Wacht ik even tot ze wat groter zijn, kunnen ze wat meer massa geven om te vingeren.quote:Op maandag 12 december 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kun je de beertjes niet vragen of ze jou willen vingeren? Daar heb je toch een stuk meer aan
Ik heb er al een handje ingetyft. Maar, hoelang bewaar je dat? Want als ik heel zoeen zakje moet leegvreten ben ik straks strontlamquote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mooi, en nu de rest van de zak er in donderen
Goed ideequote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wacht ik even tot ze wat groter zijn, kunnen ze wat meer massa geven om te vingeren.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Barbaaf het volgende:
Als je met een leuke meid staat te praten en ze meldt niet te begrijpen waarom foto's bij een zeer klein diafragma weer onscherper worden (diffractie) is het geen goed idee bij de uitleg quantummechanica te gebruiken. Zelden (een nuchter) iemand zo glazig zien kijken. Aan de andere kant, ze snapt ook niet hoe diafragma überhaupt je scherptediepte beinvloedt dus veel natuurkundig besef zit er niet in
Nee, zo'n schattig klein aziaatjequote:
ooh, 'nuff saidquote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, zo'n schattig klein aziaatje
Ektion broodtrommelquote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Die broodtrommel, ik willum![]()
En WTF ben je aan het maken met die beertjes Q?
Ah gedver, wat sneuquote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen had ik even mijn schoonzus aan de telefoon en hoorde ik dat haar schoonmoeder was opgenomen. Vanmiddag werd ik gebeld dat het slecht ging en net werd ik gebeld dat ze al is overleden.
En mijn schoonzus is ook nog hoogzwanger (gisteren was ze eigenlijk uitgerekend)
Ouch, sterkte voor haar. En die schoonzus is neem ik aan de zus van mr. f_r?quote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanmorgen had ik even mijn schoonzus aan de telefoon en hoorde ik dat haar schoonmoeder was opgenomen. Vanmiddag werd ik gebeld dat het slecht ging en net werd ik gebeld dat ze al is overleden.
En mijn schoonzus is ook nog hoogzwanger (gisteren was ze eigenlijk uitgerekend)
Volgende week ga ik nog wel een keer lastminute christmas shoppen.quote:
Ding is maar 1.29. Ik wilde mo een prinsessen trommel meenemenquote:Op maandag 12 december 2011 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgende week ga ik nog wel een keer lastminute christmas shoppen.
Voor m'n schoonvader hebben we tot nu toe alleen nog maar een schroevendraaierset.
En voor meneer I.moet ik ook nog een paar kleinigheidjes
geen idee ben altijd voor de optie strontlam gegaanquote:Op maandag 12 december 2011 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb er al een handje ingetyft. Maar, hoelang bewaar je dat? Want als ik heel zoeen zakje moet leegvreten ben ik straks strontlam
Hoe snel kan het gaan zegquote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef ferrari_rood het volgende:
een aziaat met een fotocamera? wow die zie je niet veelquote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, zo'n schattig klein aziaatje
quote:Op maandag 12 december 2011 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen idee ben altijd voor de optie strontlam gegaan
Als ze er zelf over beginnen wel...quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Bah f_r altijd naar zoiets....
Baaaaaaf, probeer jij dat aan alle kleine schattige aziaatjes uit te leggen die je pad kruisen?
Idd de moeder van mijn zwager. Ik had zo gehoopt dat ze haar 2e kleinkind nog kon zien. En ik hoop dat mijn zus zichzelf nu niet gaat verwijten dat ze over tijd loopt. Daar kan ze niks aan doen maar ik kan mij heel goed indenken dat ze dat gevoel heeft.quote:Op maandag 12 december 2011 17:16 schreef Oognip het volgende:
Vreselijk dat het zo snel is gegaan zegwat een verdriet en geluk als de baby geboren is inderdaad. Vreselijk ook voor je zwager (het is toch zijn moeder?) dat hij straks een kindje krijgt maar het niet aan zijn moeder voor kan stellen
quote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een aziaat met een fotocamera? wow die zie je niet veel
Nope. Ik zit nu eigenlijk op het telefoontje te wachtenquote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef Oognip het volgende:
Dodge![]()
Elies, is er al wat bekend van het bloed van Fritz?
Kom dan maar hier heen. Heb kweeperen op wodka staan in m'n pot.quote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik wil nog wel eens een pot met wodka en wat fruit er in een maand of drie laten staan
Wat is het toch ook een schoonheid van een kat.quote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef senesta het volgende:
Dodge wil een snoepje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaaaaak
Bah wat een rot nieuws. Sterktequote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Toen ik net bevallen was van Ean kreeg ze de diagnose longkanker. Ze heeft toen chemokuren gehad en deze waren aangeslagen. Nu was ze laatst ziek en had ze een griepvirus in haar keel zei de arts. Ze kreeg extra zuurstof en prednison.
Gisteren was de HA nog langsgekomen en vandaag was ze toch opgenomen en hebben ze een scan gemaakt. Hierop was te zien dat ze uitzaaiingen in haar lymfe had bij haar keel en die krukte tegen haar luchtpijp aan. We moesten het zo zien dat ze door een rietje moest ademen zo weinig lucht kreeg ze nog, Ze gingen nog kijken of chemo kon maar mijn zwanger was net thuis toen ze gebeld werden dat ze echt moesten komen. En nu is het dus al over.
Ik ben nu benieuwd wat ze met mijn schoonzus gaan doen inleiden of wachten tot het zelf komt en dan hoop ik niet op de begrafenis.
Blegh toen ik geboren werd overleed mijn opa dat was ook zo dubbel voor mijn ouders, en dit is voor hun nu ook heel dubbel geluk en verdriet liggen heel dicht bij elkaar.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Kom dan maar hier heen. Heb kweeperen op wodka staan in m'n pot.
Die van vorig jaar is goddelijk!
Oh Hello Mr Designerquote:
Halve FFSC is crew (geweest)quote:
Meer niet crew dan crew hier, toch?quote:
Ik zal jou modden, schavuit!quote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ja Q, je loopt achter, ga eens wat modden of zo
Kom, we gaan een clubje oprichten.quote:
I'm in!quote:
Ml, haraquote:Op maandag 12 december 2011 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meer niet crew dan crew hier, toch?
Crew/Crew af :
Jij
Elies
Greys
Cat
MB
Ynske
Oh-oh
Zwab
Senes.
Nu opeens weer wel?quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
Zwab! Nu je toch hier bent, kun je net zo goed jezelf even nuttig maken.
Laptop stand, heb je dat? Ist wat?
Ik wil een Mstand, dan zit ik niet zo debiel meer
Dat is een must.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Muis006 het volgende:
Komt een (ex)modje bij de bakker.
Zegt de bakker: kut.
Dat ken niet. Jij bent zelfs twee dingen!quote:Op maandag 12 december 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil ook bij jullie klup!!!!!![]()
Ik ga mijn cadeau's voor de tweede keer uitpakken
Toch wel, denk ik. Met draadloos toboquote:Op maandag 12 december 2011 20:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu opeens weer wel?Ik zei je nog dat je die ook aan kon schaffen maar die had je toch niet nodig
Zo'n speciaal mac-toetsenbord? Waarom draadloos?quote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toch wel, denk ik. Met draadloos tobo
KEN WELLESquote:Op maandag 12 december 2011 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat ken niet. Jij bent zelfs twee dingen!
Je steunt de verkeerde kantquote:
Uhu. Gewoon de wireless mac keyboard.quote:Op maandag 12 december 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo'n speciaal mac-toetsenbord? Waarom draadloos?
De niet-crewquote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk kant steun ik met die opmerking dan?
Tombo loopt weer te ijlenquote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk kant steun ik met die opmerking dan?
ahjaquote:Op maandag 12 december 2011 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Gewoon de wireless mac keyboard.
En draadloos omdat ik al draadjes zat overal hebDraadloos is hendig.
Moest nog wat voor mijn verjaardag verzinnen, kan MM mooi dit halen.
Oke, ik ga Yvonne even een PM doen, wait for it.quote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De niet-crew
Okee, ik wil crew af zijn en bij de club
quote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, ik ga Yvonne even een PM doen, wait for it.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke, ik ga Yvonne even een PM doen, wait for it.
quote:
Vrijwillig?quote:Op maandag 12 december 2011 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik ga Mission Impossible 2 kijken
Ik heb net rocky 3 gekekenquote:
Ik neem aan dat je gewoon de raindesign mstand bedoelt, mooi ding. Je wilt dan wel een los tobo hebben, want typen op een mstand gaat voor geen meter.quote:Op [url=http://forum.fok.nl
/topic/1750367/4/50#105507136]maandag 12 december 2011 20:21[/url] schreef Qwea het volgende:
Zwab! Nu je toch hier bent, kun je net zo goed jezelf even nuttig maken.
Laptop stand, heb je dat? Ist wat?
Ik wil een Mstand, dan zit ik niet zo debiel meer
Ja, Mstandquote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon de raindesign mstand bedoelt, mooi ding. Je wilt dan wel een los tobo hebben, want typen op een mstand gaat voor geen meter.
Ik heb zelf nog geen stand, want de meeste zijn niet groot genoeg
Die hard ftwquote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef Muis006 het volgende:
"i'm sorry, she can't come to the phone right now. She's stuck down an elevator shaft with an SUV rammed up her ass"
en Lethal Weaponquote:
dat belachelijke geweer dat ook cassettebandjes afspeeldequote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OMG jaaaaaaaa
En de Beverly Hills Cops
Achwell it's so good to see you!
De Annihilator 2000! Must havequote:Op maandag 12 december 2011 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat belachelijke geweer dat ook cassettebandjes afspeelde
+1 mits bierquote:
quote:
Nah, dan ga ik maar met een paar flessen wodka bij al die meiden zittenquote:
Ik heb de box van lethal weapon gekocht "voor mn stiefvader"quote:Op maandag 12 december 2011 20:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OMG jaaaaaaaa
En de Beverly Hills Cops
Achwell it's so good to see you!
waarom?quote:Op maandag 12 december 2011 20:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik haalde vroeger altijd Steven Seagal en Marlon Brando door elkaar
Vraag me niet waarom
Wedstrijdcoördinator in FOTquote:
Ze zit stil in een hoekje te pruilen, dat whatsappt ze me net.quote:
Ik kan reanimeren?quote:
Het is een putje in mijn scherm, zie ikquote:
Hier moest ik ff over nadenkenquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis is altijd op haar scherpst vlak voordat ze op bed gaat
kan je het niet heel goed vastlijmen?quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik had als test wat dingen in mn plant gehangen gister![]()
Ik moet GEEN kerstboom nemen
Dat is dierenmishandeling.quote:Op maandag 12 december 2011 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kan je het niet heel goed vastlijmen?
quote:Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Haha ik zie nu voor me hoe Qwee op de gezichtjes van 2 jonge fans zit.
"mevrouw Qwea, mogen *iehh* we even *iehh* ademhalen?"
- "Nee!"
ach, stakkerquote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
hij ging vrijdag kapot, maar het voelt als een maand
quote:Op maandag 12 december 2011 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pfff, beetje m' n vervolgopmerking spoilen
katten in je boom lijmen, ballen op de grond leggen, klaarquote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmm vastlijmen kan wel natuurlijk, boom is toch nep
quote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
katten in je boom lijmen, ballen op de grond leggen, klaar
Welnee. Ik moet ff kakken.quote:Op maandag 12 december 2011 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
heb je goesting naar de lapo of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |