abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105498836
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die heb ik werkelijk nog nooit 1 seconde zien coachen of sturen op het veld.
Clasie, El Ahmadi en Bakkal zeiden in VI dat ze niet heel veel praten in het veld, vaak kijken ze elkaar aan of zien ze uit een ooghoek een loopactie en dan weten ze het al.
  maandag 12 december 2011 @ 17:06:33 #52
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_105498911
Wie maakt er trouwens even een gifje van Guidetti die Bulthuis van het veld af sommeerde _O- ik heb er smakelijk om moeten lachen (hoe domme actie het ook is)... wat een mannetje blijft het ook :D

Rond 5:00.
pi_105499133
Vraag me af hoelang zijn medespelers zijn gedrag nog leuk vinden als het even wat minder gaat.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105499166
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Vraag me af hoelang zijn medespelers zijn gedrag nog leuk vinden als het even wat minder gaat.
Dat bedoelde ik net nog te zeggen idd. Als de nieuwigheid eraf is gaat het denk ik een beetje storen.
pi_105499242
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik net nog te zeggen idd. Als de nieuwigheid eraf is gaat het denk ik een beetje storen.
Ligt er natuurlijk maar net aan. Indien hij het telkens weer doet, ook op momenten dat het totaal niet nodig is dan wel, maar vooralsnog heeft hij telkens die uitbarstingen wel op het goede moment, om de boel wel scherp te houden. Je zag ook na de 1-0 eigenlijk alleen John nog een beetje pit hebben om door te gaan en er overheen te knallen. De rest kakte in, en ging mee met het niveau Utrecht.
pi_105499256
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Achja dat is altijd afwachten, ik vind het iig prachtig om zo'n mafkees erbij te hebben.
Langzaam kotsen fans van andere clubs hem uit. O+
pi_105499270
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Achja dat is altijd afwachten, uk vind het iig prachtig om zo'n mafkees erbij te hebben.
Heerlijk inderdaad!
  maandag 12 december 2011 @ 17:34:58 #58
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_105500087
Die hele Cabral-Schaken discussie :'). Het zijn gewoon allebei waardeloze spelers die heel soms met meer geluk dan wijsheid iets goeds doen, maar ze zijn ook verantwoordelijk voor zo ontzettend veel balverlies.

Ik vond Cabral gister btw verre van goed invallen. Schaken speelde wederom waardeloos.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_105500088
Wat is er nou met die haas trouwens?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105500094
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 17:34 schreef Tomasso het volgende:
Die hele Cabral-Schaken discussie :'). Het zijn gewoon allebei waardeloze spelers die heel soms met meer geluk dan wijsheid iets goeds doen, maar ze zijn ook verantwoordelijk voor zo ontzettend veel balverlies.

Ik vond Cabral gister btw verre van goed invallen. Schaken speelde wederom waardeloos.
Opgelost. Slotje.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105500576
Feyenoord-trainer Ronald Koeman kan zondag in het duel met FC Twente waarschijnlijk gewoon een beroep doen op Jordy Clasie.

De middenvelder viel in het duel met FC Utrecht uit met een lichte hersenschudding maar lijkt het duel met de Tukkers wel te gaan halen.

Sekou Cissé moet de wedstrijd tegen Twente waarschijnlijk missen. De aanvaller viel uit met een gekneusde enkel en woensdag zal daar meer duidelijkheid over zijn.
_O_
pi_105500641
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Achja dat is altijd afwachten, ik vind het iig prachtig om zo'n mafkees erbij te hebben.
Ja, het blijft geniaal natuurlijk. Vooral dat wij nu zo'n type hebben waar anderen zich dood aan ergeren. _O_
pi_105500692
quote:

Je spreekt op eigen titel. Schaken speelt dit seizoen niet zo dramatisch als hier telkens wordt geschetst, hij heeft alleen geen goede voorzet. Cabral heeft meer last van die wisselende wedstrijden en ook zijn voorzet is allesbehalve geweldig.
pi_105500796
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je spreekt op eigen titel. Schaken speelt dit seizoen niet zo dramatisch als hier telkens wordt geschetst, hij heeft alleen geen goede voorzet. Cabral heeft meer last van die wisselende wedstrijden en ook zijn voorzet is allesbehalve geweldig.
Voor mij is het grote verschil dat Schaken 29 is en Cabral 20. Schaken zou 1 van de dragende spelers moeten zijn..

Alleen dat is ie dus niet en is het rendement van Cabral waarschijnlijk nog hoger dan dat van Schaken. Dan zou ik altijd voor de jongere speler kiezen..
  maandag 12 december 2011 @ 17:53:29 #65
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_105500815
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Castelen werkte ook heel hard. Was één van de meest waardeloze spelers die ik heb gezien. Ik heb het gewoon niet zo op buitenspelers, te veel pingelaars zonder actie. Geef mij maar 4 middenvelders en twee spitsen, waarbij eentje de bal goed kan vasthouden, en de ander creatief is. Een Tomasson-Van Hooijdonk combinatie. Of Kuijt-Kalou.
pi_105500898
quote:
3s.gif Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Castelen werkte ook heel hard. Was één van de meest waardeloze spelers die ik heb gezien. Ik heb het gewoon niet zo op buitenspelers, te veel pingelaars zonder actie. Geef mij maar 4 middenvelders en twee spitsen, waarbij eentje de bal goed kan vasthouden, en de ander creatief is. Een Tomasson-Van Hooijdonk combinatie. Of Kuijt-Kalou.
Castelen was ook weer niet zo dramatisch hoor. We zouden er nu mee in onze handjes mogen knijpen. :')
  maandag 12 december 2011 @ 17:56:01 #67
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_105500917
quote:

quote:
3s.gif Op maandag 12 december 2011 17:53 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Cabral kwam er in een één helft maar een keer of vier langs en scoorde één goal. Ja, echt waardeloos. Nee, het is geen Messi, maar hij is wel talentvol én effectief (6 goals in 15 wedstrijden terwijl hij geeneens basisspeler is). Dat zijn gewoon prima stats. Als je niet ziet dat hij dit seizoen belangrijk is geweest voor Feyenoord heb je er gewoon geen kijk op, simpel.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 12 december 2011 @ 17:58:26 #68
53267 TC03
pi_105501006
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Castelen was ook weer niet zo dramatisch hoor. We zouden er nu mee in onze handjes mogen knijpen. :')
Gezeik op Castelen was ook overdreven, wederom prima stats (veel assists en goals). Ja, er mislukte veel, maar er ging óók veel goed. Dat is inherent aan buitenspelers in de Nederlandse competitie. Leer ermee leven, stelletje zeikerds. }:|
  maandag 12 december 2011 @ 17:58:57 #69
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_105501030
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

[..]

Cabral kwam er in een één helft maar een keer of vier langs en scoorde één goal. Ja, echt waardeloos. Nee, het is geen Messi, maar hij is wel talentvol én effectief (6 goals in 15 wedstrijden terwijl hij geeneens basisspeler is). Dat zijn gewoon prima stats. Als je niet ziet dat hij dit seizoen belangrijk is geweest voor Feyenoord heb je er gewoon geen kijk op, simpel.
Kijk je ook even naar het aantal maal balverlies?
pi_105501061
quote:
19s.gif Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar beter houden ze die band ver van hem weg.
Schaken verdient het wel om reserve aanvoerder te worden
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 12 december 2011 @ 18:00:11 #71
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_105501077
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gezeik op Castelen was ook overdreven, wederom prima stats (veel assists en goals). Ja, er mislukte veel, maar er ging óók veel goed. Dat is inherent aan buitenspelers in de Nederlandse competitie. Leer ermee leven, stelletje zeikerds. }:|
Ik ben gewoon geen fan van buitenspelers. Sorry.
  maandag 12 december 2011 @ 18:01:09 #72
53267 TC03
pi_105501117
quote:
3s.gif Op maandag 12 december 2011 17:58 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Kijk je ook even naar het aantal maal balverlies?
Kijk je ook even mee naar het aantal maal dat hij de winnende voor ons gescoord heeft en drie punten pakte? :') Waarom loop je zo te zeiken op een speler die punten voor ons pakt? Vanwaar dat pessimisme?

Natuurlijk leidt hij balverlies, hij maakt immers een actie. Als een actie mislukt heb je meteen balverlies. Het is echter ook een keer of vier, vijf gewoon goed gegaan waardoor hij zichzelf in een kansrijke positie manoeuvreerde.

Welke spelers wil je dan opstellen? Fernandez ofzo? Of was je ook idolaat van Michael Mols, die elke bal perfect terug kon kaatsen en daarna over zijn veters struikelde, maar wel zonder balverlies? :')
pi_105501145
quote:
12s.gif Op maandag 12 december 2011 17:59 schreef eight het volgende:

[..]

Schaken verdient het wel om reserve aanvoerder te worden
Zou serieus nog een optie zijn.
  maandag 12 december 2011 @ 18:01:57 #74
53267 TC03
pi_105501146
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 18:00 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik ben gewoon geen fan van buitenspelers. Sorry.
Waar ben je wel fan van? Prutsers die niet op kwaliteit een wedstrijd kunnen beslissen? Spelers als Guidetti en Cabral kunnen een actie maken en vanuit het niets de wedstrijd open breken. Dat soort spelers hebben we veel te lang gemist bij Feyenoord.
  maandag 12 december 2011 @ 18:02:31 #75
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_105501168
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waar ben je wel fan van? Prutsers die niet op kwaliteit een wedstrijd kunnen beslissen? Spelers als Guidetti en Cabral kunnen een actie maken en vanuit het niets de wedstrijd open breken. Dat soort spelers hebben we veel te lang gemist bij Feyenoord.
Een 4-4-2 systeem. En waar heb ik ooit gezegd dat ik iets tegen Guidetti heb :')?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')