Youth in Asia nogal op een albumtitel van ze leek.
Haha coolquote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Amalgaam is ook wel een goede naam voor een metal banden dat bestaat dus nog niet
De Je Moeder Is Een Vent Band.quote:
Die is briljant!quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Noem je bandje gewoon "de uitwassen van de islam"
Takfir.quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Noem je bandje gewoon "de uitwassen van de islam"
quote:Op maandag 12 december 2011 18:54 schreef VaderVanJezus het volgende:
hippopotomonstrosesquipedaliofobie is ook een leuke.
Met of zonder referentie naar Nederland?quote:
Ze spelen morgen toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:40 schreef Darkestrah het volgende:
Vraagje voor lifeblind, spelen jullie vanavond nieuw werk? Zou lief zijn!
Ja, bedoel ik.quote:
Leuk, maar hebben ze eigenlijk nog meer gemaakt wat de moeite is naast Unsung en het album waar het op staat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:42 schreef bartrid het volgende:
Net een kaartje gescoord voor Helmet peform 'Meantime' - 20th anniversary tour. Old school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |