Clasie, El Ahmadi en Bakkal zeiden in VI dat ze niet heel veel praten in het veld, vaak kijken ze elkaar aan of zien ze uit een ooghoek een loopactie en dan weten ze het al.quote:Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die heb ik werkelijk nog nooit 1 seconde zien coachen of sturen op het veld.
Dat bedoelde ik net nog te zeggen idd. Als de nieuwigheid eraf is gaat het denk ik een beetje storen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vraag me af hoelang zijn medespelers zijn gedrag nog leuk vinden als het even wat minder gaat.
Ligt er natuurlijk maar net aan. Indien hij het telkens weer doet, ook op momenten dat het totaal niet nodig is dan wel, maar vooralsnog heeft hij telkens die uitbarstingen wel op het goede moment, om de boel wel scherp te houden. Je zag ook na de 1-0 eigenlijk alleen John nog een beetje pit hebben om door te gaan en er overheen te knallen. De rest kakte in, en ging mee met het niveau Utrecht.quote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik net nog te zeggen idd. Als de nieuwigheid eraf is gaat het denk ik een beetje storen.
Achja dat is altijd afwachten, ik vind het iig prachtig om zo'n mafkees erbij te hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vraag me af hoelang zijn medespelers zijn gedrag nog leuk vinden als het even wat minder gaat.
Heerlijk inderdaad!quote:Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja dat is altijd afwachten, uk vind het iig prachtig om zo'n mafkees erbij te hebben.
Langzaam kotsen fans van andere clubs hem uit.
Opgelost. Slotje.quote:Op maandag 12 december 2011 17:34 schreef Tomasso het volgende:
Die hele Cabral-Schaken discussie. Het zijn gewoon allebei waardeloze spelers die heel soms met meer geluk dan wijsheid iets goeds doen, maar ze zijn ook verantwoordelijk voor zo ontzettend veel balverlies.
Ik vond Cabral gister btw verre van goed invallen. Schaken speelde wederom waardeloos.
Ja, het blijft geniaal natuurlijk. Vooral dat wij nu zo'n type hebben waar anderen zich dood aan ergeren.quote:Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja dat is altijd afwachten, ik vind het iig prachtig om zo'n mafkees erbij te hebben.
Langzaam kotsen fans van andere clubs hem uit.
Je spreekt op eigen titel. Schaken speelt dit seizoen niet zo dramatisch als hier telkens wordt geschetst, hij heeft alleen geen goede voorzet. Cabral heeft meer last van die wisselende wedstrijden en ook zijn voorzet is allesbehalve geweldig.quote:Op maandag 12 december 2011 17:34 schreef Tomasso het volgende:
Die hele Cabral-Schaken discussie. Het zijn gewoon allebei waardeloze spelers die heel soms met meer geluk dan wijsheid iets goeds doen, maar ze zijn ook verantwoordelijk voor zo ontzettend veel balverlies.
Ik vond Cabral gister btw verre van goed invallen. Schaken speelde wederom waardeloos.
Voor mij is het grote verschil dat Schaken 29 is en Cabral 20. Schaken zou 1 van de dragende spelers moeten zijn..quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je spreekt op eigen titel. Schaken speelt dit seizoen niet zo dramatisch als hier telkens wordt geschetst, hij heeft alleen geen goede voorzet. Cabral heeft meer last van die wisselende wedstrijden en ook zijn voorzet is allesbehalve geweldig.
Castelen werkte ook heel hard. Was één van de meest waardeloze spelers die ik heb gezien. Ik heb het gewoon niet zo op buitenspelers, te veel pingelaars zonder actie. Geef mij maar 4 middenvelders en twee spitsen, waarbij eentje de bal goed kan vasthouden, en de ander creatief is. Een Tomasson-Van Hooijdonk combinatie. Of Kuijt-Kalou.quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je spreekt op eigen titel. Schaken speelt dit seizoen niet zo dramatisch als hier telkens wordt geschetst, hij heeft alleen geen goede voorzet. Cabral heeft meer last van die wisselende wedstrijden en ook zijn voorzet is allesbehalve geweldig.
Castelen was ook weer niet zo dramatisch hoor. We zouden er nu mee in onze handjes mogen knijpen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Castelen werkte ook heel hard. Was één van de meest waardeloze spelers die ik heb gezien. Ik heb het gewoon niet zo op buitenspelers, te veel pingelaars zonder actie. Geef mij maar 4 middenvelders en twee spitsen, waarbij eentje de bal goed kan vasthouden, en de ander creatief is. Een Tomasson-Van Hooijdonk combinatie. Of Kuijt-Kalou.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:34 schreef Tomasso het volgende:
Cabral kwam er in een één helft maar een keer of vier langs en scoorde één goal. Ja, echt waardeloos. Nee, het is geen Messi, maar hij is wel talentvol én effectief (6 goals in 15 wedstrijden terwijl hij geeneens basisspeler is). Dat zijn gewoon prima stats. Als je niet ziet dat hij dit seizoen belangrijk is geweest voor Feyenoord heb je er gewoon geen kijk op, simpel.quote:Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Castelen werkte ook heel hard. Was één van de meest waardeloze spelers die ik heb gezien. Ik heb het gewoon niet zo op buitenspelers, te veel pingelaars zonder actie. Geef mij maar 4 middenvelders en twee spitsen, waarbij eentje de bal goed kan vasthouden, en de ander creatief is. Een Tomasson-Van Hooijdonk combinatie. Of Kuijt-Kalou.
Gezeik op Castelen was ook overdreven, wederom prima stats (veel assists en goals). Ja, er mislukte veel, maar er ging óók veel goed. Dat is inherent aan buitenspelers in de Nederlandse competitie. Leer ermee leven, stelletje zeikerds.quote:Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Castelen was ook weer niet zo dramatisch hoor. We zouden er nu mee in onze handjes mogen knijpen.
Kijk je ook even naar het aantal maal balverlies?quote:Op maandag 12 december 2011 17:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Cabral kwam er in een één helft maar een keer of vier langs en scoorde één goal. Ja, echt waardeloos. Nee, het is geen Messi, maar hij is wel talentvol én effectief (6 goals in 15 wedstrijden terwijl hij geeneens basisspeler is). Dat zijn gewoon prima stats. Als je niet ziet dat hij dit seizoen belangrijk is geweest voor Feyenoord heb je er gewoon geen kijk op, simpel.
Schaken verdient het wel om reserve aanvoerder te wordenquote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar beter houden ze die band ver van hem weg.
Ik ben gewoon geen fan van buitenspelers. Sorry.quote:Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gezeik op Castelen was ook overdreven, wederom prima stats (veel assists en goals). Ja, er mislukte veel, maar er ging óók veel goed. Dat is inherent aan buitenspelers in de Nederlandse competitie. Leer ermee leven, stelletje zeikerds.
Kijk je ook even mee naar het aantal maal dat hij de winnende voor ons gescoord heeft en drie punten pakte?quote:Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kijk je ook even naar het aantal maal balverlies?
Zou serieus nog een optie zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 17:59 schreef eight het volgende:
[..]
Schaken verdient het wel om reserve aanvoerder te worden
Waar ben je wel fan van? Prutsers die niet op kwaliteit een wedstrijd kunnen beslissen? Spelers als Guidetti en Cabral kunnen een actie maken en vanuit het niets de wedstrijd open breken. Dat soort spelers hebben we veel te lang gemist bij Feyenoord.quote:Op maandag 12 december 2011 18:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan van buitenspelers. Sorry.
Een 4-4-2 systeem. En waar heb ik ooit gezegd dat ik iets tegen Guidetti hebquote:Op maandag 12 december 2011 18:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar ben je wel fan van? Prutsers die niet op kwaliteit een wedstrijd kunnen beslissen? Spelers als Guidetti en Cabral kunnen een actie maken en vanuit het niets de wedstrijd open breken. Dat soort spelers hebben we veel te lang gemist bij Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |